Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

06703339650 számon akár ma este 8ig elérsz vagy holnap egész nap!
"Üdv kedves mindenki!
Még mindíg dekni tömítés.Aki magának szokta gyártani.Miből?mit vegyek?hol?milyen vastagot?Tényleg elég a karton?vagy klingeritet vegyek?Hol lehet kapni? asszem egyszer ennyi kérdés elég... "
Hali!
Írtam e-mailt.Dobj valami választ.Bár már úgy vagyok vele h megcsinálom magamnak a tömítést...hátha gyorsabban meglesz.Te csináltál már?
Szia!
Szükségem lenne a lábtartóra. Kérlek adj egy elérhetőséget, hogy meg tudjuk beszélni, hogy és miként tudnám megvenni.
Előre is köszi!
cma motors ird be googleba, en onnen vettem a fel motor karteremet.bonto
mi az a cma?
cma
a sugo bontot es bontos pityut kerdeztem, pityu meg nem valaszolt, a sugonal nincs..... ha van meg otletetetk....
a masik, magyar bontobol is rendelhettel, van hova rendelnem a hatar mellet onnen meg eltudnam jutotni hozzad, vannak fuvaros ismeroseim akik naponta jarjak az orszagot , szoval kerdezd meg a magyar bontokat is
koszi, ezt felhivom, a masikat kerlek probald ha teheted
A srzcot meg nem ertem el, de itt meg ra kerdezhetnel el is karolyba van , motor bonto nyaron itt is volt bontott vas, 0743702258 ugy tudim, hogy Norbinak hivjak
jaj, erossen jo lenne.... legyszives mihamarabb kerdezz utana, koszi
Nyaron volt egy bontot vas, nagykaroly kornyeken(carei) rakerdek mi is elerem a csavot, hogy mennyiert adna ha gondolod, persze ha meg van meg v.mi belole
Sajnos nincs összehasonlitási alapom, ha csak Te nem próbálod ki a mocimat?
Szervusztok.

Segitsegre van szuksegem.

Ma lecsereltem a gumikat, es nagy fajdalommal tapasztaltuk, hogy az elso felnim meg van utve, megpedig ugy, hogy a profil el van csavarodva es az anyag is meg van nyulva picit, tehat helyrekalapalni nem lehet. A szerelo ki se centralta, azt mondta, egyreszt nem erdemes, annyira el van menve, masreszt tele kene pakolja olommal, es ugy sem lenne jo.

Magyaran, uj elso kereket kell vegyek. Tudtoke valami megoldast, hasznaltat vagy ujat? Milyen arban vannak ezek?

koszi a segitseget
modi
Halli! Meg van!
Alapesetben karbiszinkront néznék, amit egyszer alapjáraton egyszer meg 3-4 ezer körüli fordulaton kell ellenőrizni beállításkor.
Hmm érdekes, de ez lehet szubjektív dolog is, ültél már másik 750 -esen hogy az milyen ? Ilyen volt mindig vagy csak most alakult ki ?
A hengerből,

Amikor hirtelen bezárod a pillangószelepet nem tud bemenni a levegő hisz elzárod az útját de a motor meg pörög és szívna ezért egy vákuum alakul ki ami megszippantja a Blackiex által említett kis membánt. Amikor nyitva van a fojtó szelep akkor nem alakul ki ez a vákuum a kis membrán irányába mert tud levegőt szívni.

Karbi száját ha megnézed a pillangószelep mögött vannak apró kis furatok, az egyik az ez :)
Szerintem teljes mértékben megegyezik a kettő, és az ár külömbségről pedig ne is beszéljünk, szerintem anyag minőségben is megfelelő ! Végül is a Keeway magyarország KFT-nél vettem szívó csonkot Szentendrén 2840 Ft-ért ! Letelefonáltam, azt mondták van raktáron, odamentem fizettem, és jöttem, minden rendben volt, hatalmas alkatrész bázisuk van, és korrektek ! Ajánlom őket!
Üdv kedves mindenki!
Még mindíg dekni tömítés.Aki magának szokta gyártani.Miből?mit vegyek?hol?milyen vastagot?Tényleg elég a karton?vagy klingeritet vegyek?Hol lehet kapni? asszem egyszer ennyi kérdés elég...
üdv!

a membránokkal minden oké? kicsit olyan érzésem van, mintha az egyik hengered nem dolgozna jól, ez okozhatja a vibrálást részterhelésen, illetve amikor ráhúzod a gázt, megemeli a tolattyút a depresszió változás, majd visszaejti...

ez csak egy ötlet így látatlanban...
Nos,most már csak egyet nem értek, a vákuum hogy jut el a coasting enricherbe. Mert az egyetlen kapcsolat az első karbi szívó csonkján van egy gumi tömlő.
Szerintetek miért van az, hogy nem tudok finoman kis gázt húzni? Akármilyen óvatosan húzom, mindig kicsit megugrik a moci.
Szia!

Megvan még a lábtartó?