Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van teljesen, csak két döntés lehetőség előtt állsz.

Veszel egy huszonéves XV700 -ast amire ha venned kell gumikat, féktárcsát és netán sokat is fogyaszt mert elfáradtak a karbi alkatrészek hipp hopp 120k költés körül jársz és még csak a jéghegy csúcsát kapargattad meg.

Nem a saját motoromat marketingelem (dehogyisnem :) ) csak azt akarom mondani, hogy ha szép és jól működő mocit akarsz akkor két lehetőséged van. Vagy veszel egy olyat mint az enyém ami már rendben van rakva ( fél misit költöttem rá kb. a 4 év alatt), vagy veszel egy olyat ami nincsen rendberakva és ugyanazt ráköltöd csak még szívsz is vele, ha nem tudod szerelni akkor még többet is ráköltesz mert pl. a karbifelújítást tuti hogy nem aprópénzért vállalják be neked mert gyakorolottan is legalább 1 napos munka+ alkatrész.
Szia Viccctor!

A motorod nem drága. Tudom, hogy sokat foglalkoztál vele anyagilag is mire ilyen szép és jó lett. Az is biztos hogy a szokásos karbantartáson kívül nem kell hozzányúlni nagyon sokáig. Én hitelt a mai világban nem veszek fel. Egyenlőre sokkal több zsét nem akarok motorra áldozni. A világ az oka ! Ha nem ilyen lenne de jó lenne?
Jajj de szép kis Cikk Blacki tollából :)
Minden ok, nem befolyásolni akartalak. :)

A virago.ro -n a Virago sztori alatt találsz részleteket a 700-as születéséről.

http://www.virago.ro/a-virago-...
Amit leírtál az OK! Egyenlőre xv700-asba gondolkodom.
:)

Jajj de szép.

Én a 400-535 -ben a hátsó henger kipuját szeretem a legjobban, művészi.
Hé, ezek az én szavaim :)))

jut eszembe megtaláltam a kedvenc képemet az arhívumban (értsd sok mappa, meg flie össze-vissza)...
Kb. :)
500 -at adsz és a maradék 400 -at Merkantiltol felveszed 24 hónapra az havi 20 kb. Nem a világ vége.
És hidd el hogy 2 év alatt lehet hogy ráköltöd ugyanezt az összeget az 500 -ért vásárolt motorodra.
még egy apróság: viccctor a motorját a következő 20 évre rakta össze :)
Kicsi a teljesítménye?

A gyári gyorsulási adat asszem 6,5 sec 100-km/h-ra

a 400-asom vége 147-150 körül van, 120-nál még remek tartalék van benne előzni. én 181/95 vagyok...

Nem szabad elfelejteni hogy nagyon könnyű mociról van szó, a 700-as jelentősen nehezebb.

adatok itt: virago.ro
Szia!

172 cm és 70 kg. Ez nem kidobóalkat. Visszatérve a motorhoz Victor gépe szép és jó csak nekem álom. Ennyit most nem gondoltam motorra költeni. 535-ös teljesítményét én is kicsinek találom. Jó motor és én nem akarok száguldozni. De jó ha van alattad erő is. Legalábbis én így gondolom. 700-asokat láttam 500 körül. Állapotukról nem tudok nyilatkozni. Képek "szépek", hogy mögötte mi van az nagy ?
Így már értem ! Első olvasatban úgy értettem hogy arra megy amerre ő gondolja. Egyébként tényleg van benne valami camping bicikli szerü.
Én a 185 cm magasságommal pont úgy nézek ki rajta, mintha camping biciklin ülnék. Elég mókás.
De ez egy Virago, itt nem forognak :)
En csak általában Domaszék, Szeged H.vasárhely között szoktam. Majd a jobb időben osszefuthatunk. Mustanaban nem vagy tul aktív a forumon. Elnezest a hibakert a gepem tonkre ment most laptoprol írok. Ez angol billentzüs, nem tudom meg mi merrevan.
Sajnos van hogy forognak. Természetesen megvan a gyűrűk beszerelési pozíciója, de létező hibajelenség, hogy a gyűrűk összefordulnak, és a gázok gyönyörűen megégetik a dugattyút...

