Hali
Engem is érdekelne egy ilyen hőfok mérő. Hol vetted?
No és a tapasztalatod is érdekelne.
A mi motorunk, milyen hőfok tartományban működik?
Kurva jó idő van. Igazi motoros idő. Én meg itt csücsülök Tiszaőrsön.
Igaz kihasználom az időt. Már megcsináltam a kocsim kipufogóját, fölpolíroztam a kasznit, kitisztítottam a belsejét, holnap lefestem a fékdobot.
Aztán vasárnap, otthon elteszem a kocsim őszig.
Egész nyáron csak motorozni fogok.
Kérdésem lenne. A haverom ötszázasán van két cső, hengerenként egy, a hengerfejből vezet a bal oldali krómos dobozba. Valaki el tudná magyarázni hogy mi az, miért és hogyan működik
yuasa aksinak is két verziója van.van a koreai és a japán...a koreai 2-3 évet bír a japán meg 5-6 évet.Valami alnév különbözik...onnan lehet tudni h melyik a japán.
A gyári aksi az érdekes dolog. Állítólag tényleg jobban bírják. Még a kiskereskedelmi Yuasa sem ugyanaz... ezt nehezen hiszem, de a legtöbb esetben a gyárilag bent lévő tényleg jobb a tapasztalatok szerint.
A savazás szerintem felesleges. az aksiban lévő kémiai anyagok egyensúlyát csak egyszer lehet beállítani. onnantól szinte csak H2O távozik (párolgás-vízbontás) illetve némi sav, de az elhanyagolható, ha a töltés megfelelő.
Persze mindenképpen megpróbálom még életre kelteni+lehet h csinálunk egy újra savazást is.következő télen viszont máshogy fogom tárolni az tuti.Bár van ellen példa is.A szerelő barátom 6 éves yamaha chopperjében még mindig a gyári aksi van.azt sem tudja,h milyen mert még soha nem vette ki.soha nem töltött rá.Igaz h ő még télen is 1x2x motorozik.
Zselés aksin is gondolkodtam,de ha jól tudom nincs ilyen méretben.
Mivel egy éves aksit dobtam ki, a múlt héten, így kicsit érdeklődtem, és a következő infókat kaptam:
Ezek az aksik nem bírják a téli állást. ajánlott őket kéthetente feltölteni, vagy csepptöltéssel tölteni. a hidegre különösen érzékenyek.
Az akumlátorok igen érdekes módon tudnak tönkremenni, mert a lezajlódó folyamatnak sokszor nincs külső jele. Pont a téli leállás miatt adnak többnyire fél év garanciát rájuk.
Ennek ellenére próbáld meg kivenni, feltölteni, és hátha életre kel, de a legtöbb esetben egy mélykisütés után, ha nem kezdik el tölteni azonnal, akkor végük...
Sziasztok!
1hétig állt a moci.(szabadon,leponyvázva)És teljesen lemerült az aksim.Még soha nem volt ilyen.Volt amikor kicsit merült,és rá kellett tölteni h eltudja indítani a motort de most még csak meg se hajtotta az önindítót.Csak valami relé kattogott.
Augusztusban vettem.Lehet h már szarrá is ment?1 tél alatt?Pedig direkt jó fajtát vettem(Banner)
Valami szívhatja állás közben?Töltést mértünk tökéletes volt....nem hiszem el h mindig az aksikkal küzdök...az előző motorommal is ez volt...
Remélem a pacsi meglesz egy sör mellett, egy virgácsos guruláson. Örülök, hogy nem lett baj.
Az én esésem legalább jó sztori volt ma a Motorozz.hu évadnyitóján.
Az autósok ma is kitettek magukért. Miért van az, hogy kb öten kockáztatták meg hogy tíz motoros leszorítja, és valahol az erdő sarkán elverik, mint szódás a lovát... hihetetlen, hogy 200 farkasfog alakzatban haladó motoros közé befurakodnak, és csak azért is előznek... mindezt 1-2 perc előnyért...
