Tisztelettem mindenkinek, a kapkodas miat amikor osszeszeraktam legutobb a kuplungot, osszekeveredtek a lamelak, ennek kovetkezteben a kuplungom csuszik, mondjuk mennet kozbe meg indulasnal elviselheto, de betolni mint reggen mar nem tudom a mocit, most vettem eszre mert lemerult az aksim...van v.mi otletettek vagy van e v.mi jellzes ezzeken hogy mi volt az eredeti sorren?kosz mindent fiuk tiszteletem
Az indító relét nem szükséges horibilis pénzért vásárolni, polírpapírral fellehet takarítani a csatlakozókat és az érintkezőket is . Ha véglegesen tönkrement, autóelektronikai üzletben lehet kapni ilyen teljesítményű univerzális reléket 1-2000ft körüli áron.
Szia!
Első ránézésre szerintem ez az indítórelé. Ilyeneket árulnak az EBAY_on egy vagyonért.
De van aki majd megerősíti vagy elveti a tippemet, 99% hogy az indító relé ez.
Csáó! Bocsi nem nagyon olvastam el a dolgokat ,mert nincs túl sok időm de esetleg nincs?
Yamaha XV Virago 400ccm (1991) Kéne nekem a vezető ülés alá gumibak. 1db hiányzik. Így a műanyag részébe megy bele az ülésnek! (Gondolom azt a célt szolgálja ,hogy ez a gumibak megy rá a vázra ,hogy stabil legyen.)
Fényképezd le és nézzük meg miről van szó. Első hallásra tényleg szakadásnak tűnik. Ami a legbiztosabb, elviszed 3 gumishoz, és ha szakadás, akkor legalább az egyiknek feltűnik. Ezt okozhatta, padka, nagyobb kő stb.
Szakadás esetén azonnal kuka, nem a minta mélysége, hanem az ároké fog számítani amiben landolsz!
Most érdemes alkudni a motorabroncsra, mert télen az ugyan nem fogy... adózni meg a gumisnak/motorosboltosnak is kell valamiből.
Sziasztok
Nekem lenne egy kérdésem.
Az első gumimon fedeztem fel egy kis dudort. Alig észre vehető.
Ha kézzel megnyomom, puha. Benyomódik. Olyan mintha a futó felület elvált volna a hordozó gumitól. S egy pici levegő van közötte.
Egyébként a gumi, egy continentál. És a minta is elég mély. Tehát úgy egyébként még tökéletes gumi lenne.
Értetlenül állok a jelenség előtt.
Mitől jöhetett létre? Mi ez egyáltalán? És veszélyes-e ezzel így közlekedni?
Úgy néz ki, gurulok egyet a városban... kell is egy kis aksi töltés... a mélygarázsunk lejárója kb 1.80 magas. kis nekifutással feltoltam rajta a vasat, aztán megfordul, 2-esbe be, és meggurít lefelé... félúton már pöff-pöff volt. Természetesen eljártam a szokásos táncomat, de az első indításnál egyértelmű volt, hogy túl lassan teker...
Ha valakit érdekel: használt lábtartó konzollal jobb és bal oldali egyben 535.-400.- ra gyári 8 ezer! Van egy km órám világítás nélkül, sajnos az tönkre ment a krómos házzal együtt eredeti yamaha 5ezer! A 400as vasam megmaradt alkatrészei! Az árak alkuképesek!
Üdv. Az aksit feltöltöttem, belett téve eredetihelyére. Indítózás és nem indult de a berregés minden indításkor halható volt. Levettem a burkolatot ami alól jött a hang. A képen látható dolog volt a bűnös. Nemtudom mi ez. Kivettem VD-40-nel megtisztítottam a kábel végeket, csavarhuzó nyelével picit megkocogtattam ujból össze raktam .Uj gyertyákat raktam be és láss csodát elsö indításra beindult és az ominózus dolog pedig nem berreg semmit.
Én a benzinpumpa hangját a gyujtás rákapcsolasakor hallom, amig felnem pumpálja a nyomást a megfelelő szintre.
Utánna már olyan halk és a motrorhangja is erőssebb ,hogy nem halalni semmit, kivéve mikor már kevés van a tankban és levegőt is szív akkor hallom a szörcsögést de csak a lámpánál állva mert menetközben azt is elnyomja a motor hangja.Ilyenkor átváltom tartalékra és elhallgat, én meg káromkodok, hogy megint mehetek tankolni. ( Köszönöm viktor...)
Első ránézésre szerintem ez az indítórelé. Ilyeneket árulnak az EBAY_on egy vagyonért.
De van aki majd megerősíti vagy elveti a tippemet, 99% hogy az indító relé ez.
Yamaha XV Virago 400ccm (1991) Kéne nekem a vezető ülés alá gumibak. 1db hiányzik. Így a műanyag részébe megy bele az ülésnek! (Gondolom azt a célt szolgálja ,hogy ez a gumibak megy rá a vázra ,hogy stabil legyen.)
Szakadás esetén azonnal kuka, nem a minta mélysége, hanem az ároké fog számítani amiben landolsz!
Most érdemes alkudni a motorabroncsra, mert télen az ugyan nem fogy... adózni meg a gumisnak/motorosboltosnak is kell valamiből.
Nekem lenne egy kérdésem.
Az első gumimon fedeztem fel egy kis dudort. Alig észre vehető.
Ha kézzel megnyomom, puha. Benyomódik. Olyan mintha a futó felület elvált volna a hordozó gumitól. S egy pici levegő van közötte.
Egyébként a gumi, egy continentál. És a minta is elég mély. Tehát úgy egyébként még tökéletes gumi lenne.
Értetlenül állok a jelenség előtt.
Mitől jöhetett létre? Mi ez egyáltalán? És veszélyes-e ezzel így közlekedni?
e-mail: spechtgabor@gmail.com
tel: 20/5933 664
Utánna már olyan halk és a motrorhangja is erőssebb ,hogy nem halalni semmit, kivéve mikor már kevés van a tankban és levegőt is szív akkor hallom a szörcsögést de csak a lámpánál állva mert menetközben azt is elnyomja a motor hangja.Ilyenkor átváltom tartalékra és elhallgat, én meg káromkodok, hogy megint mehetek tankolni. ( Köszönöm viktor...)