Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali
Nincs mit. S nyugodj meg. Ugyan akkor ott nálatok az én motorom nem produkálta, a leállításnál azt a kattanó hangot. De itthon, mikor beálltam a garázsba, ugyan azt a hangot adta ki amit a tiéd. Aztán újra beindítottam, és akkor már megint csendesen állt le.
Hamarosan küldöm a fotókat e-mailban. S azt teszed fel amelyik tetszik.

Más: A szakértőktől kérdezném.
A Virágó 535-ös miért csinálja néha leállításkor?
Az én motorom csak időnként csinálja, de Bucsi12-é folyamatosan.
Az én fülem úgy hallja mintha a szabadon fotó golyói hangos koppanással mennének vissza a helyükre a motor leállítása után.
No meg azt is lehet hallani ahogy megáll a forgása.
Szóval a kérdésem az, hogy ez a jelenség természete-e az 535-ösnél vagy valamilyen hibának az előjele?
Előre is kösszönjök a válaszokat.
Szia Zsocca !

Köszi, hogy kijöttél és meghallgattad a gépem. Így még is nyugodtabb vagyok. Várom a fotókat is. Még nem állok be a gépemmel, mert akkor az idén már nem tudok vele menni.
Értelek, de akkor is sokallom. Keress neki valami jobb helyet, ahol nem csúnya és onnantól már csak a 4000 ezres kínai is jó lesz.
4000 Ft- ért lehet megmarad tartalékban,gondold el mennyit sporolok vele ha az Adria felé haladva lefüstől megint a gyári? Akkor jön a tyatyóból az olcsó kinai és tőbb száz EUR megtakarítva haladok tovább.
A gyári így szart be ,éreztem valami bűdöset ( ezt ugy hivják amper szag) mire hazaértem már le is olvadt, csak a hütő borda maradt,pedig egyből megálltam és szétkapcsoltam a csokikat, feszabnélkülmentem hazáig majdnem alapjáraton.
Ez még mindig félárban van a többihez képest, és ez új.
Mit gondolsz miért raktam anno föl a kinait?
Ennyiért inkább hagynám, hogy bántsa a szemem a kínai... :)
Vagy áthelyezném valami aternatív helyre, ahol kevésbé szúr szemet.
Mérd meg a kürtödet. Ha a méret stimmel hozzá, akkor vedd meg.
Nem tudom, milyen van a kisvirgácsokon, az enyémen egész más van.
Sziasztok!

Kürt takarót akarok rendelni e-bayről...
http://www.ebay.com/itm/Chrome...
Ez jó az én Virgácsomhoz?... 1991-es 400ccm
Ha tudtok nekem mutatni ilyen fasza dizájnos takarókat még akkor jöhetnek ,mert én nem találtam valami sokat. Szerintem én vok balfasz még itt a keresgélésben...

(Itt egy kép a jelenlegi helyzetről.)

Jah és Blacki köszi a választ a tükörrel kapcsban! Már megrendeltem. Ha megjött és felraktam mutatok képeket ,hogy néz ki. Remélem zsír lesz! :)
Egyébként újat ettől olcsóbban nem találtam eddig. A posta is csak 8 EUR.
Sziasztok!
Venni akarok egy fesszabályzó belsejét az Ebay-ról mert mindig bántja a szemem a Kewey-é ami most rajta van. Egyébként a 250 Viragon is ilyen van csak más helyen.
Ha valakinek kell tartalékba vagy éppen a hibásat lecserélni ezt amennyiért vettem 4000Ft+posta átadom. Én vezetékeltem be az 535-höz. Csak összekell dugni a csatlakozokat és a feketét lekötni a testre.
Most is ez van fent de addig nem akarok gyárit venni mig nincs komoly érdeklődő.
Nekem azért nem kell tartalékba mert Debrecenbe bármikor bemegyek a Keway boltba és leveszik a polcról, a behuzalosás meg nem gond ,ezért ha valakinek pont a huzalozás problémás akkor ez már kész.
Mechanikai felfogatás egy csavar a régi helyére és kész.
A töltöfeszültség kb 3 ezres fordulaton 13,8 V
Oké
Hamarosan hívlak, és kiszaladunk hozzátok.
Úgy is mennem kell a garázsba is. Csak nehezen mozdulunk ki most, így vasárnap délelőtt. Az idő is olyan álmosító. De hamarosan összeszedjük magunkat. Csak még azt kell eldöntenünk, hogy felöltözünk és motorral megyünk, vagy csak kocsiba ugrunk és megyünk.
Egy kép neked a múlt heti túráról.
Ezen a nagy költségvetésű Ipoly hídon jöttünk vissza magyar országra.
Köszönöm a tanácsokat. Az aksi most feltöltés alatt van. Ha feltöltődött leviszem és próbálkozom.
Mert bölcs vagy. :)
Amit én szoktam: gyújtás ráadása nélkül, 2.-ban behúzott kuplunggal meglökni, így old a kuplung, utána meg 3., 4. fokozatban rajta ülve meglökni, hogy átforduljon a forgattyús-tengely párszor. Ez után gyújtás, kis várakozás, amíg megtelik a karburátor benzinnel, és szivatóval indítózni. Majd 2-3 perc gyújtás nélkül állást követően megpróbálni az indítást.
*berobbanása
Autósboltos bikakábelen le kell cserélni a krokodilcsipeszeket. Az a legegyszerűbb.
Az, hogy a motor nem indult, a hideg miatt van. Hogy durrant a kipufogó, a sok indítózástól a kipufogó szelep mögött összegyűlt, elégetlen anyag berobbanást okozta.
Tisztítsd meg a gyertyákat és tedd vissza. Szívató csutkára, icipici gázzal és anélkül felváltva indítózz, előbb-utóbb el fogja kapni.
Üdv. Az 535-ösöm kb 3-hete nem volt beindítva. Ma reggel ha már menni nemtudok vele, gondoltam beindítom. Pár másodperc kihagyással 3x5 Mp ig inditóztam de semmi. A harmadik inditásnál elöször az egyik majd a másikkipufogóból akkora durranást hollottam mintha ágyuból löttek volna. Ne tudjátokmeg hogymegijedtem. A gyertyákat kivettem és megnéztem a szikrát egy fikarsznyi szikra nem volt. De nem adtam fel a pipába beledugtam a csavarhúzót majd indítóztam , persze fogtam a csavarhúzót hogy kine essen. Nem ajánlom senkinek ezt az érzést. Ugyanis ugy megcsapott az áram félóra múlva is fájt a bal vállam. Azt szeretném megtudni mi lehet a jelenség oka? A másik kérdésem motorkerékpárhoz indító vagyis BIKA kábelt hány négyzet miliméter átméröjü kábelböl ajánlott késziteni?
különbség a két szár közt
Nem tudom hány fajta van, ez gyári de krómozott kivitel.
Nem tudom mennyire tipus specifikus a dolog, mert 1994 évjáratu 535 ről lett bontva. Az tény hogy az enyémben 10mm szár van Ezért írtam oda a méretekhez hogy 14mm szár. Lehet hogy xv750 hez való de akkor a fazon kicserélte a kormánykiflit is, mert a szemem előtt vette le az 535 motorról. Én inkább arra gondolok hogy a méret évjárat függő, de lehet hogy tévedek.A szilentet nem lehet átalakítani, legfeljebb cserélni, de nem ajánlom senkinek mert nagyon be van gyógyítva.
Szevasztok!
Az oldaltámasz felől érdeklődnék, melyik fajta?
750-esre való a kiemelő, át kell alakítani a szilentet a felső villahídban.
kormánykiflitől a kormány középtengelyéig 100mm