Sokan vagyun az álláspontodon a közlekedéssel kapcsolatban.
Sőt! Ha rákérdeznénk a zemberekre mindenki ezt az álláspontot vallaná.
Aztán van egy csomó ember aki ha közlekedik átmegy állatba!
nem. tisztelt hozzászólók. egyáltalán nem az a szempont, hogy rendőr látja -e, vagy nem. gondolom te sem csak akkor mész normálisan amikor tartasz tőle, hogy rendőr lát, és esetleg leint vagy rádnyomul szirénázva. az embernek legyen méltósága, jusson eszedbe néha. nem szándékozom kioktatni senkit, ne úgy értsétek. de hadd szúrjak ide egy tipikus esetet: gyalog megyek a kisebbik fiammal, (10éves) lámpás gyalogátkelőhelyhez érkezünk. nekünk piros. autó most éppen nem jön, ezért néhány felnőtt sietős léptekkel lelép és teljes nyugalommal átmegy. piros még mindíg. a gyerek akinek a kezét nem fogom, mégse megy, pedig látja, hogy aki meri a szabályokat megszegni, annak sem lesz semmi baja. sőt esetleg eléri a buszt a megállóban mi pedig nem fogjuk mert megvárjuk a zöldet. én mégsem érzem luzernek magamat, holott más így látná, de tudom azt hogy a fiamnak én vagyok a példaképe, és ez felelősség. abból tanul, amit mi felnőttek viselkedünk. a közlekedés pont arról szól, hogy minden résztvevőjének kiszámítható legyen a reakciója az adódó szituációban.
más.
feltételezem, ha nem is tudsz azzal mit kezdeni, aki a záróvonal és előzést tiltó tábla ellenére egyszercsak beelőz azért mégiscsak a lábad megérinti a fékpedált, hiszen szemből is jönnek, és nem biztos hogy az a balf*sz be fog férni... aki ilyen módon közlekedik annak úgysem lehet megmagyarázni, hogy talán nem így kéne, fel sem fogja, mert ahhoz már bizonyos fokú intelligencia is kellene, félre ne értsétek nem én vagyok a kétkeréken járó kresz könyv. de az ordító baromság nem való az utakra.
vezess dinamikusan, vezess elegánsan, ahogy az egy motorostól elvárható.
A rend éber őrei a múltkor dolgoztak ám... mindenki látott már buszsáv + egy sáv nekünk személygépjárműveknek. A belső sávban szép nagy kocsisor, és az "ügyesek" mennek a buszsávban. A rend éber őrei sötétben parkoltak, és egy-egy siető autóst ki is intettek, és lesújtottak rá a törvény szigorával. Ezzel amúgy semmi gond nem lenne, ha nem minden tizedik autóst ajándékoztak volna meg sárga csekkel, hanem pl mindegyiket. de arra ugye nem volt kapacitás. Ahogy ahhoz sem, hogy a 100 méterrel odébb lévő kereszteződésbe kiálljanak irányítani, mert a kereszteződésbe behajtó és bent rekedt autósok gátolták egymást a haladásban. Ezért volt sor a belső sávban, és ha már sor van akkor lehet pénzt szedni...
AJQATBP lefordítom: A jó örömlány nőnemű szülőtöket ti kellemetlen illatú földművesek!
Néha én is szívesen csapkodnék a szamurájkarddal nyaktájékon. És az a legrosszabb, hogy mindig más életét veszélyeztetik. De hát sajnos a rendőrség ezekre nem ér rá, mert rettenetesen leköti az energiájukat a 30-as táblánál fotózás.
Tisztelt márkatársaim, nekem egyre inkább az a benyomásom, hogy az autóvezetőknek különféle (számomra) érthetetlen apróbb módosításokat tettek kötelezővé.
Autó-teherautó vezetése közben legalább az egyik fülükre telefont kell szorítani, és ezzel együtt bamba arccal kell kinézni a fejükből.
Irányjelzőt egyáltalán nem kell sávváltásnál, vagy körforgalom elhagyása alkalmával használni.
