Aki szeretne jönni a 2. Virgács Túrára, annak kérném az Email címét!
A minél egyszerűbb és gyorsabb "tájékoztatások" érdekében.
Plusz még ,hogy jön e vele utas. Ennek igazából semmi értelme, de jópofa tudni. :)
sac/kb hetente 1x itt a Fórumon kiírom újra a túrát hátha többen észre veszik és jönnének!
Amint megvan a pontos időpont, az "Eseménynaptár" menüpontban is megtaláljátok a túrát!
Tavaly is megadtam, de most is megadom: +3620/6115141 (Zoli)
Akinek bármi problémája van hívjon nyugodtan. (Ha nem veszem fel, vissza hívom kicsit később!)
Köszi a linket.
Nagyon részletesen, és egyértelműen le van írva.
Viszont egyenlőre első olvasatra, még nem hiszem, hogy neki ugrok.
Előbb megnézem a gyertyákat. Aztán, ha kormos, akkor kinyomtatom a leírást, és a legegyszerűbbtől kiindulva végig csinálom.
Egyébként a 4.7-es fogyasztás, jónak, vagy soknak számít, egy 535-ösnél?
No és a motorfék módban az enyhe durrogás, az hibának számít ennél a modellnél?
Volt egy nagyon jó VIN számot ellenőrző oldal, amit te tettél közzé tavaly, vagy az előtt .Sajnos nemrég elszállt a gépem memóriája az összes tárolt adattal - köztük ezzel is.Hálás lennék, ha újra megadnád az oldal elérhetőségét......
Üdv lori007!Minden motoros barátunknak nagyon örülünk ha eljön!Sajnos teljes program csak később lesz,de az eddigi találkozókból kiindulva biztos mindenki talál magának elfoglaltságot! .Továbbra is várunk minden motorost aug. 3-5-ig Békés-Dánfokra!
Egyszerű: a rossz szimmeringbe belehajtasz egy gipszkarton vagy facsavart. Ha nem akar belekapni, egy-két kalapácsütés segíthet.
A csavart utána megragadod egy fogóval és kihúzod a szimmeringestől.
Sziasztok
Nekem lenne egy kérdésem.
Normális-e az, hogy a motorom (535-ös. ) még 10-15 fokban is szívató nélkül is könnyen indul. Nem lehet, hogy túl dús üzemanyagot kap alapból?
A fogyasztása 4.7 l/100 km körül alakul. Viszont motorféknél egy kicsit durrog. Nem feltűnő a durrogás, mivel csendes a kipufogó.
"Kivételhez ajánlom a Blackiex féle csavaros módszert...nekem szépen kijött vele a régi szimmering."
Az hogy is van? Esetleg, ha utalnál, melyik hsz-ben, ha leírni nem akarod. Egyébként köszi!
Bocsi
Tárgytalan az előző kérdésem.
Megnéztem az általad feltett fotókat és így már tiszta a talira vezető út.
Kerepes után felhajtok az M0-ra. Aztán a táblák már oda visznek.
Szia!
Csináld meg a beütő szerszámot! Elég nehezen megy be a helyére az új szimmering, szorosan illeszkedik a házba ezért ha csak itt-ott ütögeted és nem az egész felületén, akkor a szimmering könnyen roncsolódik és már is hiába dolgoztál. Kivételhez ajánlom a Blackiex féle csavaros módszert...nekem szépen kijött vele a régi szimmering.
Ha már teleszkóp szimmering, akkor még egy kérdés:
Bekukkantottam a porvédő alá, ott egy rugó tartja a szimmeringet, de elég mélyen van a külső csőben. Kérdésem, hogy ezt a hagyományos taknyolós, csavarhúzóval rongálós módszerrel ki lehet-e venni? (persze nem a rugót, a szimmeringet)
Valamint, hogy az újhoz kell-e feltétlenül csőből egy célszerszámot barkácsolni a beütéshez (tudom, így lenne szabályos) vagy óvatos egyenletes körkörös ütögetéssel is berakható? (Máshol már használtam ezt a módszert, bevállt)
Köszi a választ, és a korrekt tájékoztatót.
