Arra nem gondoltál, hogy áthozd hozzánk egy jó szakihoz? Itt a fórumon biztos tudnak ajánlani Szabolcs, vagy Hajdú Bihar megyében valakit akiben meglehet bízni. Télen kevés munkájuk van.
megertekej, csak az a baj hogy az egyetlen ara valo szerelo kornyeken megkozelitoleg se tudta megmondani hogy mi lehet, annyit mondot hogy ez goz, de lehetetlen,
szelepvezetok korul szejel neztem meg amikir osszeraktam mert mindent atmostam benzinel es levegovel kifujtam, de etol fuggetlenul lehet repedes, szaz euroert kapnek komplekt hengerfejet csak nem tudom hogy az mennyire van jo allapotba, beke
az itteni arak 1800-2000 kozot,91 es masodik gazdaja vagyok 36000 ba vettem most 50 ezer van benne felujitason ment keresztul meg van rajta javitni valo de meg lesz csinalva igy hirtelen ennyit tudok mondani jah xv535 os, beke
Csak 2 lehetőség van. Szelepszár mellett, vagy gyürük mellett.
Én a hengerfej repedést kizárnám, mert akkor pont fordított lenne a füst mennyisége. Alapjáraton kevés, mivel lényegesen kevesebb az olajnyomás, fordulaton több, mert lényegesen nagyobb az olajnyomás.
elhiszem, a dugot ,hengert,gyuruket ellenoriztek rendben vannak allitolag, v.hol bele omlik az olaj de hogy hol az rejtej de muszaj lesz kideriteni,kosz beke
a masik dolog a kattogas erosen szelepes szerintem az tortent hogy a szervizbe ossze vissza pakoltak vissza a szelepeket es a karokat(nem jut eszembe a neve) es nincsenek osszekopva azert csinal igy. de lehet hulyeseget mondok, amugy fordulaton a kattogas is erosen enyhul
Fordulaton teljesen megszunik a fust es a szag is teljesen jol uzzemel, teljesitmeny nem valtozot csak a proba kedveert kihuztam belole 150 et ugyan ugy megy mint ment ezelot, elso hengernel van a bibi mert ott kormolja csak a gyertyat hatso tokeletes, kipufogo szimeringet mar lecsereltem meg egyszer ott biztos nincs baj, a szivohoz nem ferek hozza de keszitek oda is speci szerszamot hogy letudjam cserelni blokk kivetel nelkul, mondom nem en szettem szet a vezermuvet de nyomai vannak annak ahogy leszedtek a fogaskerek szorito csavart allitolag nagyon nehez volt, aztan ok csak ujbol bemartak a szelepfeszkeket annyit csinaltak allitolag, aztan hogy mit basztak el nem tudom, annyi eselyt latok meg hogy eloszor kicserelem megent a szimeringet ha nem valtozik sajnos le kell bontanom az elso hengerfejet megent amit mar nem szivesen teszek mert minden pakolas uj es nem keves penz volt...beke kosz a segitseget mindenkinek
Igen, jól emlékszel. Inkább a szelep vezetők a sérülékenyebbek. Vezető cserénél a vezetőt fagyasztani, a hengerfejet melegíteni kell. Ez kizárásos alapon látatlanba a legvalószínűbb tipp. Egy hibás szívószelep szimering ill. vezető 1000km-en 2-4deci olajat meg tud enni.
Csökken a szivooldalon a vákum, gyorsabban mozognak a szelepek, az olaj viszkozitása nem változik és ami bejut az fordulaton jobban elég nem látszódik annyira. Az új szimering nem biztosíték. Lori írta a hengerfejet nemrégen újították. A szimeringet és szelepvezetőt nagyon könnyen ellehet repeszteni felütéskor ami akkor nem látszódik.
Biztos van lényegesen közelebb is, csak meg kell találni.