Atlantisz bulin Én is voltam az ELZETT klubtermében/ebédlő+1szinpad/Shakó-Neményi-Rozsnyói, és Radics Béla akit személyesen is ismertem.A dobosról csak annyi maradt, hogy keresztbe verte a bőrt és ez nekünk baromira tetszett.Akkor még csak angolul játszottak+Hindu dal.Esetleg ez a korszak volt?
Nem vagyok profi semmilyen téren, hobbiból zenélek. Most kezdtem egy komolynak tűnő zenekarban. Egyébként egy fél-profi technikusnak szoktam beugrani elég gyakran segíteni, főleg fénytechnikusként. Ugyhogy nagyjából azonos az érdeklődési körünk Régen jártam már republic koncerten, de itt az ideje..
Republic A zenekarom gitárosa jóba van a Tóth Zolival (én dobos vagyok ) Egyébként az adatlapodon lévő kép miatt kérdeztem Gönci vagyok, játszottatok már itt párszor.
Más. Valószinüleg én nem csinálom jól a középsztenderre állitást, de nagyon nehezen tudom átbillenteni. (Félek mióta 4 hónapja jobb old. lágyék sérvvel mütöttek, hogy megerőltetem ilyenkor magam.) Arra gondoltam, hogy meghosszabbitom a "taposó" nyúlványt vagy 8-10 cm-rel. Úgy gondolom, hogy mivel megnő az erőkar könnyebb lesz hátra húzni. Szerintetek ez baromság?
Brúnó semmi baj ezzel és semmit sem tudsz csinálni.
Tervezési hiba hogy bal elöl van az olajszintmérő gomba, azaz ha balra van döntve amíg nem elég viszkozus az olaj és ne folyik vissza időben ez lesz kész pont. 100-ból 100 750 -es ilyen.
Annyit tudsz tenni ha zavar a piros lámpa hogy középsztenderden melegíted (bár néha még akkor is kigyullad), vagy áttervezed a kartert és átteszed máshova az olajszintmérő gombát , de ezt nem javaslom :)
rayder!
xv 1100-sem van,én ahogy bejött a rossz idö, és letettem a motort száraz helyre a garázsba,felraktam középállványra!, kivettem az aksit, leeresztettem a karburátorokból a benzint, bevittem az aksit a mühelybe, ahol kb 8-10 fok van mindig, és fel tettem csepptöltőre! ennyi! nem kell azt a motort szekálni télen,hidegbe indidgatni, főleg hetente, az akksi a nagy indítási kapacítástól nem fog egy üresben járó motortól rendesen regenerálódni, tisztességesen feltöltődni! A hengerekben pedig a kondenzvíz álltal lecsapódott pára nem tud kiszáradni, elpárologni 15 perc alatt, szinte minden téli beindítás alkalmával a motorral menni kéne, hogy ezektöl kitisztuljon, szóval csak árt neki az ember.Ezt tudom tanácsolni, ettöl függetlenül természetesen még lehetett gondja az akksidnak.
Itt már írta valai de szerintem is így van ... ezekhez a vasakhoz hidegen történő indításhoz kell a szivató. Azért tették rá.
Én teljesen ráhúzott szivatóval indítom gáznélkül, esetleg egy picit a leg elején kell neki adni de csak egy fröccsöt míg elnem kapja. Neked is a szivató hiánya miatt állt le hidegen való gázadáskor.
Hát fiukák ezen ne lepődjön meg senki..
A motor akkumlátora jóval kissebb mint egy autóé és jóval kevesebb energiát tud tárolni.
Tehát egy közepesen öreg aksitól 4- 5 hosszabb indítózást lehet
elvárni.
Sziasztok!
