Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelt márkatársaim! Littlerock-kalkezet foghatok, mert nekem is megvolt tegnap az idei első koccom. de én nem tudtam elkerülni a kontaktot, Így kissebb deformálódások maradtak a mocin (meg azt autón is. az eset röviden annyi, hogy, előztem az autót, közben az autós gondolt egyet és balra húzta a kormányt és már hiába fékeztem, beleálltam az első ajtójába. az egész kb. 30 Km-es sebességgel történt, úgyhogy még el sem dőltem a géppel, sérülés nélkül megúsztam. a motorom is. nem ismertem el a felelősséget, így rendőri helyszínelést kellett kérni, akikre csak másfél órát kellet várni, de elsőblikkre megmondták, hogy ott abban a kereszteződésben mivel egyirányú utca, nem is lehet szemből bemennie az autósnak sem, dehát a hivatalos határozatra még néhány hónapot várni kell. Kb. egy hónapja motorozok az idén, nap mint nap tehát úgy érzem, hogy a rutinom is a helyén van már... ezzel együtt egy ilyen bajt sem tudtam kivédeni. megnyugtatok mindenkit nekem semmi bajom sem lett, de tanuljatok belőle, -
hogyha eddig megúsztad, az nem jelenti azt. hogy ez így is marad...üdv mindenkinek, és sok motorozást.
szia! Megmértem az enyém 0.35A vesz fel üzem melegen. Ez nem azt jelenti a tied nem jó. Nem biztos egyforma az elektronika bennük. Sőt!
Ebben van porlasztó fűtés is azért mértem melegen.
Köszönöm. A jövőhéten nekiugrok a cserének.
ja igen kb 3 liter kell bele.
Hali!

Mivel most vetted a gépet, nem ismert eszi -e az olajat, vegyél egy 4L-es kannát (alig drágább kint a 3x1 liter) és ebből töltsd fel. Mivel kicsit idősebb a vasad én a 15w-50- es Repsol Moto Rider 4t-t ajánlom. Jó áron beszerezhető, kiváló olaj. Ha csak 15w-40 -es van a közelben az is jó. Ami megmarad, azt lezárt kannában elteszed jövőre, és annyival kevesebb kell majd. Széles utat!
Köszönöm szépen. Esetleg a töltési mennyiséget tudja-e valaki?
Szép napot mindenkinek!
Végre szabadnap, jó idő, meleg napsütés és szélcsend(viszonylagos).
Ma már körbe néztem a városban, de eddig csak két lovassal találkoztam. Biztosan lesz még több is délután.
Előkerült a nagy vas is(Suzuki VL 1500 Intruder LC), úgyhogy délután gurulás lesz, csak még hozzá kell szoktatnom magam az üres csövek okozta hangélményhez . Ehhez képest a kis Virgács csak villanymotor a gyári rendszerrel, de szerintem sokkal szebb

Széles utat mindenkinek, és csak óvatosan, nincs még 30 fok
Szigorúan ásványi! Repsol 15w40 ;)
Jó napot kívánok minden fórumozó motoros társamnak!
Segítségre lenne szükségem, remélem tudtok segíteni. Sikerült hozzájutnom egy 1981-es XV 750 SE-hez és rendbe szeretném tenni.
Nem tudom milyen olajjal kell feltölteni (ásványi, félszintetikus, szintetikus, sűrűség és mennyiség). Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban kérem írja meg. Előre is köszönöm.
László
persze persze gondolom, vannak szituk amikor nem lehet :(
Szia!

Volt már, hogy én is tudtam korrigálni, de ez most olyan gyors volt, hogy esély nem lett volna rá. Itt most azonnal feküdtem...
Ejjjj, hideg van még csúsznak a gummák, meg még te is merev vagy.

Első kerék csúszás volt nekem is már pár de valahogy megtanultam már Manual ABS -t játszani és azonnal elengedem ha csúszik és lassabban ráhúzok. Nekem is megvolt az első ilyen kerékcsúszás nemrég a Monsterrel :)
Jobbulast kivanok én is, hasonló szituba keveredtem már én is, lábtartó+ jobb fékkar tórésel meguszta a gép, bevoltam öltözve zuzódásokkal megusztam, vigyázni kell, széles utat
Köszi!

Ezt a szitut ennél olcsóbban nem lehetett volna megúszni. Remélem egy darabig nem lesz perec...
Én már teljesen készen vagyok
Holnap elméletileg tudok gurulni egy pár km-t!
Kedves Littlerock!
Mielőbbi gyógyulást kívánok, örülök, hogy ennyivel megúsztad!
A gép fontos, de csak másodlagos!

Széles utat!
mi ez a csönd srácok?

Mindenki készül a szezonra?
ha mégis rendbejössz, akkor kérlek küldj egy sms-t

+36 30 35 11 359

üdv!

ha egyedül megyek, akkor az M3-as 12-es km kőnél lévő csapathoz csapódok.

Ha most nem gurulok egyet, nem tudom mikor lesz rá lehetőségem megint...
próbáld meg kikúrálni magad... jobbulást!
Littlerock lehet mégsem megyek egyre rosszabul érzem magam .
Bizonyára megfázhattam (torok fájás) kezdek belázasodni így meg nem biztos hogy vállalom azt a 150 km-ert jelentösen gyengébb vagyok :\
Hali,
Látod, ezért jobb, ha nem állsz le a motorozással télre.
Nekem 3 hét volt a leghosszabb kihagyott idő ( hó + influenza).
(Igaz, nagyrobogóval, nem a chopper(ek)el.)
KI
Még semmi nincs lefixálva. Motort még letakaritani sem volt időm szintén a munka ami ennek határt szab. Még nem biztos de ugy nézz ki budaörsi találka helyre megyünk
Mentek akkor holnap?

Mikor indultok, illetve hol tudok hozzátok csatlakozni? Az asszony holnap dolgozik, így szabad vagyok mint a madár, már csak az a kérdés a munkámmal hogyan állok holnapra.

Amúgy van még valaki, aki el tud jönni?

Más:
Kicsit a miatt is morcos vagyok, mert nem lesz időm foglalkozni a paripával. Ezt a túrát lehet a tavalyi olajjal kell megcsinálnom. A nagy rendberakást (kuplung, kormánykiemelő csere stb) el kell halasszam. Az olajban jó ha van 2000 km, és épp csak egy éves és pár napos, 150 km talán még belefér...
A motor ilyenkor másodlagos az egészséget nem tudod megvenni.
Igyál egy teát az nyugtató hatású. :) Jót lehet tőlle pisilni én már csak tudom :) (virago tali )
- a combomat most néztem meg. A nadrág szegecse kb fél centi mély sebet csinált, a vérzés már elállt.

A motor nem állt meg, azt én állítottam le. Furcsa volt az ég felé nézve azon drukkolni, hogy a mögöttem lévő megálljon. Kb 10 mp-t voltam egy helyben. Felállítottam a vasat, körbenéztem, beindítottam, aztán mint, ha mi sem történt volna továbbmentem.

Most mondom minden Virgács tulajnak, hogy az ilyen esetben egy fix előre tolt lábtartó megmenti a vasat a csúnyább sérüléstől...

Kb fél óra múlva megnézem a vasat még egyszer, már nyugodtabban...