Pffff.... Te neked nem esett semmi bajod ugye? Van visszapillantó tükröm eredeti Yamaha. Bár azt nem írtad ,hogy sérült, de ilyen "izgalomban" elfeledheti az ember. bőven áron alul oda adom neked.
vazz... részvétem... amikor én eltaknyoltam még haladtam, szinte semmi baja nem lett a motornak, pedig ezek szerint ugyanarra az oldalra dőltünk...
Ugye nem sérültél meg... Autós mit mondott?
van egy kormányvasam, kölcsönbe odaadom (ha találsz másikat, majd visszaadod) - nem akarok árat írni, illetve esernyő elv miatt tartogatom (ha van nálad esernyő, nincs rá szükség, de ha otthon hagyod bőrig ázol...)
Ezt írhatnám a kipufogóra is,de az Pécsen van...
Az indexek helyett meg nézz két párat a Louis-ból, jobban jársz...
Uraim!
Sajnos ma megesett velem az amit azt hittem velem soha nem tőrténhet meg. Fellökött álló helyzetben egy autó a Budafoki uton.
Oda a bal old.-i telom, kormányom, pótlámpám, kipufogó könyököm, irányjelzőm, főfékhenger+fékkar. Ha valakinek ötletei vannak, hogy hol tudom ezeket beszerezni, nagyon megköszönném. Brúnó.
Oké
Bár még nem biztos, hogy hozzá nyúlok. Nem szeretném elállítani.
Mivel ezek szerint a fogyasztásom elég jó. Ugyan is két személlyel járok legtöbbet. Ketten 140 kg-osak vagyunk.
De arra gondoltam, hogy az alapjárati fúvóka csavarján tekerek egyet, a szegényítés irányába, aztán megnézem a gyertyákat és a fogyasztást.
Bár lehet hogy hülyeséget teszek.
Értem
Akkor kénytelen leszek egy évvel a tervezet vásárlás előtt első gumit venni.
Majd jelentkezem, ha meg lesz a gumim.
Egyébként honnan érdemes venni?
Az a gumi - bár volt még rajta minta - több,mint 10 éves volt!...tele volt az oldalfala repedésekkel. Éppen ezért cseréltem le tavaly az erdélyi túra előtt. Egyébként otthagytam a gumisnál ( Kozma, Öblösüveggyár )
Ahogy Littlerock írta az alapjárati keveréket kell beállítani, de annyit még hozzátennék, hogy adott esetben lehet hogy nem működik jól az úgynevezett coasting enrichener rendszer a karbiban ami pont ezt hivatott csinálni hogy motorféknél kicsit dúsítja a keveréket hogy ne szegényedjen el.
Szia!
ha gázelvételkor durrog, az két dolog lehet. Szelephézag, vagy elszegényedő keverék (szegény keveréknél hosszabb az égés folyamata, így a lángfront )
alapjárati rendszer tisztítást, beállítást javaslok
Szia!
Nekem is volt hasonló gondom, nekem az akksi volt a ludas. Márkás Varta akku, teszter hibátlannak mérte. Egész estés töltés után is csak 2-3 indítózást bírt és utána csak kattogott a relé. Autóakksiról bikázás nem sokat segít, még úgy sem forgatta rendesen az önindítót, ha közvetlenül hozzáértettem a sarujához a krokodilcsipeszt. Szerintem nem tud elegendő áram folyni így.
Vettem egy olcsó kínai akkut (motobatt, vagy ilyesmi), azóta is tökéletesen indul. Lehet hogy ez csak egy évet fogja bírni, majd legközelebb veszek egy rendeset.
Uraim!
Szeretném ha tanácsot adnátok. A 750-es amikor leveszem a gázt (motorféknél) durrog. Nem nagyon, de idegesit. Mitől fordul ez elő?
Dús a keverék? Szinkront állitassak a karburátorokon? Gyújtást kéne állitani? Szóval mi lehet a baj? Kösz, Brúnó.
Az érintkezéseket, csatlakozásokat nézd át. Akkusaruk, testkábel, valahol ott lesz a hiba, ha az aksi jó. Lehet még az aksi is rossz. A bikázással nem biztos hogy mindig elegendő amper áttud menni kontakthiba miatt. Ha csak kattan egyet, akkor az indító relé a hibás, mert nem adja át az áramot az önindítónak.
Nekem 5 körul eszik, nyilt uton, városba 6, mondjuk nekem is durrog , de a gyertyákon nem vettem észre különösebb kormolást, de ha beallitod ird le tapasztalataidat, ismerek még virágósokat személyesen nekik is igy fogyaszt, béke
Robin
Tudtommal te nem olyan rég cserélted az első gumidat. És csak azért mert a hátsó kopott volt.
Tehát milyen állapotban van az a lecserélt gumi?
