Szia,
Én a helyedben nem játszanék a generátorral. Ha gyanús, szedd le, vidd el egy autóvillamossági szerelőhöz. Neki vannak erre műszerei, 10 perc alatt megméri terhelés alatt, párezer forintért.
Esetleg viheted a feszszabályzót is.
De generátor menetzárlatot nem egyszerű otthon detektálni, rendes műszerezettség nélkül.
KI
Ha jelentős a zárlat, akkor igen (egymástól távol lévő menetek között van, és tökéletes kontaktus van a zárlatnál).
Ha csak pár menet zárlatos a többszáz menetből, azt ellenállásmérővel nem mutatod ki. Cserébe a zárlatos menetek között jelentős (rövidzárlati!) folyik, ami részben melegedést okoz - ez a "jobbik" eset, mert hamar egyértelmű hiba lesz- részben a vas korábbi telítődését okozza - ez a rosszabb hiba, mert csak terhelés alatt kimutatható a generátoron..
KI
Annyit mindenképp nézz meg, hogy ezzel a műszerrel mérj mondjuk az autódon is, hogy ott jó értéket mutat-e (vagy másik műszerrel is mérni).
Nem tudom milyen műszered van, de az ezer Ft-os műszerek tudnak 1-2 v-ot csalni 20V-os állásban, akkor meg lehet, hogy már jó helyen vagy. Gondolva a zselés akkumulátorokra, már nem 14.4 V az előírt töltőfeszültség (ez a pezsgés határa), hanem kicsit 13V fölött..
Amit még megnéznék, hogy egy 2 db 100W-os izzót rákötnék az akksira, alapjáraton, és nézném, merre indul a feszültség. Ha fe, vagy csak igen kicsit le, akkor nem lesz rossz az a generátor, mert ez már jelentős terhelés neki.
KI
De igen, ő lenne az. Nekem képek alapján nagyon bejön, de az amit kisbarátunk művel vele a youtubon az nem biztos, hogy jó!
Akkor ezek alapján vélemény? És így már konkretizáltuk a vasat
Amúgy köszönöm mindenkinek a megtisztelő választ!
1. Egyetért- e ön azzal, hogy a parlamenti képviselők, és kormánytagok keresetét a mindenkori minimálbér ötszörösében korlátozzák?
2. Egyetért -e ön azzal, hogy a képviselők minden egyéb juttatását 90%-os szja terhelje?
Rendeltem e-bay-ról fokozatkijelzőt kb. 10 nap után megjött, 6 050 pénz volt. Idő és energia hiányában még nem raktam föl, de ma egy deszkalapra összeállítottam. Rendesen működik. 1-0-2-3-4-5-6-6-8 a kijelzése, a régi Pancsikra nem lenne jó (0-1-2-3-4).
Felőlem verhetik az apjukba is csak minket ne nyúznának tovább!
De megérdemeljük mert hagyjuk!
Egy demokratikus és öntudatos Nyugat-Europai országban azt hiszed megtehetnének ilyet?
Maximum megpróbálnák és belebuknának.
Nekem is 400-as van, semmi baj vele. Egyezik a vele azonos évjáratú 535-ös modellekkel. Ami különbözik, eddigi tudásom szerint, a henger furata szűkebb vele együtt a dugó is, a hengerfej is eltér ebből kifolyólag, a szelepek is különböznek. Ami egyforma: vezérmű tengely, szelep emelők, vezérműtengely lánckereke és csapágya. A vezérmű láncot még nem tudtam össze hasonlítani de szerintem az is passzol. Mivel japó belpiacos ezért elég ritka. Ebből kifolyólag nehéz a fent említett alkatrészek beszerzése használtan. Az üzletekben általában nem tudják beazonosítani az alvázszám alapján. Elvileg a motorszáma AF-es biléta ez előny lehet egy motorcserénél. Én szeretem ha úgy néz ki mint a gyári, ha te is így vagy vele lehetőleg olyat vegyél amin gyári cuccok vannak. Én elég sokat költöttem erre. Az enyémen a motor deknik nem krómozottak,sok munkámba és pénzembe került felpolírozni. És előbb vagy utóbb 535-öst akarsz majd. Miért? Mert 135ccm-vel nagyobb és mert a többségnek ilyen van.
