Szia Brúnó!A vaterán árult egy illető bontott xv 1000 cuccokat!Valaki a fórumról vett is tőle talán irányjelző kapcsolót(elérhetőség?)ill.érdeklődj itt is:http://bontospityu.hupont.hu/, ha jól tudom az Istvánnak valami ismerőse az illető!(a honlapon is vannak képek).Szerintem stimmelnie kellene!
Üdv.:Jani
Nem a spórolás miatt gondolkozom valamilyen más megoldáson, de nem találok sehol gyárit, ill. egy ajánlatott kaptam, 106.000.-ért. Kicsit sokallom a gyári új db.-ért.
Biztos meg lehet valahogy oldani én még ilyet nem láttam, de én azt mondom, hogy ha valamire ne sajnáld a pénzt akkor az a fék, az életed múlhat valami kókányolt megoldáson.
Sziasztok!
Keresek a 750-hez egy csomó mindent, de most sehol se találok a fékkar+ olajtartály egységet, mert a fékkar amikor fellöktek letört az öntvényről. Kérdésem: Ha nem tudok venni eredeti db-t, van-e arra valami műszaki megoldás, hogy a fékkar, ill. a tartály ne egy öntvényen legyen? Külön-külön legyen feltolva a kormányra és üzemeljen.
Azt elfelejtettem megemlíteni hogy majdnem minden helyzetben haladás,lassítás, gyorsulás,közben halk durrogás hallatszik. Mivel nem tudom az O-gyűrű méretét ezért rendeltem a YAMAHA WORLD-nél. 3500ft a két darab. Jövőhét közepére ígérték.
Nem hinném hogy 30 -nál már el kellene kopni a tűnek vagy a súber-nek (ha valóban 30). De a membránnal lehet gond akármikor.
Nem ismerem a 125 -ös karbiját részletesebben, de kéne hogy legyen egy gumi vagy fémcső kivezetve ami membrán alá légköri nyomásu levegőt "csinál". Ha a csövet bekapod és belefújsz, akkor a membránnak és a súbernek egy masszív határozott mozdulattal fel kell szaladnia a plafonra, ezt mondjuk a kezeddel odanyulva miközben fújkálsz (ha éppen nem látszik fujás közben) ellenőrizheted.
Vagy menet közben kapd le a gumicsövet vagy bármit ami a karbiba vezeti be a levegőt, alapjáraton szépen lent lesz a súber de ha megrántod a gázt fel kell megint szépen ugrania.
Ha nem ugrik bármelyik esetben vagy nem elég határozottan netán vissza esik miközben mondjuk te tartod folyamatosan 3-4000 körül a fordulatot,akkor a membrán ereszt.
Üdv. Az a kérdésem hogy a szívócsonkon levő O-gyűrűből ha hiányzik egy darab kihatással van e a túl nagy fogyasztásra? Tisztítás közben vettem észre hogy kilóg egy darab és leszakítottam. Ma tankoltam,mert kifogyott a felső tankból az anyag. 138km-után váltottam át RES-állásba. Ahogy haza értem tankoltam,10liter kellett bele és tele lett.Vagyis 7,2-liter a fogyasztás,90km-es sebesség volt a legmagasabb előzéskor.
Ja és még egy kérdés:
Érdemes-e nekem a lentiekkel foglalkoznom, ha a gyertyaképem normális?
Mert arra is gondoltam, hogy ennek a hatalmas 11 LE-s erőműnek nem túl könnyű mozgatni a 150 kg-os vasat (+én) és emiatt fogyaszt többet, mint egy 250-es.
- Magas úszószint elsősorban
- Elkopott súbertű
- Elkopott (kitágult) fúvóka
- Vagy ha nem kap elég levegőt mert mondjuk nem emelkedik rendesen a súber (membrán ereszt pl.) attól még a vákuum megvan és kiszippant több benzint. Koszos, eltömődött légszűrő is okozhat ilyet.
Végig kell ezeken menni és ellenőrizni ezt nem lehet megúszni.
Anélkül, hogy utánanéznék szerintem a 125-ösnek a karbijában nincsen ez a spec dúsító rendszer, lényegesen egyszerűbb felépítésű karbi mint a 750 -esé.
szevasztok, a nyiregyhazi olajvasarlas nem jon ossze sehogy se, szoval rendelnek netrol , ide a hatar mele de meg magyarorszagra, tudtok v.mi jo onlin shopot ahol tudnek venni olajat, gyertyat, levego-olaj szurot,koszonom
Talán a többiek sem morognak, ha leírjuk mi az a "dússág" :)
a benzin levegő ideális tömegaránya 1 : 14,6-8 - azaz 1 kg katalizátoros motor esetén...
a karburátoros motornál közel lehetetlen ezt az arányt megtartani, ezért ha a CyHx emisszió értékét le is tudjuk csökkenteni, akkor a NOx értékek szöknek az egekbe...
A gyulladásképes keverék jó közelítéssel 1 : 9 és 1:19 -es érték között van. Értelemszerűen amikor 19 kg levegőhöz adunk 1 kg benzint az picit kevés. Amikor a szegény keverék miatt az égésfolyamatok lelassulnak, vagy amire te világítottál rá, nem is indulnak be a hengerben, olyankor a kipufogóba jutó CyHx képes begyulladni. Ennek a begyulladása nem olyan egyszerű, hiszen a kipufogóban ilyenkor NOx CO CO2 is sok van a megmaradt O2 mellett. Ilyenkor elég komoly energia kell a gyulladáshoz, hiszen amit én "társkeresésként definiáltam" ez itt is lezajlódik. Amikor egy lassú égésfolyamatnak köszönhetően a nyitó kipufogószelepen kicsap a lángfront, akkor az itt felhalmozódott CyHx is elég. amikor csak kicsit, ez a különbség a kicsit "ropogó", vagy a nagyon "durrogó" kipufogó között.
Ha nyitott a dob, akkor a nyomáslengések miatt több friss O2 kerülhet a kipufogóba , főleg motorféknél, mert a szelepösszenyitáskor a dugattyú, már indul lefelé, és túl sok kipufogógázt nem tolt előtte ki a kipufogószelepen... ilyenkor a teáltalad leírt jelenség hatványozottan igaz.
Volt egy 120-as Skodám... egy kipufogós szaki kissé módosította a dobot :) jellemzően a 3-ból vissza 2 a kanyarok előtt kellemesen ropogósra sikerült :) amikor Zöldkártyát csináltunk rá, komoly különbség volt a pillanatnyi mért értékek között alapjáraton, attól függően milyen mélyre dugtuk a szondát... a cső vége 60-70 mm-es volt :) ebből is érződött, milyen öblítése volt a kipufogónak valójában....
ez 1990-2000 ben volt, és kicsit hozzápiszkálva 150-nél, még megindult :))) egyszerűen imádtam
Üdv.:Jani