Mikori a motor? Az újabbak (200X) esetén a váltókar környékén van egy kis felület, ott kéne legyen beleütve. Ha nincs, akkor volt már cserélve az a blokk elem.
régóta a tiéd a masina, mert elméletileg a forgattyúsházon kellene lennie, ha ez az elem volt cserélve, szám nélküli darabra, akkor nem is lesz meg... akkor marad a forgalmi engedély... műszakin még nem keresték?
Egy manualt tölts le a netről, abban benne kell lennie a helynek is...
hali tudom nem itt kellene feltennem a kérdést de hátha tud segíteni valaki honda cbf 250 motorszámát keresem... de a blokkon sehol nincs.... alvázszám megvan....
A hátsó sárvédő nem a rugóstag takarásában van megrepedve a hajlításnál? Az a rezgéstől alakul ki, az enyém is olyan, gyenge az anyag. Vagy tényleg meg is tört a fém?
Részvétem Brumi !
A közelmult tapasztalatai alapján:
1. Minnél előbb jelentsd be és kérd a kárfelvételt. A biztosítók tudomásom szerint független kárszakértővel dolgoztatnak, ami jó.
2. Nagyon alaposan nézz végig mindent saját magad is hogy ha a szakértő figyelmét valami elkerülné tudd felhívni a figyelmét, legyen minden a jegyzőkönyvben
3.Ha márkaszervíztől kérsz ajánlatot a javításra nálunk azért fizetni kell 5-7000ft-ot nem tudom máshol hogy van, de érdemes tájékozódni náluk is
4. Lehet hogy jobban jársz ha megvárod mit ajánl a biztosító de előtte nézz körbe a használt,és bontós piacon aztán majd döntesz a továbbiakról.
5. A képesmotoron még mindig fennt van a helyőkeresztesi srác 535 virgácsa, szerintem mindent be tudsz tőle szerezni,érdemes megkeresni.
Ezen kívűl legyen nagy türelmed az egész procedúrához.
A rázást ütést a keréknél nem vettem észre d e nem is nagyon figyeltem, mert megilyedtem a baleset miatt, meg nem is messze a lakástól történt és hamar haza értem. Majd holnap meg vizsgálom jobban. Szerinted érdemes lenne a Yamaha szakszervízbe megnézetni? Elkérnek érte egy vagyont amit a biztosító nem fog megtéríteni hisz nekik van saját kárszakértőjűk és az is szakértő csak az Ő irányukba szakértő.
Vagy kezdjem előbb a biztosítónél és ha nem tetszik amit mondanak akkor fenyegessem őket a Yamaha szervízzel?.
Úgyis azt mondják,hogy a szakszervíz véleményét majd a polgáriperes eljárásban a bíroságnak mutassam be.
Bemegyek a szervízbe megkérdezem a törött alkatrészek új árát, összevetem az Ebay-éval és meglátom.
Egyébként a hátsó sárvédő is merepdt minkét oldalon kb 1 cm hosszan.
Egyelőre próbálj megnyugodni! A hátsó lámpa a legkisebb gond, de elég csúnya. Amikor hazafele mentél, volt valami szokatlan a motor viselkedésében? üt a kerék, ráz, stb... esetleg fékezésnél volt bármi gond? A biztosítótól akkor lehet bármit várni, ha egy hiteles szerviz állapotfelmérést csinál, mivel az ő kárszakértőjük nem biztos, hogy ismeri a motorokat. A hátsó futómű nem megy el olyan könnyen, és ha egy új kerékkel, hátsó lámpával megúszod akkor szerencsés vagy. A hátsó sárvédőd nagyot kapott?
Sziasztok!
Ma délután 13.00 Debrecen jelzőlámpa besárgult én meg álltam a mögöttem lévő kisteherautós csikorgó gumikkal sem tudott.Belökött a kereszteződésbe és kurva szerencsém volt, hogy megtudtam valami csoda folytán tartani a gépet, nem estem el de a moci hátulja
Ilyen lett. A nagyobb utést szeríntem a hátsó kerék kapta és félő hogy a felni vagy a váz is károsodott.Majdholnap tüzetesebben megvizsgálom.
A biztosítótól mit várjak a semmi jót, kívűl. Mennyire szemétládák. Valakinek van tapasztalata?
Köszi a jó tanácsot.
Már én is gondolkoztam rajta, hogy most nézzek-e új gomit vagy majd csak tavasszal. De így inkább most veszem meg.
Lefotózni nem érdemes. Nem látszik semmi. Csak érezni lehet.
Csak úgy találom meg ha végig simogatom a gumi futó felületét.
S kézzel megérzem azt a kis dudort. S ha benyomom akkor ott be is lehet egy picit. De egyből érzem, hogy alatta kemény a gumi.
