Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vicces történet:

Egy jó barátom kisfia, ott állt az apukája mellett amikor mosta a motort most nemrég így "tél" előtt. A gumikat is lemosta tehát "alapos" munkát végzett! :) A kisfia kérdezte ,hogy miért mossa le amikor úgyis gurulni fog és újra koszos lesz?... Azt mondta neki az apja ,hogy úgysem fog most télen menni vele ezért azt is lemossa. (Fontos: Hozzá tette ,hogy akkor jó amikor a gumi amikor "visszanyeri" azt a szép ápolt fekete színét! :) [Saját megjegyzés: Nah most ugyebár mind tudjuk ,hogy amikor már nem vizes a gumiabroncs akkor azért inkább azt az enyhén fakó szürke színét nyeri vissza, mivel használt. :)] Hát a kisfia aki még nincs 10éves se ha jól tudom, eléggé szó szerint vette! :D Amikor az apja végzett és már elment látta ,hogy "fakó" :(... :D Fogta a fekete sprét és totál lefújta neki mind két gumit! xD (Apja mesélte nekem.. Hozzá tette ,hogy alapos munkát végzett, mert semmi nem lett festékes csak a gumi! De még odébb is tolta és mindenhol lefújta! :D Apja kérdése csak egy volt... Hogyan toltad odébb?... (Egy nagyobb vasról beszélünk! :) Fia: Az titok! :P Itt elgondolkozott az apuka ,hogy még az is elképzelhető ,hogy a felesége segített neki odébb tolni! (Szőke) XD Remélem elmosolyogtatok picit! :)

Szerintem ez egy tök aranyos dolog a kis sráctól! :) (Még kicsi, csak jót akart!) [Ő sem haragudott rá!]
Hozzá tenném ,hogy én egyszer amikor "kicsi" voltam és medencét akartunk felástam az egész kertet 1méter mélyen egy nap alatt amikor senki nem volt otthon. :D "Hogy jó nagy medencénk lehessen" xD (Engem se cseszett le apu. :) Mosolygott! :)
Igazad van! Én póriasan fogalmaztam! Valóban adott kapillárison különböző hőmérsékleten történő átfolyás mértéke a döntő! nem mindenki gépészmérnök! Ezen nem veszünk össze! ! Egy a lényeg : mindenkinek legyen halvány fogalma hogy miről is van szó!
Nem akarok okoskodni, de...

nekem ez a kenőképesség ez bántja a fülemet... tényleg, akit érdekel az rövid 'i'-vel írja be itt a keresőbe a viszkozitás szót, írtam erről eleget... Nemrég melegítettem motorolajat is 200C-ig, laborban... illékony anyag... érdekes...
Skacok,

Cserélem a féktárcsáimat, már megjöttek Szombaton nekiugrok.
De jól matekozok hogy azért a csavarokat itt konkrétan nem ártana tényleg a megadott nyomatékra húzni, illetve kapnak a csavarok egy kis menetrögzítőt.

Mehetek nyomatékkulcsot venni b+ legalább már az is lesz...
Köszi!
Köszönöm a megerősítést!
Mindkettő jó.
Az alsó hőmérsékleten történő kenőképesség! Magyarul : -1o fokon is jó már induláskor a10w mig a 15w.-s -5-0 fokon jó kb!
Le nem írom mégegszer... Írjárok be a "keresés ebben a topikban" mezőbe, hogy 'viszkozitás'
Lehet ,hogy butaságot mondok de ez a Sűrűség mértékét jelzi nem?..
Tisztelt Uraim! Mi a különbség a20W-50 és a 15W-50 -es repsol olaj között?
Halli! Én is a castrolt úgy kib....m! Ugyan M800 van de azt tapasztaltam hogy a motor meghangosodott és a váltó is csattogott! 50 -100 km után ment a kazánba begyújtani! Te milyen olajat javasolsz a suziba !? Én ezt néztem ki:REPSOL moto sintetico 4T 10w40 , vagy ezt:http://olajcentrum.hu/motul-51...
Ez egyértelmű! :) (Azért köszi.)
Ettől függetlenül ne hajszold. 5-6000 f/perc felett hót felesleges. Ott már nincs ereje.
Ami az elektronikát illeti akkor lehet nem is tuning csak kinyiffant valamikor a gyári TCI és most ez van benne helyette. És lehet azért mondták ,hogy tuning ,mert amit te is mondtál ,hogy nem tilt le. (Végül is már ez is valami.)

THX az olajat akkor ilyet veszek.
Krueger már mondta a helyes megfejtést. Repsol.

http://www.olaj24.hu/T/repsol-...

Az elektronika mindenképp maradjon, mivel a gyári TCI helyett az van most benne. Csak akkor cseréld nyilván, ha kinyiffan.
Amúgy hallod Blacki akkor ne vegyek már szart... Milyen olaj lenne a jó?... Valami sűrűbbre gondoltam ,mert 91es tehát öregecske.
Köszi! Akkor Blacki az előző kérdésem tárgytalan. (Lecserélem)
Nekem nem volt drága ,mert van egy ismerősöm aki autószerelő és az ő nevére vásárolom és így 3db 1literes olaj meg egy 1l karnád olaj meg egy új aksi volt 12ezer összesen! :)
Aham. Hát kivenni azért nem veszem ezt a tuning féleséget, mert eddig is benne volt és nem ártott semmit. Én nem igazán értek hozzá mint mondtam, de valamit biztos csinál hamár benne van. :D

Az olajjal kapcsban meg miért "mosogató lé?" miért vágná tönkre?
Hello én ajánlom a saját sisakomat. 24ezer-ft levolt árazva most nem mennyi de asszem ugyan ennyi. (PROBIKER DEMI-JET FLUSH)
Matt feke és sima fekete van belőle. nekem nagyon bevált, meg barátnőmnek is. Az adatlapomon találsz róla fotót.
http://www.bazismotor.eu/1/23/... Itt keresd!
Add át Csabának ,hogy a Gábor András és a fia üdvözli! (Rákos Focistái) :D
Szia Zoli!

Castrol Actevo-val 20w-50 rettenetesen rácsesztem, bLackiex és a többiek is óva intettek töle de én önfejűen így használtam a bringát.
"Már nem az a minőség mint régen volt". Észrevételeim szerint felmelegedve nem keni rendesen a motort a váltás rettenetes nehéz lesz ..eldeformálódnak a kuplunglamellák nem fog úgy menni a moci ahogy kellene. Kezdetben Jónak fogod taláni, de hidd el egy 100-200km után érezni fogod, hogy valami nem kerek. Én végigjártam ezt a poklot a megváltást a repsol motorider 15w-50 motorolajra való csere hozta. Tudom sok pénzedbe került az olaj 6-7 ezer ft, de a motorod többe fog kerülni hidd el.
Ha minden igaz és a fórumban rákeresel az összes hozzászólásomra köztük lesz actevo-s história is remélem segítettem :)

Krueger voltam
Nekem a Nolan N43 Air bejött nagyon.
Euromotors -nál ki tudod probalni és ha megvan a méret utána Ebay -rol meg lehet rendelni kb. 50 -ből kijön.