más: A kipufogó csöveken, a dob elött kb 10 centivel, van 1-1 kivehető csavar.Mennyire ajánlott vagy nem ajánlott azokat kivenni?(kipróbáltam és kicsit durrogósabb hangja lett ugyebár...)
hát az lesz.De megnyugtató,hogy te is hallod. :) mármint ezek szerint még jó pár évig nem lesz vele gond.Ha én sem találom meg h mi az.Bár az enyémben 33000 van.(az óra szerint persze)
az enyém 5 éve van meg, és azóta van egy ilyen csörgése... még nem jöttem rá mi az... mivel 50000 km van benne, előbb-utóbb a láncokat kidobom belőle, a feszítő patron is eléggé kint van már (a kopásnyomon szépen látszik)
Az előző tulaj bevallottan 120-as tempóval gurult, így jól tudom, hogy mit vettem anno... lehetségesnek tartom a vezérmű hangját.
igen olvastam h üléstől a tankig meg az aksitartóig mindent le kell szerelni hozzá....
az h zajos a motor azt tudom.amióta megvan,megszoktam a "hangokat"
viszont az tény h ilyen kis ciripelő hang(mintha egy pici csavar zörögne egy kis lemezen)kb tavaly óta kezdte hallatni magát...és nem is tudom hogy mondjam...mintha egyre jobban ciripelne.nem hangosabb csak...mintha tényleg egy lemezen ráznál egy csavart,de egyre gyorsabban rázod(mármint tavaly óta) ... :)
Sziasztok. Szeretnék kérdezni 535-össel kapcsolatban, ami egy barátomé aki sr250-ről ült át. A moci hidegen pöc röf és simán tartja a nagyobbak tempóját(750-es katana-1.4-es intruder) de ha megállunk tankolni kínosan nehezen indul. 6-8sec. köszörülés. Menet közben semmi gáz. Előre is köszi a választ.T T.
A megnövekedett szelephézagot lehet hallani, de óvatosan kezelném ezt a megállapítást. Ezek a blokkok elég zajosak tudnak lenni, és a vezérlés is tud zajt csapni, nem beszélve a tengelykapcsoló kosár "klattyogásáról"
A szelephézagot nem nehéz ellenőrizni, csak nem könnyű hozzáférni...
Jut eszembe a szerelő azt mondta h hallani(próbakört is ment vele)h kicsit nagy a szelephézag,(ezt lehet hallani?ez lehet az a kis ciripelés?)de h az nem baj, inkább nagyobb legyen mint kisebb :D szal...szerintetek? :)
Szia!
Szóval ha én is megveszem ezeket+kicserélem, akkor jobb lesz a fogyasztásom?mert 70-80 euro-t megérne.Vagy még mást is cserélnem kellene?
Csak mert most volt karbi szinkronon(ami mint kiderült rá fért) viszont a fogyasztásom még mindig súrolja a 6 litert.Pedig csak 535-ösöm van.ha tényleg 80 euróból megvan a megoldás,akkor én nem keresgetek tovább,nem kísérletezek.vagy még ezen a szetten kívül mást is érdemes cserélni?
Megint el vagy tévedve, mi nem levittük a fogyasztását a gépeknek ilyen olyan technijákal (tűszint, fúvoka...stb, hanem - én legalábbis - tokkal vonóval kicseréltem minden alkatrészét a karbiknak és teljesen gyári beállításokon fogyaszt 4.5-5.0 között.
Azt gondolom hogy a 18 éves 70 ezrett futott motoromon (amiből én tettem vele 44 ezret) nem egy szentségtörés karbi alkatrészeket felújítani, akinek erre nincs szüksége annak 6-7 Litert fogyaszt és azt hiszi hogy ez milyen király, pedig nem. (nekem is ennyit fogyasztott a felújítás előtt)
Egy 75 lóerős monster 695 öt meg az hív szervdonor talicskának akinek fogalma sincsen róla. A Virago 750 meg a monster 695 -nek kb. annyi a közös tulajdonsága hogy mond a kettőnek két kereke van és itt vége is. most ujra tanulok motorozni mert annyira más de hihetetlenül élvezem mert más világot tapsztalok meg.
Nekem a 750 -es virgács az első motorom volt 4 évig és 44 ezer kilométerig és nem gondolom hogy az a döntés hogy szeretnék mást is kiprobálni, eretnekség.
A lényeg hogy ha idióta motoros vagy akkor 2 perc alatt bármelyik virgácson is megdöglesz, ha meg nem akkor akár egy 200 lóerős motoron is életben maradsz.
A szenzorokat a sebváltópedál mellé kell szerelni, vagy bovdennel hozzájuk hozzávezetni a pedál mozgását.
Én a lábtartóra meg a bukócsőre csavaroztam a szenzorokat tartó lemezt. Az indukciós mágnes meg a pedálra került.