Gyalogátkelőhelyhez közelítve gyorsítania kell, csakazért is, nem számít hogy a párhuzamos másiksávban levő jármű (én a motoron ) már áll!, és megadja a gyalogos elsőbbségét.
Tudnám folytatni. Tényleg ennyire bunkónak kell lenni? nem értem. Lemaradtam valamiről?
Én augusztusban a Sugo-Motor bontóból vettem 1db gyárit, az ára 5000ft.+utánvét. Akkor még volt nekik több is, lehet hogy kettő olcsóbb.
Az új ára akkor 16000FT volt.
ezt meg ebben a pillanatban másoltam ki a delmagyar.hu című honlapról
"20:56 - Szavazás a jövő évi adótörvények módosításairól
A baleseti adó legfeljebb napi 83 forint lehet, csökken a kiküldetési díj adója, a különadót a jogutód is fizeti - egyebek mellett ezeket az új szabályokat emelte ki a jövő évi adótörvényekhez benyújtott, a kormány által támogatott és a parlament által hétfőn este kormánypárti többséggel megszavazott módosításokból Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium gazdaságszabályozásért felelős államtitkára."
na ezen már én sem igazodom el
a tegnapi 11 órás hírekben, (nem kereskedelmi, hanem köz-szolgálati) de ma reggel meg azt hallottam egy kereskedelmi 7 órai hírekben, hogy lesz napi 68 Ft. hát innentől kezdve már magam sem tudom mire számítsak
bocsánat de senkit nem akarok félrevezetni.
Szia Szabi!
A NICRO 80 egy 1200 celsiusig hőálló kenő paszta, jobb, mint a ma divatos rézpaszták. Mi a munkahelyemen hosszú évek óta használjuk kipufogók és turbók csavarkötéseihez. csak ajánlani tudom!
Biztosításhoz: Én regisztráltattam a motort a hobbyjármű regiszterben, így az éves kötelezőm 1680Ft/ év az 535-ösre. A Trabant.Wartburg klubnál lehet, ha érdekel valakit, 10 évesnél öregebb, autó mellett tartott motorra ( a moci öregebb). Legalábbis 2 éve még így volt, ha nem változott, akkor most is. A belépésnél úgy emlékszem, 3 ezer volt a tagsági.
Robin!
Dehogy mertem nekiállni. Fosok mint a pelikán mert én is arra gondolok, hogy a feszegetéssel csak tovább rontok a helyzeten. Pontosan attól tartok amit említettél a félrecsúszó fúróról. Ez történt velem a nyáron is, egy Honda cb four blokkjába szakítottunk bele egy csavart és a csavar megfúrása félrecsúszott... csak mi a fordított menetfúróval akartunk próbálkozni.
Azt hisszem az ötleted a csavartoldásról álltalam is megvalósítható.
Ez a nikro 80 ugye nem valami rögzítő?
manapság nem is nehéz a legkedvezőbbet megkötni, de nem is az bosszant a legjobban, hogy csak befizetek és befizetek, aztán a rendőrség másfél évig vizsgálja az eseményt, a rongyátört gépemet meg javítani sem vihettem szerelőhöz mert a biztosító csak akkor szemléli meg ha a rendőrség lezárja a felelősség dolgát és nagynehezen megállapította a figyelmetlen autóvezető/nő/ vétkességét. csak kilökött az útról mint a golyó a kuglit... de úgy gondolta, hogy nem ő hibázott?!? na jó nem is ezt akarom mondani hanem a legnagyobb baromságnak tartom a gyorshajtásra is megköthető kötelezőt, tudom senki sem tudja dekára betartani az előírt sebességet néha-néha kicsit túllép a mutató, magammal sem tehetek kivételt, elismerem itt ott 7-10% ennél több nemigen és az is ritkán, de szerintem egyes járművezetőknek ezzel szabad kezet adnak, hogy bemutatót tartsanak gyorsulásbol és végsebességből a többi normális közlekedőknek, hisz majd a biztosító kicsengeti úgyis a bírságot,
ja ma hivatalosan közölték hogy mégsem lesz baleseti adó.
Remélem nem történt semmi baj.