Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A másodikat nem értem miért nem linkelte rendesen...
Majdnem olyan mint amit nekünk nyomtak Vasárnap! :P Durva! :D

Most néztem végig hát ez kurva jó! Érdemes megnézni ha röhögni akartok! XD
http://youtu.be/7Ws5DuN2Fgk 1.rész
http://www.youtube.com/watch?v... 2.rész
Jajj de tetszik :D

üdv
dávid lehet hogy őszetudjuk hozni az alkatrészt
hivjál skype
Szia,

Vedd ki a gyertyákat lássuk mit mondanak, hogy néznek ki.
Szivató jól működik ? Hidegen kell szivató vagy egyből jár a motor szépen hidegen is ?
Akkor először nézzük meg a gyertyát.... Sztem túl sok anyagot kap.
Köszönöm!Ha feljebb emelem az alapjáratot, akkor is leáll.
Gyertyavizit első körben. Úgy hangzik, mintha túl dús lenne az alapjárati keverék és ha nem kap plusz levegőt (kis gáz, illetve egyenes helyzetben a bowden feszülés/lazulás miatti pillangószelep mocorgás), akkor leáll. Ha a gyertya sötét, kormos, akkor szegényítened kell. A leírás a Virago.ro-n fent van.
Mennyi az alapjáratod? Nem ártana picit emelni rajta, 1000 f/p környékére.
Sziasztok! Meg tudná-e valaki a hiba lehetséges okát magyarázni, esetleg megoldást a problémára?
Egy XV535-ről van szó. Meleg motornál alapjáraton megáll, ha kis gázt adok, akkor viszont tovább jár, de akkor sem egyenletesen a két henger. Ha oldaltámaszra állítom, akkor is leáll de csak meleg motornál!A probléma csak a MELEG motornál fordul elő. Szinkron be volt állítva, karburátor kitisztítva. Szóval nincs ötletem. Ebben kérném a segítségeteket.
Köszönöm!
Nem annyira a többlet miatt inkább a formája tetszik meg az hogy a térdemmel kényelmesen tudom tartani a tankot mert az eredeti vékonyka szinte elveszik a lábaim közt. Persze ha kiderül hogy nagyon macerás akkor töröljük a projektet
Szia!
Azt írod,hogy az álltankos modelleknél az álltank helyére kell föltenni és 9 lityoval megnöveli a kapacitást.
Na most nekünk eleve ott van a gyári tank amibe belefér 4-5 liter mármint a fölsőbe, akkor meg minek a macera azért a kevés többletért. Ez tényleg annak való akinek csak dísznek van a felső tankja,azok meg kevesen vannak de én láttam olyan mocit a nyáron Nagykálóban egy találkozón.
Igen azzal is le lehet szedni, csak azt is be kell akasztani v.hova ami persze nem torik... en olyanal tortem majdnem le egy fulet
Anno meg en is spaniferel fogtam le, de az is egy nehez muvelet volt, mostmar levegopisztolyal nyulok csak hozza, az meg lazit minden csavart anelkult hogy megforgatna a dolgot.beke
webforditas.hu Mindenkit megtanít, legfeljebb érteni nem lehet....
Vagy lenne legalább más nézetből is fotó. Esetleg ha nem csak annyit tudnék angolul hogy oké.
Én egész egyszerűen úgy oldottam meg a méret eltolódást, hogy a vázra fúrtam a rögzítőfül helyére egy 8mm-es lukat, a lukra pedig ráhegesztettem egy M8 anyát. Nem egy nagy baleset. Ha pedig a hátsó fül sem egyforma, akkor azt valószínűleg a tankon kell hegeszteni, festetlen tanknál ez nem nagy probléma. A csőcsonkok számát, és elhelyezkedését lenne jó valahogy megkérdezni, mert a Te gépednek kettő kell, ha jól emlékszem, az egyik talán 8-as, a másik 12-es méret.
Biztosan így van mivel Te már cserélted a tankot. Egyébként a rajzon mintha az áltank nyílása is keskenyebb lenne. Persze nehéz a két rajzot összehasonlítani. A csövekről ír valamit hogy adnak hozzá vagy rendelhető vagy a franc érti. Sajnos én nem.
Ha figyelmesen megnézed a rajzot, azon is látszik, a tank felső vízszintes pereméhez viszonyítsd a rögzítőfül távolságát, úgy észre lehet venni. A hátsónál is nehezen, de észre lehet venni a különbséget. És ami még aggályos lehet, hogy az áltanknál nincsen az alsó-felső tankot összekötő csőcsonk a tank alján, ezt nem tudom, hogy oldhatták meg a kétsapkás tanknál. Egyébként tetszik, ha ezt előbb megláttam volna, biztos megvettem volna.
Akkor oké, én a fényképeidet néztem, nem tudtam hogy átszerelted.
Nem, az enyém 87-es californiai áltankos. Én szereltem rá rendes tankot, azért szóltam hozzá.
Ajaj. Jogo most látom hogy a te virgácsod is "90 utáni. Nekem a régebbi évjárat méreteire lenne szükségem
Előre is köszönöm, de a biztonság kedvéért lemérnéd a tanknyílását is. Mármint ott ahol a légszűrö van.
Én még nem hallottam 535-öst csak úgy, mellékzörejek nélkül járó motorral, már nem is fülelek, leszoktam róla.
Ha kell, holnap szívesen lemérem.
Srácok
Sajnos továbbra is hallgatódzom motorozás közben. Bár van aki azt mondja, hogy fúrjuk ki a kipufogómat, így nagyobb lesz a hangja és akkor nem fogok semmi különöset hallani a motorból.
Bár én ettől még nem lennék nyugodt.
A következőt tapasztalom: Olyan 70-85 Km/óra közötti sebességnél.
5.-ben. Ha gázt adok akkor hallom a ciripelést, csörgést a jobb oldalról a motorbloktól. Lehet hogy jön balról is, csak a bal fülem sokkal rosszabb, .
Tippem szerint a vezérmű lánc csöröghet be ilyenkor. Mivel 90 Km/h fölött már nem hallom.
Vagy lehet hogy csak azért mert akkor ép átlépem az 1 machot, és így elhagyom a saját hangomat?
Számomra ezek a zörejek kész rejtélyek.
Ki mit tippel? Egyáltalán érdemes ezekkel a hangokkal foglalkozni? Vagy amíg nincs teljesítmény csökkenés, vagy fogyasztás növekedés addig hagyjam a francba?