Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszteletem. Kaczko urat en se ertem hogy mire gondol de megmerem, cska nem tudom hogy mit kellene. most fejeztem be a faricsgalast, olyan pisztolyal csinaltam amit te mutatal csak levegovel mukodost, sajnos az olyan fej nem birta amit mutatal es a koves se, rendes vas maro fejet tettunk belle azzal lenagyoltam aztan a finomal lesimitottam ilyen let, most passzol minden bellecsuszik szeppen, tiszteletem
A multkor mintha azt írtad volna,hogy a hátsóhenger állt le, most meg az első? Nem cserélted fel a két gyertyát mert akkor meg van a hiba.
Amelyik hengerbe teszed a rosszat az durrog.Akkor kuka a gyertya.
Nem gyári kipufogója van (már így vettem), de miután megvettem ennek már jó pár éve, semmi hasonlót még nem tapasztaltam. Azt mondja a szervizes srác, hogy még mindig nagyon üledékes, koszos, mert nem tudtam használni terhesség, gyerekek stb. miatt több mint egy évig. Állítólag többször is átmosta.
Szia!

Köszi az infót. Pontosan már nem emlékszem, hogy milyen betüsor van a gyertyán, csak arra, hogy egyik 9-es a másik 7-es végü volt. Gondolom egyenlőtlen a hőértéke.
A kipufogó nincsen kiherélve mert ha visszaveszed a gázt és motorfékkel gurulsz akkor szokott durrogni, de ha gurulásközben behúzod a kuplungot és abbamarad a durrogás akkor kivan herélve a kipufogó és szegény az alapjárati keverék azért durrog,de ebben az esetben behúzott kuplungnál visszaesik a fordulat alapjáratra és a durrogás megszűnik.
Szia!
Belevaló gyertyákat kéne beletenni NGK BPR7 -es kell belle.Ujakat lehet a gyertya szar.
Sziasztok!
Korábban írtam, hogy szervíz után nem megy a hátsó henger, meg menet közben leáll (92-es 400-as Virago). Kiszedtem mindkét gyertyát elég nedves volt mindkettő(felemás gyertyát rakott bele a szervizes, azt raktam vissza mert nem volt más), megpucoltam ráindítóztam, szikra van. Minden okésnak tűnt. Ma reggel első kapcsolásra indult. Viszont az első henger pár kör után indult csak be. Mikor a gázt visszaengedtem nagyon durrogott. Nem tudtam kidolgoztatni belőle a lerakódást, pedig 40km-t mentem vele. Gyanakodjak v.milyen problémára, vagy folyamatos használatkor megszünhet ez a jelenség? Nem vagyok egy műszaki ember, csak próbálom megúszni olcsón.
Én mindenféleképpen kimérném, vagy próbaindításra rövidre zárnám ezt a két kapcsolót. Ha a kormánykapcsoló működik, akkor a sztender kapcsolóját. És nézd meg, hogy nem csúszott e szét valahol véletlenül csatlakozó.Aztán elkezdenék mérni, hol fogy el a szufla. Az "üres" jelződ világít?
Ütögesd meg és kapcsold erőszakosan ki be a Run kapcsolót mert nekem az néha kontakt hibás, lehet a Tied beszart tartósabban.
Hol vastagabb? Nem értelek.... Rajzold meg az egyik fotón, hogy mire célzol.
üdv
az őntvény falvastagság nem egyenlő valaminek az átmérőlyével
a képen jol látszik az eltérés az őntvény vastagab
a blok egyikfele melegeb lesz a másik félnél
Próbáld megkeresni az oldalsztender kapcsolójának a szálait, és mérj re ellenállásmérővel miközben mozgatod az oldalsztendert.
A hengerpersely számára kialakított lyuk átmérőjét leszámítva nem látok különbséget. A problémás oldal meg fel lesz bővítve és jó lesz.
üdv
a képeken jo látszik hogy az egyik blok fél vastagab
Mire gondolsz konkrétan? Miben tér el a blokkfelek anyaga?
Annyit csinaltam, hogy megtalalva a kanyarjelzo szalat, kiszedtem az eredeti csatlakozobol, rakotottem a rele`re es kulon kotottem ''+'' szalat a rele`nek. Az elvileg nem kellene bekavarjon. Hacsak az eredeti rele`nek nincs szuksege arra a szalra is. Visszakotottem eredeti allapotba is, de sajnos nincs kulonbseg. Ami szemmel lathato, az az, hogy nem eg a "Neutral". Az csak akkor egett, ha kapcsolt a legnagyobb rele` is. Lehet esetleg valami a gyujtasvezerlobol?
Ha máshoz nem nyúltál először próbáld egyenként lekötögetni a ledes relét, majd az index kanyarkapcsoló szálát, hátha ott nem tetszik valami a gépnek
Pontosan olyanok a tunetek. A moci kozepsztenderen van. A kapcsolo mukodik es mikor "RUN" allasra teszem, akkor kattan a relle es tolt az uzermanyag pumpa is. Es persze uresbe van. Sajnos nem az a gond. Valami elektromos valami lehet, mert egyszer indulni akart volna. aztan semmi
Én első körben a kormányon levő leállítókapcsoló környékén néznék szét. Teljesen olyanok a tüneteid, mintha az lenne kikapcsolva, vagy pedig a sebességben letámasztott sztender esete.
Tiszteletem.
Sikeresen szetszedodott, megtekercselodott es osszerakodott a moci. Volt toltes meg minden. Aztan oromombe lecsereltem minden vilagito testet LED-esre. Megvasaroltam a LED-nek valo relle`-t. Megkerestem a kanyarjelzo szalat es bekotottem a relle`t. Szepen villogott. Aztan jott a gond. Be akartam inditani s hat sem "NEUTRAL" nem egett, sem a moci nem indult. Oninditozas kozbe kigyul a piros lampa es mindha rovidre zarnam az egeszet, a lampak is kialszanak. Leellenoriztem a tobbi relet is. Ha elforditom a kulcsot, hallatszik, amint az egyik kicsi kattan. Kontakt spray-vel befujtam minden erintkezot de semmi. Egyszer veletlen lett "Semleges" es akkor ereztem, hogy a legnagyobb relle` is kellene kattanjon. Probaltam inditani 1szer. Aztan masodikra mar elment ismet minden. Csak a vilagitas mukodik. Mit nezzek meg? Mit ellenorizzek?
Koszonom,
Ervin
üdv
dávid kérlek légyszives vegyétek figyelem be
a blokfelek eltérő anyag vastagságát is hő elvezetés szempont jábol
A rugókat össze kell nyomni, aztán a biztosító csészét kivenni. Utána levehető a rugó a szelepről és hozzá lehet férni, kivenni, betenni, stb.
en is isgy szeretnem, csak most agyalok hogy kapjam szet a szellepeket is tudtomal ott is vann v.mi szimering
annyiert nem.nallunk praktiker van de nagyon borsos az ara ennek a cuccnak,multnap latam ilyen markaju szetet kb 20 ezer volt akciosan
Figyu... Rém egyszerű. Ami szakadt vagy nagyon deformált (pl. ellapult gumigyűrű) az cserés. Ami még rugalmas, egyben van, azt nem muszáj. Igazság szerint én a helyedben mindent kicserélnék, ami csak van, mert ha valamit csinálunk, csináljuk JÓL.