Sziasztok
Holnap, szombaton reggel viszem fel a párom kőbányára suliba. És így 9 órától 16 óráig ott vagyok BP-n. De nincs programom.
Tud valaki valamilyen jó időtöltést?
Vagy van valakinek kedve gurulni egyet.
Még azt sem tudom, hogy ott hova érdemes el motorozni.
Várom a tippeket!
Széles utat!
400 vagy 535, az mindegy. Egyformák, csak a lökettérfogat a difi, azon kívül minden csereszabatos. Valakitől hallottam, hogy az 535 csopperesebb, de 400-as tulaj is mondta már ugyanezt. Tévedés és önfényezés. :)
Szia Litrerock
Kár hogy nem jó neked az időpont. Pedig számítottam rád.
Mondjuk én már az esküvőd előtt írtam neked, hogy ha nem leszel elég erélyes, akkor számodra egy idő után vége a motorozásnak.
Szerintem próbáld bevonni valahogy a motorozásba a párodat is. Akkor lesz esélyed néha motorozni. Sőt Ő fogja javasolni a motoros programokat. Hidd el ez tapasztalat.
De addig amíg Ő nem hajlandó felülni mögéd, vagy kocsival utánad menni addig csak nagy harcok árán tudsz majd egy kicsit motorozni.
Üdv: és várunk a következőn. Téged és az életed párját is!
Bea és Zsolt
A képek nagyon jók.
A Robinzon szigeteg egy jó nagy terület. Több tóból és csatornákból áll. Ott táborozunk le ahol akarunk.
A Csatornák kimondottan kenuzásnál érdekesek. Én életemben még csak egyszer kenuztam. De szuper jó volt. Idén nyár elején a velencei tó nádas rengetegében kialakított csatornákban. Hát, mit mondjak mindjárt elsőre én voltam az ormányos-kormányos. Mivel mindenki szűz volt még a kenuzásban. S csak én vállaltam el. No szóval többet voltunk a nádasban mint a vízen. Jól ki is szélesítettük a járatokat. De azért szuper volt.
Sziasztok !
Az én motorom 400-as, de ha jól tudom nincs sok különbség az 535-ös és az enyém között. Egyébként az előbb volt itt egy pasi, akivel megállapodtunk, hogy megveszi . Kipróbálta és egy darab durrogás sem hagyta el a kipufogót . Valószinü, hogy a nem használás és a két nem egyforma sz . gyertya okoz gondot. De ezt már, ha Murphy is úgy akarja, az új tulajra bízom. Igaz nem nagy befektetés két gyertya, ha maradna a moci nálam megvenném, de így...
Távol álljon tőlem, hogy bárkit is fényezzek, de hálás köszönet ennek az oldalnak, és az ilyen jó fej srácoknak/hölgyeknek akik ennyire segítőkészek. Számomra sokat segítettetek, köszi.
Szia zzzhóhérzzz
Először is köszi a segítséget. Jók a fotók. Már én is gondoltam, hogy hasonlókat fel kéne tenni Csak nekem se időm, és internetes tudásom sincs hozzá.
"Meg hát ezzel másokat is segítünk gondolom..."
Ezt nem értem. Mivel, meg hogyan segítünk ezzel másoknak?
Ha van valamilyen jótékonysági ötleted, akkor szólj. Nyitott vagyok bármiilyenre. Annak idején Rallye-s koromban is benne voltam a jótékonysági megmozdulásokban.
Az hogy ki mikor és honnan fordul vissza, az természetesen mindenki saját szabad döntése. Csak jelezze, hogy ne várjunk rá, vagy ne kezdjük keresni.
Egyébként a táv olyan 100 Km. És Szécsényben is van Mol kút.
Egy jó kis nyársalás azért jól jön. Nem?
Mondjuk ha induláskor a többség azt mondja, hogy csak Hollókőig menjünk, akkor letáborozunk ott. És ott kezdünk nyársalni, a vár tövében. Szerintem, úgy is szuper lehet a túra.
Szia!
Ha ez a helyzet akkor lehet valami dugulás van a karburátorban , ez a modern ólommentes benzin egy év alatt képes eldugítani a lukakat a karbiban és az okozhat ilyet, karbitísztító adalékkal kéne probálkozni de ahoz két tank benzint ki kell járni minimum, Neked meg erre nincs időd.
Szia!
Igen, a múltkor meg a hátsó nem ment, de akkor menet közben megállt, most pár kör után beindult az első. Nem nagyon értek a motorokhoz, de számomra ezek nem túl biztató jelek. Pont ez az, hogy direkt figyeltem melyik gyertyát honnan-hová teszek vissza. Mondjuk meglepődtem mikor megláttam, hogy felemás a gyertya. Ráadásul rohangáltam, kinek van nagyobb kulcsa mert eddig a kissebb fajta volt benne és az egyforma volt, de azokkal is produkált ilyet az utóbbi időben. Pont ma jön egy vásárlójelölt. Csak értsen hozzá, és vegye meg, sajna nincs időm bíbelődni vele a gyerkőcök mellett. Ha csak áll az meg megint nem jó neki.
Tisztelet. Egy problémára lettem figyelmes nem régen. Mentem tankolni, de útközben kifogyott a benzin. már res, tartalékon voltam, de azt hittem még van benne annyi, hogy a kútig kitart. Toltam. Mérgemben teletankoltam szép lassan. 10,6 litert tudtam belegyömöszölni még így is. Kérdésem az lenne hogyan lehet kiszűrni hogy rossz a tartalék szelepem. Van valami egyszerű és nagyszerű eljárás erre? Ha elkezd akadozni menet közben és durrogni akkor átváltom és megy tovább,akkor miért csak ennyi benzin ment bele? 13 literes a tank nem? kösz
Holnap, szombaton reggel viszem fel a párom kőbányára suliba. És így 9 órától 16 óráig ott vagyok BP-n. De nincs programom.
