Igazad van teljesen, csak két döntés lehetőség előtt állsz.
Veszel egy huszonéves XV700 -ast amire ha venned kell gumikat, féktárcsát és netán sokat is fogyaszt mert elfáradtak a karbi alkatrészek hipp hopp 120k költés körül jársz és még csak a jéghegy csúcsát kapargattad meg.
Nem a saját motoromat marketingelem (dehogyisnem :) ) csak azt akarom mondani, hogy ha szép és jól működő mocit akarsz akkor két lehetőséged van. Vagy veszel egy olyat mint az enyém ami már rendben van rakva ( fél misit költöttem rá kb. a 4 év alatt), vagy veszel egy olyat ami nincsen rendberakva és ugyanazt ráköltöd csak még szívsz is vele, ha nem tudod szerelni akkor még többet is ráköltesz mert pl. a karbifelújítást tuti hogy nem aprópénzért vállalják be neked mert gyakorolottan is legalább 1 napos munka+ alkatrész.
A motorod nem drága. Tudom, hogy sokat foglalkoztál vele anyagilag is mire ilyen szép és jó lett. Az is biztos hogy a szokásos karbantartáson kívül nem kell hozzányúlni nagyon sokáig. Én hitelt a mai világban nem veszek fel. Egyenlőre sokkal több zsét nem akarok motorra áldozni. A világ az oka ! Ha nem ilyen lenne de jó lenne?
500 -at adsz és a maradék 400 -at Merkantiltol felveszed 24 hónapra az havi 20 kb. Nem a világ vége.
És hidd el hogy 2 év alatt lehet hogy ráköltöd ugyanezt az összeget az 500 -ért vásárolt motorodra.
172 cm és 70 kg. Ez nem kidobóalkat. Visszatérve a motorhoz Victor gépe szép és jó csak nekem álom. Ennyit most nem gondoltam motorra költeni. 535-ös teljesítményét én is kicsinek találom. Jó motor és én nem akarok száguldozni. De jó ha van alattad erő is. Legalábbis én így gondolom. 700-asokat láttam 500 körül. Állapotukról nem tudok nyilatkozni. Képek "szépek", hogy mögötte mi van az nagy ?
Így már értem ! Első olvasatban úgy értettem hogy arra megy amerre ő gondolja. Egyébként tényleg van benne valami camping bicikli szerü.
Én a 185 cm magasságommal pont úgy nézek ki rajta, mintha camping biciklin ülnék. Elég mókás.
En csak általában Domaszék, Szeged H.vasárhely között szoktam. Majd a jobb időben osszefuthatunk. Mustanaban nem vagy tul aktív a forumon. Elnezest a hibakert a gepem tonkre ment most laptoprol írok. Ez angol billentzüs, nem tudom meg mi merrevan.
Sajnos van hogy forognak. Természetesen megvan a gyűrűk beszerelési pozíciója, de létező hibajelenség, hogy a gyűrűk összefordulnak, és a gázok gyönyörűen megégetik a dugattyút...
Ritka, de volt már rá példa (vagy csak hétfői műszakos volt a kocsi, aztán ezzel magyarázzák ki...)
Robág,
Könnyű vezetni, arra megy amerre te akarod, és a járdán lavírozás sem művészet vele. Amíg egy 1.6 -os Marauderrel Y-ban kell megfordulni, addig ezt szinte álló helyben megfordítod, kis hátsófékkel.
2 ütemünél igazad van, de a 4 ütemünél is kell poziciónálni, azért hogy a gyűrű "törése" ne kerüljön egymás alá/főlé két gyűrűnél sehol sem, szépen 3 -ra osztva el kell tolni.
Amikor kivettem a gyári gyűrűket pontosan így voltak, csúnya lenne ha elfordulna.
Szia!
Bp-n semmilyen motort nem szabad utcán tárolni (máshol sem ajánlott). XV 535, vagy 400 van az általad említett árkategóriában, de jó 750-est csak drágábban fogsz találni. Az 535-ös olyan mint a Camping bicikli arra megy, amerre gondolod. Milyen magas/nehéz ember vagy?
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok és ebben kérnék segítséget tőletek. Kezdő "nagymotoros" szeretnék lenni (47évemmel). Jelenleg egy aprilia habana 125 robogóm van (2001 kiadású). Szeretem, viszont kicsi a hosszabb utakhoz (120 km távot is simán elmentem vele 90-100 tempóval és még egy kis tartalék is volt). Most sem akarok sokkal többet, csak egy kicsit több tartalékot a rossz szituk leküzdésére. Sokat nézelődtem típust és formát keresve. Tavaly a neten láttam egy eladó honada VF1100 motort. Szíven ütött. Gyorsan el is tűnt a szemem elöl. Ugyan ez az érzés fogott el idén mikor megláttam egy yamaha xv1100-t. Sokat nézelődtem a motorral kapcsolatban, és így akadtam erre a kis yamaha viragio közösségre. Sok hasznos dolgot olvastam nálatok és még ráadásul érdekes is volt nekem . A sok olvasás után és nem utolsó sorban anyagi és egyéb (Bp lopási statisztikáit is bekalkulálva) egy xv 700 képe rajzolódott ki előttem. Ilyen motort keresek. Láttam egyet a neten Bp Yahama Harmatinál 45e km-rel. Kérdés, hogy tudtok-e valamit az előéletéről? vagy egy másik 500e körüli eladót. Minden segítséget és tanácsot előre is köszönök
Veszel egy huszonéves XV700 -ast amire ha venned kell gumikat, féktárcsát és netán sokat is fogyaszt mert elfáradtak a karbi alkatrészek hipp hopp 120k költés körül jársz és még csak a jéghegy csúcsát kapargattad meg.
Nem a saját motoromat marketingelem (dehogyisnem :) ) csak azt akarom mondani, hogy ha szép és jól működő mocit akarsz akkor két lehetőséged van. Vagy veszel egy olyat mint az enyém ami már rendben van rakva ( fél misit költöttem rá kb. a 4 év alatt), vagy veszel egy olyat ami nincsen rendberakva és ugyanazt ráköltöd csak még szívsz is vele, ha nem tudod szerelni akkor még többet is ráköltesz mert pl. a karbifelújítást tuti hogy nem aprópénzért vállalják be neked mert gyakorolottan is legalább 1 napos munka+ alkatrész.