Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az "omega" betű az ellenállás jele, igen.
2 tekercs gondolom nem eleg, akkor ki is dobhatom, vagy tekercselni kell az egeszet? Koszonom
ilyen allasba kell?
Ha betestelt az egyik tekercs, bizony le is éghetett.
Megvan a hiba.
Mérd meg ohm állásban is, álló motornál, a tekercsvég, és a test között is az ellenállást. Végtelennek kell lennie.
Igen valto aram ra volt kapcsolva, megvolt szakadva a szigeteles az egyik kabelnel, lehet le testelt es leeget az a tekercs?koszonom
Ugye válltóáramu állásban volt a műszer nem egyenáramba?
Mert ugye ott váltó jön ki.
Hát akkor meg van a gond, vagy szakadt vagy zárlatos a harmadik fázistekercs!
Nézd meg jól ,ahol a házból kijön vagyis a dekniből nincs e eltörve a vezeték.
Birka magyar néppel nem lehet semmit sem tenni. Mindent eltűr. És még jó pofát is vág hozzá.
Ezért is tolom arrébb a biciklim.
Pl A Németek átlag 500 ezer forint értékű fizetés mellet, már zúgolódnak a benzin ára ellen. Nálunk töredéke a fizetés, és mégsem szól senki semmit. Pedig a világpiacon jelentősen esik az olaj ára.
De nem politizálok tovább. Egyrészt utálom. Másrészt inkább motorozzunk.
Mikor legyen a 3. Virágós gurulás?
Tiszteletem, megpiszkáltam a kábeleket, volt egy sérült is, felment 12,9 re a töltés de ennél feljebb nem, kimértem a generátort, 3 bol 2 be 11-től 60 volt ig ingadozik a fesz. , fordulattol fűggően, a 3. ban visszont csak 0.8 volt van köszönöm
Per pillanat számomra az az ellenség aki folyamatosan a zsebembe nyúlkál. És folyamatosan azon töri a fejét hogy még milyen címszóval tud még egy bőrt lehúzni rólam.

Na és mit kell csinálni az ellenségeddel?
Az enyém 99-es de azon sem lehet lekapcsolni a világítást. Ahogy ráteszem a gyújtás már pucsít is a tompított.
De a töltésem rendben van. Tehát nem ez okozta az éget szagokat.
Plusz lemostam, és megszűnt.
Ha már a szavunkra is vigyázni kell. És még mondani sem mondhatunk bármit akkor tényleg menekülni kell innen. Ha szó nélkül tűrünk mindent, akkor miért is vegyenek minket figyelembe.
"Jobb nem is jár ha nekünk így is jó!" (Zorán)

Minden kormánynak maga felé hajlik a keze. Ez természetes. De nem mindegy, hogy hagya-e az alatvalóit is élni. Vagy megfolytja a sanyargatásával.
Igen Valamit feltétlenül tenni kéne. Mert ha mindent zokszó nélkül lenyelünk akkor folyamatosan a fejünkre csinálnak. Rá kéne döbbenteni a hatalmat, hogy itt len is emberek élnek. Illetve csak élnének, ha hagynák őket.
A fegyveres megoldást azért nem javasolnám. Mert ha fegyver van az ember kezében akkor állattá váli. S fegyverrel a kézben nehéz eldönteni hogy ki a barát és ki a tényleges ellenség. Utána pedig már hiába kérdezed. Utána meg már "joggal" lő rád a tesója. Elindul a lavina és nincs aki megállítja.
Én a rendszer váltás idején voltam sor katona. Az első évben október 23.-án készenlétben voltunk fegyverrel a kézben. Indultunk Bp-re tömeget oszlatni. Kurvára be voltunk szarva, hogy most akkor majd lőnünk kell.
Aztán a következő évben már ünnep nap volt Október 23. És haza mehetett a laktanya nagy része.
No én akkor döntöttem el, azt hogy ha még egyszer valaki újra fegyvert tesz a kezembe, akkor én nem az ő általa megjelölt irányba fogok lőni. Ha nem arra akinek a fegyvert köszönhetem. Tehát a saját gazdáimra.
Mivel ki dönti el azt, hogy ki a barát és ki az ellenség?
Per pillanat számomra az az ellenség aki folyamatosan a zsebembe nyúlkál. És folyamatosan azon töri a fejét hogy még milyen címszóval tud még egy bőrt lehúzni rólam.
Az kapacitásának a 3 szorosát
töltőáram X idővel = 3 X az aksi kapacitása
A töltő áram max. a kapacitás 10% a
Kiveszed az izzot.Két csavar a lámpafejen.
Tiszteletem, holnap kimérem, feltettem az uj aksit a töltöre, mennyi idöt töltsem?köszönöm
Tiszteletem, hátsó hengernál észrevettem némi olaj szivárgást a hengerfej pakolás környékén, ezt nevezik kifujásnak?ez okozhatja az adott hangot? köszönöm
Mérd ki a generátort, ha az jó, és a csatlakozó is rendesen átad, akkor a fesszabályzó a bibi.
Nem amerikai, vilagitas nelkul ennyi, simman az aksiba 11, 9 jaro motornal 12,2 a vege vilagitas nelkul
Az nem semmi ahogy eldugták. Holnap már próbálkozom is. Nagyon köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
csak megjegyzem, hogy az amerikai modelleken ( 87-88. évjárat, GV mot.szám) nem tudod lekapcsolni a világítást, csak ha buherálod!
itt ni
Pirossal bekerikázva az eggyik csavar a másik ugyan ott csak a másik karbin nem látszik.
A virago.ro oldalon az eggyik képen be van jelölve a leeresztő csavar, nézd meg ráfogsz jönni melyik az.