Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikori a motor? Az újabbak (200X) esetén a váltókar környékén van egy kis felület, ott kéne legyen beleütve. Ha nincs, akkor volt már cserélve az a blokk elem.
régóta a tiéd a masina, mert elméletileg a forgattyúsházon kellene lennie, ha ez az elem volt cserélve, szám nélküli darabra, akkor nem is lesz meg... akkor marad a forgalmi engedély... műszakin még nem keresték?

Egy manualt tölts le a netről, abban benne kell lennie a helynek is...
Szia!
Ezen látszik a friss törés és tudom,hogy nem volt rajta mert elég sokszor szoktam törölgetni és semmi nem volt ott eddig.
hali tudom nem itt kellene feltennem a kérdést de hátha tud segíteni valaki honda cbf 250 motorszámát keresem... de a blokkon sehol nincs.... alvázszám megvan....
A hátsó sárvédő nem a rugóstag takarásában van megrepedve a hajlításnál? Az a rezgéstől alakul ki, az enyém is olyan, gyenge az anyag. Vagy tényleg meg is tört a fém?
Részvétem Brumi !
A közelmult tapasztalatai alapján:

1. Minnél előbb jelentsd be és kérd a kárfelvételt. A biztosítók tudomásom szerint független kárszakértővel dolgoztatnak, ami jó.
2. Nagyon alaposan nézz végig mindent saját magad is hogy ha a szakértő figyelmét valami elkerülné tudd felhívni a figyelmét, legyen minden a jegyzőkönyvben
3.Ha márkaszervíztől kérsz ajánlatot a javításra nálunk azért fizetni kell 5-7000ft-ot nem tudom máshol hogy van, de érdemes tájékozódni náluk is
4. Lehet hogy jobban jársz ha megvárod mit ajánl a biztosító de előtte nézz körbe a használt,és bontós piacon aztán majd döntesz a továbbiakról.
5. A képesmotoron még mindig fennt van a helyőkeresztesi srác 535 virgácsa, szerintem mindent be tudsz tőle szerezni,érdemes megkeresni.
Ezen kívűl legyen nagy türelmed az egész procedúrához.
A rázást ütést a keréknél nem vettem észre d e nem is nagyon figyeltem, mert megilyedtem a baleset miatt, meg nem is messze a lakástól történt és hamar haza értem. Majd holnap meg vizsgálom jobban. Szerinted érdemes lenne a Yamaha szakszervízbe megnézetni? Elkérnek érte egy vagyont amit a biztosító nem fog megtéríteni hisz nekik van saját kárszakértőjűk és az is szakértő csak az Ő irányukba szakértő.
Vagy kezdjem előbb a biztosítónél és ha nem tetszik amit mondanak akkor fenyegessem őket a Yamaha szervízzel?.
Úgyis azt mondják,hogy a szakszervíz véleményét majd a polgáriperes eljárásban a bíroságnak mutassam be.
Bemegyek a szervízbe megkérdezem a törött alkatrészek új árát, összevetem az Ebay-éval és meglátom.
Egyébként a hátsó sárvédő is merepdt minkét oldalon kb 1 cm hosszan.
Egyelőre próbálj megnyugodni! A hátsó lámpa a legkisebb gond, de elég csúnya. Amikor hazafele mentél, volt valami szokatlan a motor viselkedésében? üt a kerék, ráz, stb... esetleg fékezésnél volt bármi gond? A biztosítótól akkor lehet bármit várni, ha egy hiteles szerviz állapotfelmérést csinál, mivel az ő kárszakértőjük nem biztos, hogy ismeri a motorokat. A hátsó futómű nem megy el olyan könnyen, és ha egy új kerékkel, hátsó lámpával megúszod akkor szerencsés vagy. A hátsó sárvédőd nagyot kapott?
Ohh mákod van.

