Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Irtam nemreg a problemamrol. Hal`Istennek volt egy kis merszem es szetbontottam a szivattyut. Az tortent, hogy 2 szelep van a szivattyuba, mindketton 1-1 gumi tomito a szigeteles erdekebe. Mivel tobb ideig szarazon volt a szivattyu, valoszinuleg elso inditaskor megeroltetodott es leugrott a helyerol a gumi tomites a szeleprol es ez vegett nem volt zart a rendszer es folyamatosan tekert. Csak a helyere kellett tenni es maris tokeletesen mukodik.
Mint jo tanacs a "nagy testvereimnek", hogy akar teleltetes, akar barmifele problema miat leeresztik a benzint a gepbol, a szivattyuba mindig maradjon nafta. Kulonben kiszarad, megfazik esetleg megerik a gumi tomites.

Udv,
Jo idot es szeles utat!
Erre már én is gondoltam attól függetlenül ,hogy megcsinálom ez a biztos megoldás! :) Csak én kicsit "rockeresebb" megoldást találtam ki. Szintén kikötném valahová de én karabineres megoldásra gondoltam! :D Kemény csávós tod... :P :D
Ne adj tippeket, mert még a tetőcsomagtartóra is biztosítást fognak "szedni", hiszen a megpakolt autó ismét nagyobb kockázati tényező. Márpedig, ha van rálehetőség akkor akár használhatod is, hiszen a járműved a garázsban akkor is kötelezett a biztosításra, ha nem mész vele egy métert sem.

A következő, hogy hozzájárulást kell fizetni a tömegközlekedési járműveket igénybe vevő embereknek, mert ugye miattuk megy a busz, ami ismételten kockázati tényező. Ha sokan vannak a buszon, akkor ugye a nagyobb tömeg nagyobb probléma alapján a létszámmal arányosan növelt tehet kell kifizettetni az utasokkal.
Igen, igazad van, nem fogadják el, ha csak az utánfutót írod be károkozónak. Biztosítási és kockázati szempontból kockázatosabb egy utánfutós járműszerelvény. Ezt a plusz kockázatot fizetjük meg az utánfutó biztosítással. Ennyi erővel lehetne több a biztije a vonóhorgos kocsiknak is és nem kellene fizetni külön a futóért, de így az is fizetne aki soha nem vontat.
Teljesen igazad van. Néhány napja én is az utánfutó kötelezőjén hisztiztem, nem is annyira az összege , hanem a gusztustalansága miatt. Szerencsétlen egy centit se tud menni magától, a húzónak meg van biztije. Sztem, ha netán úgy töltenénk ki egy lapot, hogy a károkozó az utánfutó, el sem fogadná a biztosító.
Nekem, és Robinnak is, ki van kötve a kulcs, a tank alatt lévő fényes buborékhoz. Egy nyakba akasztható telefon tartóval.
Így ha ki is esne, nem veszteném el.
Köszönöm a dicséretet.
De a biztosító még nem látta a motoromat. Egyébként a hét végén én is esőben mentem vele 200 Km-et. S a végén csak gőzborotvával csapattam le. Tehát most az enyém is szutykos. Még hátra van 2-3 óra törölgetés, hogy újra csillogjon.
A Kötelező biztosításokat, és egyéb, hasonló adó fajtákat, csak haggyuk, mert csőre húzódik a zsebemben a pisztolyom. Szerintem lassan itt az ideje, hogy néhány nép sanyargatót baleset érjen. Már lassan az adó befizetését is meg adóztatják. Már nem tudják hogy milyen néven vezessenek be újabb adókat. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy ez a birka nép még meddig tűri.
Kötelező biztosítással kapcsolatban, még olyan kérdésem lenne az illetékesek felé, hogy vajon egy utánfutóra miért is kell külön biztosítás? Egy utánfutó, miként is tud önállóan kárt okozni.
Ebből kiindulva akkor az út szélén álldogáló bármely tárgyra is kéne.
Köszi az infót.
Fel fogom keresni a UNION biztosítót.
próbáld ki a hengereket egyesével, először az egyik, majd a másik gyertyapipát lehúzva, így mikor adja a csattogást
Igen mikor terhelve van, de csak alacsony fordulaton hallom, 4 esbe 50-60, 5 osba 80-90 nel mar szeppen csiripel mint regen, koszonom
Ha a vezérléstől jönne a csattogás, az motorféken ill. toló üzemben is csattogna.
A leírásod alapján csak akkor hallani ha a motor terhelve van? Ez annak a jele, hogy kifúj valahol . Most megint dolgozom itt nem tudom rendesen meghallgatni, holnap otthon még egyszer meghallgatom.
titikkapcsolo megoldas engem is foglalkoztat
nem fuj ki sehol, tanacstalan vagyok, azt tapasztaltam meg, hogy ha elveszem a gazt, vagy motor fek szinte teljesen elhalgat, mahas fordulatin meg nem hallom, gondolom ott azert mert nincs ideje csorompolni
Anno épp az asszony kért meg egy buszsofőrt, hogy hozza el a pótkulcsomat...

