Ez olaj füst a javából, ha csak alapjáraton füstöl és fordulaton teljesen megszűnik,
akkor valószínűleg a szívószelep mellett szívja be az olajat . A kipufogószelep mellett menet közben nem szívja be az olajat. Ha a gyűrűknél lenne tömítettségi hiba, akkor bizony terhelésnél is füstölne.
előszőr is a hangja inkább zakatoló, erős, denem igazán virago-s. a füstöt én a dugógyűrűnek gyanítom, van kompressziód? csakhogy a szelepeket sem zárnám ki, hogy húz?minden lóerőt (Kw-t ) elő tudsz csalni gyorsuláskor?gyertyák beköpve-e. fogyasztás?
Teljesen 100% -osan megszűnik a füst fordulaton ?
Szaga is ?
Baromi hihetetlennek hangzik, mármint az hogy alapjáraton füstöl de fordulaton nem, ha bárhol valami szívárgás van akkor fordulaton még jobban kéne füstölnie, ha nyomás függő akkor is.
Csinaltam egy videot a fustolesrol...jah es van v.mi zaj is ami nem tudom egyenlore hogy mi. csekoljatok, es koszonom a velemenyeket beke http://youtu.be/8o5VZ1nFtcQ
Tiszteletem,engem nagyon is erdekel a mocid, az 535 osomet pont egy ilyenre szeretnem cserelni a gond csak az hogy elob el kell adnom az enyemet mi csak szerintem nyar elejen jon ossze, ha addig meg meg lesz akkor beszelunk es biztosan megtudunk egyezni beke
A fogyasztásról annyit, hogy az 1100-as normál használat mellet megáll 5-5.2-ből, míg a 150-es ETZ-m 4.5. Nem feltétlenül köbcenti függő, súly-LE-ccm+vezetési stílus (megfelelő beállítás, és hibátlan szerkezet esetén).
Sziasztok,
Hosszú, szép emlékekkel teli együttélés után el kell válnom egyik kedvenc motoromtól. (Köpjetek le, vettem egy Harley-t ).
Ha valakit érdekelne, szóljon...
(majd idővel meg is hirdetem, de még húzom az időt)
KI
A Párom 160cm és 52 kg.
Neki egy 250 -ese volt másfél évig. (nekem 750 -es)
Tavaly nyáron egy 10 napos túra keretében elmentunk a Garda tóhoz olaszországba, cirka ugy 3000 km az egész karika.
A moci vígan bírta, csomagot is simán raktunk rá egy 33 Literes Givi hengertáskát.
DE.
Még a 250 -es is kevés előzésnél és komolyabb emelkedőknél. Kb 90 -ig nagyon jól gyorsul tényleg meglepően jól, de utána azért elfogy, megy ugyan 130 -ig de 90-130 között már lassan gyorsul (hisz ez egy 250 -es semmi meglepő). Előzéseknél nem tudsz vele megugrani úgy ahogy kellene.
Namost egy 125-össel mégúgysem.
Amit még elmodanék, hogy szerintem a 250 -es virgács (és most itt elnézést kérek a 250 -es tulajoktól) futóműve az nagyon alap, könnyedén bebicsaklik a kormány, a páromnak sokkal jobban bírkóznia kellet a kis géppel mint nekunk többieknek a 100 kiloval nehezebb gépekkel.
A 250 -e nagyon könnyű gép, te is könnyű vagy meg a gép is, jött egy kis szél és míg én vígan motorozok a páromat elfújta, egyszerűen kevés a súly ha kicsi motor kicsi lány az összeállítás.
Azóta már eladtuk és lett egy Honda VTR250 helyette ami ég és föld az XV250höz képest minden tekintetben.
Ha nem vagy csoppermániás, akkor ha rám hallgatsz kezdésnek inkább vegyél egy régebbi CBF250 -et vagy régebbi VTR250 -et, ezeket várhatóan olcsóbban meg is kapod mint a virgácsot, és szerintem a motorozás élménye is jobb lesz.
Összegezve nem árt ha legalabb 160kg körül van a motorod , és jó futóműve legyen, az sokkal többet számít.
Mégegyszer bocs ha valakinek a lelkébe gyalogoltam nekem ez a tapasztalatom a 250 -esröl.
Hát nekem a 250es viragom 3-3,5 liter közt evett de le lehetett vinni 2,5-re is, ami most van benyeli a 7-8at is simán ha új hajtom, de jöttem ki vele 4,7lityóra is, ...ez egy 1400cc-s motor, ez a csuklódtól is függ...:)
Ha tényleg annyira el lett barmolva a vezérműved , csoda, hogy tudsz vele menni. ez hosszútávon nem nyerő, valahol az úton behal, csak nehogy előzés közben ha meghajtod. szerencsés hazaérést!
Kérdésedre válaszolva ,hogy mennyit eszik többet egy "nagyobb motor" szerintem is tévhit, és butaság... Ez sok mindentől függ.
Hát nézd... Nekem egy Yamaha XV Virago 400ccm 1991-es gépezetem van, és (4,5l / 100km-en. 12literes tank 10nél lehet átkapcsolni.) Előzgetésekkel és néha egy nagyobb gázfröccsel...:) De hozzá tenném ,hogy nekem szerintem a normálnál többet eszik ,mert nekem kéne már egy karbi állítás.
25kw-ig vehetsz motort!
Azok általában 250ccm motorok!
Az enyém egy 400as és 28kw! :) (Nem szokták nézni...)
Engem eddig 1x állítottak meg és sima rutin ellenőrzés volt és az volt a rendőrbácsi mondata ,hogy "Minden rendben van tovább mehet. Jah még valami SZÉP MOTOR!" :$ :D
De én szerintem annak ellenére ,hogy 55kg-os Leányzó vagy, nem feltétlenül kell max 125ccm. Ha ügyesen kezeled a gépet egy 400as sem jelentene gondot.
kosz, hat agyaltunk mar ezzen sokkat, le kell bontani a hengerfejet es akkor kiderul, volt hengerfej felujitason egt muhelybe mar arra is gondoltam hogy elrepesztetek v.mit mert nagyon durvan tudtak csak leszedni a vezermu fogalerelet, egy nulla ide vagy oda az semmi:p telefonrol irok uton vagyok:p
üdv. Lori, őszintén gratulálok neked a jól sikerült évlezáró futásodnak, csak az a füstölgés alapjáraton, az mitől lehet? ha terhelés alatt megszűnik akkor üresben meg miért? azt tudod, hogy a fekete füst a benzin, a kékes meg az olaj füstje. csak nem állt össze a karbi, vagy a gyertya beteg? nekem a fehér gőzpára van ilyen hidegben, de az a benzin hibája. nemrég ajánlottak itt a fórumon etanolt, hogy a viztaralmat csökkentse, hasonlót én is alkalmaztam, kb. 10 L benzinhez 4-5 köbcenti alkohol (95%) a téli hibernálásnál megköti a vizet. de az a tizenegyezer köbcentis motor!?!,
nemis tom ki gyárt ilyent... de nagyon zsír lenne!
Ráadásul vadi uj szelepszársimmeringeket tett be.