A hozzászólásod olvasása után újra lementem a parkolóba egy motoros ismerőssel. Aksit beraktam és indítóztam, elsőre beindult. Azt mondja az ismerős a motor hangjából ítélve hogy ez a hajtókar csapágy és a dugattyú csapszeg kopásából adódó hang. És ez a hang őszerinte nem csörgés csattogás hanem kopogás. Gondolom ehhez művelethez az egész blokkot szét kell szedni,biztos nem lesz egy olcsó mutatvány.
Lehet kilazultak a szabadonfutó csavarjai nekem akkor csinált ilyet de az nem szünt meg melegedés után.
Ha hidegen zörög egy kicsit az nem vészes az nekem is van, de csak addig mig elnem kezd a blokk melegedni.Én nulla fokos helyiségben tartom a gépet és ha beindítom 2 hetente akkkor egy picit nekem is hangos de ahogy melegszik ugy csitul a zaj és végén alig hallható.
Szigorúan T I L O S úgy indítózni, hogy a tőltő rajta van.
A tőltés van a mikor ( pl a vége felé) felmegy 14,2 vagy több volt-ra is és ez megölheti az elektronikát. Másik az indító áramm akár 50 amper is lehet ez megölhetí a töltött az meg egyből utánna az elektronikát.
A töltő az töltésre és nem bikázásra való!
Gratulálok viccctor hasonló jókat kívánok neked az új mociddal :)
Tudom visszatérő kérdés de úgy néz ki hiába az aksi ápolása töltögetése mégis meghalt. Se perc alatt lemerült. A motor indításnál lassan teker az üres jelző lámpa indításnál nem folyamatosan világít hanem vibrál.
Feltételezem nincs elég szufla az aksiban a jó szikrához a jó indításhoz így csak egyet egyet böffent :) a kipufogó.
A kérdésem lehet úgy indítózni a mocival hogy a töltő rajta van az aksin.
Mintha olvastam volna hogy ez tönkreteszi az elektronikát, apámmal ezen vitatkozunk vagy 2 napja, mert nem engedem neki ezt a műveletet.
mindenesetre azért vennem kellene egyet akkumlátort mik a paraméterei hogyan kérjem az eladótól ?
Na, nekem ezért kellett egy családi házat vennem! A feleségem úgy tudja, hogy azért, mert nem bírjuk fizetni a lakás törlesztő részleteit, és viszi a bank, de valójában azért, hogy ne az udvaron álljanak a motorok, és legyen hol szerelnem őket ;)
Még anyagilag meg is tudnám oldani hogy megmaradjon mind a kettő és szívem szerint ezt is tenném, de nem fér el 3 motor a garázsban :(( (Ugye a páromnak is van egy). Illetve elfér mert most is bent vannak de negyon neccesen.
Teljesen megértelek! Én szerencsés helyzetben vagyok (voltam?) eddig, lehet egy chopperem, meg egy sport-túra mocim (CBF600) egyidőben. Teljesen más stílus, más érzés, tényleg meg kell tapasztalni mindkettőt. Sőt, ha egyszer nagy leszek, és túlélem ezt az egész svájcifrankos-álválságot, még a terepmotorozásba is szeretnék belekóstolni, mert az megint más... A pályázás egyelőre nem vonz, de persze még ez is megváltozhat...
Szóval ne bándd, hogy továbblépsz, ez a helyesen élt élet része! Csak maradj velünk, ebben a nagyon jó kis motoros társaságban
Üdv tegnap motorozgattam egy kicsit a ház körül. Amíg járattam egy kicsit hogy melegedjen a járműből, egyre hangosabb csörgő és csattogó hang hallatszott a motor blokkból , és a hátsó hengerből azon az oldalon amelyiken a sebességváltó pedál található.De csak ALAP járaton van ez a hang Amint adtam rá egy pici gázt rögtön megszűnt. 10km-t mentem és nem szűnt meg a zörgés. Mitől lehet ez a jelenség.
