Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak,

Elkapott a gépszíj és lehet hogy motorcsere lesz.

Mielőtt bárhova feltenném, vagy becserélném vagy akármi, kérdezném, hogy érdekel -e valakit komolyan innen közületek.

1994 -es XV750 -ről van szó totál felújítva, itt a fórumon az elmúlt másfél évben végigkövettétek hogy mi minden történt vele de sorolom.
Aki megveszi csak jól jár vele ezt Blackiex is tanusíthatja (remélem :) )

- 71.000km van a mociban én magam 44 -et raktam bele.
- 55.000 -nél a hengertalp tömítés cseréje miatt darabokba lett szedve a blokk és minden létező motor tömítés ki lett cserélve, szelepszárszimmeringek is, hengerfej gépműhelyben felújítva, és mivel le kellett húzni a hengereket kapott egy vadonatúj gyári dugógyűrű készletet is. MInden le lett mérve a hengerek mintha újak lennének ezért is a rendes gyári méretű gyűrűk lettek bele vásárolva. Tehát a blokk pöpecen meg van csinálva egy csepp nem folyik sehonnan.
- Karburátorok teljesen felújítva kb. 2500km -errel ezelútt, új súberek, membránok, üsszes tűszelep, fúvókák minden kis biszbasz kicserélve újra. Tehát a karbik mint az új.
- Vadonatúj Goldfren első féktárcsák 1000m -t mentem velük a háztömb körül még be sincsen kopva rendesen
- Hátsó fékpofák ugy 20 ezerrel ezelőtt cserélve Lucas pofákra (Nem kellett volna jók voltak még az eredetiek is de gondoltam inkabb kicserélem)
- Vadonatúj hátsó Contintental Milestone 25km -t ha mentem vele, az első gumi ugyancsak Conti Milestone kb. 50% -os még ugy 5000km lehet benne.A Gumik tömlőnélküliek.
- Highway Hawk Street Legal kipufogók (E betűs, vizsgán átmegy), király hangja van inteligensen hangos, nem üvölt nem szólalnak meg a riasztók, de hallanak az autósok.
- Bőr villatáska
- Held Nyeregtáskák (55e volt)
- Gyári Háttámla
- Előretolt lábtartó rendszer marha kényelmes (és nem olcsó mulatság)
- Amikor én megvettem volt egy csúnya karc a tankon amit 1 évig bírtam nézni aztán szépen korrekten újrafujattam a tankot (ugyanarra a síznre persze) szebb mint az új egy karc sincs rajta
- Vizsgát most fogom megcsináltatni rá, mert novemberben lejárt csak nem vittem el de formaság az egész ezt vállalom természetesen, tehát vadiúj műszakija lesz.
- A Kormány nem a gyári rajta hanem egy majdnem egyenes széles kormány (ugyancsak E betüs és átmegy a vizsgán), 100x jobb mint a gyári kormánya marha kényelmes vezetni.

Azt hiszem ezek a lényegesebb dolgok.

Nálam jobb gazdája motornak nem akad, Zárt garázsban áll folyamatosan, állandóan karbantartom, ha csak egy csavar nem tetszik rajta kicserélem egy újra.


Szóval ha valakit érdekel 900 -ért megválnék tőle. Annak tekintetében hogy a motor felújítására (Blokk, karbik, féktárcsa, gumi...stb)
több mint 200 ezret költöttem és a motorral tuti nem lesz baj az elkövetkezendő 30-40 ezer kilométeren ez az ár szerintem korrekt, az extrákról mint a kipu meg az előretolt lábtartó (együtt ugy 250eFt) már nem is beszélve.
Szia,

Én innen vettem:

http://www.motorradbay.de/main...

Jobb felül a Model mezőbe írd be hogy XV1100 és már dobja is ki:

A karbi felujító készlet darabja: 24.9 EUR
A membrán és súber (egyben) darabja: 54.9 EUR

Minde a kettőből kettő kell ugye azaz összesen: 159.6 EUR plisz szállítás de az nem volt veszélyes ha jol emlékszem.

Nagyon megéri új életre kel az egész motor.

