Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok :) majd írd meg mit talált a szaki.
Mint ahogy irtam is holnap elviszem szerelőhöz és egyben megkérem hogy az ominózus csavart cserélje ki.Külömben ha tudnám a szerszám nevét és a csavarhoz való méretet vennék egyet.
rendes webshop-ból nyugodtan rendelhetsz, az átutalás regisztrálásra kerül, ha nem érkezik meg a cucc, akkor akár fenyegetőzhetsz azzal, hogy feljelented őket csalásért...

de nem lesz gond nyugi :)
Az alap beállítás értékét nem tudom, de először kezd eggyel menettel, aztán ha nem jó, akkor felenként haladj kifelé.
Sziasztok
Hamarosan újra itt az olaj csere ideje.
Itt találtam jó áron respol 20-50-es olajat.
Mi a véleményetek, tapasztalatotok a vebb áruházról?
Még soha nem vásároltam netten keresztül. Megbízhatok én az előre átutalásos módszerben?
http://olajcentrum.hu/category...
A szelencék csavarjait legegyszerűbb belső kulcsnyílású csavarokra cserélni. ez csak pár forint, és nincs ilyen gond többé.

Mindenesetre ellenőrizni kellene a működésüket.
A membránok tavaj lettek cserélve tehát valószínü hogy jók. A membrán felőli oldalt nemtudom levenni mert anégy csavar közül az egyik kivételéhez egy spéci szerszám kell ami nekem nincs.
Üdv Uraim!
Lenne is egy kérdésem porlasztó beállítás terén.
XV 750 SE
Hitachi HSC 40-es karbi. A benzin-levegő keverék szabályzó csavart, teljes betekert helyzetéből, hány fordulatot tekerjem ki, hogy jó legyen. szétszerelésnél nem néztem meg hol állt.
Köszi a segítséget!
Srácok!
Nekem is lenne egy műszaki kérdésem.
Az unoka húgom motorjával van probléma.
535-ös Virágó
Időnként nem megy az egyes henger.
Ha fordulaton tartom a gépet, akkor is el kezd időnként durrogni.
(Mintha gyujtási probléma lenne)(Ezt csak álló helyzetben üresben)
Motorféknél is durrog.
Egyébként megy a gép mint a golyó. Bár egy kicsit túl jól is. Ugyan is ha vissza engedődik a gáz akkor nem egyből ejti vissza a fordulatot.

Robinnal próbáltunk egy karbi szinkront csinálni.
De nem igazán lett sikeres.
Először is, az egyes hengernél sokkal nagyobb volt a vákum. Kis híján beszívta az olajat.
Valamennyire közös nevezőre hozta Robin a két karbit.
De másnap hívott a hugica, hogy még haza sem ért (5 Km) már nem is ment az egyik henger.
Ki mentem hozzá aztán csak úgy taláromra tekergettem mindent. Gyertyák megcserélése, stb.
Most ugyan újra megy mint a golyó, de nem ejti egyből a fordulatot, és üresben fordulaton tartva, és motor féknél is durrog.
Számomra talány az egész motor.
(Lehet hogy csak azért ilyen mert nő hajtja? )
A membránok állapota teljesen oké?

elsőre az tűnik logikusnak, hogy az egyik tolattyú lassabban reagál/ zárva marad...
Szia Z,Z
Az időpont nekem is jó.
Bár egy kicsit korainak érzem az indulást. Szerintem Hétvégén senki nem kell olyan korán túl szívesen. S vannak akik vidékről jönnének. Nekik meg egyenesen hajnalban kéne kelni.
Javaslom az indulást tegyük egy kicsit későbbre. Olyan 9.00-9.30 körül megtenné. Ugyan is nincs olyan mesze az uticél.

Robinzon szigetekről feltett link, tökéletes. Én sem tudok többet mondani róla. Csak azt, hogy élőben még jobb.
Természetesen vállalom a túrán a felvezető szerepet. Jobbágyitól csuda szép úton fogunk jönni.

Más: Aki érdeklődöt a fogyasztások után, annak írom.
Az én 535-ös Virgácsom két személlyel, és átlag 80-110 Km-es tempóval szoktunk közlekedni, 4,5-4,8 Litert fogyaszt százon.
Mindig számolom. Mivel szerintem a fogyasztás jelzi leghamarabb a legkisebb hibát is.
Igen fordulaton is ezt csinálja. Ugyanis amikor gázt adtam rá majdhogynem az összes olajat kiszippantotta a csőből, rögtön leállítottam a motort. Amikor levettem a csöveket és visszaraktam a kupakokat újra beindítottam, hát az nemvolt semmi ahogy az füstölt. Aztán mentem vele házkörül még kinemégett belőle az olaj.Mivel nekem ez az állapot kínai ezért holnap elviszem szerelőhöz.
Szia!

Fordulaton is ezt csinálja?

Ha a vizsgálathoz használt csövek illesztése jó, akkor az egyik oldalon ugye nagyobb a depresszió. Ennek az okát illene megtalálni. ha ezt állítással nem tudod befolyásolni, annak több oka is lehet.
Üdv. Egy kis segítségre lenne szükségem. Karbi szinkront szerettemvolna csinálni. Mindent a Virago.hu oldalon leírtak szerint csináltam de mégsem sikerült.Amikor a megtört csöveket elengedtem pár másodperc után után az olaj megindult a csőben a hátsóhenger irányába.Ekkor a csőben az olaj menyíség negyedig volt.Az állító csavar tekerése semmit nem ért. Mivel háromszor próbálkoztam háromszor más mennyíségű olajjal.Az állító csavart bármejik irányba csavartam egyszerűen semmi változás nem történt.Az olajat mindig a hátsó henger szívta meg. Azt szeretném tudni mi lehet a gond?
Arra a 6 literre ne legyél annyira büszke :)

Blackiex és az enyém 5 alatt eszik tempós vezetéssel, mivel rendberaktuk a karbit.
A membrán foltozás számomra gányolás... tudom hogy nem két forint a membrán, de akkor is...

