Én K&H -nál vagyok 7956 lesz jövőre, van náluk Chopper kedvezmény, meg idős gépjármű kedvezmény, ha váltanák valahol máshol néhány százzzal lenne kevesebb, az meg nem éri meg a macerát.
Lehet, hogy már túl vagy rajta,de ha még nem, csak érdekesség képpen mondom, hogy u.igy jártam 2éve, amikor az 535-ről le kellett vennem a kipufogó rendszert,mert kilukadt a dob. Annyi volt a különbség, hogy nekem a bal oldali csavar szakadt el az anya alatt. Sebaj..gondoltam,majd hegesztek rá anyát és szépen kicsalogatom. Mondanom se kell, hogy ez is elszakadt, pedig kocogtattam, ráfújtam egy nagy csomó csavarlazítót - jó minőségűt! - de sz..t se ért. Csak kb. 2centis csavar csonk maradt és erre már nem mertem hegeszteni, mert ha beszakad és nem sikerül pont a közepébe fúrni,könnyen eldobós lesz a cucc.....a tőcsavar ugyanis nem elég szívós ahhoz, hogy ne szakadjon el, de ahhoz nagyon is kemény, hogy a fúrót félre vigye. Lekúpoltam a beszakadt csavar végét ( és merőlegesre csiszoltam!), majd egy hosszabb acélcsavar végét szintén lekúpoltam és (egy 20-as szögvas segítségével, ami egyenesben tartotta ) az akksi, meg jobb oldali krómozott dekli alatt lévő csatik szétkötése után villannyal összehegesztettem a csonkot a csavarral. Varrat elflexel, csavar kellő hosszra elvág, menet megigazít....azóta is ez van. Egy jó tanács: amikor leszedted a rendszert a helyéről, minden menetet eressz át menetmetszővel,illetve menetfúróval és összeszerelés előtt NICRO 80-as szerelőpasztával fújd le!...Örökös lesz, mint a szegénység!
Sok sikert!
Én csúsztam egy kategóriát felfelé. 41 kW a kategórialimit az új korlátozás szerint, így beszoptam. 400 Ft-ot drágult a móka éves szinten. Költsék gyógyszerre.
Tavaly 3500 volt, de előtte se kellett a 3900 miatt a falnak mennem :) én igen kedvelem az elektronikus ügyintézést, kellemes kedvezményeket adnak érte.
Az Union-nál vagyok B4 -ben és 3181 huf egy évre. már be is fizettem a jövő évit.
1995-ös 400-as Virgácsra. És természetesen nem Pesti vagyok, hanem vidéki :)
Jó estét!
Ti hogy álltok a kötelező biztosítással?
Most számoltattam egy alkusz oldalán,és már szinte ingyen ajánlgatják (3ezer párszáz forint/év) Most K§H-nál vagyok 7300 forintért.
Feri
a teli motorozasrol.... lehet en vagyok gyenge, de bornadrag + alsonadrag mellett olyan heregyulladast kaptam a tavaly, hogy 10 napig ugy jartam, mint egy szobafestoletra, s ugy ereztem magam, mint akit percenkent t*n rugnak.... ugyhogy csak csodalom, aki birja. en az iden meg se probaltam....
Sziasztok!
Rá kellene hegeszteni másik anyát /villany vagy CO-val/ ez fel is melegítené, majd lehűtés után, csavarlazítóval megjáratni, ovatosan kihajtani, mindig csak kicsiket tekerni oda-vissza..
Sziasztok!
Nagyon nagy gondban vagyok. Le akartam venni a kipuffancsokat. A hátsó gond nélkül lejött de az első hengernél a jobb oldali menetes szár beletört / szerencsére nem tőben hanem az anya vonalában / a bal oldali csavar lejött a szárról de nem tudom róla legúzni a csonkot a hengerhez szorító bordázott nem tudom hogyhívjákot.