Biztos vagy benne hogy rosszak a membránok/súberek ? Nézted hogy gázadásra emelkednek -e rendesen ?
Egyébként az új súberek sokkal jobbak mint a gyáriak mert két kis furat van a vákuumnak hogy feljusson a membrán fölé, nyilván jobban reagál emiatt.
Sziasztok!
Blackiex, és Viccctorhoz fordulnék kérdéssel! 1 éves körüli beszélgetéseteket olvasgattam itt, és nekem is csontra ugyanaz a problémám, hogy a karburátorba már mindent átnéztem,úszó szint, fuvókák rendben, ki lett 5-ször tisztítva, mindent! súber, és membrán csere kéne, de látom, létezik teljes felújító szett! Hol lehet kapni? és kb mennyibe kerül 2 karburátorhoz?xv 1100-em van. Nagyon örülnék, ha tudnátok segíteni,köszönöm elöre is!
Koszonom! Megprobalom beszerezni.
Ja bocs nem jók a képek. Ez a jó
Szia Blackiex! Nézd meg légyszi a két mágnesről készült képet és formálj véleményt.
Szerintem a kettő nem csereszabatos egymással hiába van hat felfogató furat a szabadom futónak. A furatok nem ugyanazon a helyen vannak, az 97 utáni gyártásunak a melyikre az ujfajta sok görgős szab futó való annak a furatai a közepétől azonos távolságra vannak , míg a régebbinek 3 furat közelebb esik a középponthoz és e miatt a kétfajta szab futó nem csere szabatos egymással.
Ok vettem!
Köszönöm hogy gondoltál rám, de mivel azóta is tökéletes ezért így nincs rá szükségem.
Szia! Azért kérdezem mert van tartalékban egy .Irj az emailre ha érdekel, az adatlapomon megtalálod.
Vagyis PIROS és ZÖLD vezeték.
Üdv. Ha ezt annak nevezik akkor igen, nekem volt vele problémám. A hiba jelenség az volt hogy indítózáskor berregett mint a daráló. De már sikerült a hibát orvosolni. A PIROS és a KÉK vezeték végén lévö csatlakozót lecseréltem, kalapácsnyéllel kicsit megütögettem a relét és lám azóta is jó.
Ja és a Keway super shadow 250-es feszabályzó kell hozzá kb 4300 peták.
Ha visszaolvasol augusztus környékére vagy mégtovább akkor ott a huzalozási rajz amit én raktam fel. Nekem 2 szezon ota müködik kiváloan.
Keeway-é kicsi átvezetékezéssel passzol hozzá.
Kellemes Unnepeket kivanok en is. Mivel lehet kicserelni a fesszabalyzot? Csak eredeti neki valoval, vagy helyettesitheto? En is pont igy jartam, csak nekem leegett a generator tekercs. Ujra sikerult tekercseltetni. Mindent azt merni rajta, amit a konyv eloir, viszont fordulaton 12V korulire leesik a toltes.
Tisztelet!
Feszültség szabályzó lesz, de azért mérj rá a generátorra is, mert nekem ugyanígy kezdte, csípőből kicseréltem a fesszabályzót, mert az volt a logikus, és kiderült, hogy az állórészem ment gallyra. Egy mérést megér a dolog.
Szia!
Neked volt problámád az indító relével?
Mennyire esik vissza? Egyébként nyilván fesszabbályzó.
Sziasztok!Boldog,békés ünnepeket mindenkinek.Van a mocimmal egy kis gond.Alpjáraton van töltése-13.6-de viszont a fordulatszá emelésével esik vissza a töltés.Mi lehet ennek az oka?
Hello! Nincs véletlenül kéznél az az ismerősöd akitől megszerezted nekem a mágnes külső és belső átmérőjét?
Kéne egy másik fontos adat.
Ja!Csak buta fejem lefelejtette róla hogy boldog új évet és sok jó motoros élményt mindenkinek a jövő évre is! , .
Talán kisebb helyet foglal.
Sziasztok!
Vettem egy szabadon futót és egy generátor tekercset jeladóval eggyütt, hogy olcsób legyen a posta, nagyon ocsó vót és nem tudtam ott hagyni, akit érdekel átadom tartalékba bekerülési költségen. (vételár + posta németből).
Privát email az érdeklődőknek a profilomban.
Köszi a választ. Szerintem még a délelőtt folyamán kipróbálom. Ugyanis tegnap már nem tudtam beindítani a vasat mert le van kissé merülve az aksi.
Ez igazán jóra sikeredett :)