Ha komolyan érdekel,hivd a megadott számot, még tartja a vasat. Egyébként 5-600 között van, de nagyon egyben van és jól felszerelt.Salgótarjánban található...de ha nem akarsz vele beszélni, de infók még érdekelnek, adj egy tel.számot és visszahív. pár perc alatt több mindent meg tudtok beszélni, mint így, gépen és rajtam keresztül.
Ja így már értem, de ezzel szerintem nem nyirtad ki. Lehet csak be kell állítani az érintkezőket és kimosni.
Ha lebontod akkor te is látni fogod ,hogy mit kell beállítani.
Nem értem, mi az az előre vagy hátra nyomás után?
Itt jobbra vagy balra elhuzod a kapcsolót , az vissza áll középre és ha kiakarod kapcsolni akkor benyomod közép állásban.
Köszönöm a tanácsot Bumeszkosz. A hétvégén szétszedem és átnézem.Mivel én nem tudtam hogy előre vagy hátra nyomás után beáll középre a kar,és be kell nyomni hogy a villogás le álljon.Én ezt úgy oldottam meg előre is hátra is jó erősen megnyomtam és a villogás megállt. Attól félek ezzel a mutatvánnyal haza vágtam. Na most, ha mégsem javítható vennél e nekem egy kapcsolót.
DE én az enyémet pont a hétvégén tisztítottam meg. Akövetkezőt kell csinálni.
Két csavar fogja alulról leveszed a kormányról belenézel látsz még egy belső átlátszó müanyag borítás egy csavar fogja ,leveszed tovább nem is kell bontani. Veszel egy zsír- olaj oldó srayt és kimosod vele a port, a régizsírt, ha kell egy picit hajlitasz a megfelelő réz érintkezőn hogy biztosabb legyen az érintkezés egy kisméretű hegyescsőrü fogo megteszi, ujra zsirozod megjáratod és kész.
Ha nincs benne törés akkor ennyi a javítása. Nekem is nehezen müködött és bizonytalan volt az érintkezés, tökéletes lett.
Üdv. Némi segítségre van szükségem. Az 535-ösön az irányjelző kapcsoló megadta magát. Balra egyáltalán nem kapcsol, jobbra ugyan be kapcsol de nagyon nehéz ki kapcsolni.Több boltot felhívtam és 5oooo Ft tól 55000 Ft ig megy az új kapcsoló ára.Az eBay-on találtam vadi újat 18000Ft- ért van meg hirdetve szállítással együtt. Azért kellene a segítség hogy aki már vásárolt itt megkérném vegyen nekem egy kapcsolót.
Szaddi!
Most cseréltem a Guzzimon olajteknő tömítést és 0.5-ös klingeritből vágtam mert már több mint egy hónapja megrendeltem a gyárit, mivel csak az van, és nem is bíztattak az importcég müködésképtelensége miatt. Ha gondolod odaadom a maradékot - vagy egy négyzetméter - találkozhatunk valahol félúton KainzsaTófej közt.
Szabi.
Tisztelettem, szatmarnemetibol vagyok koszonjuk a meghivast, megprobalok ott lenni, de addig meg ossze kell raknom a vasat, varrom a tovabbi infokat a talalkozorol, beke
Üdv Zsocca!Először is bocs,de egy hete nem voltam gépnél!A legfontosabb az az hogy a helyszín az nem Békéscsaba hanem Békés(a két város 10 km távolságra van egymástól) a Kettős-Körös gátjától kb. 50 m. távolságra!http://www.danfok.hu/. A városról a legtöbb infó itt:http://www.bekesmatrix.hu/.Egyébbként a találkozó helyszínétől 1500m a városi uszoda(a szabadtéri gyógymedence vize jobb gyógyhatású mint a Hévizi-tó !)Főleg izületi és mozgásszervi panaszok!(MOTOROSOK?!?!)gyógyítására javasolják!A gyulai várfürdő 28 km és igy tovább... Aztán:Békés majdnem a régi (és talán a jövőbeli)Magyarország közepe(Hargita és Bécs (Dunántúl) egyforma távolság,tehát Erdélyi,Felvidéki vagy Szerb-Horvát nyelvterületi barátainknak(ja és persze miden magyar) szinte a legjobb közös találkozóhely minden irányból?! .A buli két estére és az azt összekötő napra koncentrálódik(gyengébb mint "sirok" de azért jó!)+megérkezés+Békési pálinka+józanodás(fakultatív)+fürdés+.... Mindenkit nagyon sok szeretettel(és jó hangulattal) várunk a Békési Motoros Baráti Kör (http://www.mbkbekes.hu/)nevében is!augusztus 3-4-5. Békés-Dánfok!
