Sajnos az olvadóbiztosítékok később égnek ki, mint az elektronikák. Más: nem motorokkal kapcsolatos, egy kicsit felvidít érdemes végig hallgatni. http://youtu.be/PfnqD6PkCCg
Húúúú ezt megúsztam.
Viktor Köszi az infót.
Azzal hogy tudtomra hoztad hogy a piros a pozitív, megmentettél egy csomó idegességtől.
Lementem a garázsba, és ezúttal helyesen tettem be az aksit. Persze semmi. No gondoltam, kinyírtam a kicsikém. S tavasszal költhetem rá a súlyos ezreket, hogy egyáltalán be tudjam indítani.
S utána elkezdtem keresni a biztosítékokat. Meg is találtam az ülés alatt. Az egyik 30 amperes volt ki lőve. Szerencsére volt tartalék. Betettem, és indult is a moci. Járattam vagy 15 percet. Jó volt hallani a hangját.
Hogy is tehettem be fordítva.
Mikor kivettem nem jegyeztem fel.
Most pedig néztem hogy miként is megy be. S látom az aksi szellőző csövét a jobb oldalon. No hát az akkumlátoron lévő szellőzőt arra az oldalra tettem.
Nagy valószínűséggel ez már nem az eredeti aksi. S pont a másik oldalra esik a szellőző. No most aztán áttettem a bal oldalra. Nehogy újra megvezessen egy hónap múlva.
Még egyszer köszi a segítséget.
Mindenkinek hamar jó időt kívánok és sok gondtalan motorozást!
Most mondta a párom, hogy már ő is várja a jó időt, hogy mehessünk végre gurulni, és motoros találkozókra.
Van benne biztosíték több is. Az aksitól kb 15cm-re. A két benzincső között ami a felső tankból az alsó tankba vezeti a benzint. Ott ,található egy fekete színű műanyag dobozka abban találhatod a biztosítékokat.
De tényleg elég nehéz fordítva betenni, hogy a frászban sikerült ?
Igen vannak biztosítékok lehet hogy kisütöttél néhányat, szépen nézd meg őket egyenként.
Nem tudom az 535 -ösön hol vannak, a 750 -esen a két első telót összekötő Yamaha felirat alatt.
Az nagyon szép.
Akkor tönkre mehetett valami? Ezek szerint mégis csak fordítva tettem be az aksit. Hiába a levegőztető cső.
Van a motorban valami biztosíték? Ami esetleg megvédené a mocit elektronikáját az olyan hülye tulajtól mint én?
Remélem van. És csak azt kell majd cserélnem.
Sziasztok
Decemberben, elraktam, a mocimat télire.
Ami abból is állt, hogy felvittem az aksiját a fűtött lakásba.
Gondoltam, hogy akkor így elég lesz havonta egyszer indítani, és 5-10 percet járatni.
Szóval ma levittem az aksit és olyan történt amire nem számítottam.
Nagy nehezen helyére tettem az aksit. Csak egyféleképpen tudtam bele tenni. Mivel a szellőző csövét, a helyén hagytam. Így ez mutatta, hogy melyik oldala, hová való.
Tehát betettem. Az aksi saruk, így adták magukat, hogy melyiket hová teszem. Nem is tudtam volna felcserélni.
A sarukat hozzá nyomtam a pólusokhoz. Szikrázott kettőt, aztán semmi. Még a vissza jelző lámpák sem világítottak.
Nyugtassatok meg, hogy semmit nem csesztem el. Csak az aksi van teljesen lemerülve. Ugye a fekete vezeték a pozitív? A piros pedig a negatív?
Esetleg valami biztosíték kimehetett a motoromban?
A hónap alatt nem töltöttem az aksit. Szoba hőmérsékleten tároltam.
A töltőm kölcsön volt adva. Most próbáltam rátenni. De döglött a töltőm. Holnap vehetek új töltőt.
Remélem a válaszotok meg fog nyugtatni. Hogy nem tehettem kárt a motorba.
Itt kérdezd meg hátha van neki, de szokta nézegetni a forumot és biztosan jelentkezik ha van .Majd én is szólok neki.