Ritka, de volt már rá példa (vagy csak hétfői műszakos volt a kocsi, aztán ezzel magyarázzák ki...)

Robág,

Könnyű vezetni, arra megy amerre te akarod, és a járdán lavírozás sem művészet vele. Amíg egy 1.6 -os Marauderrel Y-ban kell megfordulni, addig ezt szinte álló helyben megfordítod, kis hátsófékkel.
Üdv
Aham akor nem valószinű, hogy te motoroznál erre.
Tiszasziget- Szöreg tartományba szoktam valakit látni 125 v 250 es Viragoval.
Nem forognak azok a gyűrűk sehova.

2 ütemünél igazad van, de a 4 ütemünél is kell poziciónálni, azért hogy a gyűrű "törése" ne kerüljön egymás alá/főlé két gyűrűnél sehol sem, szépen 3 -ra osztva el kell tolni.

Amikor kivettem a gyári gyűrűket pontosan így voltak, csúnya lenne ha elfordulna.
Ezt a bicikli "izét" kifejtenéd kicsit bővebben ?
A gondolatmeneted helyes. Itt két szélsőséges verzió van:
- amit te csináltál
- klingeritből kivágni a tömítést, és összerakni úgy...

Amúgy a gyűrűk forognak a rezgéstől, a kétüteműeknél azért kell pozicionálni, nehogy beleakadjon a vezérlés réseibe.

Ha ilyen ember vagy, és ez volt a megfelelő cselekedet a számodra, akkor itt vitának nincs helye, jól csináltad...
Szia!
Bp-n semmilyen motort nem szabad utcán tárolni (máshol sem ajánlott). XV 535, vagy 400 van az általad említett árkategóriában, de jó 750-est csak drágábban fogsz találni. Az 535-ös olyan mint a Camping bicikli arra megy, amerre gondolod. Milyen magas/nehéz ember vagy?
Szia,

Csak ajánlani tudom a magamét:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv_xv750-54
00174
Haha :)

Értem a poént :) De mondjuk te mit hagytál volna ki a helyemben ? Én semmi feleslege dolgot nem látok benne, nem vettem mondjuk új dugattyúkat.
Egy szelepsapka cseréből mit hoznál ki?
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok és ebben kérnék segítséget tőletek. Kezdő "nagymotoros" szeretnék lenni (47évemmel). Jelenleg egy aprilia habana 125 robogóm van (2001 kiadású). Szeretem, viszont kicsi a hosszabb utakhoz (120 km távot is simán elmentem vele 90-100 tempóval és még egy kis tartalék is volt). Most sem akarok sokkal többet, csak egy kicsit több tartalékot a rossz szituk leküzdésére. Sokat nézelődtem típust és formát keresve. Tavaly a neten láttam egy eladó honada VF1100 motort. Szíven ütött. Gyorsan el is tűnt a szemem elöl. Ugyan ez az érzés fogott el idén mikor megláttam egy yamaha xv1100-t. Sokat nézelődtem a motorral kapcsolatban, és így akadtam erre a kis yamaha viragio közösségre. Sok hasznos dolgot olvastam nálatok és még ráadásul érdekes is volt nekem . A sok olvasás után és nem utolsó sorban anyagi és egyéb (Bp lopási statisztikáit is bekalkulálva) egy xv 700 képe rajzolódott ki előttem. Ilyen motort keresek. Láttam egyet a neten Bp Yahama Harmatinál 45e km-rel. Kérdés, hogy tudtok-e valamit az előéletéről? vagy egy másik 500e körüli eladót. Minden segítséget és tanácsot előre is köszönök