Szia!
Nem titok: 599.000.- de ez gondolom irányár.
Megpróbálnék faragni majd belőle(olaj+ szűrőcsere, műszakija lejárt, átiratás, stb.) aztán meglátjuk mi lesz belőle. Elvileg a hétvégén személyesen is ránézek, mert csak 60 km-re van a vas.
Szia! 400-ast hajtok én is. Ha nem vagyok indiszkrét, mennyiért kínálják a vasat?
Az enyémben 55000 van és 95-ös, de nem panaszkodok... asszem ZZ is ilyet hajt, ő is imádja.
A virago.ro- oldalon találsz adatokat. Én is úgy tudom, hogy a hengerek, forgattyús hajtómű, és vezérlés az eltérés az 535-öshöz képest.
Az enyém a 4 literes fogyasztást csak az 535-ös levegőszűrőjével tudja, de így a hirtelen gázadásra nem reagál csak ha fokozatosan húzom. A 145-147-es tempót biztosan (a 150-is megvolt már) megfutja, de csak 130-ig gyorsul igazán.
Országúton a 110-115 az ami gyönyörűen tartható, mert ilyenkor még van tartalék a kéz alatt...
A rendes fogyasztása 90-es tempóval 4,5-5 liter között volt, 60-70-es tempóval 4 liter alatt. De inkább a kisebb ellenállású szűrőt használom, így mégiscsak gazdaságosabb.
Üdv! Nekem volt! Ugyan csak 4 sebességes de 2 személlyel tudott 130.-at 4l .-s fogyasztással! Csak hamar kinőttem! 125 vagy 250 után nagy előre lépés! végül is japán belpiacos vas! 535.-tel megegyező méretekkel! Ha jól tudom löket és dugó átmérő kisebb mint az 535.-é amúgy ugyan az! Ha teheted 535.-t nézz! nagyobb erő és végsebesség! Ez az én véleményem és nem akarom ezzel lekicsinyelni a 400.-st! Most egy M800.al nyomom! De előzőleg a viragó elött 25 évet nem ültem vason! A többit itt megtalálod a förumon ha visszakeresel!
Le akarom cserélni a kis villanymotoromat valami egyel nagyobbra és most úgy néz ki, hogy elmegy a kicsike sikeresen. Kilátásba került egy xv 400-as csodaszép vas 41000 km-el a mozdonyban, '97-es születéssel, rengeteg extrával. Valakinek van tapasztalata ezzel a típussal? Minden érdekel, mert naaagyon szerelmes lettem és nem akarok csalódni(2 személlyel szeretnék túrázni és dolgozni járni városi környezetben).
Az infót és a véleményeket kérlek ne tartsátok magatokban! Ha minden jól megy, talán a következő Virgács túrán én is jelen leszek
A Heidenau - val sem nyúlsz mellé. 4,5 éve használom, a hátsó abroncs várható élettartama 17-20000 km, az elsőnek több. Már az előző gazdi is ment vele egy szezont, én tettem bele 14000-et.
Nem drága, bár sokszor van márkásabb abroncs akciósan hasonló árban.
Én adott esetben ugyanezeket az abroncsokat rakom fel, ha nem lesz jobb ajánlat a piacon. Nekem beváltak
Bocs, de azt kell mondjam, attól függ, mennyi pénzed van a projektre...A Michelin, Dunlop,Avon és Pirelli általában k...a drága, a Continentál és a Metzeller most olyan középkategóriát képvisel árban, a többi valamivel olcsóbb pl. Kenda, Heidenau..ha esőben is kénytelen vagy a motort használni, akkor a Continental CM1-CM2-t, vagy a METZELLER ME77-t nyugodt szívvel ajánlom!Viszont ha nem vagy rákényszerítve az esőben történő motorozáshoz, akkor nagyobb a választási lehetőséged, ugyanis száraz úton a tapadásban nincs olyan óriás különbség közöttük, mint azt az árkülönbségeik indokolnák! Élettartamuk útminőség -és vezetési stílus figyelembe vételével kb.7000-15000 km. Böngészd a Strausz gumi, vagy a Kékhold honlapjait!
Sziasztok
Nekem lenne egy nem motoros kérdésem.
Tud-e valaki a netről letölthető Mp3 Német-Magyar nyelvleckéket.
Ugyanis eddig kazettáról hallgattam. De most kicserélték az autómban a rádiót. És ehhez meg csak pendrájfot lehet csatlakoztatni.
Hát ennyit a technikai fejlődésről.
Szóval kéne valamit innen letölteni, hogy tuváb tudjam tanulni a németet.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Nem titok: 599.000.- de ez gondolom irányár.
Megpróbálnék faragni majd belőle(olaj+ szűrőcsere, műszakija lejárt, átiratás, stb.) aztán meglátjuk mi lesz belőle. Elvileg a hétvégén személyesen is ránézek, mert csak 60 km-re van a vas.