Ez a fórum minden olvasójának és felhasználójának is szól!
Motoros baráti üdvözlettel:Szűcs János (HdJani)
(A részletes programok egyébként majd csak júliusra,ha megvan a plakát fel fogom tenni)
Jó napot az uraknak!
Eljött az idő, hogy első villa szimmeringet kell cseréljek.
Tavaly lecseréltem a villaolajat (egyszerű fejreállít, kipumpál módszerrel) most télen elkezdett szivárogni. Lehet hogy a hígabb olaj miatt, vagy korábban nem volt megfelelő a szint sem.
Lényeg az,hogy nem akarnék aranyáron speckó Yamaha szimmeringet venni, de a Service manualban nem találom a méretet (vagy csak figyelmetlen voltam) Tehát kellene nekem a 125/250 Virago teleszkópszár szimmering mérete. (lehet, hogy az 535-é is egyezik)
Másik kérdésem az lenne, hogy a manual szerint a porvédő gumit is újra illene cserélni, valóban fontos-e ez?
Ugye más dolgoknál is elő szokták írnia cserét (leeresztőcsavar tömítés, sasszegek,) mégis jó a régi is.
Ha lebontod akkor te is látni fogod ,hogy mit kell beállítani.
Itt jobbra vagy balra elhuzod a kapcsolót , az vissza áll középre és ha kiakarod kapcsolni akkor benyomod közép állásban.
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Itt egy link ez ujszerű állapotú valami 7900 km ír a tulaj. 50 EUR postával együtt ami 15 000 hun FT.
http://www.ebay.de/itm/XV-535-...
DE én az enyémet pont a hétvégén tisztítottam meg. Akövetkezőt kell csinálni.
Két csavar fogja alulról leveszed a kormányról belenézel látsz még egy belső átlátszó müanyag borítás egy csavar fogja ,leveszed tovább nem is kell bontani. Veszel egy zsír- olaj oldó srayt és kimosod vele a port, a régizsírt, ha kell egy picit hajlitasz a megfelelő réz érintkezőn hogy biztosabb legyen az érintkezés egy kisméretű hegyescsőrü fogo megteszi, ujra zsirozod megjáratod és kész.
Ha nincs benne törés akkor ennyi a javítása. Nekem is nehezen müködött és bizonytalan volt az érintkezés, tökéletes lett.
XV 250 virgácsba szeretnék olajat cserélni!
Az lenne a kérdésem, hogy valaki meg tudná mondani pontosan mennyit kell beletöltenem ? (Első olajcserém)
Most cseréltem a Guzzimon olajteknő tömítést és 0.5-ös klingeritből vágtam mert már több mint egy hónapja megrendeltem a gyárit, mivel csak az van, és nem is bíztattak az importcég müködésképtelensége miatt. Ha gondolod odaadom a maradékot - vagy egy négyzetméter - találkozhatunk valahol félúton KainzsaTófej közt.
Szabi.
E-mailezz neki.
Ez a fórum minden olvasójának és felhasználójának is szól!
Motoros baráti üdvözlettel:Szűcs János (HdJani)
(A részletes programok egyébként majd csak júliusra,ha megvan a plakát fel fogom tenni)
NYÍR-LAN Kft.
Cím: 4400 Nyíregyháza, Sólyom u. 22-24.
Egy másik nyíregyi árus: szucsik@citromail.hu
Ha érdekel irj.
Üdv. Kisbakács
A porvédőt szemrevételezéssel ellenőrizd. Ha repedt, itt-ott nem fog rá rendesen a csőre, akkor cserés. Amúgy maradhat.
Eljött az idő, hogy első villa szimmeringet kell cseréljek.
Tavaly lecseréltem a villaolajat (egyszerű fejreállít, kipumpál módszerrel) most télen elkezdett szivárogni. Lehet hogy a hígabb olaj miatt, vagy korábban nem volt megfelelő a szint sem.
Lényeg az,hogy nem akarnék aranyáron speckó Yamaha szimmeringet venni, de a Service manualban nem találom a méretet (vagy csak figyelmetlen voltam) Tehát kellene nekem a 125/250 Virago teleszkópszár szimmering mérete. (lehet, hogy az 535-é is egyezik)
Másik kérdésem az lenne, hogy a manual szerint a porvédő gumit is újra illene cserélni, valóban fontos-e ez?
Ugye más dolgoknál is elő szokták írnia cserét (leeresztőcsavar tömítés, sasszegek,) mégis jó a régi is.