A nagyobbik baj, hogy a nyereg felfeszítésével és egy 10-es kulccsal a burkolatot levéve, egy drótdarabbal gyújtást lehet adni a motorra...

Amikor erre rájöttem azonnal vettem egy féktárcsazárat, és a kormányzárat is aktívan használom ... (ugye ez utóbbit el lehet törni)

Egy rejtett kapcsolón még gondolkodom...

tény: ha el akarják vinni, el is viszik, de ne lábon tegyék...
Nekem is kijár a kulcs, ez tipusbetegség, ugy néz ki
Nekem igazából a helyével nincs gondom.
Ha a kormánynál lenne csak verdesné a szél össze vissza nekem amik rajta vannak. :D így meg a lábam szélárnyékában lakozik! :P
Igazából szerintem én végig motoroztam vele egy teljes nyarat így ,hogy kijár a kulcs ON-ra téve is. (Nem hagytam el) De mikor megtudtam most már parázok tőle.
Tisztelt ZZ
jó a felvetés a kulcs ügyében. nálam ugyan tökéletesen szuperál, nincs ilyen vészesen megkopva, csak egyszerűen elég ostoba helyen van elhelyezve, eleinte attól tartottam, hogy véletlenül lerúgom a sarkammal, /eddig megúszta/ Igazából nem tudom mi ért a hátsó henger mögött kapott helyet, és nem pedig ott ahol a többin a kormányon az óra mellett.
Oksa. 2-3 nap és mondok árat is meg eredményt is.
két éve mire leértem Pécsre, valahol kiesett a kulcsom... volt zárasnál, és valamit maszatoltak a dologgal, de ha nem figyelek oda most is ki tudom szedni, ha gyújtáson van, akkor is...

ha megvan az infó szólj, mert ha meg tudták csinálni a tiédet, talán az enyémet is sikerül...
Most kivettem a gyújtás kapcsolót. (Slusszkulcs helye)
1db csavar fogta aztán ki lehetett húzni.
Azért vettem ki ,mert elvannak kopva benne a lamellák, és ki tudom húzni a kulcsot, ha ON-ra van kapcsolva akkor is.
Paráztam nehogy elhagyjam, ezért elviszem egy záras ismerősömhöz ,hogy lamellázza újra és másoltasson nekem egy új kulcsot is ,mert ez már kicsit elvan kopva amúgy is.
Majd ha kész leírom mennyiért lamellázta újra meg a kulcs másolást külön. (Nem hiszem ,hogy egy vészes összeg lenne.)
No, Pajtás!

Érdekelt téged az ,hogy ha kiveszem a fojtást mi fog történni, meg az ezzel járó dolgok. Mindent kivettem a pufiból! (Azóta mentem 600-700km-et)
-Nem durrog vissza sehol!
-Fogyasztás maradt amennyi volt.
-Most volt karburátorosnál, minden 100%-ig rendben! (Csak kifújta.)
-Hangja az hangosabb, öblösebb, harapósabb, chopperesebb lett.
-Jobban gyorsul a moci.

Beszéltem 2 motorszerelővel, 2 autószerelővel, 1 karbissal, és mindenki azt mondta ,hogy nem lesz semmi baja, nyugodtan vegyem ki. (Mindenki ismerősöm!)

Nem bántam meg, nekem bejön így a dolog.
-Autók hallanak ha jövök!
-"Dugóban" kis gáz fröccs már nyílik is a sor nekem!

Sokan mondják ,hogy hosszabb úton idegesíteni fog a hangja.
Engem eleve nem zavar, de igazából nem is nagyon lehet hallani 80-90nél, szal tök mind1.

Ha valamire kíváncsi vagy szívesen segítek, válaszolok.
megprobalom, uj hengerfej tommites van benne szoval nem hiszem, megvizsgalom, de erosen szelep hang, csak az ujjonan felujitot hengerfej lehet mert a masik nem csinalt ilyet, egy masik dolog , vezermulancnal pontosan nem tudom egyvonalba tenni a fenti fogaskereket, mindeg eltolodik v.melyik iranyba egy fel szemet, ez nem lehet gond?koszonom
Én nem tudom innen, hogy hol fújhat ki, nem mondtam, hogy kifúj, csak egy lehetséges hibára hívtam fel a figyelmed. Próbáld meg a füleddel behatárolni honnét jön a hang.
Tömitésnél pontosan hol erted?kösz