Én is rendeltem javító készletet, kettő elsőt és kettő hátsót. Ezekben teljesen egyformák voltak a cuccok, ezen elcsodálkoztam, mert az én gépemben különböznek. A tűk biztosan.
Mind két karburátorban kicserélte a fúvókát, de tömítést csak az egyikben kellett cserélni. A művelet háromnegy öttől negyed hétig tartott. Szerintem nagyon jó volt az ár. A karbi szinkronhoz vettem 6-méter csövet, mivel fél literes olajat nemkaptam ezért literest vettem összesen 2650-ft ért, legalább egyórát szenvedtem mégsem sikerült. Itt kb tízperc volt a szinkronozás kétezerért.
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani a tipus számát a karburátor javító kit-nek. Van ugye első hengerhez és hátsó hengerhez.Van többfajta az ebay-on de melyik az ami bevált? KY-0542F ésKY-0542R példának itt van kettő.Ezekben van fufóka o gyürű és sok minden más.
Köszi!
- a membránnak fontos, hogy ugyanúgy deformálódjon koncentrikusan. Ha nem teszi, akkor nem ugyanúgy emeli a tolattyút mindkét karburátorban. Innentől igazán jó szinkront nem lehet beállítani. Eredmény, aszimmetrikus hengerműködés, azaz az egyik "vonszolja" a másikat. Ennek eredménye könnyen lehet túlfogyasztás, egyenetlen hőterhelés ésatöbbi....
A szakszerű javítás olyan könyvekben van leírva, amelyből a szerelők dolgoznak melynek hála akár 15 évig is jól működhet egy membrán. Ha szigetelőszalaggal tekerek körbe egy benzincsövet, lehet két évig jó lesz, de nem nevezném szakszerű javításnak.
De a válaszodra röviden válaszolva:
Értem, további jó gurulást. - ha egy túrán megrogyik a vas, gondolj rám, sok szeretettel.
Könyörgöm ez nem dízel, a dízelnél minőségi keverékszabályozás van, az otto motoroknál meg mennyiségi keverékszabályozás állandó arány megtartása mellett.
Ha full gázt adsz akkor sem tud tud több levegőt beszívni mint amennyire tervezve van ha belegebed akkor sem és hiába megy bele több benzin mint a megfelelő arány, csak szarabbul fog menni.
Üdv. Voltam a szerelőnél. Szétkapta a karbit és egy csomó rozsdát öntött ki belőle. A másik hogy 140-es fúvóka volt benne,130-asra kilett cserélve.Harmadik pedig, a karburátorban van kettő db-kemény papírból készült tömítés. Ebből az egyik úgy átvolt szakadva hogy kb egy miliméter hiányzott belőle, kilett cserélve. A képen látható két tömítésből az egyik ment gajra. Javítás előtt egyszerűen nem lehetett szinkront csinálni.Javítás után szinte miliméterre beállt. Holnap megint bele hajtok egy százast és mérem a fogyasztást.
Amikor tavaly 17 nap alatt 5300km -t motoroztunk európában 7 litert evett már.
Kiszámoltam hogy ha a nagy túra előtt ráköltöm a karbifelujitasra a penzt akkor a 4000. km után már spóroltam volna mivel ahhoz képest már 2-2,5 liter volt a különbség.
Ha egy szezon alatt nem is, de legyen három... egy olyan dologra, ami a karbantartás fogalmába beletartozik, azaz nem lehet megkerülni, csak legfeljebb később fizetjük ki. (vagy később a következő tulaj )
Ami meg a membrán ragasztását illeti, soha nem lesz olyan a ragasztott membrán működése, mint az újé. Az sem mellékes, hogy ami egyszer meggyengült, elszakadt, azt az egyik oldalon megfoltozom, de mellette ki fog szakadni. A következő az lesz, hogy az elérett gumitömlőt is megragasztjuk az abroncsban?
Itt és most leszögezném, hogy pl. a szóban forgó motort csak akkor venném meg, ha a membránokat a tulaj újra cserélné.
A saját véleményemet némi tanulással töltött idővel, szakmai érdeklődéssel, illetve szemernyi tudással merem alátámasztani. A membrán ragasztás csak szükségmegoldás, nem szakszerű javítás.
Nem harapok, nem is emlékeztem rá mit irtál az eladással kapcsolatban, de teljesen el vagy tévedve, nem azért költöttem ennyit a motorra hogy na majd emiatt jó drágán eladhatom nem élek álomvilágban, hanem hogy jó motorom legyen, ennyi.
Más tészta hogy amikor tökéletes állapotba került minden akkor kattantam be és ültem át egy Ducatira de ez az én baromságom.
Elfér a garázsban, egyszer el fogják vinni ebben nem kételkedek.
Az meg elég hülyeség hogy ha 4,5 litert eszik akkor nem megy, a motor nem attól megy jól hogy sok benzint fogyaszt hanem attól ha helyes a keverék aránya.
