nem, hat ez a pacak csak egy irodista volt, nem a szerelo. hivatalos ford szerviz, az irodista felveszi a kocsit, a hibat, joszerivel nem is latod, amig nincs kesz. eygszeruen szerintem csak el volt nekik magyarazva, hogy a bolt presztizse nem engedi meg a szarhazisagot, s tessek a kuncsaftokkal tisztessegesen viselkedni.... de egyebkent epp keresem, de sajnos meg a fovarosban sem kapok hivatalos yamaha szervizt, csak olyan boltot, aki arul yamahat s van szervize... de ez nem ugyanaz
Ezt a szopást ... Halvány gőzöm sincs,hogy mit tudsz ilyenkor tenni.
Ilyet elsemtudok képzelni, lenyúltak 27 rugóra és tovább próbálkoznak? Hagyd őket a picsába , ezeknek csak a lóvé kell.
en eskuszom megfizetnem, ha talalnek valakit, aki TENYLEGESEN pontra tudja tenni. nem talalgatni. sajnos a legkozelebbi yamaha szerviz tolem 250 km.
de pl. a kocsival volt kellemes tapasztalatom: garanciara vittem vissza a ford szervizbe. nem azzal kezdtek, hogy no akkor olaj, hutoviz stb. s ennyi a szamla, hanem azt mondta a pofa, hatraviszi a muhelybe, megnezik mit kell cserelni, ha kell valamit. nem kellett semmit, igy fizettem 1 ora munkadijat s mentem haza.... megtehette volna, hogy lecserel minden fogyoanyagot, s ramver 150 eurot....
Szia!
A szerelőknek nevezett emberek sem okosabbak mint mi, vagy legalább is nem sokkal.
Számtalan példa többeközt a tiéd is bizonyítja ezt , csak a lóvét nyúlják le és csak próbálkoznak a javítással, nem az ő zsebükire megy a játék.
Kivagyunk nekik szolgáltatva ha nem képezzük magunkat és nem tanulunk egy kicsit. A tanulópénzt meg kell fizetni nekik vagy magunknak ez nem mindegy.
Egy tény amit már sokan tapasztaltak: nehogy elhiggyétek azt ,hogy ők sokkal okosabbak mint mi vagyunk.
Ez csak a bugris pancser szerelőkre vonatkozik(remélem aki engem átbaszott az is olvassa).
Meg kell találni a hozzáértőt és azzal dolgoztatni és azt megfizetni.
Na ez az amit mi nem tudunk, megtalálni és megfizetni.
ez a kattogas / zakatolas nekem is megvan, mar amiota megvettem a motort... engem is idegesit (mert hallottam mas viragot s az olyan szepen duruzsolt....) en is elvittem "szerelohoz" s velem megvetettek ket vadiuj vezermulancot (eredetit, mert az a jo.... draga) + munkadij = fizettem majdnem 400 eurot, s haboritatlanul ugyanugy csattogott tovabb. nekem is azt mondtak, jaj egy percig se aggodjak csak huzzam a gazt, mert ez igy tokeletes. csak azert irtam le, mielott valaki meg gyorsan kidobna csak lancra 200 eurot... legyen tanulsag
VIN nincs, az valóban 17 számjegyű.
Az általam belinkelt táblázat egy dán adatbázisból származik és általában 1 évet csúszik. Az én vasam is 1987-es sorban van, pedig 86-os. Erre mondtam, hogy mínusz egy év. Ennek értelmében a motorod 1996-os. Ezt támasztja alá az önindító szabadonfutója is.
Az meg, hogy még mindig a VIN-t kutatod arra utal, hogy mégiscsak kételkedsz.
A motorod német piacos. Nincs VIN-je. Pont. Egy VIN így néz ki.
Mint láthatod, 85/9 szerepel rajta, azaz 85 szeptemberben szerelték össze. 1986-ban került piacra. Ettől 1986-os. Lásd az utolsó képet, amit a VIN alapján dobott a Yamaha VIN Decoder.
Szeva robág. Nem nagyon tudom mik voltak az előzmények csak 1oldalt olvastam vissza. Hátha tényleg ennyi mindent megcsináltak már neked és kifizettél 27ezret... Akkor ne hagyd abba most már! Jól mondtad Most már tudod mi az ami jó! Én most azt csinálnám a helyedben ,hogy elvinném egy másik szerelőhöz és elmondanám neki ,hogy mi az ami tuti jó! Keresse máshol a hibát.
Kezdő vok szal ez csak egy tipp. Ne szóljatok le :D
Igen,az van rajta,nah szoval erre jutottam, szoval bekotom a szurket pl,a poziciora a sargat a rovidfenyre...es ha megy a poziciom mukodik a led,ha kapcsolom rovidfeny elalszik? kosz a segitseget tiszteletem
Megértelek mert tudom , 6000 ft és 27000 ft között mi a különbség de nekem legalább megcsinálta amit elbaszott, de Te csak megtudtad,hogy mi az ami nem rossz a vason.