Kicsit tapad is a gumi hordozó rétegéhez.
Kb egy olyan 10 Ft nagyságú felületen van az egész, s pár milliméterre emelkedett el a futó felület a hordozó rétegtől.
Lehet, hogy nem befolyásolja a biztonságot, de azért le fogom cserélni.
Neked is van kínai alkatrészbázisod. Lifan 400 V-twin. XV 400 replika. :)
Annyi, hogy német vagy osztrák oldalról kell rendelni, de akkor is töredékár szvsz a Yamaha árakhoz képest...
Kell egy egyenes felület, amire egy nagy csiszolóvásznat fel tudsz ragasztani. Minél vastagabb, annál jobb, és ha tudsz a szélénél ragaszd meg a vásznat, és a nem ragasztott részen mozgasd a munkadarabot. A vászon ne gyűrődjön, amikor mozgatod rajta a lamellát. Egy össze vissza kopott felületet szeretnél egyenletessé tenni. Szépen meg kell neki "ágyazni".
Egy manualt tölts le a netről, abban benne kell lennie a helynek is...
Ezen látszik a friss törés és tudom,hogy nem volt rajta mert elég sokszor szoktam törölgetni és semmi nem volt ott eddig.
A közelmult tapasztalatai alapján:
1. Minnél előbb jelentsd be és kérd a kárfelvételt. A biztosítók tudomásom szerint független kárszakértővel dolgoztatnak, ami jó.
2. Nagyon alaposan nézz végig mindent saját magad is hogy ha a szakértő figyelmét valami elkerülné tudd felhívni a figyelmét, legyen minden a jegyzőkönyvben
3.Ha márkaszervíztől kérsz ajánlatot a javításra nálunk azért fizetni kell 5-7000ft-ot nem tudom máshol hogy van, de érdemes tájékozódni náluk is
4. Lehet hogy jobban jársz ha megvárod mit ajánl a biztosító de előtte nézz körbe a használt,és bontós piacon aztán majd döntesz a továbbiakról.
5. A képesmotoron még mindig fennt van a helyőkeresztesi srác 535 virgácsa, szerintem mindent be tudsz tőle szerezni,érdemes megkeresni.
Ezen kívűl legyen nagy türelmed az egész procedúrához.
Vagy kezdjem előbb a biztosítónél és ha nem tetszik amit mondanak akkor fenyegessem őket a Yamaha szervízzel?.
Úgyis azt mondják,hogy a szakszervíz véleményét majd a polgáriperes eljárásban a bíroságnak mutassam be.
Bemegyek a szervízbe megkérdezem a törött alkatrészek új árát, összevetem az Ebay-éval és meglátom.
Egyébként a hátsó sárvédő is merepdt minkét oldalon kb 1 cm hosszan.
Nem hinném hogy hátsó ütéstől károsodott volna a váz vagy a kerék, a sárvédő inkább meg a hozzátartozó dolgok, az a puhább hajlékonyabb.
Ma délután 13.00 Debrecen jelzőlámpa besárgult én meg álltam a mögöttem lévő kisteherautós csikorgó gumikkal sem tudott.Belökött a kereszteződésbe és kurva szerencsém volt, hogy megtudtam valami csoda folytán tartani a gépet, nem estem el de a moci hátulja
Ilyen lett. A nagyobb utést szeríntem a hátsó kerék kapta és félő hogy a felni vagy a váz is károsodott.Majdholnap tüzetesebben megvizsgálom.
A biztosítótól mit várjak a semmi jót, kívűl. Mennyire szemétládák. Valakinek van tapasztalata?
Már én is gondolkoztam rajta, hogy most nézzek-e új gomit vagy majd csak tavasszal. De így inkább most veszem meg.
Lefotózni nem érdemes. Nem látszik semmi. Csak érezni lehet.
Csak úgy találom meg ha végig simogatom a gumi futó felületét.
S kézzel megérzem azt a kis dudort. S ha benyomom akkor ott be is lehet egy picit. De egyből érzem, hogy alatta kemény a gumi.
Kicsit tapad is a gumi hordozó rétegéhez.
Kb egy olyan 10 Ft nagyságú felületen van az egész, s pár milliméterre emelkedett el a futó felület a hordozó rétegtől.
Lehet, hogy nem befolyásolja a biztonságot, de azért le fogom cserélni.
Annyi, hogy német vagy osztrák oldalról kell rendelni, de akkor is töredékár szvsz a Yamaha árakhoz képest...
Szerintem a keeway ebből is kompatibilis. Biztos olcsóbb is jóval. A kocsi relé annyira nem nyerő, csak ha befér és tudod rögzíteni.