Hátha valakit érdekel.
Felszereltem a digitális fokozatkijelzőt, működik.
A hengerre felraktam a hőmérőadót ( a hátsó henger felső két bordája közé a henger külső falára, "aránylag" huzatmentes helyre), az a véleményem, hogy a 250-es nem olyan "tüzes" mint egy rezsó, nyilván belül van parázs rendesen.
120 fok fölött még nem mutatott, "jó" hátszélben melegebb a henger mint "hegymenetben".
Valóban, igazat adok! Fele annyi gondja sincs a viragónak mint amit itt írunk-írnak! Szerintem elnyűhetetlen ha az olaj cserék rendszeresen megtörténnek! A többi csak a precizitás, szabadidő, pénztálca függő! Olvasom folyamatosan a fórumot mert itt legalább a társaság a műszaki dolgokkal és túrákkal foglalkozik! Tetszik a segítőkézség ami nem mindennapos! Ugyan a 400- ról átültem M800.-ra de nem bírok elszakadni a laptól! Köszönöm ezt mindenkinek!
ha az egyik fedéltartó csavar menete csak annyira feszes, hogy ujjheggyel nem lehet tekerni, akkor kifejezetten nem kellemes időtöltés...
Nem annyira bonyolult hozzáférni, ha nekiállsz sokkal egyszerűbb, mint ránézésre tűnik.
Ahogy Blackiex is írta, először le kell csekkolni mindent.
Az el nem égő/párolgó benzintől nedves lesz a gyertya, és ha gyengébb az elektromos ív, az nem a megfelelő módon alakul ki...
Az előző tulaj bevallottan 120-as tempóval gurult, így jól tudom, hogy mit vettem anno... lehetségesnek tartom a vezérmű hangját.
A szelephézagokat azért nézd/nézesd meg!
az h zajos a motor azt tudom.amióta megvan,megszoktam a "hangokat"
viszont az tény h ilyen kis ciripelő hang(mintha egy pici csavar zörögne egy kis lemezen)kb tavaly óta kezdte hallatni magát...és nem is tudom hogy mondjam...mintha egyre jobban ciripelne.nem hangosabb csak...mintha tényleg egy lemezen ráznál egy csavart,de egyre gyorsabban rázod(mármint tavaly óta) ... :)
A szelephézagot nem nehéz ellenőrizni, csak nem könnyű hozzáférni...
Valaki rendelt már a CMSNL.com oldalról?
Szóval ha én is megveszem ezeket+kicserélem, akkor jobb lesz a fogyasztásom?mert 70-80 euro-t megérne.Vagy még mást is cserélnem kellene?
Csak mert most volt karbi szinkronon(ami mint kiderült rá fért) viszont a fogyasztásom még mindig súrolja a 6 litert.Pedig csak 535-ösöm van.ha tényleg 80 euróból megvan a megoldás,akkor én nem keresgetek tovább,nem kísérletezek.vagy még ezen a szetten kívül mást is érdemes cserélni?
Azt gondolom hogy a 18 éves 70 ezrett futott motoromon (amiből én tettem vele 44 ezret) nem egy szentségtörés karbi alkatrészeket felújítani, akinek erre nincs szüksége annak 6-7 Litert fogyaszt és azt hiszi hogy ez milyen király, pedig nem. (nekem is ennyit fogyasztott a felújítás előtt)
Egy 75 lóerős monster 695 öt meg az hív szervdonor talicskának akinek fogalma sincsen róla. A Virago 750 meg a monster 695 -nek kb. annyi a közös tulajdonsága hogy mond a kettőnek két kereke van és itt vége is. most ujra tanulok motorozni mert annyira más de hihetetlenül élvezem mert más világot tapsztalok meg.
Nekem a 750 -es virgács az első motorom volt 4 évig és 44 ezer kilométerig és nem gondolom hogy az a döntés hogy szeretnék mást is kiprobálni, eretnekség.
A lényeg hogy ha idióta motoros vagy akkor 2 perc alatt bármelyik virgácson is megdöglesz, ha meg nem akkor akár egy 200 lóerős motoron is életben maradsz.
Én a lábtartóra meg a bukócsőre csavaroztam a szenzorokat tartó lemezt. Az indukciós mágnes meg a pedálra került.
Előretolt lábtartónál is működik?
Felszereltem a digitális fokozatkijelzőt, működik.
A hengerre felraktam a hőmérőadót ( a hátsó henger felső két bordája közé a henger külső falára, "aránylag" huzatmentes helyre), az a véleményem, hogy a 250-es nem olyan "tüzes" mint egy rezsó, nyilván belül van parázs rendesen.
120 fok fölött még nem mutatott, "jó" hátszélben melegebb a henger mint "hegymenetben".