ActEvo? Cseréld le, mielőtt tönkrevágja a biciklit. Ez mosogatólé, nem olaj. Nem vicc, ez komoly...
Ami a tuning elektronikát illeti, erősen kétlem, hogy egy ilyen paraméterű motor működésébe beleugasson, főleg, hogy házibarkács. Ezeket leginkább pörgős sornégyeknél használják, 5-10% teljesítmény növekedést érnek el vele, de nálad max annyit csinál, hogy a gyújtást nem tiltja le adott fordulatszám felett, vagy az előgyújtás paraméter-táblája más kicsit a gyárinál, bár ez egy 70 fokos V2-nél elég szükösen variálható. Nem véletlenül nem kapható hozzá kész tuning elektronika.
A gyertya szikrájának a sebessége nem változtatható, az fénysebesség-közeli érték, a fizika törvényei szerint.
Bukósisak vásárlás előtt állok. 50.000.- van rá. Javaslatokat kérek. Új, vagy használt? Felhajthatós, nem száguldozós, chopperes (max. 100 km) tipus vagyok. Milyen márkát nézzek. Az se baj ha nem márkás, de megbizható, könnyen kezelhető stb.....
A REPUBLIC-nak vagyok a technikusa, szállitója és sassion szenésze (ütös hangszereken). Valamikor a 70-es években 10 éven keresztül profi dobos voltam. Sajnos ez rég volt. Most a motor a szerelem. Üdv.
Vissza térve az előző tuning cuccal kapcsban. Ha gondoljátok lemegyek és lefényképezem de nem látszik semmi csak a hűtő. Nincs kedvem lebontani érte a motort. :D
Nem hiszem ,hogy sokkal okosabbak letettek így vissza olvasva amit írtam, de sry én nem nagyon értek az elektromos dolgokhoz. De hiszek a tesómnak ,mert tényleg ért hozzá több ilyen sulit is végzett meg nagyon komoly szakember az ilyenekben. Meg hát gondolom akkor az előző tulaj se kamuzott.
Elektronika tuning:
Gyorsabban adja le a szikrákat a gyertya.
Ennek a cuclinak külön hűtője is van a bizti kedvéért.
A fordulatszámot nagyobbra tudom pörgetni, stb.
Nem nagyon értek hozzá, nem én csináltam.
Amikor megvettem ez már benne volt és valamit motyogott is róla a fazon ,hogy olyan tuning amitől kicsit több a le meg magasabbra feltudom pörgetni a fordulatot. És most azért írtam ki ide ,mert átnéztem, meg megnéztem hogy mi az a baszott nagy hűtőborda a seggem alatt. Aztán bratyóm jobban ért az elektronikához mint én és ő is megnézte kicsit jobban és mondta ,hogy ez szerinte 80% ,hogy ezt csinálja. Aztán ,hogy működik e fingom sincs. :)
Szia!
Én egy DKW RT 125-sön vizsgáztam az egykori NDK-ban.
Úgy gondolom, hogy ez a típus volt a mi Csepeljeink "ihlete"
(Mint két tojás, úgy hasonlítanak egymásra.)
A második VH. előtt is zümmögtek már Németországban.
Ami a tuning elektronikát illeti, erősen kétlem, hogy egy ilyen paraméterű motor működésébe beleugasson, főleg, hogy házibarkács. Ezeket leginkább pörgős sornégyeknél használják, 5-10% teljesítmény növekedést érnek el vele, de nálad max annyit csinál, hogy a gyújtást nem tiltja le adott fordulatszám felett, vagy az előgyújtás paraméter-táblája más kicsit a gyárinál, bár ez egy 70 fokos V2-nél elég szükösen variálható. Nem véletlenül nem kapható hozzá kész tuning elektronika.
A gyertya szikrájának a sebessége nem változtatható, az fénysebesség-közeli érték, a fizika törvényei szerint.