tiszteletem mindenkinek, tud v.ki h
asznalt gumi kereskedest? Qvadra kellene nekem mert van ra vevom csak gumit kellene cserelnem, itt a meretek at25x10.00-12,at25x8.00-12 koszonom a segitseget.beke
Az oldaltámaszt az én motoromra (535) passzol . Nekem csak a felfogatója kellett volna mert jelenleg hosszabb láb van rajta és azzal nagyon ferdén áll. Sajnos ezzel a felfogatóval és a hosszabb lábbal meg nagyon egyenesen áll. Ezért inkább meghagyom a régit. Szaddi azt írta lehet hogy érdekli de azóta nem nyilatkozott. Ha kell vidd el próbáld meg ha nem jó visszaadod.
Bélelt a nadrág, de nem kivehető. Nyáron egy picit meleg, de nem zavaró, már alacsony tempónál is szellőzik, illetve elég jól bírja a vizet. eddig egyszer ázott be, amikor megállt a víz a nyergen a lábam között, és a slicc résznél utat talált...
nekem egy BF nadrágom van, farmerszabású fekete cordura. összecipzárazható a bőrdzsekimmel. természetesen aláöltözni ennek is kell. Én honvédségi molinót használok, nálam bevált, illetve van egy Bstar térdmelegítőm. Ez utóbbi azért is hasznos, mert eltartja a nadrágot a lábamtól, azaz légrés marad...
Littlerock!
Nadrág vásárlás előtt állok és írtad, hogy van egy nacid ami nagyon jószerepelt 0 fok környékén. Adj vagy adjatok valami tippet, hogy milyen nadrágot nézzek.
Szabi.
E85-t semmiképpen ne tegyetek a gépbe. Én benzinnel keverve megpróbáltam, menetteljesítményben semmi különös, de utána! Kombinált fogóval kellett kihúznom az úszó feletti szelepeket, úgy beálltak. Finom smirgli+egy kis kétütemű motorolaj, szerencsére azóta kifogástalanul működik.
Az oldaltámaszra, itt volt egy jelentkező, ha neki nem kell, akkor viszem amennyiben 535/400-asé. Ha én nem is jutok el odáig, akkor intézek átvevő személyt.
Menetes hüvely: kívül 14-es, belül 10-es menettel rendelkező "cső". Esetedben túl vékony lenne a fala. Esetleg esztergán ezekről is le lehetne szedni a fölösleget, és vágni rá 10-es menetet.
de ha bemelegedett a motor,akkor nem lesz nagyon magas az alapjárat?mert most is úgy van,hogy indítás után szinte alacsonynak tűnik..de ha megyek vele pár km-t akkor meg mintha már magas lenne az alapjárat.
Ha tényleg kell akkor nem hirdetem az oldaltámaszt. A menetes hüvelyt nem értem. A helyzet az hogy a kiemelő 14 mm átmérőjű csavarral rögzülne. A kormánykiflin 10mm átmérőjű a lyuk. Sajnos elsőre olyan mintha az aluminium öntésekor került volna a csavar a kiemelőbe.
Ezek a gépek így indulnak hidegen szívatóval. Ez van ...nincs automata szivató,az autok is szívatóval indulnak csak ott már soknak van automata szivatója.
Csak egy ártatlan kérdés: a tőcsavarokat nem lehet kivenni? utána egyedileg legyártatni két megfelelő csavart? a köztes menetes-hüvely necces lenne, mert ugye 8mm-es magátmérő, és 10-es külső, illetve 11,2-es magátmérő nagyon nehezen kivitelezhető... csak 0,6 - es falvastagság maradna. Bármelyik esztergályos megcsinálja a csavart...
Ha a sztender nem talál gazdára, akkor novemberben megyek Pécsre, elhozom az említett áron :)
Szia!
Én úgyszoktam ilyen hidegben,hogy teljesen ráhúzom a szívatót és ha pörgeti az önindító akkor húzok egy közepes gázt. Mihelyt beindult a gázt azonnal visszaveszem és a szívatót visszább tolom, ilyenkor az alapjárat egy kicsit megemelkedik, innen tudom nem kell jobban visszavenni a szívatót. Nekem is nehezen indult ha nem húztam koppig a szívatót.
asznalt gumi kereskedest? Qvadra kellene nekem mert van ra vevom csak gumit kellene cserelnem, itt a meretek at25x10.00-12,at25x8.00-12 koszonom a segitseget.beke