Köszi az eggyütérzésed.Szerencsére megusztam épp börrel és a motor is können javítható.
A berregő hang a gyujtás ráadásakor rövid ideid hallatszik és miután a benya elérte a megfelelő nyomást abba is marad.Pótólnia kell a párolgást. Ha többnapig nem indítom be akkor tovább tart a pumpálás, de van amikor csak egész rövid. Ez a tápszivattyú hangja.
gy kell működnie.
Hetente olvasom a fórumot a vasat már téli álomra tettem. hetente be-be inditom tologatom ahogy ezt töletek olvastam.
Rettentően hiányzik a motorozás. 2 hete voltam kint a vassal és majdnem összetörtem magam pont a levelek miatt, meg nem voltam tisztában a gumik tapadásával és megcsusztam. persze nem történt semmi .De ez egy intő jel volt számomra hogy ideje téli álomba tenni a vasat.
Ha még valaki emlékszik korábbi hozzászólásaimra hogy a váltom szorul meg nem ugy vált a gép meg nagyott csattan a váltás...
Brumeszkosznak is hasonló gondja volt kuplung lamellák cseréjével oldotta meg a problémát.. noh nálam ez a repsol használata után ugy 150km megtétele után teljesen megszünt :) .
Így amig jó a vas nem is fogom turni.
A berregő hang nálam is megvan mikor gyújtásra teszem, és az a jellegzetes csattanó hang a motorleállításnál csak néha jön elő talán 10ből 1szer.
Aki még motorozik .. mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok és részvétem brumeszkosz a baleseted miatt.
De jó nekem, benn vagyok mind a 3 csoportban.
1, Tele vagyok műszaki problémával, de nincs időm megcsinálni (Blackiex emlékszel vettem tőled két telószimmeringet annó még mindig nem cseréltem ki, ez már ez a kategória mert a telót már 1.2-1.3-ra pumpálom)
2, Ha bekapcsolom a gépet első dolgom benézni a fórumra.
3, Ha van maradék időm rögtön motorozok egyet, igaz csak 20-50km-t, akár ilyenkor is 8 fok felett már oké.
Minden motorozónak jó utat, vigyázzatok mert csúszik (levelek stb.).
- Ha állandóan a motoron ülök, nem fejlődik a műszaki tudásom
- Ha állandóan a fórum előtt ülök, nem motorozom.
- Nem szerelek állandóan, mert akkor ki fog helyettem fórumozni és motorozni?
:)
Nálam az a probléma ezzel az idővel, hogy nekem már a 80-as években sikerült beszereznem az izületesség összes formáját, amikor még hóban is motorral jártunk dolgozni, a védőfelszerelés pedig a bőrnaci alá tekert népszabi volt. Így már csak és kizárólag jó időben szeretek motorozni én is, illetve nem csak akkor szeretek, hanem akkor teszem, hogy valóban élvezet legyen. Úgyhogy ilyenkor már én is a szerelgetős, és fórumozós fajtához tartozom.
Nekem a térdeim nem bírják... még nyáron is fel kell húzzam a térdmelegítőket, ha hosszabb távra megyek. Enyhébb időben a cordura nadrág térdprotektora is kevés... ez van...
köszönöm, de igazából nem érzem nagy dolognak. egész egyszerűen kell a motoros "feeling" azt azért hozzáteszem volt már az idén már októberben is 2! fok hajnalban, hogy a 9 kilóméteremet nem tudtam végigmenni a munkahelyemig, mert meg kellet állnom félúton, néhány percre a vastag kesztyűt lehúzva a didergő átfagyott kezemet a két henger közé téve. de aki igazán tökös motoros akar lenni annak meg kell tanulnia a lehullott faleveleken esőben is menni... (de ha kell megállni is) úgyhogy amikor csak lehet- megyek. csak hát a benzinárak ugye
Sziasztok!
5.50-nek gratula...én is megyek még szinte minden nap és télen is fogok időnként - amikor úgy is beindítanám - ha nincs hó és -10fok.
Egyébként több,mint két éve figyelem a fórumozókat és 3 csoportot alkotnak nagyjából.Az első javarészt tele van műszaki problémával és szinte mindig a motorját túrja...a második állandóan jelen van a fórumon, az az érzésem, hogy ki sem lép onnan....a harmadik azon keveseké, akik inkább motoroznak ( lásd a Hóhér féle találkozó ), akiket egyébként üdvözlök ezúton is és remélem,jövőre végre rendesen leülünk valahol a bogrács és a sör mellé .....akár a Robinson szigeteknél!
Ne tegyétek még el a vasat!....a Pilis és a Börzsöny gyönyörű ilyenkor, használjátok ki a viszonylag jó időt! Sziasztok!
Ezt városa válogatja... Frankfurtban október-november nem gond a motorosoknak. A belváros még olyankor tele van parkoló motorokkal. Párizs esetében kissé csökken a motoros forgalom, de rengeteg pl az MP3-as Piaggio Tucano-val szerelve. Hiába nagyobb a forgalom, nyugodtabbak az emberek, és már hozzászokott az ottani autós, a jobbról-balról előző motorosokhoz... ez ott a közlekedés része.
