Ötévente újravizsgázhatna az ovónő, villanyszerelő, kőműves, gázszerelő, stb., akinek köze lehet élet megóváshoz. Szerintem meg mindenkinek saját felelőssége, hogy haladjon a módosításokkal, ha nem teszi, akkor ott vannak a kevésbé toleráns büntetés tarifák.
A héten kaptam egy gyorshajtás fotót, amin el van mosódva a rendszám, kivehetetlen az autó, de 30ezer a csekk mellé. A megjelölt helyszínen nem járt az autóm, sőt azon a hétvégén még ráadásul pesten sem volt. Lehet persze fellebbezni is, 5 rugóért. Na kb ugyanez lesz az újravizsgáztatás lényege.
Mérd meg a töltést járó motornál. Ne legyen túl alacsony,és ne menjen fel tartósan 14, 5V fölé , ha felpörgeted.
A legjobb árú megoldás a Keeway Supershadow fesszabályzója. Picikét át kell vezetékezni, 4 rugó körül van az ára, szemben a yamaha huszonezreivel. (én tavaly 4200-ért vettem) Az átvezetékezés nagyon egyszerű, megleled itt a fórumon is valahol.
Arra vigyázz, hogy csak a Supershadows-ét vedd meg, az univerzális Keeway nem jó, hiába ajánlgatják előszeretettel.
Hát én is abban reménykedem, hogy a rajta lévő szennyeződés okozza a szagokat. Ugyanis a legutóbbi eső óta nem volt időm lemosni.
Ma készülök, munka előtt lecsapatni, s ha majd lesz 2 órám akkor le is törölgetem.
Egyébként ha megyek vele olyan 5 Km-et, megállok érzem az éget szagot. Aztán ha már rendesen bemelegedett, akkor már nem érzek semmi szagot.
Ha kipurcan a fesszabályzóm, akkor hol és menyiért tudok venni?
Hali,
Hátsó guminak kb. ilyet keresek :
Katalógus szerint:
Gumi elöl: MT90B16 72H
Gumi hátul: 150/80B16 71H
Majd holnap megnézem, milyen gumi is van fent.
Ezen a motoromon 10eKm-t futott, de 10 éves gumik vannak, és esőben csúszik, mint az állat. Emiatt keresek újakat. Viszont fontos a gyártási év, mert öreg, de egyébként újszerű állapotú gumim nekem is van:)
Meg tudnád nézni, a gyártási évet?
KI
ui: Mosonmagyaróvári vagy?
A kérdésedre a válasz tényleg egyszerű. a gyártó által előírt hűtőfolyadékot kell a motorba tölteni. Mivel nem tudom milyen hűtőrendszered van, így nem tudom megmondani mit ír elő a gyár...
Általánosságban elmondható, hogy az ideális fagyálló hűtőfolyadék, az -35 (+-5) fok körüli dermedéspontra van beállítva. Amennyiben a boltban megvásárolt koncentrátumhoz önteni kell desztillált vizet, akkor te állítod be a fagyáspontot, a megfelelő keverési aránnyal - ezt a flakonon jó esetben ott lévő táblázat mutatja meg. Amennyiben előre bekevert folyadékot vásárolsz, úgy azt csak be kell tölteni a hűtőrendszerbe.
A kereskedelemben kapható hűtőfolyadékok 95%-a etilénglikol alapú, ezt propilénglikollal nem ajánlott keverni, mert igen agresszív folyadékot kapunk... amennyiben az utóbbit írja elő a gyártó, úgy értelemszerűen azt kell választani...
Sziasztok! Lehet, kicsit amatőr kérdésem van, de szeretnék egyértelmű választ kapni! Namost a Krossz motor hűtőjébe mit kell tölteni? Desztillált víz és fagyálló keverékét, vagy boltban kapható hűtőfolyadékot? Pl.: Ezt?
Mert akiknek az ismerősi körömben krossz motorja van, ők desztillált víz és fagyálló keveréket használnak. Nem is a megfagyás elleni védelem miatt, hanem az alumínium részek megvédése miatt. Nekem is csak a védelem szempontjából kellene, nem a megfagyás ellen.
A hűtőfolyadékot amiről raktam be képet, azt úgy ahogy van, higítás nélkül kell önteni a hűtőrendszerbe?
Nem tudom, hogy melyik variáció a jó, nem értek hozzá, bevallom. Csak nem akarom egy rossz döntéssel tönkretenni a motorom, ezért inkább kérdezek!
Üdv, Bence
Úgy tűnik, a gyújtás elektronika cseréjével megoldódott az egyhengerező problémám. Bontott elektronika ment bele, a tranzisztorok még nem érkeztek meg. lemértem a trafókat, a primerek ellenállása egyforma mindkettőnél. Ebben az elektronikában már csak langyosra melegszenek a gyári tranyók, és egyformán, egyenlőre nem látok hibát. Remélem így is marad.
Mégegyszer köszönöm a segítséget mindenkinek.
Hello, nem tul magas a szint a karbiban?, nekem ki volt akadva az uszom es egy darabig csak kicsi jot rajta nem is vettem eszre aztan teljesen fent akadt akkor omlott, egy pucolas megoldotta a dolgot
Lehet ,de kevés a valószinüsége a tultőltésnek mert akkor felforr az elektrolit az ukuban és azt észrevetted volna ha máskor nem a rendszeres savszint ellenőrzéskor, mert lecsökkent volna.
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. Kb-2hete tapasztaltam először hogy lassúmenet közben,zárt helyen, és amikor megállok egyre erősebb benzin szagot érzek.Egy hónappal ezelőtt ugyan cseréltem rajta benzin csöveket de átvizsgáláskor semmi szivárgást sem tapasztaltam.Mijen meghibásodásból adódhat ez a jelenség?
Vedd le az ülést és mérd meg járó motornál az akku sarkain a feszkót.
Alapjáraton max 13,9 v gázt adva lekel szabályoznia 13,2 körülire de minden képp csökkenni vagy tartania kell ezt az értéket.
Nekem is a fesszabályzó halálakor volt ilyen jelegű szag, ezt úgy hívják,hogy trafó szag.Meg is hót a szabályzóm. Lekel venni és megnézni a szabályzó belső oldalát, ott mügyanta van és szabályosan kidudorodik a melegedéstől speciel nekem szét is repedt a hőtöl. Belehet egyébként kukucskálni a másik oldalról nem kell egyből leszedni hütőbordástól.
Üdv. Most jöttem haza Csepelről egy gápjárművezető iskolából. Beszélgettem ott az oktatóval aki kresszt oktat.Elmondta hogy a kategóriák közötti váltásnál sokminden fog változni, sok embernek sokba fog kerülni. Ez egy 2005-ben elfogadott kormány rendelet,ami 2013-ban lép életbe. Ami nagyon fontos azoknak akiknek A-korlátlan jogsijuk van, hogy egyelöre nem változik ővelük kapcsolatban semmi. Van egy ojan elképzelés kormányrészről hogy kivételnélkül mindenkit aki vezetői engedéjjel rendelkezik és közlekedésben részt vesz ÖT-évente kresszvizsgára akarják kötelezni.
A héten kaptam egy gyorshajtás fotót, amin el van mosódva a rendszám, kivehetetlen az autó, de 30ezer a csekk mellé. A megjelölt helyszínen nem járt az autóm, sőt azon a hétvégén még ráadásul pesten sem volt. Lehet persze fellebbezni is, 5 rugóért. Na kb ugyanez lesz az újravizsgáztatás lényege.