De ha neked tetszik hogy 450 fortintos benzinből 100km -ként másfél literrel többet tankolj mint blackiex vagy én, akkor hajrá.
A Karbifelújításra költött pénz 1 szezon (5000-6000km) alatt behozza az árát egyébként amennyivel kevesebbet fogyaszt emiatt.
tiszteletem, nem tudja veletlenul az 535 os szelephezag allito csavarnak a meretet, akadtam egy para de most nincs nallam semmi amihez visszonyithatnak, itt vagyok egy csomo pontot vas kozot. Koszonom
Látom harapsz rám.Csak nem azért mert az írtam ,hogy annyiért nem tudod eladni a gépedet hiába költöttél rá.Most már gyanítod,hogy igazam volt.Aki ennyit ráfordított egy ilyen motorra az tartsa meg örökre.A 6 litert meg azért írtam,hogy lássák a 400-as és 535-ös
tulajok,hogy ha az ővék is ennyit eszik akkor valami nem stimmelhet.
A tiéd most mennyit eszik 4,5678 litert?Amelyik 750-s ennyit eszik az nem megy.
Én általában akkor költök újra ha a kérdéses dolog javíthatatlan.Fél liter üzemanyagmegtakarításért pedig nem bojgatom és főleg nem költök százezreket a gépeimre min VIKTOR.Nem véletlen,hogy két éve már semmi baja a gépemnek pedig szinte minden nap használom.Igen van gányolás meg szakszerű javítás.Az előbbit amatőrök az utóbbit szakemberek végzik.A leggyengébbek meg rohannak a boltba újjé.
http://www.motorradbay.de/keys...
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Valaki megtudná mondani a tipus számát a karburátor javító kit-nek. Van ugye első hengerhez és hátsó hengerhez.Van többfajta az ebay-on de melyik az ami bevált? KY-0542F ésKY-0542R példának itt van kettő.Ezekben van fufóka o gyürű és sok minden más.
Köszi!
Ezt részletesebben ha kérhetem, mert én nem tudom... de nagyon szeretném tudni.
Ebből csak az fog lejönni, hogy mi vagyunk a nagy gonosz másokat kiutáló zártkörű, és korlátolt fórumozók.
Szerintem hiába koptatjuk a billentyűzetet.
tanulni nem szégyen:
http://www.virago.ro/category/...
A szakszerű javítás olyan könyvekben van leírva, amelyből a szerelők dolgoznak melynek hála akár 15 évig is jól működhet egy membrán. Ha szigetelőszalaggal tekerek körbe egy benzincsövet, lehet két évig jó lesz, de nem nevezném szakszerű javításnak.
De a válaszodra röviden válaszolva:
Értem, további jó gurulást. - ha egy túrán megrogyik a vas, gondolj rám, sok szeretettel.
Ha full gázt adsz akkor sem tud tud több levegőt beszívni mint amennyire tervezve van ha belegebed akkor sem és hiába megy bele több benzin mint a megfelelő arány, csak szarabbul fog menni.
De te tudod.
Az olajcentrum annak számít?
Amikor tavaly 17 nap alatt 5300km -t motoroztunk európában 7 litert evett már.
Kiszámoltam hogy ha a nagy túra előtt ráköltöm a karbifelujitasra a penzt akkor a 4000. km után már spóroltam volna mivel ahhoz képest már 2-2,5 liter volt a különbség.
Ami meg a membrán ragasztását illeti, soha nem lesz olyan a ragasztott membrán működése, mint az újé. Az sem mellékes, hogy ami egyszer meggyengült, elszakadt, azt az egyik oldalon megfoltozom, de mellette ki fog szakadni. A következő az lesz, hogy az elérett gumitömlőt is megragasztjuk az abroncsban?
Itt és most leszögezném, hogy pl. a szóban forgó motort csak akkor venném meg, ha a membránokat a tulaj újra cserélné.
A saját véleményemet némi tanulással töltött idővel, szakmai érdeklődéssel, illetve szemernyi tudással merem alátámasztani. A membrán ragasztás csak szükségmegoldás, nem szakszerű javítás.
Más tészta hogy amikor tökéletes állapotba került minden akkor kattantam be és ültem át egy Ducatira de ez az én baromságom.
Elfér a garázsban, egyszer el fogják vinni ebben nem kételkedek.
Az meg elég hülyeség hogy ha 4,5 litert eszik akkor nem megy, a motor nem attól megy jól hogy sok benzint fogyaszt hanem attól ha helyes a keverék aránya.
De ha neked tetszik hogy 450 fortintos benzinből 100km -ként másfél literrel többet tankolj mint blackiex vagy én, akkor hajrá.
A Karbifelújításra költött pénz 1 szezon (5000-6000km) alatt behozza az árát egyébként amennyivel kevesebbet fogyaszt emiatt.
tulajok,hogy ha az ővék is ennyit eszik akkor valami nem stimmelhet.
A tiéd most mennyit eszik 4,5678 litert?Amelyik 750-s ennyit eszik az nem megy.