A 400-asom a gyári légszűrővel 70-es tempónál akár 4 litert, 100-as tempónál stabilan 5-öt eszik, az 535-ös szűrőjével, egyel megemelt tűkkel 4,1-4,2 litert eszik 100-as tempónál. Igaz egy személlyel.

A dob nálam is nyitott, de azóta egy hangtompító fojtást utólag beleszereltem.
Sziasztok!

Sok tépelődés után, de arra az elhatározásra jutottam, hogy szeretett vasamat eladásra kínálom. Ha valaki 400-as virgácsot keres, akkor szívesen leülök vele egy kávéra.

Amit kínálok: Egy karbantartott masinát, megbontatlan blokkal, nem kevés de hiba nélkül megtett kilométerrel.

Ezt a motort nem mindenáron akarom eladni, itt nem csak a pénz beszél.
Minden apróságra kitérő beszélgetés után (dőlés, karbantartás, teljesítmény, használat, szépséghibák, stb.) köttethet meg az üzlet.
Hirdetést nem adok fel, ha valaki keres egy őszinte motort, úgyis rátalál. Itt nem az az első kérdés, hogy mennyiért adom, mert egy hirdetett motornál az embert sok mindent vehet a kialkudott összegért, itt viszont minden információt megadok, és ha kell írásba is adom. Soha nem volt ridegtartásban, egybefüggően legfeljebb 4-5 napot töltött szabad ég alatt. Gombokért nem adom, de irreális árat sem kérek. 2007 óta van nálam ez idő alatt 15000 km ment bele. A népítéletben a Kis Hangvillám az én írásom.

Hogy miért? ... Mert ezen a nyáron sem lesz időm motorozni 2000 km-enként cserélem az olajat... Jövőre autócsere esedékes, és kellhet hozzá az ára.

Na amikor az autómat is eladom, akkor leszek igazán depressziós... az ugyanis 1999 óta a család tulajdona, de 2005 óta inkább az enyém...
Hát fiuk nekem a750 -esem eszik 6litert 2 személlyel 2 éve foltozott membránokkal nyitott kipufogóval és tempós vezetéssel ja és 80000 km -el a háta mögött.Csak viszonyítás képen írtam.
Ha netán egy 94 -es 750 -esre fájna inkább a fogad fordulj hozzám bizalommal.
Biztos jó lesz ez a kis túra. Remélem jó időtök lesz. Sajna nekem még darabokban van a gépezet.
Lenne is egy kérdésem porlasztó beállítás terén. XV 750 SE
Hitachi HSC 40-es karbi. A benzin-levegő keverék szabályzó csavart, teljes betekert helyzetéből, hány fordulatot tekerjem ki, hogy jó legyen. szétszerelésnél nem néztem meg hol állt.
Köszi a segítséget!
A túrázóknak szép időt kívánok.
Üdv mindenkinek.
Csáó!

535: http://www.virago.ro/2009/02/1...

400: http://www.virago.ro/2009/02/1...

Kiírtam neked a fogyasztást innen ,mert külön ezt kérdezted csak de amúgy ezen a két linken szinte minden gyári cucli ott van.

535: 4,5 – 6 l / 100 km
400: 4,5 – 6 l / 100 km

Itt ugyan annyi szerepel!
Tehát nem hinném ,hogy különösebb eltérés van.
De azért egy példa...
Nekem egy 400asom van 100km-en 5literes a fogyasztásom.
Ha jól tudom Littlerock barátunknak alacsonyabb a fogyasztása neki asszem olyan 4,5 van saccra és neki is 400asa van! Egyik ismerősömnek van egy 535-se neki 6litert eszik 100-on De elég sok 535 van itt a Fórumon biztos fognak neked válaszolni ,hogy nekik mennyit eszik.

Amikor én a 400-as vasamat átírás ,meg forgalmi kiadás meg minden cuclival együtt nem 10-15 volt maximum!
Szia!
Íme egy link, itt megvan minden
A példagép átírása 39200.- Huf
+ biztosítás
Kb. ennyi...
A műszaki dolgokról a többiek többet tudnak mondani!

Széles utat mindenkinek!
helo Virago-sok. segitsegeteket kernem. motort szeretnek vasarolni egy 400 vagy 535 viragot. aza gond h nem tudom h hogy mukodik ez nevre iras stb. pl egy 94-es 535 ccm-es motort mennyiert lehet nevre irni. es milyen koltsegekkel kell meg szamolni a vetelaron kuvul. meg egy kerdes a 400 es 535 kozt mi a kulomseg a teljesitmenyen kivul pl fogyasztasban van elteres. v a papirozasnal olcsobb a 400, ?
tiszteletem, mit allitottal pontosan?koszonom
www.robinsonszigetek.hu

Találtam egy ilyen oldalt. Szerintem ez az ő weboldaluk. De azért ti biztos jobban tudjátok ,hogy hogy is van ez náluk pl ha 1 éjszakát ott akarunk alukálni... :)