Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az áltank, és a rendes tank két első rögzítése teljesen más helyen van, cca 3-4 cm-rel arrébb, a hátsó pedig más kivitelű, bár az a helyén van. De viszonylag egyszerűen megoldható, minimális lakatosmunkával.
Valahol láttam acélszalagos műanyag bevonatos olajszűrö letekerőt.Alapból a méret is hasonló de még állítani is lehetett.A baj hogy nem tudom hol de talán beugrik.
akkor szerintem marad benne, gondolom baja nem lehet.kosz a segitseget
Ezeket ők is azért hagyták benne, mert nem volt ötletük, hogy kéne kiszedni. Én is passzolom. Ehhez gyártani kellene valami szerszámot, de ehhez élőben kellene látni, no meg szakembert is igényelne a buli.
Pontosan. Ha meglesz a cseredarab, spaniferes segédeszközt fogok gyártani a cseréhez. Addig meg elmászkálok így vele. :)
A felfogatás is kb. azonos...
Hát ilyen előfordul. Fogadjunk hogy leakartad venni a kosarat és nem volt célszerszámod, és maradta beakasztós módszer.
aha,csak az a baj hogy csak egy oldalba tavozhat. Semmi baj egyuterzek.peace
Ránézésre nagyon egyforma. Bontóban kéne kettőt összehasonlítani, vagy megkérdezem Kaczko Pistit
Némi zaj és vibráció forrását kerestem... és sikeresen eltörtem a belső agyat. Szuper vagyok, mi?
Passz. Én ki szoktam ütni olyan csődarabbal, ami a csapágy külső gyűrűjével kb. azonos átmérőjű.
Ez egy jó kérdés... Képről nem látok különbséget...
blackiex ! Mit matatsz a kuplungon ? Csak nincs neked is valami gondod vele ?
ertettem, tudnal nekem mutatni szerszamot amuvel kilehet szedni?kosz
Köszi mindenkinek ! Most kicsit gyorsan jönnek a válaszok. Összegezve, 1990 előtti áltankos mocira való.De vajon az én 1996 évjáratumnak ott vannak e a rögzítései mint a régebbinek, és ugyanolyan széles-e az alvázon a légszűrőház !
Köszönöm, akkor e-bay lesz a vége. Ma sikeresen eltörtem a belső kosár egyik rugóvezetőjét, így per pillanat 5 db rugó van a kupplungomban a hat helyett, de még így is kiválóan üzemel... :)
Köszi
Kiveszed a csapágyat, kezedbe fogod, jól megpörgeted. Amelyik csendesebben gördül, az a jobb állapotú.
Úgy találom meg ahogy javasolni szoktátok:a google jó barátunk. Beírtam hogy xv535 fuel tank.
1990 előtti, kamutankos modellekre való. :(
Én is próbálom találgatni, mintha azt írná hogy az 1990 előtti ál tank /dummy/ helyett használható és igy plussz 9 literrel növeli a tank kapacitását. Hogy féláron adja -e ?
Kivonatos forditás (kicsit összevissza írjék a mondatokat):
Az 1990 előtti ál-tankos modellekhez való, az ál-tank helyére, megnöveli 9 literrel a kapacitást. Adnak hozzá csövet, benzincsapot, és valami "tee" adaptert, gondolom kell a beszereléshez. £295 volt, most kevesebb mint féláron a tiéd lehet, egy az egyben felcsavarozható a mocira, elégedett kuncsaftok százával tolonganak :) Két betöltőnyilásos változatban is. Ideális utánfestéshez, mert a tiszta fém látszik, nincs lefestve.Kombinálja a funkcionalitást a nagyonszupi kinézettel, blabla. 9 fontért kapsz hozzá tanksapkát, HD-t vagy standard tekerőst, hívd a 01773 835666 számot ha kérdésed van
Has lefested tök jól néz ki, de mivel leértékelt HH termék gyorsan elfogy, fussá', szalaggyá', vásároljá' :)
De különben is Te hogyan találsz meg ilyen oldalakat?
Én leragadtam az EBAY-nál?
Azt is írja,hogy most féláron megvehető de ez zsidó duma ezt nem veszem be.
Megvárjuk Blackiex a forum guru válaszát, ő szerintem már tanult a suliban angolt és ,reálisabban letudja fordítani.
De én úgy nézem,hogy csereszabatos a régi tankal de mielőtt pénzt adnánk érte valaki profi angolossal is egyeztetni kell.