Sziasztok! Mult nyáron vettem egy 535-öst "maszek de kitünő" drag kormánnyal. Nekem nem jött be. Vissza tettem az eredetit. és tetszik!
Átalakitani nem kell. Ha érdekel valakit megbótolhatjuk.
Nekem 480000 sikerült eladnom 96.-s 39E km.-rel friss műszakival! Én a 3 tulaja voltam ! Nem volt olyan szép mint a littlerock vasa!http://baratikor.com/user/1746... Csak itt van róla-rólam kép már! A csatolt kép tévedés!
4. SZ. MELLÉKLET
Tájékoztató
Tulajdonjog-változásának átírása érvényes műszaki vizsga nélkül
A közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról szóló 35/2000. (XI. 30.) BM rendelet 76/A. § (1) bekezdése határozza meg a tulajdonjog-változással kapcsolatos eljárást:
76/A. § (1) A tulajdonjog-változást a közlekedési igazgatási hatóság nyilvántartásba veszi, melyről törzskönyvet állít ki, ha kérelem, és a csatolt, illetve bemutatott okiratokban foglaltak megfelelnek az e rendeletben előírtaknak.
(2) A nyilvántartásban nem szereplő a bejelentést elmulasztó korábbi tulajdonos(ok) tulajdonjogát a közlekedési igazgatási hatóság a törzskönyv kiállítása nélkül jegyzi be a nyilvántartásba.
(3) A közlekedési igazgatási hatóság a nyilvántartásba vétellel egyidejűleg nem állít ki forgalmi engedélyt, ha a kérelmező nem tudja igazolni a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás meglétét, vagy a jármű műszaki alkalmasságát. Ebben az esetben a bemutatott forgalmi engedély Hivatalos feljegyzések rovatában ezt jelölni kell.
Amennyiben az átírásra irányuló eljárás során megállapítást nyer, hogy gépjármű műszaki érvényessége lejárt, és a jármű új tulajdonosa a forgalmi engedély kiállításához érvényes műszaki adatlapot nem tud bemutatni, az ügyintéző intézkedik az új tulajdonos átvezetéséről a nyilvántartásban, és törzskönyvet állít ki. A régi forgalmi engedélybe bejegyzi a ”műszaki vizsgára kötelezett” záradékot.
csak kiindulási alapként:
A sajátomat 550 alatt oda nem adnám, de.... gyári Dragstar táskák, előretolt lábtartó + az eredeti "szatyorban", tartalék kormányvas, és tartalék kipufogó van a vashoz...
A vezérlésnek van egy kis hangja, a kuplung lamellakészlet a beépítésre vár (még bőven jó, de elfogyott az állítás lehetősége), illetve az abroncsokban már csak egy szezon van (pontosabban csak a hátsóban, mert az elsőben még több lenne, de együtt lesz a csere)
Évente cseréltem az olajat szűrővel, még ha csak 2000 km is volt az előző szezon.
Ha úgy alakul, akkor piacra kerül ez is, mert lehet, hogy kocsicserére kell a pénz (fél-egy év múlva lenne ez aktuális)
Konklúzió: ha megtartom, akkor a vezérműlánc csere, és az abroncs csere költsége kb 60 000 lesz a következő szezonban, nos ez után sokáig nem adnám el....
Műszaki vizsga nélkül nem lehet átirtani a vasat!
Ha megalkusztok, akkor Foglalót kell adni, és ezt két tanúval aláíratni. A Foglaló feltétele legyen, hogy ebből a költségből, adott határidőn belül az eladó megcsináltatja a műszaki vizsgát, és az eredetvizsgát (ha még van ilyen). Ha nem teljesíti, akkor a foglaló kétszerese jár vissza. Foglaló legyen, ne pedig Előleg!
Ui: ha színes a kipufogóleömlője, akkor azt a motort nagy valószínűséggel vagy szegény keverékkel járatták, vagy hajtották rendesen...
KI