Már kérdesztem, de elfelejtettem a választ. 750-nél inditás után ha oldalsztenderen van kigyulad, ill. pislog az olajnyomás lámpám. Mit tegyek, hogy ez ne forduljon elő? Jó lenne ha nem kéne melegités alatt rajta ülnöm. Most 3.2 l olaj van benne nem szivesen töltenék rá. Mennyire árt ez az oljnyomás jelző pislogás. Lehet, hogy más vizkozitású, tipusú olaj kell bele? Most (Repsol Moto 4T 20W-50 ásványi) van benne. Ja és meddig kell melegitenem?
Nekem is merült volt az aksim. Feltöltöttem a cellákat desztillált vízzel mert itt-ott nem volt szinten. Majd az aksit is feltöltöttem de az istenért sem akart 0 ig kimenni. Meg töltés közben egy kicsit fortyogott is.
A gyertyákat kiégettük faterommal mert a korábbi inditások miatt be lettek köpve. Mindent visszaszereltünk majd gyújtás, szivató nélkül. Tádáááá Jár a motor pöc röff :D remek ... megvolt a 15 perc járatás és boldog motorozás 0 fokban majd visszahoztam pihenni.
Elégedetten konstatáltam hogy csak a trehányságom miatt merült le az akumlátor. Másnap kíváncsiság képen gondoltam megint beindítom.
Pöc majd röff szintén szivató nélkül ... de nagyon alacsony fordulaton járt . Megpróbáltam a gázkarral kicsit pattogósabbra venni a fordulatot, de lefulladt.
Utána még vagy 3szor sikerült indítózni aztán meg már csak a berregés maradt. Az aksira rámértem 12.01 v mégis harmatgyenge azért ennek többet kéne bírnia :) nem de ?
Szentendrei vagyok hol lehet olcsón aksihoz jutni? Tudtok a közelemben boltot vagy internetes oldalt ahol viszonylag normális áron meg lehet vásárolni ?
Szerintem meghót az aksi.
Van ilyen.. Hideg volt a motor nehezebben indul meg egy hétig ált is az aksi inditáskor nagyobb terhelést kapott és valamelyik cella zárlatos lett vagy megszakadt.Lehet gyenge minőségű volt az aku vagy gyári hibás lehetett és ennyit birt.
Ritkán de van ilyen. Ha a másik birja akkor az elektronika nem kaki. Indításkor az önindító tekercse majdnem rövid zár pontosan nem tudom hány ohm de 10-től nem több. Ez eléggé megterheli az aksit és ez meg is ölheti.
Üdv.Nálam is történt valami elektromos érdekesség.Októberben vettem egy új varta aksit úgy indította a 750-t mind a parancsolat.Az enyhe télen nem vettem ki az aksit és hetente szoktam járatni 15 percet.Ment is szépen a heti indítgatás karácsonyig.Aztán egy indításnál csak kattog a relé.Kiveszem az aksit a töltő azt mutatja.hogy tele van,erő meg egy szál se indításnál.Visszavittem garanciába rátették a terhelésmérőt ami azt mutatta hogy valószínű cellazárlat.Viszont elkezdte cseszni a csőröm ,hogy nem-e a gép okozta.Ezért érdeklődnék.hogy ki lehet -e mérni nincs-e valami baj a géppel.A töltő feszültség13.9 alapon 3000-n pedig csökken 13.5-ig.Van rajta egy rádió mp3 lejátszóval meg órával.Az óra az mindíg mutat ha nincs gyujtáson akkor is,de ezt gyárilag így kell bekötni.Azt viszont észrevettem,hogy zavarszűrős a pipa és szűrő nélküli gyertyák vannak benne mégis járó motornál a hangszorókban hallani kis búgást.Érdekelne hozzáértőtől,hogy jól van-e ez így.Meg az is,hogy egy 45 amperes aksival indítom be mostanában úgy,hogy benne van a régi aksim is.Esetleg érdekelne,hogy nem erős a 45 amperes akksi bikázásra.Még azt vettem észre hogy az oldalsztendernél levő kapcsoló nehezen csúszik vissza benyomás után.Ez gyujtás nélkül kapcsolatban lehet az akksival?Mivel elektromos tudásom elég hiányos ezúton kérnék segítséget tapasztaltabb hibaelhárítótól.Persze az is lehet,hogy csak az akksi volt rossz,de gyanusan gyorsan történt az eset egyik vasárnap még pöcc röff a másik vasárnap meg nyekk közben pedig csak állt a moci.Aggódok.Bocs a nyelvtanért.