Nem leltem robbantott ábrát a hengerről és nem tudom, hogy a hengerfejben is menetes-e a szár? Van-e valami tipp, hogy hogyan csalogassam ki a bentört csavart .Én arra gondoltam, hogy elkezdem melegíteni, akár járatással és talán megmozdul. Ha semmit nem tudok vele csinálni és szakemberhez kell vinnem / kifúrni, új menetet belefúratni / le tudom-e szednia hengerfejet anélkül, hogy ki kéne venni a motorblokkot? Szóval menetes-e a szár a hengerben, tipp a kicsalogatáshoz és, hogy levehető-e a hengerfej a blokk kivétele nélkül?
Köszönet elöre is, Szabi
Megvannak és félre vannak téve.
eléggé kopottak, és már nem a régi fényük ragyog! :) De eredeti Yamaha tükrök! rajta van a gyári jel. Az jobb tükörről nem jön le a kontra anya, így csak alátéttel tudtam megoldani régebben a felrakását jó beállítással! A tükröknek semmi bajuk! nem matt és nem is sérült. Azonban a bal "csukló" állító 130km/h felett elállítódik a tükör. (Nem árulok zsákba macskát! :)
Ha valakinek nagyon szüksége van rá megoldható.
Árat nagyon nem tudok mondani... Hát lássuk csak.
Ebayről (amcsiból) 20.500 volt ez a 2db vadi új dizájnos tükör.
Ez ugyebár használt és a króm már nem mindenhol van rajta.
Én azt mondom ,hogy 6.000 oda adom. Nem nagyon van fogalmam ,hogy mennyit érhet, de azért egy pici zsebpénz jól jön. Nincs munkám gyerekek ez csak alkalmi meló volt! :D
A múltkor November legelején együtt gurultam velük. Érdemes megnézni az egyik fotón, hogy egy nő, akkor is nő marad ha motorozik.
Ugyanis amint levették a bukót egyből a frizurát igazgatták a tükörben.
Srácok
Itt Nógrád megyében alakulóban van egy női motoros baráti társaság.
Eddig két Virágós, és egy Yamaha 650-es sport motoros hölgyekből áll.
Remélem bevesznek a csapatba, mint külső kísérőt!
Sziasztok
Igen, mi tökös motorosok, még hidegben sem álljuk meg hogy ne guruljunk. Még ha rá is fagyunk a motorra. Aztán esténként meg nem győzzük kenegetni, és masszíroztatni a fájós ízületeket.
Én ifjú koromban is motoroztam hidegben is. Most szinte mindenem ropog és fáj. De érett fejjel, és tudva, tudván a következményeket, mégsem tudom megállni, hogy időnként ne berregjek egy kicsit.
bocs nem arra válaszoltam ami kérdeztél, akitől megvettem bizony azon a fordulaton volt amit a könyv előír, ő inkább gondozta a gépet mint használta, amit köszönök is neki, de az 1200 ford/perc hangját nem szerettem, most sokkal jobb így sem köhög, szép síma a hangja, egyenletesen duruzsol ahogy kell
hidegen szívatósan úgy is magas az alap, közvetlenül a kuflung-1es gang-indulásig kb1,2 perc, de ilyenko az olaj szinte a méz viszkozitasi tulajdonságával bír, de ezzel gondolom te sem tudsz mit csinálni. egyébként menetben csak piroslámpánál forog alapon a főtengely ötszázon.
