Mielőtt bárhova feltenném, vagy becserélném vagy akármi, kérdezném, hogy érdekel -e valakit komolyan innen közületek.
1994 -es XV750 -ről van szó totál felújítva, itt a fórumon az elmúlt másfél évben végigkövettétek hogy mi minden történt vele de sorolom.
Aki megveszi csak jól jár vele ezt Blackiex is tanusíthatja (remélem :) )
- 71.000km van a mociban én magam 44 -et raktam bele.
- 55.000 -nél a hengertalp tömítés cseréje miatt darabokba lett szedve a blokk és minden létező motor tömítés ki lett cserélve, szelepszárszimmeringek is, hengerfej gépműhelyben felújítva, és mivel le kellett húzni a hengereket kapott egy vadonatúj gyári dugógyűrű készletet is. MInden le lett mérve a hengerek mintha újak lennének ezért is a rendes gyári méretű gyűrűk lettek bele vásárolva. Tehát a blokk pöpecen meg van csinálva egy csepp nem folyik sehonnan.
- Karburátorok teljesen felújítva kb. 2500km -errel ezelútt, új súberek, membránok, üsszes tűszelep, fúvókák minden kis biszbasz kicserélve újra. Tehát a karbik mint az új.
- Vadonatúj Goldfren első féktárcsák 1000m -t mentem velük a háztömb körül még be sincsen kopva rendesen
- Hátsó fékpofák ugy 20 ezerrel ezelőtt cserélve Lucas pofákra (Nem kellett volna jók voltak még az eredetiek is de gondoltam inkabb kicserélem)
- Vadonatúj hátsó Contintental Milestone 25km -t ha mentem vele, az első gumi ugyancsak Conti Milestone kb. 50% -os még ugy 5000km lehet benne.A Gumik tömlőnélküliek.
- Highway Hawk Street Legal kipufogók (E betűs, vizsgán átmegy), király hangja van inteligensen hangos, nem üvölt nem szólalnak meg a riasztók, de hallanak az autósok.
- Bőr villatáska
- Held Nyeregtáskák (55e volt)
- Gyári Háttámla
- Előretolt lábtartó rendszer marha kényelmes (és nem olcsó mulatság)
- Amikor én megvettem volt egy csúnya karc a tankon amit 1 évig bírtam nézni aztán szépen korrekten újrafujattam a tankot (ugyanarra a síznre persze) szebb mint az új egy karc sincs rajta
- Vizsgát most fogom megcsináltatni rá, mert novemberben lejárt csak nem vittem el de formaság az egész ezt vállalom természetesen, tehát vadiúj műszakija lesz.
- A Kormány nem a gyári rajta hanem egy majdnem egyenes széles kormány (ugyancsak E betüs és átmegy a vizsgán), 100x jobb mint a gyári kormánya marha kényelmes vezetni.
Azt hiszem ezek a lényegesebb dolgok.
Nálam jobb gazdája motornak nem akad, Zárt garázsban áll folyamatosan, állandóan karbantartom, ha csak egy csavar nem tetszik rajta kicserélem egy újra.
Szóval ha valakit érdekel 900 -ért megválnék tőle. Annak tekintetében hogy a motor felújítására (Blokk, karbik, féktárcsa, gumi...stb)
több mint 200 ezret költöttem és a motorral tuti nem lesz baj az elkövetkezendő 30-40 ezer kilométeren ez az ár szerintem korrekt, az extrákról mint a kipu meg az előretolt lábtartó (együtt ugy 250eFt) már nem is beszélve.
Jobb felül a Model mezőbe írd be hogy XV1100 és már dobja is ki:
A karbi felujító készlet darabja: 24.9 EUR
A membrán és súber (egyben) darabja: 54.9 EUR
Minde a kettőből kettő kell ugye azaz összesen: 159.6 EUR plisz szállítás de az nem volt veszélyes ha jol emlékszem.
Nagyon megéri új életre kel az egész motor.
Biztos vagy benne hogy rosszak a membránok/súberek ? Nézted hogy gázadásra emelkednek -e rendesen ?
Egyébként az új súberek sokkal jobbak mint a gyáriak mert két kis furat van a vákuumnak hogy feljusson a membrán fölé, nyilván jobban reagál emiatt.
Sziasztok!
Blackiex, és Viccctorhoz fordulnék kérdéssel! 1 éves körüli beszélgetéseteket olvasgattam itt, és nekem is csontra ugyanaz a problémám, hogy a karburátorba már mindent átnéztem,úszó szint, fuvókák rendben, ki lett 5-ször tisztítva, mindent! súber, és membrán csere kéne, de látom, létezik teljes felújító szett! Hol lehet kapni? és kb mennyibe kerül 2 karburátorhoz?xv 1100-em van. Nagyon örülnék, ha tudnátok segíteni,köszönöm elöre is!
Szia Blackiex! Nézd meg légyszi a két mágnesről készült képet és formálj véleményt.
Szerintem a kettő nem csereszabatos egymással hiába van hat felfogató furat a szabadom futónak. A furatok nem ugyanazon a helyen vannak, az 97 utáni gyártásunak a melyikre az ujfajta sok görgős szab futó való annak a furatai a közepétől azonos távolságra vannak , míg a régebbinek 3 furat közelebb esik a középponthoz és e miatt a kétfajta szab futó nem csere szabatos egymással.