Ugyanis nekem le kéne cserélnem az első gumimat. Mivel van rajta egy furcsa dudor. Viszont a hátsóm még legalább egy szezonig jó lesz.
És egyszerre szeretnék újakat venni.
Szóval, meg van-e még a régi első gumid?
Üdv: Zsocca
Miért?
A tiéd többet eszik?
Egyébként ma megnéztem a gyertyákat. Mindkettő kormos. Tehát sokat kap.
Kinyomtatom a karbi beállítást és próbálkozom majd szegényíteni a keveréket.
Neked is széles utat!
És műszaki probléma nélküli élvezetes, sok, sok motorozást!
Üdv Zsocca
Szia
Én nagy valószínűleg megyek. Általában szabadok a hétvégéim.
Az utasom még nem biztos. Ha szabad lesz akkor jön.
Címem: zsak@mailbox.hu
Üdv: Zsocca
Sziasztok,
Elmesélném a történetem egy yamaha xv1000 viragoval kapcsolatban, hátha valaki tud nekem valami okost megoldást mondani a problémámra, mert most kicsit tanácstalan vagyok. Szóval indítási problémák voltak a motorral már a kezdetektől. Az volt a tünet, hogy hidegen szinte mindig jól beindult, azonban melegen ha leállt, akkor csak ritkán lehetett beindítani. Mikor próbáltuk volna indítani, a relé kattanás hallatszott, de utána mintha valami megszorult volna nem indított a motor. Azután már hidegen sem indult. Én az indítómotor hibájára gyanakodtam, felújítottam azt(Újratekerték, perselyezték). Jelenleg terheletlen állapotban tökéletesen forog, 10-15 ször ráindítva azonos fordulattal stabilan forgott. Mikor beszereltük most a motort és vártuk a mindent megrengető főtengely forgatást, akkor az nagyon elmaradt... Ugyanúgy megszorult a dolog. Itt elkezdtem gyanakodni, hogy gyenge az aksi. Egy autó akkumlátorról bikázva el tudtam érni, hogy mondjuk 10 ből 5 ször elkezdte forgatni a főtengely. Én arra gyanakszom, hogy valami az indító mechanizmus környékén nem oké. Volt valaha valakinek ehhez hasonló esete, vagy tudna tanácsot adni, hogy mit mérjek, mit figyeljek, mit cseréljek, hogy működjön a dolog? Esetleg van e valakinek alkatrész ehhez a típushoz. Az indító mechanizmus az újabb fajta szabadonfutós cucc..
Komoly csökkenést ne várj, sőt előfordulhat a fogyasztás megnövekedése is. A 400-as az 535-ős légszűrőjével 4 litert is tud enni, de a gázreakciója siralmas... ezen valamelyest segít, ha emelünk a tűn. Még kipróbálom, hogy egy hasonló, de kisebb fojtást adjak az 535-ös szűrőjének.
Én csak a fogyasztáshoz tudok hozzá szólni...
Nekem egy 1991-es 400as Virgácsom van, és 4,5 eszik 100km-en.
Mindenki azt mondja rá ,hogy nagyon jó!
Szerintem az én vasam kevesebbet is enne ha a karbit beállítanám meg kipucolnám. Folyamatban van! :) Krueger várja már ,hogy mi fog történni ha minden igaz! :D
Ugye nem sérültél meg... Autós mit mondott?
van egy kormányvasam, kölcsönbe odaadom (ha találsz másikat, majd visszaadod) - nem akarok árat írni, illetve esernyő elv miatt tartogatom (ha van nálad esernyő, nincs rá szükség, de ha otthon hagyod bőrig ázol...)
Ezt írhatnám a kipufogóra is,de az Pécsen van...
Az indexek helyett meg nézz két párat a Louis-ból, jobban jársz...
tegyél fel képet, ha tudsz
Sajnos ma megesett velem az amit azt hittem velem soha nem tőrténhet meg. Fellökött álló helyzetben egy autó a Budafoki uton.
Oda a bal old.-i telom, kormányom, pótlámpám, kipufogó könyököm, irányjelzőm, főfékhenger+fékkar. Ha valakinek ötletei vannak, hogy hol tudom ezeket beszerezni, nagyon megköszönném. Brúnó.
Bár még nem biztos, hogy hozzá nyúlok. Nem szeretném elállítani.
Mivel ezek szerint a fogyasztásom elég jó. Ugyan is két személlyel járok legtöbbet. Ketten 140 kg-osak vagyunk.
De arra gondoltam, hogy az alapjárati fúvóka csavarján tekerek egyet, a szegényítés irányába, aztán megnézem a gyertyákat és a fogyasztást.
Bár lehet hogy hülyeséget teszek.
Akkor kénytelen leszek egy évvel a tervezet vásárlás előtt első gumit venni.