én nem fűtött garázsból tolom ki a gépet hajnalonta, hanem kertes házunk udvarán bizony a szabad levegőn áll, csak tető van felette. de jó gyertyák és jó akku és télleg pöccröff
érdeklődve olvasom a leállítás alkalmával hallható kattanó hang problémáját. nekem ilyet sosem sikerült megfigyelnem. kétféle képpen állítom le a motort;
1, ha útközben beugrom a boltba, tehát tudom, hogy kb. fél órán belül indulok majd tovább, (még nem lesz kihülve akkor). már üresben van, gurul ,megállok- kulcsot alaphelyzetbe fordítom- ki veszem, !piros gombot nem kapcsolom!,
2, ha hazaértem, tehát csak másnap fogok ráülni, (ugye hidegen indítom majd), üresben gurul,fék, szívatóval lefullasztom, kulcs ki !piros gombot nem kapcsolom! ahogy a szívatót letolom melegen szépen le is áll. annyit még hozzáteszek, hogy nagyon alacsony az alapjáratom 500-700 Rpm még hideg évszakban sem emelem. úgyérzem elég kíméletes ez a módszer, és hidegen is ma pl. hajnali 5 órakor -1 fokban is pöccröff ,
kb 1-1,5 km - max 35-40km - sebességgel, - 4.gang, megtétele alatt piciket emelek a szívatón míg felütközik .részemrőlennyi. ha valaki más módszert alkalmaz ossza meg velünk, kíváncsian várom.
Lehet, hogy már túl vagy rajta,de ha még nem, csak érdekesség képpen mondom, hogy u.igy jártam 2éve, amikor az 535-ről le kellett vennem a kipufogó rendszert,mert kilukadt a dob. Annyi volt a különbség, hogy nekem a bal oldali csavar szakadt el az anya alatt. Sebaj..gondoltam,majd hegesztek rá anyát és szépen kicsalogatom. Mondanom se kell, hogy ez is elszakadt, pedig kocogtattam, ráfújtam egy nagy csomó csavarlazítót - jó minőségűt! - de sz..t se ért. Csak kb. 2centis csavar csonk maradt és erre már nem mertem hegeszteni, mert ha beszakad és nem sikerül pont a közepébe fúrni,könnyen eldobós lesz a cucc.....a tőcsavar ugyanis nem elég szívós ahhoz, hogy ne szakadjon el, de ahhoz nagyon is kemény, hogy a fúrót félre vigye. Lekúpoltam a beszakadt csavar végét ( és merőlegesre csiszoltam!), majd egy hosszabb acélcsavar végét szintén lekúpoltam és (egy 20-as szögvas segítségével, ami egyenesben tartotta ) az akksi, meg jobb oldali krómozott dekli alatt lévő csatik szétkötése után villannyal összehegesztettem a csonkot a csavarral. Varrat elflexel, csavar kellő hosszra elvág, menet megigazít....azóta is ez van. Egy jó tanács: amikor leszedted a rendszert a helyéről, minden menetet eressz át menetmetszővel,illetve menetfúróval és összeszerelés előtt NICRO 80-as szerelőpasztával fújd le!...Örökös lesz, mint a szegénység!
Sok sikert!
Nekem kormánycsapágyra lenne szükségem XV1000-hez. Tudnátok segíteni hol keressem? hiába bújom a netet nem találtam sehol.
Előre is köszi
1995-ös 400-as Virgácsra. És természetesen nem Pesti vagyok, hanem vidéki :)
Ti hogy álltok a kötelező biztosítással?
Most számoltattam egy alkusz oldalán,és már szinte ingyen ajánlgatják (3ezer párszáz forint/év) Most K§H-nál vagyok 7300 forintért.
Feri
Majd felhívom Bucsi12 figyelmét, s majd megbeszélitek.
http://youtu.be/gXb8A9cve3Q
Köszi a tippet.
Rá kellene hegeszteni másik anyát /villany vagy CO-val/ ez fel is melegítené, majd lehűtés után, csavarlazítóval megjáratni, ovatosan kihajtani, mindig csak kicsiket tekerni oda-vissza..
Nagyon nagy gondban vagyok. Le akartam venni a kipuffancsokat. A hátsó gond nélkül lejött de az első hengernél a jobb oldali menetes szár beletört / szerencsére nem tőben hanem az anya vonalában / a bal oldali csavar lejött a szárról de nem tudom róla legúzni a csonkot a hengerhez szorító bordázott nem tudom hogyhívjákot.