:)
Csak tudod vegyesek az érzelmeim, mert nagyon szeretem a Viragot, sok mindent éltünk át együtt az elmul 44 ezer km -en, építgetem 4 éve, most pöpec nem tudok belekötni és eladom. Egy idióta vagyok valahol :D
De bekattantam ennyi, és ezzel nem tud mit kezdeni az ember, jó lehetőség is kínálkozott, jó áron, informált előéletű, patika a Monster, hitelt is sikerült megoldani amíg el nem megy a virgács.
Szóval minden összeállt.
Ha a bowden feszes akkor csúszik a kuplung mert a lamellák nem tudnak kellő erővel összekapcsolódni, mármint a fém és parafa lamellák. Ha engedtél a bowdenen akkor jobban összetapad a lamella és a kopogás erősödik mert forog a háza is.Ha feszes volt a bowden akkor nem tudtak rendesen összekapcsolódni és így gyengült a zaj. Ezért szűnik meg ha behúzod a kuplung kart.
Jaja egy 695 -ös.
Tényleg vadállat még ismerkedünk.
Vigyázz, ez egy vadállat! :)
Sok balesetmentest!
Ha hidegen zörög egy kicsit az nem vészes az nekem is van, de csak addig mig elnem kezd a blokk melegedni.Én nulla fokos helyiségben tartom a gépet és ha beindítom 2 hetente akkkor egy picit nekem is hangos de ahogy melegszik ugy csitul a zaj és végén alig hallható.
A tőltés van a mikor ( pl a vége felé) felmegy 14,2 vagy több volt-ra is és ez megölheti az elektronikát. Másik az indító áramm akár 50 amper is lehet ez megölhetí a töltött az meg egyből utánna az elektronikát.
A töltő az töltésre és nem bikázásra való!
Gratulálok viccctor hasonló jókat kívánok neked az új mociddal :)
Tudom visszatérő kérdés de úgy néz ki hiába az aksi ápolása töltögetése mégis meghalt. Se perc alatt lemerült. A motor indításnál lassan teker az üres jelző lámpa indításnál nem folyamatosan világít hanem vibrál.
Feltételezem nincs elég szufla az aksiban a jó szikrához a jó indításhoz így csak egyet egyet böffent :) a kipufogó.
A kérdésem lehet úgy indítózni a mocival hogy a töltő rajta van az aksin.
Mintha olvastam volna hogy ez tönkreteszi az elektronikát, apámmal ezen vitatkozunk vagy 2 napja, mert nem engedem neki ezt a műveletet.
mindenesetre azért vennem kellene egyet akkumlátort mik a paraméterei hogyan kérjem az eladótól ?
Köszi előre is a segítséget :)
Krueger
Még anyagilag meg is tudnám oldani hogy megmaradjon mind a kettő és szívem szerint ezt is tenném, de nem fér el 3 motor a garázsban :(( (Ugye a páromnak is van egy). Illetve elfér mert most is bent vannak de negyon neccesen.
Szóval ne bándd, hogy továbblépsz, ez a helyesen élt élet része! Csak maradj velünk, ebben a nagyon jó kis motoros társaságban
Csak tudod vegyesek az érzelmeim, mert nagyon szeretem a Viragot, sok mindent éltünk át együtt az elmul 44 ezer km -en, építgetem 4 éve, most pöpec nem tudok belekötni és eladom. Egy idióta vagyok valahol :D
De bekattantam ennyi, és ezzel nem tud mit kezdeni az ember, jó lehetőség is kínálkozott, jó áron, informált előéletű, patika a Monster, hitelt is sikerült megoldani amíg el nem megy a virgács.
Szóval minden összeállt.
Legyen benne sok örömöd! És nem kurvulás, egyszerűen a motorozás teljessége felé tett egy újabb lépés :D