Nagyon köszönöm a segtséget. A leeresztő csavar keresését sem adom fel. Legfejjeb megpróbálom ki csavarni a csavarokat és amejiknél megjelenik a benzin az az én csavarom.
Amerikai kivitelű a motor?
Vagyis állandóan megy a világítás?
Mérd meg az akku sarkain a feszültséget, 13.2-13.8 között kell lenni alapjáraton lekapcsolt világításnál.
Tiszteletem midnenkinek, megvan miért nem bir melegen beindulni, gyenge az aksiban a feszültség, vadonat uj, ami a gond, hogy megmertem a töltésem és csak 12.2 re megy fel, szerintetek mi lehet a gond? köszönöm
Itt a csonk amire rá kell huzni a csövet, de a csaavart azt énsem tudom,hogy melyik az amivel lereszted a benyát.
A jobboldali karbin látszik az a fekete műanyag csonk, ki van képezve a csonk a cső ráhuzásához.
Üdv. Némi nemü segítségre lenne szükségem. A karburátor benzin szintjét szeretném megnézni. A VIRAGO.RO-oldalon ugyan szépen levan írva a fojamat,de valószínű hogy az én figyelmetlenségemből adódóan egyszerűen nem találom azt a csonkot amire rákell húzni a 6-mm es belső átmérőjü csövet a méréshez. A másik hiányom a karburátor üzemanyag leeresztő csavar. Ojan csonk amire ijen átmérjü csövet lehet rátenni az a szívócsonkból ál ki,de valószínű az nem az. Ha valaki tudna nekem ebben segíteni megköszönném.
Szólás szabadság van! Ha a kisköcsög pofázhatott Nagy Imre temetésén, hogy ruszkik haza, akkor én elmondhatom,hogy nem birom fizetni tovább az adókat.
Különben ez a szerelés és a motorozás fóruma , nem is tudom miért nem bírok magammal.
Kérlek vigyázz a szavaidra! A közösség elleni izgatás bűncselekmény.
De...
Az elmúlt 30 év érdekérvényesítő csoportjait, gazdasági folyamatait nem vizsgálják, csak vizsgálgatják... mai helyzet szó szerint megoldhatatlan. Aki itthon akar maradni, mint pl én is, az csak reménykedik. Személy szerint elég lenne kb 3-4 hónap előkészület és már itt sem vagyok. Az asszonynak ez 3-4 hét lenne...
Ez amolyan megnyugtató helyzet számomra, de nem szeretnék lelépni. Mindenesetre, az állami nyugdíjban nem bízok, mert egyes nézetek szerint az új alaptörvényünk erről érdekesen rendelkezik
Erősen iparkodnék a mostani kormánypárt helyében, hogy meglegyen a következő választási győzelem, mert amennyiben más kerül hatalomra komoly bajban lesznek... Pali bácsi ha 20 évig él az kb egy milliárdba fáj az adófizetőknek (óvatos becslés)... ez van ...
Én sem javaslom a megvásárlását. Tényleg nem az eladó ellen akarok beszélni, de édesapám kisteherautójáról is leparancsoltam a majd 10 éves abroncsokat. Az öregem inkább eladta a jószágot ahogy volt. Egy mai (a 15 éves is) abroncs kifejezetten gyorsan öregszik. A jó tapadási tulajdonságokat csak olyan összetevőkkel lehet elérni, amitől pár év múlva már a töredékét nem tudja produkálni egy abroncs.
Szgk-k esetében az átlagos futásteljesítmény 10-15000 km így egy 60000 km élettartamra tervezett abroncs (kb 8mm kopást feltételezve) 6-8 év alatt elhasználódik, amennyiben az év egyharmadában téli abronccsal váltva közlekednek a járművel.
Motorkerékpár esetében az átlagos felhasználás szezononként 6000 km így egytől (Hayabusa) négy (chopperek) évig elhasználódnak az abroncsok. Ezek az abroncsok is 6-8 év alatt elöregednek. utána ajánlott a csere.
Ott, ahol egy 4 éves abroncsnak még éppen van tapadása, egy 8 évesnek már biztosan nincs, egy 16 évesről meg ne is beszéljünk...
Természetesen el lehet vele gurulni egy találkozóra, ha a közelben tették le utánfutóról a vasat.
Személy szerint kizárólag ilyen céllal használnék ilyen abroncsot, túl drága lenne egy komolyabb manőver sikertelen befejezése...
Ezt az abroncsot felelőtlenség eladni, vagy megvásárolni. (ezt mint autószerelő, gépjármű technikus, illetve gépjármű-technikai mérnök állítom).
Igen neked is igazad van.
Én ép ezért hívom ezt az országot abszurdisztánnak.
Már tiszta abszurd ami itt megy.
Ez az ország a csaló bűnöző gazembereké. Minden szinten.
Fent a kormányban, és a köz nép között is így van.
Ez már siralmas.
Meddig kell még a mocsokba merülnünk, hogy végre elinduljunk felfelé?
Köszi a tippet.
Tegnap megnézettem. És úgy tűnik semmi baja. Lecsapattam, gőzborotvával, s azóta nem érzem a furcsa szagokat. S a fesszabájzó sincs megduzzadva. Remélem nem lesz baja.
Én már lélekben nem itt abszurdisztánban élek. Elég komolyan készülök a kitelepülésre.
Ugyan is jelenlegi kereseteim ép csak a megélhetésre elég. Tartalékolni nem igazán tudok. No és idős koromban nem lesz kedvem végetvetni az életemnek. Tehát a saját nyugdíjamról gondoskodnom kell. Ez itthon meg sajnos lehetetlen. Pedig ezer szállal kötődnék ehez a csodálatos tájhoz.
Szia!