Üdv. Ha ezt annak nevezik akkor igen, nekem volt vele problémám. A hiba jelenség az volt hogy indítózáskor berregett mint a daráló. De már sikerült a hibát orvosolni. A PIROS és a KÉK vezeték végén lévö csatlakozót lecseréltem, kalapácsnyéllel kicsit megütögettem a relét és lám azóta is jó.
Kellemes Unnepeket kivanok en is. Mivel lehet kicserelni a fesszabalyzot? Csak eredeti neki valoval, vagy helyettesitheto? En is pont igy jartam, csak nekem leegett a generator tekercs. Ujra sikerult tekercseltetni. Mindent azt merni rajta, amit a konyv eloir, viszont fordulaton 12V korulire leesik a toltes.
Tisztelet!
Feszültség szabályzó lesz, de azért mérj rá a generátorra is, mert nekem ugyanígy kezdte, csípőből kicseréltem a fesszabályzót, mert az volt a logikus, és kiderült, hogy az állórészem ment gallyra. Egy mérést megér a dolog.
Sziasztok!Boldog,békés ünnepeket mindenkinek.Van a mocimmal egy kis gond.Alpjáraton van töltése-13.6-de viszont a fordulatszá emelésével esik vissza a töltés.Mi lehet ennek az oka?
Sziasztok!
Vettem egy szabadon futót és egy generátor tekercset jeladóval eggyütt, hogy olcsób legyen a posta, nagyon ocsó vót és nem tudtam ott hagyni, akit érdekel átadom tartalékba bekerülési költségen. (vételár + posta németből).
Privát email az érdeklődőknek a profilomban.
Elkapott a gépszíj és lehet hogy motorcsere lesz.
Mielőtt bárhova feltenném, vagy becserélném vagy akármi, kérdezném, hogy érdekel -e valakit komolyan innen közületek.
1994 -es XV750 -ről van szó totál felújítva, itt a fórumon az elmúlt másfél évben végigkövettétek hogy mi minden történt vele de sorolom.
Aki megveszi csak jól jár vele ezt Blackiex is tanusíthatja (remélem :) )
- 71.000km van a mociban én magam 44 -et raktam bele.
- 55.000 -nél a hengertalp tömítés cseréje miatt darabokba lett szedve a blokk és minden létező motor tömítés ki lett cserélve, szelepszárszimmeringek is, hengerfej gépműhelyben felújítva, és mivel le kellett húzni a hengereket kapott egy vadonatúj gyári dugógyűrű készletet is. MInden le lett mérve a hengerek mintha újak lennének ezért is a rendes gyári méretű gyűrűk lettek bele vásárolva. Tehát a blokk pöpecen meg van csinálva egy csepp nem folyik sehonnan.
- Karburátorok teljesen felújítva kb. 2500km -errel ezelútt, új súberek, membránok, üsszes tűszelep, fúvókák minden kis biszbasz kicserélve újra. Tehát a karbik mint az új.
- Vadonatúj Goldfren első féktárcsák 1000m -t mentem velük a háztömb körül még be sincsen kopva rendesen
- Hátsó fékpofák ugy 20 ezerrel ezelőtt cserélve Lucas pofákra (Nem kellett volna jók voltak még az eredetiek is de gondoltam inkabb kicserélem)
- Vadonatúj hátsó Contintental Milestone 25km -t ha mentem vele, az első gumi ugyancsak Conti Milestone kb. 50% -os még ugy 5000km lehet benne.A Gumik tömlőnélküliek.
- Highway Hawk Street Legal kipufogók (E betűs, vizsgán átmegy), király hangja van inteligensen hangos, nem üvölt nem szólalnak meg a riasztók, de hallanak az autósok.
- Bőr villatáska
- Held Nyeregtáskák (55e volt)
- Gyári Háttámla
- Előretolt lábtartó rendszer marha kényelmes (és nem olcsó mulatság)
- Amikor én megvettem volt egy csúnya karc a tankon amit 1 évig bírtam nézni aztán szépen korrekten újrafujattam a tankot (ugyanarra a síznre persze) szebb mint az új egy karc sincs rajta
- Vizsgát most fogom megcsináltatni rá, mert novemberben lejárt csak nem vittem el de formaság az egész ezt vállalom természetesen, tehát vadiúj műszakija lesz.
- A Kormány nem a gyári rajta hanem egy majdnem egyenes széles kormány (ugyancsak E betüs és átmegy a vizsgán), 100x jobb mint a gyári kormánya marha kényelmes vezetni.
Azt hiszem ezek a lényegesebb dolgok.
Nálam jobb gazdája motornak nem akad, Zárt garázsban áll folyamatosan, állandóan karbantartom, ha csak egy csavar nem tetszik rajta kicserélem egy újra.
Szóval ha valakit érdekel 900 -ért megválnék tőle. Annak tekintetében hogy a motor felújítására (Blokk, karbik, féktárcsa, gumi...stb)
több mint 200 ezret költöttem és a motorral tuti nem lesz baj az elkövetkezendő 30-40 ezer kilométeren ez az ár szerintem korrekt, az extrákról mint a kipu meg az előretolt lábtartó (együtt ugy 250eFt) már nem is beszélve.