Tud valaki valamilyen jó időtöltést?
Vagy van valakinek kedve gurulni egyet.
Még azt sem tudom, hogy ott hova érdemes el motorozni.
Várom a tippeket!
Széles utat!
Gratula a találékonysághoz.
A linket is!
400 vagy 535, az mindegy. Egyformák, csak a lökettérfogat a difi, azon kívül minden csereszabatos. Valakitől hallottam, hogy az 535 csopperesebb, de 400-as tulaj is mondta már ugyanezt. Tévedés és önfényezés. :)
Kár hogy nem jó neked az időpont. Pedig számítottam rád.
Mondjuk én már az esküvőd előtt írtam neked, hogy ha nem leszel elég erélyes, akkor számodra egy idő után vége a motorozásnak.
Szerintem próbáld bevonni valahogy a motorozásba a párodat is. Akkor lesz esélyed néha motorozni. Sőt Ő fogja javasolni a motoros programokat. Hidd el ez tapasztalat.
De addig amíg Ő nem hajlandó felülni mögéd, vagy kocsival utánad menni addig csak nagy harcok árán tudsz majd egy kicsit motorozni.
Üdv: és várunk a következőn. Téged és az életed párját is!
Bea és Zsolt
A Robinzon szigeteg egy jó nagy terület. Több tóból és csatornákból áll. Ott táborozunk le ahol akarunk.
A Csatornák kimondottan kenuzásnál érdekesek. Én életemben még csak egyszer kenuztam. De szuper jó volt. Idén nyár elején a velencei tó nádas rengetegében kialakított csatornákban. Hát, mit mondjak mindjárt elsőre én voltam az ormányos-kormányos. Mivel mindenki szűz volt még a kenuzásban. S csak én vállaltam el. No szóval többet voltunk a nádasban mint a vízen. Jól ki is szélesítettük a járatokat. De azért szuper volt.
Az én motorom 400-as, de ha jól tudom nincs sok különbség az 535-ös és az enyém között. Egyébként az előbb volt itt egy pasi, akivel megállapodtunk, hogy megveszi . Kipróbálta és egy darab durrogás sem hagyta el a kipufogót . Valószinü, hogy a nem használás és a két nem egyforma sz . gyertya okoz gondot. De ezt már, ha Murphy is úgy akarja, az új tulajra bízom. Igaz nem nagy befektetés két gyertya, ha maradna a moci nálam megvenném, de így...
Távol álljon tőlem, hogy bárkit is fényezzek, de hálás köszönet ennek az oldalnak, és az ilyen jó fej srácoknak/hölgyeknek akik ennyire segítőkészek. Számomra sokat segítettetek, köszi.
Bots.
Először is köszi a segítséget. Jók a fotók. Már én is gondoltam, hogy hasonlókat fel kéne tenni Csak nekem se időm, és internetes tudásom sincs hozzá.
"Meg hát ezzel másokat is segítünk gondolom..."
Ezt nem értem. Mivel, meg hogyan segítünk ezzel másoknak?
Ha van valamilyen jótékonysági ötleted, akkor szólj. Nyitott vagyok bármiilyenre. Annak idején Rallye-s koromban is benne voltam a jótékonysági megmozdulásokban.
Az hogy ki mikor és honnan fordul vissza, az természetesen mindenki saját szabad döntése. Csak jelezze, hogy ne várjunk rá, vagy ne kezdjük keresni.
Egyébként a táv olyan 100 Km. És Szécsényben is van Mol kút.
Egy jó kis nyársalás azért jól jön. Nem?
Mondjuk ha induláskor a többség azt mondja, hogy csak Hollókőig menjünk, akkor letáborozunk ott. És ott kezdünk nyársalni, a vár tövében. Szerintem, úgy is szuper lehet a túra.
Alternatív gyertya:
Champion N79YC
Bosch W6DP vagy W6DC vagy W7DC
NGK C6HSA típus kell bele.
Ezt bárhol meg tudod venni és magad is kecserélni esetleg valaki segít neked egy kicsit.
Ha ez a helyzet akkor lehet valami dugulás van a karburátorban , ez a modern ólommentes benzin egy év alatt képes eldugítani a lukakat a karbiban és az okozhat ilyet, karbitísztító adalékkal kéne probálkozni de ahoz két tank benzint ki kell járni minimum, Neked meg erre nincs időd.
Igen, a múltkor meg a hátsó nem ment, de akkor menet közben megállt, most pár kör után beindult az első. Nem nagyon értek a motorokhoz, de számomra ezek nem túl biztató jelek. Pont ez az, hogy direkt figyeltem melyik gyertyát honnan-hová teszek vissza. Mondjuk meglepődtem mikor megláttam, hogy felemás a gyertya. Ráadásul rohangáltam, kinek van nagyobb kulcsa mert eddig a kissebb fajta volt benne és az egyforma volt, de azokkal is produkált ilyet az utóbbi időben. Pont ma jön egy vásárlójelölt. Csak értsen hozzá, és vegye meg, sajna nincs időm bíbelődni vele a gyerkőcök mellett. Ha csak áll az meg megint nem jó neki.