Kedves Robág ! Te nagyon félre értettél engem és már nem Te vagy az első ma.
Az írásom azt akarja jelenteni,hogy sokat segítesz a mondvacsinált szerelőknek azzal ha támpontott ,vagy konkrét tippet adsz nekik,hogy hol keressék a hibát.
most találgatni fogok, de tán nem lövök mellé. A sárga drót cimkéjén az szerepel, hogy DRLvalami. Szerintem ez egy nappali menetfény lámpa (Daytime Running Light = DRL). Ott meg ha jól tudom van egy olyan előírás, hogyha a rendes fényszórót bekapcsolod a DRL-nek csökkentetten vagy sehogyse' szabad világítania (lusta vagyok utána keresni, hogy melyik a kettő közül :) ). Szerintem a harmadik drót erre való, hogy kikapcsolja, ha a fényszórót bekapcsolod.
Nekem már csak negatív tapasztalataim vannak és nem bízok és nem hiszek senkinek Magamon kÍvűl!
Ilyet elsemtudok képzelni, lenyúltak 27 rugóra és tovább próbálkoznak? Hagyd őket a picsába , ezeknek csak a lóvé kell.
de pl. a kocsival volt kellemes tapasztalatom: garanciara vittem vissza a ford szervizbe. nem azzal kezdtek, hogy no akkor olaj, hutoviz stb. s ennyi a szamla, hanem azt mondta a pofa, hatraviszi a muhelybe, megnezik mit kell cserelni, ha kell valamit. nem kellett semmit, igy fizettem 1 ora munkadijat s mentem haza.... megtehette volna, hogy lecserel minden fogyoanyagot, s ramver 150 eurot....
hat, na, van ilyen is....
A szerelőknek nevezett emberek sem okosabbak mint mi, vagy legalább is nem sokkal.
Számtalan példa többeközt a tiéd is bizonyítja ezt , csak a lóvét nyúlják le és csak próbálkoznak a javítással, nem az ő zsebükire megy a játék.
Kivagyunk nekik szolgáltatva ha nem képezzük magunkat és nem tanulunk egy kicsit. A tanulópénzt meg kell fizetni nekik vagy magunknak ez nem mindegy.
Egy tény amit már sokan tapasztaltak: nehogy elhiggyétek azt ,hogy ők sokkal okosabbak mint mi vagyunk.
Ez csak a bugris pancser szerelőkre vonatkozik(remélem aki engem átbaszott az is olvassa).
Meg kell találni a hozzáértőt és azzal dolgoztatni és azt megfizetni.
Na ez az amit mi nem tudunk, megtalálni és megfizetni.
Kár hogy csak ilyen ritkán szólsz hozzá.
És akkor hogyan kell értelmezni a táblázatodat?
Mert konkrétan nem találtam az én alvázszámomat csak valami közelit.
Az általam belinkelt táblázat egy dán adatbázisból származik és általában 1 évet csúszik. Az én vasam is 1987-es sorban van, pedig 86-os. Erre mondtam, hogy mínusz egy év. Ennek értelmében a motorod 1996-os. Ezt támasztja alá az önindító szabadonfutója is.
Az meg, hogy még mindig a VIN-t kutatod arra utal, hogy mégiscsak kételkedsz.
A motorod német piacos. Nincs VIN-je. Pont. Egy VIN így néz ki.
Mint láthatod, 85/9 szerepel rajta, azaz 85 szeptemberben szerelték össze. 1986-ban került piacra. Ettől 1986-os. Lásd az utolsó képet, amit a VIN alapján dobott a Yamaha VIN Decoder.
Valaki hozzáértőtől kéne egy kis segítség VIN szám ügyben.
1. Hol található a motoron?
2.17 karakternek kell lenni?
A különféle motorcycle vin dekodolók mind 17 karaktert akarnak tőlem.
A váznyakon és a forgalmiban váz számként a következő szerepel:
YM2YL281432
A váznyakról készült fotók.
Kezdő vok szal ez csak egy tipp. Ne szóljatok le :D
Az írásom azt akarja jelenteni,hogy sokat segítesz a mondvacsinált szerelőknek azzal ha támpontott ,vagy konkrét tippet adsz nekik,hogy hol keressék a hibát.
most találgatni fogok, de tán nem lövök mellé. A sárga drót cimkéjén az szerepel, hogy DRLvalami. Szerintem ez egy nappali menetfény lámpa (Daytime Running Light = DRL). Ott meg ha jól tudom van egy olyan előírás, hogyha a rendes fényszórót bekapcsolod a DRL-nek csökkentetten vagy sehogyse' szabad világítania (lusta vagyok utána keresni, hogy melyik a kettő közül :) ). Szerintem a harmadik drót erre való, hogy kikapcsolja, ha a fényszórót bekapcsolod.