Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ehhez nem ártana tudni, hogy mégis miféle motorról van szó, pajtás...
Bocs Srácok !

Valaki megtudná írni, hogy ha leállításkor újabb indítási hangot ad a motor akkor mi baja van?
Itt már minden nemzeti, még a fasz is amit szopatnak a néppel vagyis velünk.
A KPM nél (most Nemzeti Közlekedési Hatóság vagy mi a franc) már 10évvel ezelőtt is használtak fékpadot a motorok műszaki vizsgáján. Volt pofájuk feltenni a 40éves 250es simsonomat. Engem is a frász kerülgetett hogy kiugrat a pali és összecsukja a szép veterán motoromat. Kellett is segítenem, tartottam a motort hátulról, hogy száradjon rájuk a bőr.
Annyira nem nagy ügy... nem mellékesen a biztonságunkat szolgálja. A nagy fékerő-ingadozás nem barátja a motorosnak, és inkább zárják ki a forgalomból a hibás vasat... a fékmérés sebessége csak néhány km/h.
- itt találsz képet a lap alján.

http://energotest.hu/gallery/g...

Amúgy fékpadból a fékpedál nyomására csak hátrafelé ugrik ki a jármű, amikor előrefelé ugrásszerűen jönnek ki vele akkor nem fékezik be a padot és leugranak a kuplungról. Ez a fékpadnak károsabb...
Nem tudom elképzelni,hogy egy motor hogyan lehet biztonságos a fékpadon?
Én már láttam autót kiugrani a fékpadról, aköcsög addig nyomta a pedált mig minden kerék blokkolt és az autó elörefelé kiugrott a fékpadról. Na most hogyan tarja meg a vizsgabiztos egylábbal támaszkodva mikor a másikkal a hátsó féket nyomja?
eZ AKKORA KÖCSÖGSÉG MINT A BALESETI ADÓ.
Az Etanol szerintem is egy szar, az otto motor benzinre van kitalálva.
Majd ha az etanol is müködik 105 éve az autokban és a motorokban akkor majd én is tankolni fogom.
blackiex! sajnálom... a volt PIP vezér jó ismerősöm, ő mondta, hogy a kíniak már érdeklődtek...

Pécsről jöttem el én is. Az Elkó-nál volt két ismerősöm is HR-esként, az egyikük siklósi, a másikuk valami nagyobb kutya is volt, de ha ő lelépett (már kb 1 éve), akkor tényleg gond volt... (bár ő tényleg patkány, aki elhagyja a süllyedő hajót...) bár ha jól emlékszem, azért Saab-ra tellett nekik cégautó gyanánt...

Szerintem gyere fel Pestre, nem rossz hely, én már kezdem megkedvelni...
........................újabb sikertörténet. köszönjük Emese !
Hogyne, Pápán a vizsgabiztos ott birkózott a vassal a fékpadon . Azért kis idő múlva megunta.
Mindenki benne van. Bezárt a bazár. Várom a végkielégítésem, illetve hogy a gyáregységet megvegye valaki más. Nincs sok kedvem felköltözni Pestre vagy Zalaegerszegre.
Kb. 20-25% etanol a többi benzin. Két hétig állt, utána volt gondom vele. Úgy hallottam a benzinhez képest sokkal agresszívabb anyag, megmar bizonyos anyagokat ( mint az én tűszelepeim). Igaz 103 az oktánszáma, de kisebb a fajlagos égéshője. Bár ezt te biztosan jobban tudod nálam.
Eddig itt sem kötekedtek , meg most sem lehet azt mondani hogy rosszindulatúak, de az állomás be van kamerázva úgy hogy észnél kell lenniük.
Egyébként soha nem mentem úgy vizsgára hogy ne lett volna jó a bicaj. Rossz fék vagy kódorgó kormány miatt én sem akarok megdögleni.

Olvasva a híreket a cégedről, remélem blackieix nem vagy benne az 1500fős kvótában
Mondom, max lejössz Siklósra. :)
kb. 10 perc a vizsga nettó. Az más kérdés, hogy kis sorban állás elő szokott fordulni, de inkább ülök a kispadon egy órácskát, békésen pöfékelve, mintsem kötekedjenek. :)
Meg, intézem. :)
afenébe... látod, most a nyakamon maradt :)))

komolyra fordítva a szót, nov. elején megyek Pécsre, addig megbeszéljük, meg lemérem a sajátomat :)
Jelentem megnéztem a gyári kormányt elejétől a végéig E betű sehol nincs csak a bal oldali markolat alatt BA233 de az meg ugye a markolat miatt nem látszik. Az egyenes kormányon meg az égadta világon semmi felirat nincs.
Úristen még a féket is megmérték ? Mik vannak :)))))))
Idén voltam vizsgán,és most már tényleg szigorú. Megnézték a villanyt működik-e és még fékpadra is kellett menni, de E betűt nem kerestek, bár ha a kormány alján van akkor nálam nem nagyon látja. Ezelőtt elég volt az udvarba beállni meg kiperkálni a vizsgadíjat. Most le van véve a gyári kormányom megyek a garázsba és megnézem
Szia!

Email ment privátba a tömítésről. Megkaptad?
Jaj bocs...láttam hogy mást is érdekel...elötte meg már lebeszéltem magam róla...aztán elfelejtettem írni.Add el másnak nyugodtan!
Szécsény mellet.
Nekem nézték, frankón megkeresték rajta, én sem tudtam hogy van benne ment is a para, de aztan meglett a kormányrúd közepén alulra forgatva pont a két rögzítés között.
Nem tudom, eddig semmi hasonlóba nem ütköztem "idelent". A gyári kormányaim egyikén sem volt E jelzés.

Max. Robág leugrik hozzánk vizsgázni. Kettőt löknek a motoron a fék miatt, megnézik a villanyt és kalap. :)
Gubancos lehet vizsgán akkor... :(