ps. ugyanezt a 3as felallast csinaljuk mi is ket baratommal, de mi archaikus bluesban utazunk, egyreszt, masreszt mi meg nem merunk felvetelt csinalni (noha az egyik baratom lassan profi zenesznek mondhato, parszor zenelt hoboval...) DE kritizlani mar tudok :D
szevasz. meghallgattam a notakat :) ugyes. a stevie ray tetszik legjobban (life by the drop). valoszinu azert, mert annak az eredeti hangszerelese is hasonlo. a hendrixek nem tetszennek annyira, de valoszinu azert, mert hendrixhez hasonlitom :) ami mar az en hibam, es hendrix "dirty" ti meg tul sterilek vagytok (szamomra) :) de egyebkent nagyon jo, sajnos en eloben nem hallgathatlak meg.... nem b*i akarlak, tenyleg tetszik, de ha megengedsz egy megjegyzest: kicsit lehetne spontanabb, es a vokal lehetne kicsit "piszkosabb". rock and roll is dirty...
Vannak felvételek az oldalon, ha teccik jöhet a like a zenekarnak és Budapestiek meg gyertek koncertre, az esemény rovatban találtok néhány lekötött bulit amire lehet klikkelni szépen hogy OTT LESZEK :)
Attila004 innen a fórumból már megnézett minket és igen jól érezte magát a barátaival :)
Bucsi12
Ma sikerült Króm ápolót vennem.
Ez jó lesz neked is. Azt írja, hogy kisebb rozsda foltok eltávolítására is alkalmas. S plusz védőréteget képez.
Megbeszélünk egy napot, aztán közösen kiglancoljuk a vas paripáinkat.
Hja... Egyszer rögtönöztem bikakábelt 4 szál hagyományos vezeték végeinek összesodrásával. Az ugye 4 X 16 A, azaz 64 A terhelhetőség. Kis 450 köbcentis, sorkettes Suzuki volt az alany, elég nehezen pöccent be. A vezeték a harmadik 4 másodperces indítózásnál már égett szagot árasztott. :)
Egyszer használatos kábelnek elmegy, de tudni kell, mikor állunk meg pihentetni a vezetéket... :D
Szerádn motorozni fogok Brrrrr, viszem a kékholdhoz a paripát hátsó gumi cserére.
Aztán mégeccer menni kell majd vizsgára, szét fogok fagyni.
Esküszöm csak azért járok a Mozaikba mert közel van és mindig ilyenkor kell vinni :))
Motorkerékpárhoz nem árulnak bikakábelt. Benzines autókhoz 300 A körülit szoktak használni, a dízlehez 500-as a jobb.
Ahogy Littlerock mondja, a 200-as elég bőven motorhoz. Az más kérdés, hogy az eladó inkább Spar-ban kellene dolgozzon, ha ilyen alap dolgokkal nincs tisztában.
Arra figyelj vásárláskor, hogy a csipesz ne legyen bumfordi nagy, mert nem fogod tudni a motor akksijára felcsíptetni. Ezért mondtam korábban, hogy lehetséges, hogy a csipeszt le kell cserélni. Ahány bolt, annyiféle kábel...
Bocs, hogy belevau, de a mi akumlátoraink indítóárama 120-170 A között van. Olyan kell, ami ezt elbírja. illetve az sem baj, ha másra is tudjuk később használni, bár, ha le kell cserélni a csipeszeket kisebbre, akkor 200 A körüli elég lehet. Ez esetben Autót ne akarj majd vele indítani nagy hidegben, mert elfüstölhet.
Üdv. Elnézésedet kérem a zavarásért. Bementem egy autós boltba . Az eladótól kértem BIKA-kábelt motorkerékpárhoz. Hát úgy nézett rám mint a vett malac hogy mit is akarok. Azt mondta van itt kb 20-db válasszak 80 és 500 Amp közöttire vannak méretezve a kábelek. Mondom neki nem tudom hogy melyik a jó méret,erre ő hát én sem tudom, Hát most itt állok, te melyik amper számút javaslod?
Helyesbítek: volt. A legfelső kép a jelen állapot. A támlás ülés jelenleg a garázsban pihen.
Csak előretolt lábtartóval lett volna kényelmes hosszú távon, azt pedig nem találtam emberi áron.
Örök hálára köteleztél a tanácsoddal Blackiex (David Copperfield).Kipróbálom a keréktárcsalakkot. Megnéztem az adatlapod és nagyon kényelmes géppel jársz. A pilótaülésed pedig irigylésre méltó.
Köszi az infót.
Én teljesen megnyugodtam, és szerintem Bucsi12 is megfog, ha elolvassa és meghallgatja a videókat.
Az ő motorja is ugyan ezt produkálja.
Keréktárcsa lakkal. Pucold le a rozsdát, takard le azokat a részeket, ahová nem kéne menjen a spray (féktárcsa, gumiabroncs) és fújd le gusztusosan. A lakkot, ha esetleg pöttyös lesz vagy hasonló, ki is lehet polírozni.
Köszönöm Zsocccának, Blackiexnek, és Littlerocknak a válaszokat a kérdésemre. Külön élményt nyújtott a youtube-on található felvétel. Ma már ne menjetek motorozni !
Természetes jelenség az 535-nél nekem is csinálja.Ha kopottabbak a görgök a szabadon futóban akkor gyakrabban csinálja de másgond nincs.Lelassul és megáll a főtengely a görgökre ható centrifugális erő megszünik, a rugok alaphelyzetbe állítják a görgőket. ezt hallani néha ,vagy minden leállításnál. Én már harmadik éve többször hallom naponta és semmi gond.
Párszor elmondtam már a választ, uraim... Csak vagy nem hiszitek el, vagy átsiklottatok felette.
Igen, a szabadonfutó az. Nem csak az XV-nél ilyen, hanem az XVS-nél, az LS650-nél és VS800-nál is van hasonló hang. Szerkezeti sajátosság. Minden olyan motoron hallható ez, aminek a főtengelyén van közvetlenül a szabadonfutó és fix fogaskerekes kapcsolat van az önindítóhoz.
Leállításkor a főtengely lassuló forgást végez az óramutató járásával megegyező irányba. Ha már a lassulási folyamat végén tart, és már nincs ereje, lendülete leküzdeni a kompressziót valamelyik hengerben, akkor meglódul egy kicsit visszafelé. A szabadonfutóról tudjuk, hogy egy adott irányban elforog, ellenkező irányba viszont zár és átviszi a nyomatékot. Amikor a motor az addigival ellenkező irányba visszabillen, az önindító és a motor között létrejön a kapcsolat és megpörgeti azt. Ezt hallod. Katt és vinnyogás.
Íme pár videó, ami szemlélteti, hogy leálllításkor mit hallani:
Ha ennyire nem tudni, mi lehet a dolog nyitja, akkor érdemes lenne kigúglizni pár Yamaha szerviz címet, telefonszámot és leülni a telefon mellé. a kapott infót összesíteni, és ez alapján továbbmenni. A várpalotai yamahások nem szokták rácsapni az emberre a kagylót.
meg egyszer meghallgattam az "ortornyot". talan jobb lenne, ha az eredeti, dylan-es stilus fele vinned el... kicsit "nyivakolos" nekem igy.