Vigyázzatok magatokra srácok... Én még autóval közlekedek, hála ennek a vírusos francnak, ami miatt már jó néhány napja alig bírok mozogni. De az tény, hogy még mincs az autósok szeme hozzászokva ahhoz, hogy motorosok is vannak az utakon. Felhúzott kocsiablak mellett, kellemes hömérsékletű autóban többnyire csak a télen megszokott dolgokat vár hátulról az ember, valahogy az agy nem számít még motorosokra. Sajnos ezt magamon is tapasztaltam néhányszor, hogy nem húzódtam félre azonnal a motoros elől, mert nem tűnt fel mögöttem. 1 hónap múlva talán már más lesz a helyzet, legalábbis remélem.
Elektro-online.hu
Tipus: ST-9290D-E
3136 Ft
Engem is érdekelne egy ilyen hőfok mérő. Hol vetted?
No és a tapasztalatod is érdekelne.
A mi motorunk, milyen hőfok tartományban működik?
Kurva jó idő van. Igazi motoros idő. Én meg itt csücsülök Tiszaőrsön.
Igaz kihasználom az időt. Már megcsináltam a kocsim kipufogóját, fölpolíroztam a kasznit, kitisztítottam a belsejét, holnap lefestem a fékdobot.
Aztán vasárnap, otthon elteszem a kocsim őszig.
Egész nyáron csak motorozni fogok.
http://www.boats.net/parts/sea...
- én háttal, no meg pár alkalmi cimbora:
https://plus.google.com/u/0/ph...
- a vas:
https://plus.google.com/u/0/ph...
- diétás ebéd, repetával (vigyázni kell az alakunkra no..):
https://plus.google.com/u/0/ph...
Kérdésem lenne. A haverom ötszázasán van két cső, hengerenként egy, a hengerfejből vezet a bal oldali krómos dobozba. Valaki el tudná magyarázni hogy mi az, miért és hogyan működik
Hello Blackiex !
Holnap kora délután 1-2 cimborával gurulunk egy kicsit Harkány, Siklós, Sellye Szentborbás Drávapart környékén.
Nincs kedved csatlakozni ?
10 ampert bír max a műszer, eszedbe ne jusson így ráindítózni vagy nagy áramot áthajtani rajta!
A savazás szerintem felesleges. az aksiban lévő kémiai anyagok egyensúlyát csak egyszer lehet beállítani. onnantól szinte csak H2O távozik (párolgás-vízbontás) illetve némi sav, de az elhanyagolható, ha a töltés megfelelő.
Zselés aksin is gondolkodtam,de ha jól tudom nincs ilyen méretben.
Mivel egy éves aksit dobtam ki, a múlt héten, így kicsit érdeklődtem, és a következő infókat kaptam:
Ezek az aksik nem bírják a téli állást. ajánlott őket kéthetente feltölteni, vagy csepptöltéssel tölteni. a hidegre különösen érzékenyek.
Az akumlátorok igen érdekes módon tudnak tönkremenni, mert a lezajlódó folyamatnak sokszor nincs külső jele. Pont a téli leállás miatt adnak többnyire fél év garanciát rájuk.
Ennek ellenére próbáld meg kivenni, feltölteni, és hátha életre kel, de a legtöbb esetben egy mélykisütés után, ha nem kezdik el tölteni azonnal, akkor végük...
1hétig állt a moci.(szabadon,leponyvázva)És teljesen lemerült az aksim.Még soha nem volt ilyen.Volt amikor kicsit merült,és rá kellett tölteni h eltudja indítani a motort de most még csak meg se hajtotta az önindítót.Csak valami relé kattogott.
Augusztusban vettem.Lehet h már szarrá is ment?1 tél alatt?Pedig direkt jó fajtát vettem(Banner)
Valami szívhatja állás közben?Töltést mértünk tökéletes volt....nem hiszem el h mindig az aksikkal küzdök...az előző motorommal is ez volt...
Az én esésem legalább jó sztori volt ma a Motorozz.hu évadnyitóján.
Az autósok ma is kitettek magukért. Miért van az, hogy kb öten kockáztatták meg hogy tíz motoros leszorítja, és valahol az erdő sarkán elverik, mint szódás a lovát... hihetetlen, hogy 200 farkasfog alakzatban haladó motoros közé befurakodnak, és csak azért is előznek... mindezt 1-2 perc előnyért...