Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha csak adott sebességen csinálja, azaz alacsonyabb fokozatokban nem ráz (értsd: nem fordulatszámfüggő, hanem kizárólag sebességfüggő a jelenség), akkor akér egy kiegyensúlyozatlan kerék is okozhatja, de az szinte biztos, hogy futómű oldali hiba.
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ha 105-110 környékén berezonál a motor, azt mi okozhatja? A kardán vagy motorikusan lehet valami gondja?
Esetleg a kuplung?
Le van égve a tekercs. Vagy újratekercselteted szakemberrel, vagy veszel bontott generátor állórészt. Előbbi esetben feltétlenül közöld a szakival, hogy a generátor forró olajban üzemel, mert ennek megfelelő szigetelőanyagot és technikát kell alkalmazni!
Srácok aki jön a Virago talira és ebben a Fórum topicban szerzett róla tudomást kérem jelentkezzen ezen az oldalon az Eseménynaptár menüpont alatt! Meg természetesen nekem telón. Az Eseménynaptár cuccra azért lenne szükség ,hogy hátha így más is tudomást szerez róla! Na meg hát ha jelentkeztek ezzel bátorítjuk a többi motorost hogy jöjjenek ,mert látják ,hogy tényleg van aki jön.
Sziasztok!

Aki jön a Virago talira arra kérem ,hogy 10:00 és 21:00 között hívjon fel telón ,mert felírom a nevét!
Tiszteletem. 350 es atv vel jartam igy, kb annal is ennyi volt, meg volt kokszolva par tekercs, ujra kellet tekercseltessem, tiszteletem
Szep estet.
Teljesen tonkre ment az akkum. Vasaroltam egy ujat. Gondoltam kimerem, hogy legalabb toltes van-e rendes. Hat biza nincs Kb 3000-es fordulatnal alig haladja meg a 12,6 Voltot. A konyv szerint kimertem a feszszabalyzot. Az elvileg jo. Ami aggaszt az az, hogy a test szal es a generator mind3 vege kozott 0.5 Ohm ellenallast merek, ami viszont egyaltalan nem kellene ott legyen. Mi a velemenyetek mekkora a gond? Mindenkepp szet lesz szedve a generator, de megis szivesen fogadok tanacsokat, velemenyeke, esetleg intelmeket.

Koszonom elore is.
Tiszteletem. kulso meret 14,3 cm, belso11,6,beke
Szia,

Innen a legjobb rendelni én is innen vettem:

http://www.motorradbay.de/main...

Vagy Ebay.
llyen jöhet még :D Szép gyüjtemény.

A Csopit hogy ledobja a rámpárol...ejjj
Nekem is ilyen van benne kb egy hónapja cseréltem a régi is ilyen volt de nem volt semmi baja.
A pipa viszont ki van herélve, nincs benne zavarszűrő ellenállás.
Akkor nyugodtan esztergáltathatom olyan szélesre mint a mágnes,,,
már ha meglesz a mérete?
Ez nem semmi. Jót röhögtem.
Mit ér a sok lóerő, ha nem uralod!
ez
Nekem ilyenel tortent, motor szerelok is ilyet hasznaltak, de szerintem nem ez a legpraktikusab http://www.google.ro/imgres?q=...
Nem a regivel tokeletes, csak mivel megvolt ez a 2 szet gyertam gondoltma 2 ev uttan cserelek de azzal nem akkar menni, durrog ,bekopi stb
Elore is koszi mindenkinek!
Hello mindenkinek! Keresnek xv 535 (92 evj.) karburator membrant,index rele!
Ezt anélkül megmondom, hogy látnám: nem ér túl rajta.
Nem sürgős így holnapra tökéletesen megfelel,de még lenne egy kérdésem, Éspedig az emlékszele arra hogy a fötengely vége mennyire ér ki a mágnesből mert ha túl ér rajta akkor bonyolultab szerkezetet kell készíteni.
Itt egy fotó ezen talánlátszik mit is kérdezek.
Akékkel körbefirkált részre gondolok.
A régivel is durrog vagy csak ezzel?
Ez esetben nem túl dús a keveréked?
A pipak ki vannak herelve, ahogy mondtad meg regen,most is r jelzesu van benne csak bpr 6 es .tiszteletem