Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként a szabadonfutóm nem volt lelazulva de azért leszedtük meg visszaraktuk, hátha onnan jön a zörgés . Hát nem onnan jött
Az enyémen sem látszott semmi, de nem kizárt hogy a menetet bekenték rögzítővel.
Lefotóztam a mágnest is valaki mutassa meg nekem hol látszik a menetrögzítő nyoma ,mert én nem láttam szemüveggel sem.
A három csavar ugye látszik hutúlról de hol a menetrögzítö?
A tekercsel együtt,,, akartam írni.
De legalább ráprobáltam a lehuzót tökélets csak nem 6-os hanem 8- as csavar kell az 535- höz is .Azt hittem az az 1100-hez kell.Még jó,hogy azt mondtam a sogornak a nagyobbra csinálja és jó lesz a nagy XV-hez is.
Ehez hogy hozzáférjél le kell venni a deklit a mágnessel együtt leereszteni az olajat lebontani a lábtartót.
Mit szóltok Yamaha Mátéhoz 4000ft -ért, az anyját izélje meg.
Az üresállás kapcsolója az.
Ja, hogy csak a csavar volt laza... Akkor nem szóltam.
Üresállás jelző kapcsolója. Szedd ki, pasztázd körbe és tedd vissza.
Sziasztok srácok!
A szab .futó javítása után volt egy kis olaj folyásom, szétkaptam legalább a mágnes lehuzot kiprobálom. Gondoltam a tömítés régi,nem rakott ujjat a szerelőm mert nem kérte az árát(4000ft dögöljön meg Yahama Máté Debrecenben).
Na a tömités tényleg szar de funcionál és az összerakásnál rásegítettem egykis FBS-sel, de az olaj csepegés honnan jött nem hiszitek el innen a fotó mutatja. Mind a három rögzítő csavar laza volt de teljesen. Ez alól a müanyag szar alól folyt az oil.
Mi a szar lehet ez tudja valaki?
Üdv mindenkinek Horvátországból srácok!

Lori! ügyes vagy, drukkolok, hogy minden jó legyen.
Zsocca! az az igazság, hogy már a túra meghirdetésekor le volt foglalva a szállás, arra a hétvégére... (el kell lőni az üdülési csekket)

Amúgy én is örülnék, ha az asszony motorozna, de ő fél, mert jóval könnyebben szerezhet be magának az ember életreszóló komoly sérülést, mint autóban. Ezzel sajnos nehéz vitatkozni, és amíg önszántából nem ül fel, addig én nem győzködöm, mert ha valami baja lesz, akkor magammal se tudnék elszámolni, nem ám vele, vagy a családjával...
Ok rajottem oda jon meg egy golyo is.azert kosz
Felszereltem a kuplungot, de huzzom a kart es semmi, leszedtem ha egy csavarhuzot nyomok belle es meghuzzom kinyomja de maga a kuplungot nem mintha megrovidult volna a rud, mit csinaltam rosszul?
Nah ez nem volt egy konnyu melo nem mondom. szimeringek kicserelve,jon a valto, aztan a henerator oldal utana vissza a helyere, most ebedszunet beke
Gyönyörűűűű :)
Pontosan így gondoltam... :)
a vallalkozo szellemueknek:p kosz fiuk
Ja, ilyenre, csak kicsit hosszabb pofájú kell... Annyi, hogy azon a felén, ami fix, kell csinálni egy bevágást, hogy csak a rugó felső tányérját nyomja és hozzáférj a biztosító csészéhez.
utalom a rugokat!
lyienre gondoltok?
*spanyolszorító...
Célszerszám, vagy egy módosított spanyoszorító kell hozzá.
Finoman valami összenyomóval csináld pont csak annyira hogy a csészék kijöjjenek.
kisz.a rugo osszetolasnal tartok,csak meg nem jot osssze
Szeleprugót összenyomod épp annyira hogy ki tudd venni a csészéket kiveszed a csészéket leszeded a rugókat kihúzod a szelepet és szépen kicseréled a szimmeringet ami ott marad a hengerfejen.
Hajtókar csavarok.