Köszi a jó tanácsot.
Tavasszal az első utam az autó villamossági haverhoz fog vezetni, hogy mérje meg a töltést.
Egyébként kicsit zavar, hogy az 535-ösöm ennyire alul van műszerezve.
Se egy olaj nyomás jelző, se egy töltés vissza jelző, se egy hőfok mérő. S nekem a fordulat szám mérő is hiányzik.
Szia rayder! Azért nézegesd a töltésedet, hogy tuti jó-e! Ellenörizd mégegyszer, nehogy ez az akksi, is gajra menjen! Nem rosszak a varták, legallább is régi név,de kitudja milyenek mostanában. Én csak is yuasa! az eredeti japán, és ott van a toppon. igaz az xv 1100 be tavaly volt 20E. És egy tanács mégegyszer,összel lerakod a mocit, megteszed a megfelelö intézkedéseket, tavasszal pedig elöveszed a vasat, és mindenki boldog.
Köszönöm az elektró oktatást.Egyébbként tegnap megjött az új aksi ,beraktam és szivató nélkül pöc röff tehát a moca úgytűnik nem okozhatta.Valószínű kifogtam egy gyárihibás aksit remélem ez a másik jól fog szolgálni.Egy VARTA aksi azért nem egy utolsó típus.De érdekes,hogy a 45 amperes aksi bikázáskor sem pörgette ilyen erősen az önindítót és nem is indult be ilyen gyorsan a gép.Érdekes ez a gyújtás úgy látszik megköveteli a neki járó pontos paramétereket és akkor pattentul teljesít.
Üdv.Nálam is történt valami elektromos érdekesség.Októberben vettem egy új varta aksit úgy indította a 750-t mind a parancsolat.Az enyhe télen nem vettem ki az aksit és hetente szoktam járatni 15 percet.Ment is szépen a heti indítgatás karácsonyig.Aztán egy indításnál csak kattog a relé.Kiveszem az aksit a töltő azt mutatja.hogy tele van,erő meg egy szál se indításnál.Visszavittem garanciába rátették a terhelésmérőt ami azt mutatta hogy valószínű cellazárlat.Viszont elkezdte cseszni a csőröm ,hogy nem-e a gép okozta.
- NEM. HA A TÖLTÉS MEGMARADT AZ AKKSIBAN, AKKOR NEM. HA A GÉP NULLÁRA LEMERíTI, ÚGY TÖNKREMEHET.
Ezért érdeklődnék.hogy ki lehet -e mérni nincs-e valami baj a géppel.A töltő feszültség13.9 alapon 3000-n pedig csökken 13.5-ig.Van rajta egy rádió mp3 lejátszóval meg órával.Az óra az mindíg mutat ha nincs gyujtáson akkor is,de ezt gyárilag így kell bekötni.Azt viszont észrevettem,hogy zavarszűrős a pipa és szűrő nélküli gyertyák vannak benne mégis járó motornál a hangszorókban hallani kis búgást.Érdekelne hozzáértőtől,hogy jól van-e ez így.
- ELŐFORDULHAT. HA A GYERTYAZAVAR JÖNNE A HANGSZÓRÓBÓL, AZ NEM CSAK HALKAN BÚGNA. SZŰRETLEN A TÁP. ATTÓL ILYEN.
Meg az is,hogy egy 45 amperes aksival indítom be mostanában úgy,hogy benne van a régi aksim is.Esetleg érdekelne,hogy nem erős a 45 amperes akksi bikázásra.
- NEM, A GÉP CSAK ANNYIT VESZ KI AZ AKKUBÓL, AMENNYI KELL NEKI. LEGYEN AZ 20 VAGY 100 AH-S
Még azt vettem észre hogy az oldalsztendernél levő kapcsoló nehezen csúszik vissza benyomás után.Ez gyujtás nélkül kapcsolatban lehet az akksival?
- NEM. WD-40-ET NEKI OSZT' JÓL VAN.
Én is így csinálom és gond nélkül felmegy csak arra kell ügyelni,hogy a sztender mind a két pontja feküdjön a földön és szinte magától felmegy ha az ember rááll.Blackiex rápillantanál és véleményeznéd a 12506-os hozzászolásomat?
Általában az idei télen el is tudtam menni vele hetente egy kicsit és ha csak beindítom akkor sem alapon megy 15 percet hanem sztenderen pörgetem minden sebességfokozatban egy kicsit kisebb nagyobb fordulaton.Szerintem ez nem árt már vagy 30 éve így csinálom minden motoromon és van amelyik 1981 óta ketyeg nálam.
Minden tisztelettem mindenkinek!V.kinek nincsen e veletlenul egy ilyen csavar?megfutot a menet, szerencsere csak a csavaron es cserere szorul.koszonom.jo pihenest a mociknak.peace
Az mondjuk tény hogy nem tartozik az egyszerűek közé mert nagyon "hegyes" a pont amin át kell lökni. Ha a sztender ezen része gömbölyübb lenne egy kicsit akkor piff puff fel lehetne dobni.
Egyébként technika kérdése az egész, én örökké szenvedek vele, egyik haverom meg aki ugy 160cm, fogta és oldalról szépen egyedül felrakta a középsztenderre.
2Arra gondoltam, hogy meghosszabbitom a "taposó" nyúlványt vagy 8-10 cm-rel. Úgy gondolom, hogy mivel megnő az erőkar könnyebb lesz hátra húzni. Szerintetek ez baromság?"
nEM VALÓSZINŰ, hogy baromság, A ROBIK IS ÍGY MŰKÖDNEK, főképp hölgyeknek.
Megértelek teljesen :)
Én úgy szoktam középre állítani, hogy mintha felülnék a motorra lábamközött a gép, rálépek a sztenderre csak kicsit hogy stabilan álljon és akkor a testemmel együtt egy nagy lendület hátra.
A chopper azt is jelenti,hogy leegyszerűsitett.
Az akksi meg lehet gyári hibás volt.