Sziasztok!
Azokhoz szólok akiknek 1997 vagy azutáni 535- se van.
Hozzájutottam féláron postával eggyütt egy szabadon futóhoz fogaskoszorúval , sajna az én gépem 1997 a forgalmi szerint de a gyártás szerint 1996 végi, tehát nem jó bele a szab futó.
Lekaptam a deklit és fizikailag hozzá illesztettem a mágneshez a szab futót és nem stimmelnek a felfogató furatok.
Tehát beszerzési áron most már biztosan eladó egy komplett szab futó fogaskoszrúval együtt.
Az érdeklödőknek mondom 1997 utáni típushoz nem találtam javító készletet az ebay-on, vagy komplekt veszed vagy marad a garagében a vas.
Nincs azzal baj, ha szentimentális vagy... :) Nem vagy ezzel egyedül...
Műszaki ember létemre, beszélek az autómhoz, motoromhoz. Ha valami elromlik, azt meg akarom javítani. Az autóm is 12 éves, negyedmillió km-mel, és jól tudom hányszor százezer ft lenne az az állapot, amit elvárnék magamtól. Mégse jut eszembe az eladás. Bár az is igaz, hogy nincs annyira rossz állapotban (csak nem tudni mikor köszön el a szériahibás váltó, hólyagosodik a 12 éves fólia az ablakokon, illetve hámlik a festés a tetejéről). Egyszerűen a 12 évét velem élte le.
Ha hasonlóan kötődsz a motorhoz, akkor inkább keress egy 1100-es blokkot, és tedd bele. Lehet olcsóbban megúszod, és érdekes kompromisszum lehet. Ültem már többféle motoron, és csak az egyenes háttal való motorozás jön be hosszútávon. Ha váltani fogok, az kizárólag nagy testű cruiser, vagy valamilyen túramotor - de a legnagyobb álom egyenlőre az a Triumph Thunderbird Storm.
:)
Koncertről jöttem nemrég haza, K. jó kis bulit csináltunk :)
Fogalmam sincs hogy megtalálom -e az elképzelélsemezt a váltásban, simán lehet hogy nem, de mozdulnom kell azt érzem.
Ráadásul oda kell figylenem arra is hogy mivel én szerelem én újítom fel a motyót iszonyatosan bele tudok gabalyodni érzelmileg és 100 évig oáétyolgatni megtartani és horribilis összegeket költeni rá. Egyszer régen egy Renault 16 -ossal már apámmal együtt eljátszottuk ezt, 28 évesen adtam el az autót, és a mai napig veszek modeleket és maketteket és ha lesz egy akkor garázsom tuti veszek egyet és felújítom patent állapotra.
Szóval konkrétan önveszélyes vagyok az ilyen régi dolgokkal nem tudom hol a határ :)
Elöször is, üdvözöllek az éjszakai klubban!
Tudom mit érzel, mert én is igy indultam be öreg fejjel a mostani mocimra. Én már nem fogok más kategoriára váltani (62), de ez az élet rendje. A szerelem az szerelem. Szóval sok sikert, és remélem megtalálod az elképzelésedet a váltásban.
Volt már ezelőtt 10 másik vasam, de ezt a kényelmi szintet (pláne a pilóta-háttámlával) semmi nem überelte.
Persze ez csak az én meglátásom - öregesebb karakter vagyok.
Nem keresem a bajt, egyrészt nem száguldozok sosem, országutas 100 -as tempó, pályán max 130. Mindkét motor 7x lóreős, nem 100 akármennyi, mindkettő 2 henger mert a sor 4 -et nem szeretem szeretek alsó fordulatszámtartományban motorozni.
Nyilván erősebb mind a két motor ez tény de nem az a szint ami durva kategória mindössze 19 pacival több a Ducati, amit én magam egy kicsit kívánnék is.
Félreértés ne essék imádom a motoromat, nem véletlenül öltem bele rengeteg időt és pénzt hogy fel legyen szépen újítva, de a kattanással amirőlbeszéltem nem tudok mit kezdeni, és tényleg ez az első motorom, 34 vagyok nem lehet ez az utolsó is egyben, ki kell próbálni mást is. Mondom a szívem fog megszakadni, és a megtehetném hogy megtartom úgy tennék abban biztos lehetsz.
De most váltás kell, eljött az idő, sírni fogok napokig amikor valaki elviszi de ez az élet rendje.