Ha nincs akkor az ebay -on kell keresni. Én is Debreceni vagyok és ebben segíthetek.
sziasztok.édesapámnak van egy 96-os 750 es viragoja.kellene 2 alkatrész a blokkhoz.google-be találtam blokkról épet.bejelölöm melyik a a 2.aki tud segiteni alkatrész ügyben az irjon nkem a norbertnagy91@freemail.hu cimre.mind 2 alkatrész törött és folyik az olaj.Debrecenből irtam.segitségeteket előre is köszönöm.
Itt hírdette egy ember a sportmotor minimotor rovatába. Állítólag pár éve vette egy motorkiállításon egyedi darab. kétütemű a blokk.
Jól visszaadja a nyújtott villás érzést.
http://youtu.be/PfnqD6PkCCg
Viktor Köszi az infót.
Azzal hogy tudtomra hoztad hogy a piros a pozitív, megmentettél egy csomó idegességtől.
Lementem a garázsba, és ezúttal helyesen tettem be az aksit. Persze semmi. No gondoltam, kinyírtam a kicsikém. S tavasszal költhetem rá a súlyos ezreket, hogy egyáltalán be tudjam indítani.
S utána elkezdtem keresni a biztosítékokat. Meg is találtam az ülés alatt. Az egyik 30 amperes volt ki lőve. Szerencsére volt tartalék. Betettem, és indult is a moci. Járattam vagy 15 percet. Jó volt hallani a hangját.
Hogy is tehettem be fordítva.
Mikor kivettem nem jegyeztem fel.
Most pedig néztem hogy miként is megy be. S látom az aksi szellőző csövét a jobb oldalon. No hát az akkumlátoron lévő szellőzőt arra az oldalra tettem.
Nagy valószínűséggel ez már nem az eredeti aksi. S pont a másik oldalra esik a szellőző. No most aztán áttettem a bal oldalra. Nehogy újra megvezessen egy hónap múlva.
Még egyszer köszi a segítséget.
Mindenkinek hamar jó időt kívánok és sok gondtalan motorozást!
Most mondta a párom, hogy már ő is várja a jó időt, hogy mehessünk végre gurulni, és motoros találkozókra.
Igen vannak biztosítékok lehet hogy kisütöttél néhányat, szépen nézd meg őket egyenként.
Nem tudom az 535 -ösön hol vannak, a 750 -esen a két első telót összekötő Yamaha felirat alatt.
Akkor tönkre mehetett valami? Ezek szerint mégis csak fordítva tettem be az aksit. Hiába a levegőztető cső.
Van a motorban valami biztosíték? Ami esetleg megvédené a mocit elektronikáját az olyan hülye tulajtól mint én?
Remélem van. És csak azt kell majd cserélnem.
A Fekete vezeték a Negatív és a Piros a Pozitív.
Decemberben, elraktam, a mocimat télire.
Ami abból is állt, hogy felvittem az aksiját a fűtött lakásba.
Gondoltam, hogy akkor így elég lesz havonta egyszer indítani, és 5-10 percet járatni.
Szóval ma levittem az aksit és olyan történt amire nem számítottam.
Nagy nehezen helyére tettem az aksit. Csak egyféleképpen tudtam bele tenni. Mivel a szellőző csövét, a helyén hagytam. Így ez mutatta, hogy melyik oldala, hová való.
Tehát betettem. Az aksi saruk, így adták magukat, hogy melyiket hová teszem. Nem is tudtam volna felcserélni.
A sarukat hozzá nyomtam a pólusokhoz. Szikrázott kettőt, aztán semmi. Még a vissza jelző lámpák sem világítottak.
Nyugtassatok meg, hogy semmit nem csesztem el. Csak az aksi van teljesen lemerülve. Ugye a fekete vezeték a pozitív? A piros pedig a negatív?
Esetleg valami biztosíték kimehetett a motoromban?
A hónap alatt nem töltöttem az aksit. Szoba hőmérsékleten tároltam.
A töltőm kölcsön volt adva. Most próbáltam rátenni. De döglött a töltőm. Holnap vehetek új töltőt.
Remélem a válaszotok meg fog nyugtatni. Hogy nem tehettem kárt a motorba.
Na majd csenges, aztán megyünk keménykedni itt a kerületben! :D
Ha új kell itt mindent megtalálsz alaktrészenként.
Itt kérdezd meg hátha van neki, de szokta nézegetni a forumot és biztosan jelentkezik ha van .Majd én is szólok neki.
Ha nincs akkor az ebay -on kell keresni. Én is Debreceni vagyok és ebben segíthetek.
Jól visszaadja a nyújtott villás érzést.