Ilyen időben főleg neked kell vigyáznod magadra, ha motorozol. Teljesen más pára, fényviszonyok, és megváltozott reagálási idő van a fűtött autóban. Ma nekem is hajszál híján sikerült leküldeni a padkára egy jobbról némán, előző motorost, aki úgy gondolta, hogy jobb kanyarban is látja az ember azt a barmot, aki jobbról előz, még ha netán szabályos is. Néhány motoros agyatlanságától kész vagyok. Én azt mondom, hogy a moci a legveszélyesebb üzem, főleg városban, ezért aki ráül, az bizony az autós helyett is figyeljen, ha élni szeretne még valameddig.
Az a baj a hidegben gurulással, hogy az abroncsaim nem tolerálják a dolgot. A hosszanti úthibákra nem kapaszkodik fel, hanem egyszerűen mellette "csúszik". Olyan érzés, mintha defektem lenne. Ráadásul ugye reggel 6.50 körül kellene mennem itt Bp-n, és a sok álmos tulok autós aki alig lát ki a párás/jeges ablakán, nem garancia az úti cél biztonságos elérésére. Ilyenkor már marad a BKV vagy a kocsi. Délutánonként, amikor süt a nap, és 15 fok van, akkor azért elmélázok, de jó lett volna reggel két keréken jönni.
Látom eléggé leültetek, pedig még az igazi cudar idő még nem jött el. én mindennap döngetek a géppel, tavaly is decemberben tettem le, de februárban már indultam is vele. na jó, aki fázósabb az megvárja a naposabb napokat... "ZZ" neked meg gratulálok, mert ha az történt amit leírsz mindenképpen az egyetlen esélyed a menekülés. ha egyedül vagy nincs esélyed, azzal szemben, aki gonosz szándékú. lehet terveket szőni, szerelővassal hadonászni, önvédelmi bemutatót tartani, ha meg akarják szerezni, ne áltasd magad, ők nem szemtől szembe becsületesen fogják, hanem egyszerűen leszorítanak egy félreeső helyen. ha tudnád milyen fillérekért passzolják tovább a te szemed fényét/ a gépedet / el sem hinnéd.... na, azért mindíg lásd mi történik előtted meg a tükörben. azért okoskodom, mert én detto ugyanígy jártam a kis simsonommal néhány éve vidéken... (megúsztam, de tanultam belőle)
2011.11.07
Kimentem kicsit motorozni ,mert "jó idő" van! Kb 30percet voltam kint... Olyan 20percnél elkezdett követni egy furgon, de direkt össze vissza mentem még egy kört is megtettem! Szóval teljesen értelmetlen volt az útvonalam! Ez meg jött utánam! Aztán kicsit szabálytalankodva de leráztam... bevittem egy zsúfolt kis utcákkal teli házak közé és ott egy olyan helyen ahol ő nem fért el, leráztam! Fekvőrendőrök mellet 70el mentem, ő meg lazán jött utánam, aztán szinte farolva már, bevettem egy bal kanyart ő meg nem bírta bevenni és tovább ment egyenesen de azonnal satu féket nyomott! és egy pillanatra hátra néztem és láttam ,hogy a jobb ablakán keresztül engem bámul! Zsákutcába kanyarodtam be, de egy kis helyen elférve átmentem egy másik útra. Aztán haza jöttem... (Remélem tényleg leráztam) Szal érdekes volt.. Lehet elakarták lopni a vasat? Pl megállok valahol és bevágják a furgonba?(A tököm tudja hányan ültek még benne, csak a vezetőt láttam egy 45-50körüli fazon volt egy nagy fehér furgonnal... A Garázsból csak nem nyúlják le! :S Nah mind1... Ez történt ma! Erre mit tudtok mondani?...
Megvannak az új tükrök! :) Szerintem nagyon jól néznek ki és tökéletesen szolgálnak arra amire kellenek! Majd ha minden kész vason mennek fel a vidik meg a fotók! :)
Üdv
Nálam hidegen 4 bar körül.
Melegen mondjuk 3-4 ezren olyan 2 bar alapjáraton szinte nem is jelzi a műszer.
Hozzátenném, ez egy Lada elektromos olajnyomásmérő rendszer amin az alacsony értéket nem igazán lehet leolvasni.
Pontos értéket sajnos nem tudok, de általánosságban elmondható, hogy az üresjárati 0,6-0,8 Bar, az üzemi pedig 2-5 Bar egy négyütemű motor esetén. Ez ugye fordulatszámtól is függ. Számos olajnyomás gomba 0,4 Bar-nál jelez, az meg már semmire nem elég...
Halli! Én melózni járok a vassal minden 3. nap 24 órára! 40 km oda vissza! Amig nem csúszik addig a hideg sem számít! Ugyan a nejem nem örül de nekem is legyen valami szórakozásom!
Úgy látom mindenki kihasználja a jó időt! Mindenki vasra ült és megy- ment egy kört! Mert a fórum kicsit leült! állandó olvasója vagyok! K..ra tetszik hogy műszakilag a toppon vagytok és a segítség sem marad el! Maradok továbbra is ha ugyan a Viragóról átültem ey M800.-ra!
A berregő hang a gyujtás ráadásakor rövid ideid hallatszik és miután a benya elérte a megfelelő nyomást abba is marad.Pótólnia kell a párolgást. Ha többnapig nem indítom be akkor tovább tart a pumpálás, de van amikor csak egész rövid. Ez a tápszivattyú hangja.
gy kell működnie.