Bocsánatot kérek, de nem ebbe a fórumba akartam írni hanem a Yamaha YZ \ YZ-F-be. Hogy hogyan keveredtem ide nem tudom, lehet félrekattintottam
Minden esetre köszönöm a választ, hogy leírtad, és nem küldtél el melegebb éghajlatra :)
Üdv, Bence
Elég ha a kipufogó könyököket lemosod a sártól, ha az okozta a szagot akkor egyből elmúlik. Ha nem akkor erősödnifog és nézd meg a fesszab hütőborda felőli oldalát és mérj töltő feszt.
Van készen szuperswadow fesszab nekem 2 szezont üzemelt , azért vettem le mert találtam olcsón eredetit és a dizánj az mégis megér 4500 petákot, annyi volt postával németből de ez egy szerencsés vétel volt.
szia..igen..mosonmagyaróvári vagyok....váérosközpont körforgalomtól 25 méterre lévő panelban a sarkon....ot van garázsom is....most megyek intézem a dolgaimat és kb 1 óra mulva megmondom az évjáratukat....
Sziasztok Motorosok !
Könyörgöm ne ötleteljetek tovább az ötévenkénti kresz vizsgával meg egyebekkel, mert ha valami "illetékes elvtárs " olvassa a fórumot még megvalósítja az ötletet mondván hogy mi kértük !
Vagyis állandóan megy a világítás?
Mérd meg az akku sarkain a feszültséget, 13.2-13.8 között kell lenni alapjáraton lekapcsolt világításnál.
A jobboldali karbin látszik az a fekete műanyag csonk, ki van képezve a csonk a cső ráhuzásához.
Ha eltudsz/tudtok bárhova menni, uccu neki izibe!
Különben ez a szerelés és a motorozás fóruma , nem is tudom miért nem bírok magammal.
De...
Az elmúlt 30 év érdekérvényesítő csoportjait, gazdasági folyamatait nem vizsgálják, csak vizsgálgatják... mai helyzet szó szerint megoldhatatlan. Aki itthon akar maradni, mint pl én is, az csak reménykedik. Személy szerint elég lenne kb 3-4 hónap előkészület és már itt sem vagyok. Az asszonynak ez 3-4 hét lenne...
Ez amolyan megnyugtató helyzet számomra, de nem szeretnék lelépni. Mindenesetre, az állami nyugdíjban nem bízok, mert egyes nézetek szerint az új alaptörvényünk erről érdekesen rendelkezik
http://ellenszek.hu/index.php/...
http://kutasi.blogspo
t.com/201...
Erősen iparkodnék a mostani kormánypárt helyében, hogy meglegyen a következő választási győzelem, mert amennyiben más kerül hatalomra komoly bajban lesznek... Pali bácsi ha 20 évig él az kb egy milliárdba fáj az adófizetőknek (óvatos becslés)... ez van ...
Szgk-k esetében az átlagos futásteljesítmény 10-15000 km így egy 60000 km élettartamra tervezett abroncs (kb 8mm kopást feltételezve) 6-8 év alatt elhasználódik, amennyiben az év egyharmadában téli abronccsal váltva közlekednek a járművel.
Motorkerékpár esetében az átlagos felhasználás szezononként 6000 km így egytől (Hayabusa) négy (chopperek) évig elhasználódnak az abroncsok. Ezek az abroncsok is 6-8 év alatt elöregednek. utána ajánlott a csere.
Ott, ahol egy 4 éves abroncsnak még éppen van tapadása, egy 8 évesnek már biztosan nincs, egy 16 évesről meg ne is beszéljünk...
Természetesen el lehet vele gurulni egy találkozóra, ha a közelben tették le utánfutóról a vasat.
Személy szerint kizárólag ilyen céllal használnék ilyen abroncsot, túl drága lenne egy komolyabb manőver sikertelen befejezése...
Ezt az abroncsot felelőtlenség eladni, vagy megvásárolni. (ezt mint autószerelő, gépjármű technikus, illetve gépjármű-technikai mérnök állítom).
Nem tehet mást ,Kalasnyikovot kell ragadni és elzavarni ezt a csürhét!
Pár évtized, és már nem félre kattintás mit fogsz itt fórumozni.
Én ép ezért hívom ezt az országot abszurdisztánnak.
Már tiszta abszurd ami itt megy.
Ez az ország a csaló bűnöző gazembereké. Minden szinten.
Fent a kormányban, és a köz nép között is így van.
Ez már siralmas.
Meddig kell még a mocsokba merülnünk, hogy végre elinduljunk felfelé?
Tegnap megnézettem. És úgy tűnik semmi baja. Lecsapattam, gőzborotvával, s azóta nem érzem a furcsa szagokat. S a fesszabájzó sincs megduzzadva. Remélem nem lesz baja.
Ugyan is jelenlegi kereseteim ép csak a megélhetésre elég. Tartalékolni nem igazán tudok. No és idős koromban nem lesz kedvem végetvetni az életemnek. Tehát a saját nyugdíjamról gondoskodnom kell. Ez itthon meg sajnos lehetetlen. Pedig ezer szállal kötődnék ehez a csodálatos tájhoz.
Bocsánatot kérek, de nem ebbe a fórumba akartam írni hanem a Yamaha YZ \ YZ-F-be. Hogy hogyan keveredtem ide nem tudom, lehet félrekattintottam
Minden esetre köszönöm a választ, hogy leírtad, és nem küldtél el melegebb éghajlatra :)
Üdv, Bence
Könyörgöm ne ötleteljetek tovább az ötévenkénti kresz vizsgával meg egyebekkel, mert ha valami "illetékes elvtárs " olvassa a fórumot még megvalósítja az ötletet mondván hogy mi kértük !