Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a "bizalmat". Igy már korrekt.
Á ,nem titkos .
Schmidt László
Ajka
A Mócsingot pedig a szomszéddal közösen üzemeltetett macskánktól örököltem . Kösz a figyelmeztetést ,körül is nézek az adatlapomon menten .
Még tovább fokozva, akár alumíniumból is lehet .
Teljesen át kell fúrni a toldalékot és tőcsavar helyett alulról acél csavarral rögzíteni.
Így össze polírozható és a KPM-es észre sem veszi a toldást .
Valami rozsdamentes anyag .
Leszaladtam a garázsba, Teljesen szabályos kör keresztmetszetnek néz ki az alja. Viszonylag kulturáltan össze lehet hozni a toldalékkal.
Koracél polírozva ?
A közdarab a leg ideálisabb és kivitelezhetőbb megoldás,
persze nem alumíniumból.
Teljesen korrekt a rajz és jó az ötlet is, meg is nézem hogy a gyárinak mennyire szabályos kör az alja, mert ha az akkor ez lenne a legegyszerűbb megoldás. (Legfeljebb műszakira visszaalakítom nehogy a vizsgabiztos befonja a szakállát a toldás miatt )
Mórickarajz, hogy érthetőbb legyek. :)
(ne a műszaki rajz színvonalát keresd, csak szemléltet)
Akkor esetleg közdarab? A te alap kiemelőd szárával egyező külső ámérőjű tuskó, ami belül menetes, alján egy menetes szárral, ami passzol a szilentbe. Rácsavarva a gyári kiemelőd ajlára. Na?
Nem vagyok esztergályos de nehéz ügynek tűnik mert eléggé amorf, szerintem nem nagyon tudja tokmányba fogni.
Ezt tudom. Azért mutattam a képeket, hogy nehogy olyat vegyél, amivel nem tudsz mit kezdeni.

Egy esztergályossal nem lehetne levetetni a kiemelő csavarjából?
Köszi Blackiex ! Pont ez a bajom, hogy a 750-es magassága , formája jó lenne, de a 14mm szár nem passzol a villahidamba mert abban 10mm-es szilent blokk van. Az 1000-es rögzítőcsavarja jó méret lenne de az meg pont olyan magasságú mint a jelenlegi gyári.
http://ic2.pbase.com/u47/iamfl...

Collos tolómérővel van mérve. 0.38" és 0.545"
http://i.pbase.com/u47/iamflag...

750 átmérője: 13.8 mm (14-es kb.)
1100/1000 átmérője: 9.8 mm (10-es kb.)

750 magassága: 8 cm
1100/1000 magassága: 2.3 cm
Szia Jani !
Az xv100 kiemelő formára olyan amit keresek, de a csavarszár vajon hányas ?
Az XV 1000 kiemelője olyan akkor amit keresel(Kackó Istvánnak van közvetlen kapcsolata vaterás hirdetővel! A honlapján is van egy csomó minden(http://bontospityu.hupont.hu/)!Sok sikert
Kedves Mócsing!
Miért titkos,hogy ki vagy? Se adatok, se kép. Igy nehéz kontaktust teremteni! Szóval illik magadról valamit közölni. Ez egy "baráti" társaság. Minden bántó szándék nélkül.
Nekem egy ilyen van ,eladó .
BUÉK! Csak javasolni tudom a keeway
céget Szentendrén! Biztos hogy nem horror összeg az új kormány! Bocsi hogy beleszóltam!
Köszönöm a méreteket, de sajnos bejött amitől tartottam, ez a kormány nagy nekem, mert ami jó annak a fogantyuknál mért távolsága csak 55 cm. Ez pedig túl nagy eltérés, de azért köszi !

Robágnak pedig üzenem, hogy nem akarok az alakján változtatni, pont hogy ugyanolyant akarok, mert az eredeti, egy kicsit elgörbült, ezért kellene cserélni!
Sziasztok Motorosok !
Kormánykiemelőt keresek xv535-re. Olyat szeretnék mint amilyet Brúnó hirdet csak 10mm átmérőjű csavarszárral.

CSABA ! ha cseréled a kormányt figyelj a fékolaj tartályra ! Ha eddig egyenes kormányod volt a kecskeszarvún lehet hogy nagyon ferdén fog állni, a visszapillantóval együtt. Ugyanis a két kormánynak nagyon különbőző a dőlésszöge.
Szia! Tehát a méretek: 22 mm átmérő, 24 cm markolat hossz (utána a kanyar), kormányvég távolság 72 cm, a két "ricni" egymástól legnagyobb távolsága 11.5 cm (itt kell rögziteni a "kifliket". Ára: 10.000.- Hibátlan krómozás. Ha megfelel az elszállitásról neked kell gondoskodnod. Nincs időm a postára szaladgálni. Elnézést. Ha aktuális hívj: 06 30 2500 444 Brúnó.
Köszi, de ismerem ezt a kormányt, nekem ilyen van a motoromon, sőt talán még egy kicsit egyenesebb, szerintem is jobb, de a páromé lesz és ő ragaszkodik az eredeti kormányhoz! De azért köszi !
Ha rám hallgatsz veszel egy majdnem egyenes kormányt ami kicsit szögen azért törve van az utas irányába, 100x jobb mint az eredeti gyári virgácskormány, nézd meg ezt pl. ez a páromé volt:

http://www.czencz-motors.hu/co...