Az XVS 650 = XV 535. Ugyanaz a blokk, ugyanaz az önindító mechanika. Csak a hengerűrtartalom más. Itt is normális a leállításkor hallható hang.
Ha találok videót belinkelem és mindenki megnyugodhat.
Mondom, egy rövid, vinnyogás szerű hangot adhat. Akkor kapcsolódik újra össze az önindító szabadonfutója az önindítóval a leállás végén.
A youtube-on hirtelen nem találok olyan videót, ahol leállítják a vasat...
Már kérdezni akartam én is mi lehet ez a hang.
Az XVS-nél is hallani a leállítás után valami hangot, mintha valami "röpsúly" vagy vákum vissza engedne. /vagy mintha a leállítás közben két hangosabb fogaskerék össze kapcsolódna./
Olyan ez a hang amiről az előbb írtam mintha leejtenél egy pár vasgolyót. Nagyon jelegzetes és a motor generátor felőli oldaláról jön mivel ott van a szabadonfutó.
Nekem kb egy másodpercig szokott hallatszani mikor a a rugok helyre tolják a görgöket a szabadon futóban a következő indításhoz, vagyis megszünik a centrifugális erő a főtengely megállása miatt. Ez nem gond más Virágóknál is hallani a ezt a zajt. Nem ezzel kevered véletlenűl?
Egyáltalán nem szorul, és nem is szorult a fék.
Megpróbálom köszörültetni.
25-30ezerforint reális ár az újért?
A VW PASSÁT-hoz 2db első szellőztetett, + 2db hátsó féktárcsa ami egyben a kerék agy is 33ezerből kijött és nem a leg olcsobat vettem meg
Utógyújtása nem lehet, a gyújtási időpont eltolódása a Virago-nál nehezen elképzelhető, elektronikusan vezérelt minden.
Nehezen tudom elképzelni, mi lehet az a hang, amit hallasz, ilyennel nem találkoztam még.
A hibajelenség előtt történt valami a motorral? Gyertyacsere, olajcsere, akár csak egy recsegős indítás, bármi?
Sziasztok!
Fékezésnél semmi hibát nem éreztem, nem rázott simán fogott a fék.
Másfél éve vizsgáztattam a gépet a KPM-nél és a fékpad egyértelműen kimutatta az első féktárcsa ütését, az ingadozás lényegesen a tűréshatár felett volt.
Ha nem ismerősök a vizsga biztosok megkellet volna húzni. Most már az sem működik, hogy kiengedik mintha nem is lett volna ott, mert előre kell fizetni.
Már érezhető a z első féktárcsa ütése tavaszra cserélni, vagy szabályoztatni kell.
Ezek a féktárcsák ilyen hitvány anyagból vannak, az idővel elvetemednek?
/pedig a vastagsága még 4.6mm/
Etanollal rengetegen járnak Dél-Amerikában. Nincs azzal semmi gond, csak a megfelelő anyagokkal megépített tüzelőanyag-ellátó rendszer kell hozzá. Elméletileg a réz alkatrészeknek nem árt az alkohol. Olyan jellegű gondok adódhatnak, mint az tüzelőanyag szivattyú alkatrészei, vagy tömítések, műanyag csövek roncsolódása. Az etanol még a levegőből is megköti a párát, ezért esetleg okozhat korróziót a fémfelületeken az elpárolgott alkohol után ottmaradt víz. a forráspontjuk között van 22 fok különbség. A hidegindítási gondok jellemzőek, de erősebb túldúsítással orvosolható ez is. Ahol sok a cukor, ott ez olcsó tüzelőanyag.
Ha találok videót belinkelem és mindenki megnyugodhat.