Nálam is van, hogy egész héten nem tudok feljönni ide. Viszont akkor átolvasom, az összes hozzászólást.
Ez a Motoros Talicska felkerült a naptárunkra, sőt már a főnököm naptárjában is benne van a szabadság időpont.
Úgyhogy, ha nem jön semmi közbe akkor mi ott leszünk, s reméljük, hogy találkozunk is. S dumálhatunk egy nagyot.
Addig is jó, és élvezetes motorozásokat kívánunk!
Bea és Zsolt
Amikor ez a kép készült akkor még csak próbának volt fent, azóta gyökeres változásokon ment át a csomagtartó "életveszélyes" hátsó része, ami amúgy nem is lóg ki a hengertáska sokkal kijjebb van. Teljesen le lett köszörülve és a keresztek sem tűhegyesek már. Szerintem a jelenlegi formájában nem jelent semmiféle veszélyforrást sem az utasra nézve sem pedig az esetleges "hátsó szándékkal érkező" közlekedők részére. De saját magam megnyugtatására elvittem egy ismerőshöz aki ilyenben utazik(műszaki) és azt mondta, hogy az eredeti verzió az ténylegesen buktató tényező lett volna, de a jelenlegi formában semmibe nem tudnak belekötni.
Innentől én nem aggódok, lesz ami lesz...
Üdv. Teleszkóp szimeringet szeretnék cserélni XV-535-ös mocin. De gondom van a mérettel. Kutyafuttában találtam 5-méretet és nem tudom melyiket kellene megvenni. Japán gyártmány mind. 36x48x9,5 36x48x10,5 36x48x11-kétrugós és 36x48x11-12,5 kétrugós. És ha már szimering, szeretnék porvédőt is de sehol nem találok olyan cikket vagy hozzá szólást amiben meglenne adva a porvédő mérete. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
Én ezt nem tapasztaltam, bár nekem sokkal kisebb van.
Nem tudom, hogy oldják meg, de nekem a indexet levett gyújtással is lehet kapcsolni (tehát nem ég, de az aktuális kapcsolást tartja, tehát, hogy ez a dolog működjön, azt mechanikusan kellene megoldani, nem re relénél.
Az ötlet maga jó lenne, mert az autók félaut. indexe miatt könnyen kint felejti az ember motoron. (bár egyre ritkábban).
A HD-knél olvastam olyan technikát, hogy az első sebváltás kapcsolja ki, az talán jobb, mert ez a 15 rövidnek tünik .
Üdv
Hát elég asszociativ az alakja, nekem speciel visszataszító.
Nem félsz hogy elveszik a rendszámot a zsaruk?
Az a kihegyezett hátsó fele életveszélyes, ha valaki hátulról belecsúszik.
Ilyenért akkor is meghurcolják az embert ha nem ö volt a baleset oka.
Bocsi, de tavaly leírtad, gondoltam megvan....
halaszrobert@citromail.hu
A minél egyszerűbb és gyorsabb "tájékoztatások" érdekében.
Plusz még ,hogy jön e vele utas. Ennek igazából semmi értelme, de jópofa tudni. :)
Akik eddig jönnek:
-Én + utas | Email: kaszashoher@citromail.hu
-Egy ismerősöm + utas | Email: 6868keresztesi@gmail.com
-Egy ismerősöm + utas (Autó) | Email: sz.gaben@hotmail.com
-Robin62 + ? | Email: ?
-Jogo + ? | Email: ?
sac/kb hetente 1x itt a Fórumon kiírom újra a túrát hátha többen észre veszik és jönnének!
Amint megvan a pontos időpont, az "Eseménynaptár" menüpontban is megtaláljátok a túrát!
Tavaly is megadtam, de most is megadom: +3620/6115141 (Zoli)
Akinek bármi problémája van hívjon nyugodtan. (Ha nem veszem fel, vissza hívom kicsit később!)
Ez volt az sztem. Itt válaszd a jobb oldali oszlopból a Yamahát.
Nagyon részletesen, és egyértelműen le van írva.
Viszont egyenlőre első olvasatra, még nem hiszem, hogy neki ugrok.