Nem hinném hogy hátsó ütéstől károsodott volna a váz vagy a kerék, a sárvédő inkább meg a hozzátartozó dolgok, az a puhább hajlékonyabb.
Sziasztok!
Ma délután 13.00 Debrecen jelzőlámpa besárgult én meg álltam a mögöttem lévő kisteherautós csikorgó gumikkal sem tudott.Belökött a kereszteződésbe és kurva szerencsém volt, hogy megtudtam valami csoda folytán tartani a gépet, nem estem el de a moci hátulja
Ilyen lett. A nagyobb utést szeríntem a hátsó kerék kapta és félő hogy a felni vagy a váz is károsodott.Majdholnap tüzetesebben megvizsgálom.
A biztosítótól mit várjak a semmi jót, kívűl. Mennyire szemétládák. Valakinek van tapasztalata?
Lehet megnézem, pl a fesszabályzót. hátha van abból szép is :) Még nem kell, de ki tudja, tartalékba jól jöhet.
Köszi a jó tanácsot.
Már én is gondolkoztam rajta, hogy most nézzek-e új gomit vagy majd csak tavasszal. De így inkább most veszem meg.
Lefotózni nem érdemes. Nem látszik semmi. Csak érezni lehet.
Csak úgy találom meg ha végig simogatom a gumi futó felületét.
S kézzel megérzem azt a kis dudort. S ha benyomom akkor ott be is lehet egy picit. De egyből érzem, hogy alatta kemény a gumi.
Kicsit tapad is a gumi hordozó rétegéhez.
Kb egy olyan 10 Ft nagyságú felületen van az egész, s pár milliméterre emelkedett el a futó felület a hordozó rétegtől.
Lehet, hogy nem befolyásolja a biztonságot, de azért le fogom cserélni.
Neked is van kínai alkatrészbázisod. Lifan 400 V-twin. XV 400 replika. :)
Annyi, hogy német vagy osztrák oldalról kell rendelni, de akkor is töredékár szvsz a Yamaha árakhoz képest...
Srácok, ma irigykedtem egy kicsit. Egy kolléga Keeway ARN-jén elrepedt a szívócsonk... 1099 huf... alu/gumi... ez mán durva...
mire megfogalmaztam, megelőztél... :)
Kell egy egyenes felület, amire egy nagy csiszolóvásznat fel tudsz ragasztani. Minél vastagabb, annál jobb, és ha tudsz a szélénél ragaszd meg a vásznat, és a nem ragasztott részen mozgasd a munkadarabot. A vászon ne gyűrődjön, amikor mozgatod rajta a lamellát. Egy össze vissza kopott felületet szeretnél egyenletessé tenni. Szépen meg kell neki "ágyazni".
Egy egyszerű ablak üvegre ami azért kell, hogy tökéletesen sík legyen a felület, és azon csiszold.
Tiszteletem, bocs nem ertem hogy mire gondolsz? milyen uveglapra?
Üveglapra ragassz csiszolóvásznat, azon finoman körkörösen csiszold meg a kapcsolódó lamellákat.
Sok esély nincs rá. Esetleg ha kiszeded, tiszta benzinben kimosod és kicsit megcsiszolod finom csiszolópapírral, kaphat egy esélyt...
Van ra esely hogy meggent jol osszekopnak? vagy ne is remenykedjem
veszek masat nyarara, de ezzel a motorfekem is a felere csokkent, az zavar inkabb
Elég nehéz... Inkább tartsd töltve azt az akksit, semmi értelme hússzor szétszedni meg összerakni.
Az. Indítórelé. Nem nyitható, nem tudod kitakarítani az érintkezőket. Használod, amíg működik, utána csere.

Szerintem a keeway ebből is kompatibilis. Biztos olcsóbb is jóval. A kocsi relé annyira nem nyerő, csak ha befér és tudod rögzíteni.
Tudom, de forgalomba voltam a varos kozepen, akkor addig cserelgessem amig nem fog csuszni mondjuk asszem nehez lenne eltalalni...