Annak ellenére hogy a mi motorjainkon fasza hátradőlős a testhelyzet (főleg az enyémen az előretolt lábtartókkal), én amikor lementem szántódra meg vissza a párom VTR250 -esével a nyáron, még annak ellenére is hogy kicsi a motor nekem kényelmes volt úgy ülni rajta mint egy lovon és szorítani a tankot. Illetve a párom is túlélte valahogy a nyári europa turát 5300km keresztül mellettem, sőt igazából kevésbé volt fáradtabb mint én a napok végén.
Csomagok tekintetében meg ugyancsak van szuper megoldás a VTR -re vettünk egy király kis táskát ami a hátsó ülésen volt, pókozva torony szerüen, a gyári pontokuoh pókoztuk plusz egy sisakháló rajta amibe még egy rakás dolgot beleszúrkáltunk mint pl. másfél literes ásványvíz meg ilyenek. Pontosan ugyanakkora az ő táskája mint az én hengretáskám 33 Literes.
Egyébként a 695 -ös amit nézek nem hasalós egyáltalán pont emiatt is választanám ezt, a 696 -os az már igen ott fekvőtámasz poziban vagyok nem is tetszik kénylemetlen, de a 695 -ösnek feljebb van a kormánya és más az ülése nyújtott karral érem el jól a kormányt köze nincs a 696 -hoz
Megnéztam mind két mocit, az egyik láncos (lesz vele macera), a másik kardános (ez már jobb). Egész más stilus, de mivel fiatal vagy nem csodálkozom a váltásnak. Csak óvatosan, mert mind kettő jobban megy mint a mostanid. Kár, hogy nem 1100-s amit eladsz, mert vevő lettem volna rá. Igy nincs értelme, mert az enyém is 750-es, de nagyon gondolkozom, hogy lecserélem 1100-re. Sok sikert, Brúnó.
Tiszteletben tartom a véleményed a cserével kapcsolatban ,de ez a Duccatti nem egy kényelmes túra motor, ez hosszútávon igencsak hasalós,nincs helye a csomagoknak sem.
Hát ez bonyolult és nem is várom hogy bárki megértse.
4 éve motorozok és ez a motor az első motorom, van bennem egy olyan érzés hogy ideje váltani mást is kipróbálni.
A párom XV250 -el kezdte de 1 szezon után átült egy VTR250 -re tehát már nem csopis.
A BAráti társaság akikkel járunk túrázni motorozni, minden csopis váltott és most már egyedül maradtam ez is egy hajtóerő hogy váltsak.
1 éve nézelődök, hogy ha váltok mire kéne váltani, nekem kattanom kell a motorra hogy ejj bazzeg ez az ez kell ő az, illetve nem szeretem azt sem hogy ha tucat a gép és sok jön belőle szembe
Alapvetően a Moto Guzzi Bellagio az álom de az túl drága jelenleg uj 3.3 használtat meg 2.1 alatt nem lehet megkapni, majd később. Klasszikus külső és modern belső.
És most is csak úgy nézegettem nézegettem és szembe jött a neten egy Koromfekete Ducati Monster 695 -ös épelméjű árakon.
És bekattantam, ennyi :)
Teljesítmény oké, 2007-08 -asok ezek kb., és ugyan monster néhány szembejön az utakon de kevés koromfekete :)
Vasárnap megyünk megnézni egyet Dunaszentgyörgyön:
Hát ennyi, a szívem fog megszakadni valszeg bárki viszi el, ha az anyagi és tárolási körülmények megengednék akkor esküszöm legszívesebben megtartanám :(
Jobb felül a kis zászlóra kattintva átáll angolra :) (Többé kevésbé)
Szerintem mielőtt feleslegesen cseréled ellenőrízd le, nem nagy szám csak lekapod a két derékszögű légcsövet a karbik meg a váz között, indít, aztán sasol hogy gázra hogyan reagál.
köszönöm Viccctor, nagyon fasza, megnéztem! Meg is lehet rendelni így interneten, ha kicsit konyítunk németül, vagy hogy müködik? köszi:) (egyébként nem néztem, hogy hogy emelkedik müködés közben a súber, de szerintem teljesen azok a tünetek, hogy cserélnem kell a cuccokat.)
Emlékszem így volt de azért még a japcsik bekaphatnák.
Mindenesetre ha nem lesz jó akkor ajánlhatod az ismerőseidnek mert postával együtt is nagyon olcsó volt , figyelem elterelésképpen licitáltam rá egy tokos ellen, és annyira jól sikerült ,hogy mindkettőt bukta pedig én csak a generátort akartam megnyerni amire ő is pályázott.
Szia! Most le van eresztve az olaj mert az alsó olajszűrőnél csepegett és most várom az újat hozzá, szóval lekapom a deknit a hétvégén és oda próbálom a szab futót, csak nagyon negatívak az előjelek.
http://www.vatera.hu//rendszam...