Majd jelentkezem, ha meg lesz a gumim.
Egyébként honnan érdemes venni?
Az a gumi - bár volt még rajta minta - több,mint 10 éves volt!...tele volt az oldalfala repedésekkel. Éppen ezért cseréltem le tavaly az erdélyi túra előtt. Egyébként otthagytam a gumisnál ( Kozma, Öblösüveggyár )
ha gázelvételkor durrog, az két dolog lehet. Szelephézag, vagy elszegényedő keverék (szegény keveréknél hosszabb az égés folyamata, így a lángfront )
alapjárati rendszer tisztítást, beállítást javaslok
Nekem is volt hasonló gondom, nekem az akksi volt a ludas. Márkás Varta akku, teszter hibátlannak mérte. Egész estés töltés után is csak 2-3 indítózást bírt és utána csak kattogott a relé. Autóakksiról bikázás nem sokat segít, még úgy sem forgatta rendesen az önindítót, ha közvetlenül hozzáértettem a sarujához a krokodilcsipeszt. Szerintem nem tud elegendő áram folyni így.
Vettem egy olcsó kínai akkut (motobatt, vagy ilyesmi), azóta is tökéletesen indul. Lehet hogy ez csak egy évet fogja bírni, majd legközelebb veszek egy rendeset.
Szeretném ha tanácsot adnátok. A 750-es amikor leveszem a gázt (motorféknél) durrog. Nem nagyon, de idegesit. Mitől fordul ez elő?
Dús a keverék? Szinkront állitassak a karburátorokon? Gyújtást kéne állitani? Szóval mi lehet a baj? Kösz, Brúnó.
Előreláthatólag nem megyek Egerszegre de ha Te jössz értesíts ha én megyek szólok.
Szabi.
Tudtommal te nem olyan rég cserélted az első gumidat. És csak azért mert a hátsó kopott volt.
Tehát milyen állapotban van az a lecserélt gumi?
Ugyanis nekem le kéne cserélnem az első gumimat. Mivel van rajta egy furcsa dudor. Viszont a hátsóm még legalább egy szezonig jó lesz.
És egyszerre szeretnék újakat venni.
Szóval, meg van-e még a régi első gumid?
Üdv: Zsocca
A tiéd többet eszik?
Egyébként ma megnéztem a gyertyákat. Mindkettő kormos. Tehát sokat kap.
Kinyomtatom a karbi beállítást és próbálkozom majd szegényíteni a keveréket.
Neked is széles utat!
És műszaki probléma nélküli élvezetes, sok, sok motorozást!
Üdv Zsocca
Én nagy valószínűleg megyek. Általában szabadok a hétvégéim.
Az utasom még nem biztos. Ha szabad lesz akkor jön.
Címem: zsak@mailbox.hu
Üdv: Zsocca
Elmesélném a történetem egy yamaha xv1000 viragoval kapcsolatban, hátha valaki tud nekem valami okost megoldást mondani a problémámra, mert most kicsit tanácstalan vagyok. Szóval indítási problémák voltak a motorral már a kezdetektől. Az volt a tünet, hogy hidegen szinte mindig jól beindult, azonban melegen ha leállt, akkor csak ritkán lehetett beindítani. Mikor próbáltuk volna indítani, a relé kattanás hallatszott, de utána mintha valami megszorult volna nem indított a motor. Azután már hidegen sem indult. Én az indítómotor hibájára gyanakodtam, felújítottam azt(Újratekerték, perselyezték). Jelenleg terheletlen állapotban tökéletesen forog, 10-15 ször ráindítva azonos fordulattal stabilan forgott. Mikor beszereltük most a motort és vártuk a mindent megrengető főtengely forgatást, akkor az nagyon elmaradt... Ugyanúgy megszorult a dolog. Itt elkezdtem gyanakodni, hogy gyenge az aksi. Egy autó akkumlátorról bikázva el tudtam érni, hogy mondjuk 10 ből 5 ször elkezdte forgatni a főtengely. Én arra gyanakszom, hogy valami az indító mechanizmus környékén nem oké. Volt valaha valakinek ehhez hasonló esete, vagy tudna tanácsot adni, hogy mit mérjek, mit figyeljek, mit cseréljek, hogy működjön a dolog? Esetleg van e valakinek alkatrész ehhez a típushoz. Az indító mechanizmus az újabb fajta szabadonfutós cucc..
Nekem egy 1991-es 400as Virgácsom van, és 4,5 eszik 100km-en.
Mindenki azt mondja rá ,hogy nagyon jó!
Szerintem az én vasam kevesebbet is enne ha a karbit beállítanám meg kipucolnám. Folyamatban van! :) Krueger várja már ,hogy mi fog történni ha minden igaz! :D