Hali skacok találtam melót! (Asztalos)
Csak kinti szerelések. Ha 2-3napon belül nem írok a Fórumra ember rablók áldozata lettem!
Légyszí tegyetek meg értem mindent akkor!
Na sziasztok! :)
Halli! van egy foncsorom és a hozzávaló gyűrűk! Holnap után lefotózom! akkor leszek otthon! Ha addig nem találsz! 06703339650 s számon elérsz! 400 viragón volt csak a műanyag lámpa ház elkezdte ledobni a krómot!
Igazából nincs különösebb oka csak a helyi akumlátorboltban van egy zselés 20ah -s aminek jó a mérete és a másik motoromba két éve vettem egy ilyen tipusu csak kisebb akkut és lenyűgözött az ereje meg az hogy milyen sokáig tartja az áramot hosszú állás alatt is.
Szia! Próbáld meg indítás előtt sebességbe tenni és megtolni,utánna üresbe , kuplung behúz és úgy indít.
Össze vannak tapadva a fém és a parafa lamellák.Ha így megjavul akkor nem kell költeni és aggódni miatta.
Szerény véleményem szerint semmi értelme, illetve nem sok. Ahogy az előttem szólók is mondták, a generátor nem tölt többet, mint kell. Arról nem beszélve, hogy alapból a generátor az, ami kevéske, csupán 200-210W körüli (max 14V és 15A). Amellett a 20-as akksi nagyobb is, erősen módosítani kellene ezt-azt az akksitartó tájékán.
Ha indítási gondjaid vannak, inkább keress nagyobb indítóáramú 16-os akkut. Ha nagyteljesítményű fogyasztókat etetnél (markolatfűtés, hűtődoboz, szivargyújtó ajlzatos nagy fogyasztású akármik), ahhoz kevés az akksicsere.
Elméletileg nem okoz gondot a nagyobb aksi... de sok értelme nincs, azon túl, hogy jóval drágább.
A generátor mindig csak annyit tölt utána, amennyit kell, és a nagyobb áramfelvétel, nem számottevő... Az Octavia-mban volt 100-as, aztán 88-as aksi. egyik sem volt tartósabb, mint a mostani 6x Ah-s... nem a kapacitása fogy el, hanem zárlatos lesz egy mai aksi...
Ha csak indításhoz kell, és nincs nagy áramfelvételű fogyasztód, akkor miért szeretnél nagyobb kapacitású darabot?
Tanács kéne.
Ezeken a hideg reggeleken még 2 km után is szivatóznom kell, hogy ne álljon le a gép, illetve, hogy induláskor vegye a fordulatot.
Ha az időjárásra való tekintettel kicsavarnám a keverékszabályozó csavart, az segítene? Valamikor nyáron a fogyasztás miatt csavargattam beljebb, de már nem is emléxem, hogy visszaállítottam-e.
Üdv mindenkinek ! Szükségem lenne Virago kuplung karra, és a kar tartó / visszapillantó tartó / alu öntvényre. Ha valaki boltot, vagy bontót tudna, megköszönném. Üdv : gézi
A Kecskeméti Czencz motors -nál van egy jó, a páromé volt 6 hónapja cseréltük be, nagyon jó állapotban van, tankját és a sárvédőket is lefényeztettem szép új eredeti színűre. Szerintem simán tudsz alkudni belőle mert már 6 hónapja náluk van :) Túl sokat akar a szarka....
Lehet hogy más de ha nem csinálom, első kapcsolásnál állóhelyzetben nem fullad le de visszaesik az alapjárat . Ha bemelegszik a motor a jelenség nálam megszünik
Én reggelenként induláskor járó motornál mielőtt egyesbe tenném néhányszor behúzom és visszaeresztem a kuplungot. Sokkal könnyebben veszi az egyest és elmarad a reccsenés is.
Csak kinti szerelések. Ha 2-3napon belül nem írok a Fórumra ember rablók áldozata lettem!
Légyszí tegyetek meg értem mindent akkor!
Na sziasztok! :)