Egy másik téma: voltam a hétvégén motoros túrán, és hát sokat motoroztunk éjjel, a többi motorhoz képest nekem volt a leggyengébb a világitásom, ezt már eddig is tapasztaltam, állitottam sokat de a hosszu fényem egy fos, ugy ahogy van, nem látok vele, van v.mi ötletetek, hogy lehetne segiteni a dolgon, lehet , hogy ki van gyengülve az égő vagy rossz tipus van benne? vagy ez ilyen és csak plusz lámpával lehet segiteni rajta? pissz
El is felejtettem, a kuplunglamellaval lesz a gond, mint mondtam mar regeben, osszekevertem egyszer oket , figyelmetlen voltam, eddig nem volt velle gond csak enyhen csuszott, legutobb megneztem, es foltogban felkenodot a femlamellara a ferado, es gondolom ezert osszeragadnak, azt en akkor finom smirlivel lepucoltam es harapot is a kuplung par 100km ig, aztan gondolom, ahogy koptak ossze megent lenyalodott a ferado, nah mar most a lamelabol van meg boven csak nem tudom oket osszekoptani az a baj... ha csak lamellat veszek az eleg lesz? vagy kell cserelni femlamellat is? ez igy egyben fajni fog...
Szia. Ez a "túl nagy a kompresszió"Felejtsd el, ez hülyeség. Az önindítót tökéletes szelep ill. gyűrű illesztésekhez tervezték, egy kis plusszal . Máshol keresd a hibát.
Sziasztok!
A bolyban, zippzár alakzatban motorozásnak megvannak a trükkjei, minél többet gyakorolod, annál jobban megy majd...nekem volt szerencsém jó párszor bőven 20 motortól nagyobb teammel motorozni, akik között ráadásul az én motorom volt teljesítményben és köbcentiben is a legkisebb. Hogy ne szakadjak le, annak egy titka van, tartani kell a távolságot az előtted lévőhöz képest és ez jóval kisebb, mint amit mi tartottunk ! Nyilván van egy egészséges követési táv az egy nyomon motorozók között, de ez majd kialakul. Ha van időtök,nézzetek rá a vaslovasok portálra és nézzétek meg a videót a csapatban motorozásról......hasznos!
Más! Littlerock!...túlságosan szúrom a humorod ahhoz, hogy hagyjalak "másokat hallgatni" a következő túrán! ...erre ne is gondolj, mert szerintem nagyot fogunk - cuzamme az egész csapat - bulizni! Ennek ellenére nem örülnék, hogyha eljöttök végre - remélem minél többen - Nógrádba, hogy a másnap csak a szolid hazafelé gurulásról szóljon! Én azt javaslom , hogy egy nyugodt reggeli és felmálházás után délelőtt nézzük meg Salgó várát ( kb. 50 km a Robinsontól ) és onnan indukjunk majd vissza. Egyenesen a 21. főúton Hatvanig, onnan pedig ua. mint idefelé ( táv kb. 121 km.. Salgó - Budapest ). Gyönyörű, dimbes-dombos tájon kanyarog az út, emlékezetes lenne.....Jenő úgy is azt írta, hogy jó volt, csak kevés volt maga a gurulás! Ez pedig intő jel nekünk többieknek ( főleg a fiataloknak!), mert ha a csapat doyenje így vélekedik, akkor nehogy már mi "fiatalok" legyünk besz..va egy kis gurulástól! Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ja!...vitaindítónak a következő találkozóra a saját 10 éves vegyes pálinkámból hozok , remélem,szeretni fogjátok...
Szervusztok !
Hátul az 535 -ön ,Continental CM2. 150/90 gumi van .
Tudnátok ajánlani előre hasonlóan jó és "olcsó" gumit ,forgalmazót ?
Tudom béna kérdés ,hány liter olaj kell az 535-be ?
Sziasztok
Nekem lenne egy kérdésem.
: A 95-ben gyártott virágó XV 535 ös, és az én 99-ben gyártott 535-ösömnek megegyezik a légszűrője?
A motoros boltos csak a 95-ös légszűrőt tud rendelni. És nem tudja, hogy ez nekem jó-e.
Előre is köszönöm az infókat.
A kuplunglamellaval van a gond, mert nyomot hagyot a femlamelan mintha ra eget volna, de egy finom smirlivel simman lejon szerintem, kopast nem latok rajta
Akkor nyugodtan megrendelhetem.
Légyszi írd le milyen gumit keressek .
A bolyban, zippzár alakzatban motorozásnak megvannak a trükkjei, minél többet gyakorolod, annál jobban megy majd...nekem volt szerencsém jó párszor bőven 20 motortól nagyobb teammel motorozni, akik között ráadásul az én motorom volt teljesítményben és köbcentiben is a legkisebb. Hogy ne szakadjak le, annak egy titka van, tartani kell a távolságot az előtted lévőhöz képest és ez jóval kisebb, mint amit mi tartottunk ! Nyilván van egy egészséges követési táv az egy nyomon motorozók között, de ez majd kialakul. Ha van időtök,nézzetek rá a vaslovasok portálra és nézzétek meg a videót a csapatban motorozásról......hasznos!
Más! Littlerock!...túlságosan szúrom a humorod ahhoz, hogy hagyjalak "másokat hallgatni" a következő túrán! ...erre ne is gondolj, mert szerintem nagyot fogunk - cuzamme az egész csapat - bulizni! Ennek ellenére nem örülnék, hogyha eljöttök végre - remélem minél többen - Nógrádba, hogy a másnap csak a szolid hazafelé gurulásról szóljon! Én azt javaslom , hogy egy nyugodt reggeli és felmálházás után délelőtt nézzük meg Salgó várát ( kb. 50 km a Robinsontól ) és onnan indukjunk majd vissza. Egyenesen a 21. főúton Hatvanig, onnan pedig ua. mint idefelé ( táv kb. 121 km.. Salgó - Budapest ). Gyönyörű, dimbes-dombos tájon kanyarog az út, emlékezetes lenne.....Jenő úgy is azt írta, hogy jó volt, csak kevés volt maga a gurulás! Ez pedig intő jel nekünk többieknek ( főleg a fiataloknak!), mert ha a csapat doyenje így vélekedik, akkor nehogy már mi "fiatalok" legyünk besz..va egy kis gurulástól! Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Ja!...vitaindítónak a következő találkozóra a saját 10 éves vegyes pálinkámból hozok , remélem,szeretni fogjátok...
90%-os gumik olcsó pénzért. Én még szőrös Continentalt vettem innen 8000-ért.
A 95-ben gyártott virágó XV 535 ös, és az én 99-ben gyártott 535-ösömnek megegyezik a légszűrője?
http://www.boats.net/parts/det...
Ez a Repsol van benne ,szereti a vas .
lehetőleg Repsol 15w-50
Hátul az 535 -ön ,Continental CM2. 150/90 gumi van .
Tudnátok ajánlani előre hasonlóan jó és "olcsó" gumit ,forgalmazót ?
Tudom béna kérdés ,hány liter olaj kell az 535-be ?
Nekem lenne egy kérdésem.
: A 95-ben gyártott virágó XV 535 ös, és az én 99-ben gyártott 535-ösömnek megegyezik a légszűrője?
A motoros boltos csak a 95-ös légszűrőt tud rendelni. És nem tudja, hogy ez nekem jó-e.
Előre is köszönöm az infókat.
http://www.m0moto.hu/product_i...
A fémlamellákat ellenőrizni kell, bár ha nem vetemedtek meg, akkor sokáig bírja..