Szia! Nem tudom, szerintem nincs nagy különbség, max kevesebb áramra van méretezve. Keresgéltem neten, eddig egy univerzálisat találtam ami 300A-t tud, 8E HUF. Sajnos nem tudom mekkora áramok szaladgálhatnak az önindító felé, de abból ítélve hogy milyen hamar leszívja a 20Ah-s akksimat, biztos nem kevés. Gáz lenne ha mondjuk összeégne...
Üdv mindenkinek és Boldog Új Évet kívánok!
Rég jártam erre, sajnos (vagy szerencsére) még megvan a 750-esem, kicsit pangás van a használtmotor piacon.
Szépen téliesítettem a vasat, de néha azért beindítom, jól esik nekem is, neki is. Legutóbbi alkalommal kicsit nehezen indult a hátsó hengerem, frissen tisztított gyertyákkal sem akart menni. Lehúztam a gyertyapipát, hozzáérintettem a gyertya csúcsához az érintkezőt és egyből feléledt. Koszos, korrodált, öreg is a pipa, ráadásul felemás, szóval szeretném lecserélni mindkettőt, meg akkor már a gyújtókábelt is. Nézegettem NGK-kat, de mindegyik zavarszűrősnek tűnik. Tudtok esetleg gyárilag zavarszűrő nélküli típusról, vagy vegyek meg bármilyet és patkoljam meg? Budapesten tud valaki egy alkatrészüzletet ahol van választék?
Másik problémám, hogy néhány indítás után az indító relé kiakadt és csak berregett, nem kapcsolt. Kicsit megmozgattam, megkocogtattam, utána jó lett. Próbálgattam tovább, sajnos néha visszatér a hiba és nem tudom mitől javul meg. Kábelek, forrasztások rendben, attól tartok cserés lesz. Régebbi hsz-ban írta valaki hogy jó egy univerzális is, vagy keressek gyárit? Mit javasoltok?
1 db subert magát azt elég nehéz lesz szerezni olcsón, mármint egy bontó nem fogja kiszedni a subert neked a karbiból mert utána a karbit már nem tudja eladni.
A futott km az annyi amennyi... az enyémben 54000 van, a műszaki vizsgán meg az egytizedét akarták rögzíteni. Egyszer el akartam adni, akkor meg közölte az érdeklődő, hogy 20000 km-es példányok is vannak, úgyhogy az enyémet csak 150000 huf körüli alku után szándékozta elvinni...
Remélem összerakod a vasat, és sok örömöd lesz benne. Ebay-on szokott lenni komplett karbi, vagy itthon a bontókban nézz utána. A virago.ro oldalon vannak elérhetőségek.
Üdv! Kivettem a membránt , és akkor láttam hogy elvan törve a széle, aztán szét is esett.Már biztos volt cseszegetve.Az a henger mindig lapított.A gép három hónapja van meg,azóta megy a szerelés,hol ez ,hol az. Nem sok a km csak állt kb 2-3 évet.
Nem igaz hogy mindegyik NGK pipa zavarszűrős.
Láng -nál kapsz zavarszűrő nélkülit NGK-LBF a cikkszáma, nekem is ilyen van és így nincs berhelés...stb
Rég jártam erre, sajnos (vagy szerencsére) még megvan a 750-esem, kicsit pangás van a használtmotor piacon.
Szépen téliesítettem a vasat, de néha azért beindítom, jól esik nekem is, neki is. Legutóbbi alkalommal kicsit nehezen indult a hátsó hengerem, frissen tisztított gyertyákkal sem akart menni. Lehúztam a gyertyapipát, hozzáérintettem a gyertya csúcsához az érintkezőt és egyből feléledt. Koszos, korrodált, öreg is a pipa, ráadásul felemás, szóval szeretném lecserélni mindkettőt, meg akkor már a gyújtókábelt is. Nézegettem NGK-kat, de mindegyik zavarszűrősnek tűnik. Tudtok esetleg gyárilag zavarszűrő nélküli típusról, vagy vegyek meg bármilyet és patkoljam meg? Budapesten tud valaki egy alkatrészüzletet ahol van választék?
Másik problémám, hogy néhány indítás után az indító relé kiakadt és csak berregett, nem kapcsolt. Kicsit megmozgattam, megkocogtattam, utána jó lett. Próbálgattam tovább, sajnos néha visszatér a hiba és nem tudom mitől javul meg. Kábelek, forrasztások rendben, attól tartok cserés lesz. Régebbi hsz-ban írta valaki hogy jó egy univerzális is, vagy keressek gyárit? Mit javasoltok?
1 db subert magát azt elég nehéz lesz szerezni olcsón, mármint egy bontó nem fogja kiszedni a subert neked a karbiból mert utána a karbit már nem tudja eladni.
Ebay -en találsz de nem olcsó:
http://href.hu/x/gsxm
A fentieket elmondva lehet hogy jobban jársz ha veszel egy teljes bontott karbit és akkor bármi hasonló adódik van cserealkatrészed.
Sugomotor bontót próbáld meg.
Remélem összerakod a vasat, és sok örömöd lesz benne. Ebay-on szokott lenni komplett karbi, vagy itthon a bontókban nézz utána. A virago.ro oldalon vannak elérhetőségek.
Mi történt hogy kell egy Súber csak így hírtelen ?
Egyébként, mindenkinek , egészségben, sikerekben, és motorozásokban gazdag boldog új évet kívánok!
Az egészség, ugyan nem minden, de ha nincs a minden is semmivé válik!
Feri
Boldog Újévet Mindenkinek.
Üdv. Jenő.
(off ma motoroztam egyet idén utoljára nagyon jó volt, már hiányzott)