Nem leltem robbantott ábrát a hengerről és nem tudom, hogy a hengerfejben is menetes-e a szár? Van-e valami tipp, hogy hogyan csalogassam ki a bentört csavart .Én arra gondoltam, hogy elkezdem melegíteni, akár járatással és talán megmozdul. Ha semmit nem tudok vele csinálni és szakemberhez kell vinnem / kifúrni, új menetet belefúratni / le tudom-e szednia hengerfejet anélkül, hogy ki kéne venni a motorblokkot? Szóval menetes-e a szár a hengerben, tipp a kicsalogatáshoz és, hogy levehető-e a hengerfej a blokk kivétele nélkül?
Köszönet elöre is, Szabi
eléggé kopottak, és már nem a régi fényük ragyog! :) De eredeti Yamaha tükrök! rajta van a gyári jel. Az jobb tükörről nem jön le a kontra anya, így csak alátéttel tudtam megoldani régebben a felrakását jó beállítással! A tükröknek semmi bajuk! nem matt és nem is sérült. Azonban a bal "csukló" állító 130km/h felett elállítódik a tükör. (Nem árulok zsákba macskát! :)
Ha valakinek nagyon szüksége van rá megoldható.
Árat nagyon nem tudok mondani... Hát lássuk csak.
Ebayről (amcsiból) 20.500 volt ez a 2db vadi új dizájnos tükör.
Ez ugyebár használt és a króm már nem mindenhol van rajta.
Én azt mondom ,hogy 6.000 oda adom. Nem nagyon van fogalmam ,hogy mennyit érhet, de azért egy pici zsebpénz jól jön. Nincs munkám gyerekek ez csak alkalmi meló volt! :D
Ja szerintem is jól tettem... köszi! :)
Ugyanis amint levették a bukót egyből a frizurát igazgatták a tükörben.
Itt Nógrád megyében alakulóban van egy női motoros baráti társaság.
Eddig két Virágós, és egy Yamaha 650-es sport motoros hölgyekből áll.
Remélem bevesznek a csapatba, mint külső kísérőt!
Igen, mi tökös motorosok, még hidegben sem álljuk meg hogy ne guruljunk. Még ha rá is fagyunk a motorra. Aztán esténként meg nem győzzük kenegetni, és masszíroztatni a fájós ízületeket.
Én ifjú koromban is motoroztam hidegben is. Most szinte mindenem ropog és fáj. De érett fejjel, és tudva, tudván a következményeket, mégsem tudom megállni, hogy időnként ne berregjek egy kicsit.
A régi tükrökkel mit csináltál?
Azért kérdezem, mert nem rég Bucsi12 ép tükröket kereset.
én nem fűtött garázsból tolom ki a gépet hajnalonta, hanem kertes házunk udvarán bizony a szabad levegőn áll, csak tető van felette. de jó gyertyák és jó akku és télleg pöccröff
Az olajnyomás elég lesz ilyen alacsony alapjáraton?
1, ha útközben beugrom a boltba, tehát tudom, hogy kb. fél órán belül indulok majd tovább, (még nem lesz kihülve akkor). már üresben van, gurul ,megállok- kulcsot alaphelyzetbe fordítom- ki veszem, !piros gombot nem kapcsolom!,
2, ha hazaértem, tehát csak másnap fogok ráülni, (ugye hidegen indítom majd), üresben gurul,fék, szívatóval lefullasztom, kulcs ki !piros gombot nem kapcsolom! ahogy a szívatót letolom melegen szépen le is áll. annyit még hozzáteszek, hogy nagyon alacsony az alapjáratom 500-700 Rpm még hideg évszakban sem emelem. úgyérzem elég kíméletes ez a módszer, és hidegen is ma pl. hajnali 5 órakor -1 fokban is pöccröff ,
kb 1-1,5 km - max 35-40km - sebességgel, - 4.gang, megtétele alatt piciket emelek a szívatón míg felütközik .részemrőlennyi. ha valaki más módszert alkalmaz ossza meg velünk, kíváncsian várom.