Remélem semmi nem ment tönkre de egy tőltö feszültséget majd mérjél járó motornál az aukku sarkain.
Alapjáraton 12.8-tól 13. 4 v-ig 3 ezres fordulaton max 14.2- 14.6 V
Akkor biztosan jó a fesszabályzó.
Hát csak remélni tudom, hogy minden rendben van a géppel.
15 percig járattam. A Vissza jelző lámpák közül nem világított semmi.
Szépen járt a motor. Nem tapasztaltam semmi rendelleneséget.
Nagyon remélem hogy tavasszal mikor újra rendszeresen elkezdem használni akkor sem lesz semmi baj vele.
A töltőt egyből megöli ha fordított polarítással teszed rá az akksit.
Jegyezd meg egy életre a P I R O S mindik a pozitiv akku saru.
Kurva nagy szerencséd volt ha nem ölt meg semmit. A feszabályzó még beszarhatott attól ,hogy beindult a gép.
Én egyszer mikor lefüstölt a szabályzó lekötöttem és anélkül jöttem haza, amotor még atttól müködött.
Köszi már megoldottam. Vettem egy szabadon futót véletlenül és nem jó az enyémhez ,ezzel kapcsolatban akartam kérdezni Töled de már megoldottam a z információt, lekaptam a deknit és megnéztem az enyémen.
Tiszteletem.bocs, hogy eddig nem irtam, vizsgaidoszakom van, all a bal.Megkerdezem, milyen adat kellene ha meg nem kaptad meg?tiszteletem es megegyszer elnezest kerek
1965-1975-ig hivatásos dobos voltam. NAUTILUS, ATLANTIS nevü zenekarokban. 17.éve dolgozom a REPUBLIC-kal. Ha voltál koncertünkkön, láttál.
Republic A zenekarom gitárosa jóba van a Tóth Zolival (én dobos vagyok ) Egyébként az adatlapodon lévő kép miatt kérdeztem Gönci vagyok, játszottatok már itt párszor.
zenészek, motorosok a legjobb emberek
Tervezési hiba hogy bal elöl van az olajszintmérő gomba, azaz ha balra van döntve amíg nem elég viszkozus az olaj és ne folyik vissza időben ez lesz kész pont. 100-ból 100 750 -es ilyen.
Annyit tudsz tenni ha zavar a piros lámpa hogy középsztenderden melegíted (bár néha még akkor is kigyullad), vagy áttervezed a kartert és átteszed máshova az olajszintmérő gombát , de ezt nem javaslom :)
xv 1100-sem van,én ahogy bejött a rossz idö, és letettem a motort száraz helyre a garázsba,felraktam középállványra!, kivettem az aksit, leeresztettem a karburátorokból a benzint, bevittem az aksit a mühelybe, ahol kb 8-10 fok van mindig, és fel tettem csepptöltőre! ennyi! nem kell azt a motort szekálni télen,hidegbe indidgatni, főleg hetente, az akksi a nagy indítási kapacítástól nem fog egy üresben járó motortól rendesen regenerálódni, tisztességesen feltöltődni! A hengerekben pedig a kondenzvíz álltal lecsapódott pára nem tud kiszáradni, elpárologni 15 perc alatt, szinte minden téli beindítás alkalmával a motorral menni kéne, hogy ezektöl kitisztuljon, szóval csak árt neki az ember.Ezt tudom tanácsolni, ettöl függetlenül természetesen még lehetett gondja az akksidnak.
