A KPM nél (most Nemzeti Közlekedési Hatóság vagy mi a franc) már 10évvel ezelőtt is használtak fékpadot a motorok műszaki vizsgáján. Volt pofájuk feltenni a 40éves 250es simsonomat. Engem is a frász kerülgetett hogy kiugrat a pali és összecsukja a szép veterán motoromat. Kellett is segítenem, tartottam a motort hátulról, hogy száradjon rájuk a bőr.
Annyira nem nagy ügy... nem mellékesen a biztonságunkat szolgálja. A nagy fékerő-ingadozás nem barátja a motorosnak, és inkább zárják ki a forgalomból a hibás vasat... a fékmérés sebessége csak néhány km/h.
- itt találsz képet a lap alján.
Amúgy fékpadból a fékpedál nyomására csak hátrafelé ugrik ki a jármű, amikor előrefelé ugrásszerűen jönnek ki vele akkor nem fékezik be a padot és leugranak a kuplungról. Ez a fékpadnak károsabb...
Nem tudom elképzelni,hogy egy motor hogyan lehet biztonságos a fékpadon?
Én már láttam autót kiugrani a fékpadról, aköcsög addig nyomta a pedált mig minden kerék blokkolt és az autó elörefelé kiugrott a fékpadról. Na most hogyan tarja meg a vizsgabiztos egylábbal támaszkodva mikor a másikkal a hátsó féket nyomja?
eZ AKKORA KÖCSÖGSÉG MINT A BALESETI ADÓ.
Az Etanol szerintem is egy szar, az otto motor benzinre van kitalálva.
Majd ha az etanol is müködik 105 éve az autokban és a motorokban akkor majd én is tankolni fogom.
blackiex! sajnálom... a volt PIP vezér jó ismerősöm, ő mondta, hogy a kíniak már érdeklődtek...
Pécsről jöttem el én is. Az Elkó-nál volt két ismerősöm is HR-esként, az egyikük siklósi, a másikuk valami nagyobb kutya is volt, de ha ő lelépett (már kb 1 éve), akkor tényleg gond volt... (bár ő tényleg patkány, aki elhagyja a süllyedő hajót...) bár ha jól emlékszem, azért Saab-ra tellett nekik cégautó gyanánt...
Szerintem gyere fel Pestre, nem rossz hely, én már kezdem megkedvelni...
Mindenki benne van. Bezárt a bazár. Várom a végkielégítésem, illetve hogy a gyáregységet megvegye valaki más. Nincs sok kedvem felköltözni Pestre vagy Zalaegerszegre.
Kb. 20-25% etanol a többi benzin. Két hétig állt, utána volt gondom vele. Úgy hallottam a benzinhez képest sokkal agresszívabb anyag, megmar bizonyos anyagokat ( mint az én tűszelepeim). Igaz 103 az oktánszáma, de kisebb a fajlagos égéshője. Bár ezt te biztosan jobban tudod nálam.
Eddig itt sem kötekedtek , meg most sem lehet azt mondani hogy rosszindulatúak, de az állomás be van kamerázva úgy hogy észnél kell lenniük.
Egyébként soha nem mentem úgy vizsgára hogy ne lett volna jó a bicaj. Rossz fék vagy kódorgó kormány miatt én sem akarok megdögleni.
Olvasva a híreket a cégedről, remélem blackieix nem vagy benne az 1500fős kvótában
Mondom, max lejössz Siklósra. :)
kb. 10 perc a vizsga nettó. Az más kérdés, hogy kis sorban állás elő szokott fordulni, de inkább ülök a kispadon egy órácskát, békésen pöfékelve, mintsem kötekedjenek. :)
Jelentem megnéztem a gyári kormányt elejétől a végéig E betű sehol nincs csak a bal oldali markolat alatt BA233 de az meg ugye a markolat miatt nem látszik. Az egyenes kormányon meg az égadta világon semmi felirat nincs.
Idén voltam vizsgán,és most már tényleg szigorú. Megnézték a villanyt működik-e és még fékpadra is kellett menni, de E betűt nem kerestek, bár ha a kormány alján van akkor nálam nem nagyon látja. Ezelőtt elég volt az udvarba beállni meg kiperkálni a vizsgadíjat. Most le van véve a gyári kormányom megyek a garázsba és megnézem
Nekem nézték, frankón megkeresték rajta, én sem tudtam hogy van benne ment is a para, de aztan meglett a kormányrúd közepén alulra forgatva pont a két rögzítés között.
Valaki megtudná írni, hogy ha leállításkor újabb indítási hangot ad a motor akkor mi baja van?
- itt találsz képet a lap alján.
http://energotest.hu/gallery/g...
Amúgy fékpadból a fékpedál nyomására csak hátrafelé ugrik ki a jármű, amikor előrefelé ugrásszerűen jönnek ki vele akkor nem fékezik be a padot és leugranak a kuplungról. Ez a fékpadnak károsabb...
Én már láttam autót kiugrani a fékpadról, aköcsög addig nyomta a pedált mig minden kerék blokkolt és az autó elörefelé kiugrott a fékpadról. Na most hogyan tarja meg a vizsgabiztos egylábbal támaszkodva mikor a másikkal a hátsó féket nyomja?
eZ AKKORA KÖCSÖGSÉG MINT A BALESETI ADÓ.
Majd ha az etanol is müködik 105 éve az autokban és a motorokban akkor majd én is tankolni fogom.
Pécsről jöttem el én is. Az Elkó-nál volt két ismerősöm is HR-esként, az egyikük siklósi, a másikuk valami nagyobb kutya is volt, de ha ő lelépett (már kb 1 éve), akkor tényleg gond volt... (bár ő tényleg patkány, aki elhagyja a süllyedő hajót...) bár ha jól emlékszem, azért Saab-ra tellett nekik cégautó gyanánt...
Szerintem gyere fel Pestre, nem rossz hely, én már kezdem megkedvelni...
Egyébként soha nem mentem úgy vizsgára hogy ne lett volna jó a bicaj. Rossz fék vagy kódorgó kormány miatt én sem akarok megdögleni.
Olvasva a híreket a cégedről, remélem blackieix nem vagy benne az 1500fős kvótában
kb. 10 perc a vizsga nettó. Az más kérdés, hogy kis sorban állás elő szokott fordulni, de inkább ülök a kispadon egy órácskát, békésen pöfékelve, mintsem kötekedjenek. :)
komolyra fordítva a szót, nov. elején megyek Pécsre, addig megbeszéljük, meg lemérem a sajátomat :)
Email ment privátba a tömítésről. Megkaptad?
Max. Robág leugrik hozzánk vizsgázni. Kettőt löknek a motoron a fék miatt, megnézik a villanyt és kalap. :)