Előbb megnézem a gyertyákat. Aztán, ha kormos, akkor kinyomtatom a leírást, és a legegyszerűbbtől kiindulva végig csinálom.
Egyébként a 4.7-es fogyasztás, jónak, vagy soknak számít, egy 535-ösnél?
No és a motorfék módban az enyhe durrogás, az hibának számít ennél a modellnél?
Volt egy nagyon jó VIN számot ellenőrző oldal, amit te tettél közzé tavaly, vagy az előtt .Sajnos nemrég elszállt a gépem memóriája az összes tárolt adattal - köztük ezzel is.Hálás lennék, ha újra megadnád az oldal elérhetőségét......
A csavart utána megragadod egy fogóval és kihúzod a szimmeringestől.
Nekem lenne egy kérdésem.
Normális-e az, hogy a motorom (535-ös. ) még 10-15 fokban is szívató nélkül is könnyen indul. Nem lehet, hogy túl dús üzemanyagot kap alapból?
A fogyasztása 4.7 l/100 km körül alakul. Viszont motorféknél egy kicsit durrog. Nem feltűnő a durrogás, mivel csendes a kipufogó.
Szakértői válaszotokat előre is köszönöm.
Zsolt
Az hogy is van? Esetleg, ha utalnál, melyik hsz-ben, ha leírni nem akarod. Egyébként köszi!
Tárgytalan az előző kérdésem.
Megnéztem az általad feltett fotókat és így már tiszta a talira vezető út.
Kerepes után felhajtok az M0-ra. Aztán a táblák már oda visznek.
Én biztosan megyek. Csak arról kéne infó, hogy a 30 útról érkezve, miként jutok el a találkozási helyre?
Csináld meg a beütő szerszámot! Elég nehezen megy be a helyére az új szimmering, szorosan illeszkedik a házba ezért ha csak itt-ott ütögeted és nem az egész felületén, akkor a szimmering könnyen roncsolódik és már is hiába dolgoztál. Kivételhez ajánlom a Blackiex féle csavaros módszert...nekem szépen kijött vele a régi szimmering.
Bekukkantottam a porvédő alá, ott egy rugó tartja a szimmeringet, de elég mélyen van a külső csőben. Kérdésem, hogy ezt a hagyományos taknyolós, csavarhúzóval rongálós módszerrel ki lehet-e venni? (persze nem a rugót, a szimmeringet)
Valamint, hogy az újhoz kell-e feltétlenül csőből egy célszerszámot barkácsolni a beütéshez (tudom, így lenne szabályos) vagy óvatos egyenletes körkörös ütögetéssel is berakható? (Máshol már használtam ezt a módszert, bevállt)
Nálam is van, hogy egész héten nem tudok feljönni ide. Viszont akkor átolvasom, az összes hozzászólást.
Ez a Motoros Talicska felkerült a naptárunkra, sőt már a főnököm naptárjában is benne van a szabadság időpont.
Úgyhogy, ha nem jön semmi közbe akkor mi ott leszünk, s reméljük, hogy találkozunk is. S dumálhatunk egy nagyot.
Addig is jó, és élvezetes motorozásokat kívánunk!
Bea és Zsolt
Innentől én nem aggódok, lesz ami lesz...
Széles utat mindenkinek!
Nem tudom, hogy oldják meg, de nekem a indexet levett gyújtással is lehet kapcsolni (tehát nem ég, de az aktuális kapcsolást tartja, tehát, hogy ez a dolog működjön, azt mechanikusan kellene megoldani, nem re relénél.
Az ötlet maga jó lenne, mert az autók félaut. indexe miatt könnyen kint felejti az ember motoron. (bár egyre ritkábban).
A HD-knél olvastam olyan technikát, hogy az első sebváltás kapcsolja ki, az talán jobb, mert ez a 15 rövidnek tünik .
Hát elég asszociativ az alakja, nekem speciel visszataszító.
Nem félsz hogy elveszik a rendszámot a zsaruk?
Az a kihegyezett hátsó fele életveszélyes, ha valaki hátulról belecsúszik.
Ilyenért akkor is meghurcolják az embert ha nem ö volt a baleset oka.