Én teljesen ráhúzott szivatóval indítom gáznélkül, esetleg egy picit a leg elején kell neki adni de csak egy fröccsöt míg elnem kapja. Neked is a szivató hiánya miatt állt le hidegen való gázadáskor.
A motor akkumlátora jóval kissebb mint egy autóé és jóval kevesebb energiát tud tárolni.
Tehát egy közepesen öreg aksitól 4- 5 hosszabb indítózást lehet
elvárni.
Az a rádió a kormányodon mennyire használható menet közben? És hol vetted?
Már kérdesztem, de elfelejtettem a választ. 750-nél inditás után ha oldalsztenderen van kigyulad, ill. pislog az olajnyomás lámpám. Mit tegyek, hogy ez ne forduljon elő? Jó lenne ha nem kéne melegités alatt rajta ülnöm. Most 3.2 l olaj van benne nem szivesen töltenék rá. Mennyire árt ez az oljnyomás jelző pislogás. Lehet, hogy más vizkozitású, tipusú olaj kell bele? Most (Repsol Moto 4T 20W-50 ásványi) van benne. Ja és meddig kell melegitenem?
Nekem is merült volt az aksim. Feltöltöttem a cellákat desztillált vízzel mert itt-ott nem volt szinten. Majd az aksit is feltöltöttem de az istenért sem akart 0 ig kimenni. Meg töltés közben egy kicsit fortyogott is.
A gyertyákat kiégettük faterommal mert a korábbi inditások miatt be lettek köpve. Mindent visszaszereltünk majd gyújtás, szivató nélkül. Tádáááá Jár a motor pöc röff :D remek ... megvolt a 15 perc járatás és boldog motorozás 0 fokban majd visszahoztam pihenni.
Elégedetten konstatáltam hogy csak a trehányságom miatt merült le az akumlátor. Másnap kíváncsiság képen gondoltam megint beindítom.
Pöc majd röff szintén szivató nélkül ... de nagyon alacsony fordulaton járt . Megpróbáltam a gázkarral kicsit pattogósabbra venni a fordulatot, de lefulladt.
Utána még vagy 3szor sikerült indítózni aztán meg már csak a berregés maradt. Az aksira rámértem 12.01 v mégis harmatgyenge azért ennek többet kéne bírnia :) nem de ?
Szentendrei vagyok hol lehet olcsón aksihoz jutni? Tudtok a közelemben boltot vagy internetes oldalt ahol viszonylag normális áron meg lehet vásárolni ?
köszi
Van ilyen.. Hideg volt a motor nehezebben indul meg egy hétig ált is az aksi inditáskor nagyobb terhelést kapott és valamelyik cella zárlatos lett vagy megszakadt.Lehet gyenge minőségű volt az aku vagy gyári hibás lehetett és ennyit birt.
Ritkán de van ilyen. Ha a másik birja akkor az elektronika nem kaki. Indításkor az önindító tekercse majdnem rövid zár pontosan nem tudom hány ohm de 10-től nem több. Ez eléggé megterheli az aksit és ez meg is ölheti.
Alapjáraton 12.8-tól 13. 4 v-ig 3 ezres fordulaton max 14.2- 14.6 V
Akkor biztosan jó a fesszabályzó.
15 percig járattam. A Vissza jelző lámpák közül nem világított semmi.
Szépen járt a motor. Nem tapasztaltam semmi rendelleneséget.
Nagyon remélem hogy tavasszal mikor újra rendszeresen elkezdem használni akkor sem lesz semmi baj vele.
Jegyezd meg egy életre a P I R O S mindik a pozitiv akku saru.
Kurva nagy szerencséd volt ha nem ölt meg semmit. A feszabályzó még beszarhatott attól ,hogy beindult a gép.
Én egyszer mikor lefüstölt a szabályzó lekötöttem és anélkül jöttem haza, amotor még atttól müködött.