Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a gyors segítséget, amit kormányt lefényképeztél az jónak tűnik, de a méretei is érdekelnének, ha 750-esen volt, nehogy nagy legyen. Kéne a cső átmérője, ahogy a fényképen szerepel, a két markolat vég távolsága, a markolat rész hossza ahol a kezelőszervek vannak a hajlítás ívéig, és a felfogatási pontok ahol vannak, annak az egyenes kormányrésznek a hossza. Köszi, ja és, hogy mit kérnél érte, de engem csak a kormány érdekelne, a kiflik megvannak.
Milyen kormányra gondolsz? Nekem van egy eladó 750 gyári kormányom tartó "kiflivel együtt.
Üdv minden motoros társamnak, Boldog új évet mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e véletlenül valakinek egy 250-es virgácsra vagy 250-es keeway supershadowra való chopper kormánya feleslegbe, mert ha van érdekelne!
Előre is köszi ! Motoros üdvözlet ! Vira-go Nyúl
Kutya baja ennek. 1000km és le is kopik.
Ez még sokat kibír.Meg hátsó és defektnél nem annyira veszélyes mint az első, de nyugodt lehetsz nem fog eldurranni.
Sajnálom is.Ez egy nagyon jó gumi (Pirelli),de nem szeretném,ha menet közben gondolná meg magát...
Ezt szerintem se kell cserélni, de ha mégis megteszed akkor szólj , melyik kukába dobod.
Ez még tökéletesen jó!
Nagyon szép géped van vicctor! Le a kalappal!
"berregő hang kontakt hiba miatt van az akkumulátor fő áramkörében, vagy egyszerűen merült az aksi"

Ez így van, nekem is berregett, mikor haldoklott az akksim, meg is ijesztett rendesen.
egyáltalán nem látszik mélynek.
Üdv!
Azt hiszem gumicserével kezdem az új évet !
Ezt a vágást most fedeztem fel:
Szavak nélkül:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv750-5400174
Ok!

Az adatlapomon látod az email címet ha kell. Oda írj.
Enyém is fent lesz lassan ha érdekel :)
Hopp, erre nem is gondoltam. Akkor majd visszateszem a saját akksiját és max megbikázom a naggyal. Sajnos ilyen hidegben nehezebben is indul, többet kell tekerni. Fullra feltöltött akkuval néhány indítás után már kezdett lassabban tekerni. Nem akartam kínozni.
Valószínűleg érintkezési hiba.
Ólvass vissza, nem célszerrű csak külön aksiról saját aksi nélkül, mert menet közben pillanatnyi érintkezési hiba kinyírhatja az elektronikákat
Itt hirdetem:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xv750_virago-
5106929

http://www.kepesmotor.hu/yamaha-chopper_cruiser/p695848&nc=7
00&mc=800&o=pa

http://aprod.hu/hirdetes/yamaha-xv750-virago-elado-ID
2979.html
Köszi hogy szóltál Brumeszkosz, még kutakodok de ha kell rádírok!
A relé berregett, mintha billegne a két állapota közt. Az akksi ilyenkor egy 60Ah-s autó akksival van helyettesítve, nem nyúzom a sajátját. Gondoltam hogy nagy lesz a 300A, és elég drága is. Találtam olcsóbbat és kisebbet is azóta.
Köszi az infókat!
Boldog új évet mindenkinek!

Noble! Hol hirdeted a gépet?
Itt a német ebay link, itt talán olcsóbb a posta és egy darabot is lehet venni.
http://www.ebay.de/sch/i.html?...
Bocs nem jól fogalmaztam.
"300amperes relé már személygépkocsikat is elbír."
nincs bennük ekkora relé, ott az indítómotor áramát a behúzó tekercs
érintkezői kapcsolják.
Arra gondoltam az áram felvételük nem haladja meg a 300ampert.
BUÉK!
A berregő hang kontakt hiba miatt van az akkumulátor fő áramkörében, vagy egyszerűen merült az aksi.
300amperes relé már személygépkocsikat is elbír.
az önindítók áram felvétele nem csak az ohmikus ellenállástól függ,
hanem annak fordulat számától is.
8ezer sok érte.
Nem találtam értéket de nem is szokták megadni mert sok mindentől függ.Pl. a kompresszió nagyságától a motor hőmérsékletétől.
Amúgy az önindító tekercse elég kicsi ellenállású de vastag drótból van és így nagy áramot vesz fel mert kicsi a tekercs ellenállása és nagy a forgatónyomaték amit lead.
Szia!
Itt vannak a fotók a reléről és tuti,hogy nagy áramot kapcsol még ha rövid ideig is. Megnézem a könyvbe hátha le van írva ,hogy menni
ampert bír.