Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jartam velle, csak a hetvegen vettem ki egy kicsit, akkor nem fustolt, erdekes a dolog
Nincs jelzés. Az akksi inkább töltsd fel, ne tologasd.
Mi a helyzet a füstöléssel?
Tisztelettem mindenkinek, a kapkodas miat amikor osszeszeraktam legutobb a kuplungot, osszekeveredtek a lamelak, ennek kovetkezteben a kuplungom csuszik, mondjuk mennet kozbe meg indulasnal elviselheto, de betolni mint reggen mar nem tudom a mocit, most vettem eszre mert lemerult az aksim...van v.mi otletettek vagy van e v.mi jellzes ezzeken hogy mi volt az eredeti sorren?kosz mindent fiuk tiszteletem
Az indító relét nem szükséges horibilis pénzért vásárolni, polírpapírral fellehet takarítani a csatlakozókat és az érintkezőket is . Ha véglegesen tönkrement, autóelektronikai üzletben lehet kapni ilyen teljesítményű univerzális reléket 1-2000ft körüli áron.
Szia!
Első ránézésre szerintem ez az indítórelé. Ilyeneket árulnak az EBAY_on egy vagyonért.
De van aki majd megerősíti vagy elveti a tippemet, 99% hogy az indító relé ez.
Nekem is hiányzott egy az intruderemből! Megoldottam: Fugazil gumián paszta a tubusban megkötött és ebből faragtam törőpengés késsel!
Csáó! Bocsi nem nagyon olvastam el a dolgokat ,mert nincs túl sok időm de esetleg nincs?
Yamaha XV Virago 400ccm (1991) Kéne nekem a vezető ülés alá gumibak. 1db hiányzik. Így a műanyag részébe megy bele az ülésnek! (Gondolom azt a célt szolgálja ,hogy ez a gumibak megy rá a vázra ,hogy stabil legyen.)
Fényképezd le és nézzük meg miről van szó. Első hallásra tényleg szakadásnak tűnik. Ami a legbiztosabb, elviszed 3 gumishoz, és ha szakadás, akkor legalább az egyiknek feltűnik. Ezt okozhatta, padka, nagyobb kő stb.

Szakadás esetén azonnal kuka, nem a minta mélysége, hanem az ároké fog számítani amiben landolsz!

Most érdemes alkudni a motorabroncsra, mert télen az ugyan nem fogy... adózni meg a gumisnak/motorosboltosnak is kell valamiből.
Vászon szakadásos. Kuka, sőt igen baleset veszélyes!
Sziasztok
Nekem lenne egy kérdésem.
Az első gumimon fedeztem fel egy kis dudort. Alig észre vehető.
Ha kézzel megnyomom, puha. Benyomódik. Olyan mintha a futó felület elvált volna a hordozó gumitól. S egy pici levegő van közötte.
Egyébként a gumi, egy continentál. És a minta is elég mély. Tehát úgy egyébként még tökéletes gumi lenne.
Értetlenül állok a jelenség előtt.
Mitől jöhetett létre? Mi ez egyáltalán? És veszélyes-e ezzel így közlekedni?
Igen csak ezek! Van egy 250es első ülésem is tiszta új 6500 Ft
Ok! majd küldök sms-t, ha látom hogyan alakul a hétvége.
Szia Rocky !
e-mail: spechtgabor@gmail.com
tel: 20/5933 664
Úgy néz ki, gurulok egyet a városban... kell is egy kis aksi töltés... a mélygarázsunk lejárója kb 1.80 magas. kis nekifutással feltoltam rajta a vasat, aztán megfordul, 2-esbe be, és meggurít lefelé... félúton már pöff-pöff volt. Természetesen eljártam a szokásos táncomat, de az első indításnál egyértelmű volt, hogy túl lassan teker...
Robág! Szükségem lenne egy elérhetőségre, Szombaton a terv szerint megyek Pécsre.
Üdv! más is maradt a 400-asból, vagy csak ezek?
Ha valakit érdekel: használt lábtartó konzollal jobb és bal oldali egyben 535.-400.- ra gyári 8 ezer! Van egy km órám világítás nélkül, sajnos az tönkre ment a krómos házzal együtt eredeti yamaha 5ezer! A 400as vasam megmaradt alkatrészei! Az árak alkuképesek!
Csak kontakt hiba okozta a berregő hangot. Nem ismerem az 535-öst, de a képen lévő alkatrész nagyon nagy valószínűséggel az önindító vezérlő reléje.
Üdv. Az aksit feltöltöttem, belett téve eredetihelyére. Indítózás és nem indult de a berregés minden indításkor halható volt. Levettem a burkolatot ami alól jött a hang. A képen látható dolog volt a bűnös. Nemtudom mi ez. Kivettem VD-40-nel megtisztítottam a kábel végeket, csavarhuzó nyelével picit megkocogtattam ujból össze raktam .Uj gyertyákat raktam be és láss csodát elsö indításra beindult és az ominózus dolog pedig nem berreg semmit.
Én a benzinpumpa hangját a gyujtás rákapcsolasakor hallom, amig felnem pumpálja a nyomást a megfelelő szintre.
Utánna már olyan halk és a motrorhangja is erőssebb ,hogy nem halalni semmit, kivéve mikor már kevés van a tankban és levegőt is szív akkor hallom a szörcsögést de csak a lámpánál állva mert menetközben azt is elnyomja a motor hangja.Ilyenkor átváltom tartalékra és elhallgat, én meg káromkodok, hogy megint mehetek tankolni. ( Köszönöm viktor...)
A benzinpumpa hangja nem csak az inditozás alatt halható attól függetlenül, hogy be@art vagy nem .
Vagy besz@rt a pumpa és azért nem indul.
Ha előtte nem adta ezt a berregést, kontakt hiba miatt a valamelyik relé adhatta
Az nem az AC pumpa volt. Valami más lehet a gondod.