Szia Blackiex!
KB két hete küldtél egy linket az 535-ös féktárcsáról és nem találom pedig elmentettem csak nem tudom hova .
Elküldenéd mégegyszer , cseh féktárcs volt azt írtad jó féle.
Hat volt szerencsem megtapasztalni (akku miatt), hogy hogyan lehet betolni egy 1100-ast.
A recept: 100 Kg-os ember a motoron(sulynak) es legalabb meg egy 100 Kg-os vagy 2 kisebb, aki tolja.
A 750 -est vagy az 1100 -es már azert nem tologatod ám be olyan egyszerűen, főleg nem ugy hogy mellette futsz, aztán ránt egyet és máris fekszik veled mind a 240 kilo.
Tiszteletem,nah felre ertetuk egymast. en keewaytol rendeltem egesz debrecenig helyben let kifizetve es ugy volt 10 lej a posta.egyenesen nem rendeltem romaniaba mert sokkal tobb let volna.peace
Na addig beszélgettünk , és dícsértem az akkumat, hogy ma behalt.
A röhej az, hogy nem reggel, hanem elmentem valahová, és ott tekert 2-t, és utána csak berregett a relé. (remélem, nem az sz@rt be) Igazsághoz tartozik, hogy induláskor kint hagytam az oldalsztendert, és leállt, ezért 2x kellett indítóznom, + lámpa.
Nekem a 125-tel nem gond a betolás, de szerintem a nagyobbakkal is megoldható. Nem 1.-be kell tenni, hanem 2, esetleg 3.- ba. Így megtol, ráugrik félseggel, és amikor lehuppan, akkor kuplung rá, így biztos nem csúszik meg.
Most jutott eszembe, hogy egész nyáron nem néztem savszintet. Na majd most!
Sziasztok! (TÚRA VÁLTOZTATÁS!)
------
2011.09.25-én azaz vasárnap 10:00-kor Virago tali!
Helyszín: Örs Vezér Tere mögött lévő parkoló!
Gyülekező-Indulás: 10:00-10:30
Cél: Tápiószecső előtti fagyizó,cukrászda
Résztvevők egyenlőre: Gyerekek ki se írom ha jól veszem ki az írásokból olyan 7-8 motor lesz.
------
Aki szeretne jönni az utolsó pillanatig lehet jelentkezni! :)
Telefonszámom: +3620/6115141 (Zoli)
Képeket a túráról ezen a Fórumon találtok kicsit visszalapozva.
(Csak az időpont változott 1 nappal toltam el későbbre!)
Littlerock köszönöm a válaszodat igazából ez sokat jelentett a barátnőmnek ,mert nagyon elakart jönni örülni fog köszönöm ,hogy neked nem probléma!
Meg látom volt aki azt írta ,hogy a vasárnap még jobb is neki.
És volt aki azt ,hogy neki totál mind1.
Akkor srácok vasárnap lesz! Bocsánat a változtatásért. De akkor ezek szerint így jobb lesz!
a Yuasa 4 évet bírt, az autómban a Banner szintén a kolléga autójában a gyári opel aksi (független teszteken dícsérték) szintén 4 évet bírt... a Powerad aksit 6800-éert vettem, ha két évet kibír, akkor ott vagyok, ahol a Yuasa-val lennék... Hol vannak már a 10 évig is jó gyári aksik...
ma is motorral jöttem melózni, gyönyörűen indult... Szerintem a sok városi forgalmat nem szerette... ha jövőre cserélnem kell, akkor nem panaszkodok
ZZ! miattam aztán ne változtass a terveken, mert kb 2 hónapon keresztül 5 percre nem tudok előre tervezni...
Bikemanó!
Hová kellene vinni a motyót, eddig még nem írtad hova valósi vagy? Ha minden jól megy én megyek Erdélybe jövő hónap elején, összehozhatjuk valahogy, szívesen segítek.
Más! Úgy néz ki megválok a kis virgácstól de néhány dolgot meg kell csinálnom rajta. El van törve két indexbúrám, rossz az oldalkitámasztó kapcsolója, valamint az első fékem sűrű használatkor nagyon befog de ha nem használom akkor is megérem tolni előre, hátra meg egyeltalán nem tudom. Indexbúrát bontókban nem adnak csak kompletten, hol keressek? A kapcsolót gondolom tudok a Keewaytól. / Ebben az esetben tudok intézni Bikemanónak ami kell / A fékre meg kérek tippeket a munkahengerek "megjáratása " már megtörtént csak ideig óráig megoldás.
Köszi.
Oké srácok akkor semmi gond!
FELEJTSÉTEK EL! 24. és kész!
Úgy is fogunk még gurulni. Megbeszélem a barátnőmmel! :)
Kicsit szomorú lesz de most ez így a jogos szerintem is.
Akkor minden marad így ahogy volt!
az alapjáratom 700-740, mélyebb a kelleténél, tehát töltése szinte nincs is , ha emelem kb 1200-ra már jól láthatóan erősebben világít, tehát a töltése már erősíti az akkut. ott lehet 13,5. ha ennél erősebb 14, vagy több, kinyírja a fesszabályzót. normál menet közben, akár kisebb távon is több száz indítózást is bírnia kell gond nélkül szezononként.
- "rajtafelejtett világítás" - ez kizárt, mert ugye a 400-as az állandó világítással megy, és amikor nem kell akkor lekapcsolom,
- a betolás, az nekem is úgy megy, hogy a mélygarázsból feltolom, aztán legurul, és egyszer csak kuplung elenged 1-esben... ott azonnal röffen...
- nem melegedett, de a 14,4 V-t nem érte volna el, mert 13,6 V volt a töltőfeszültség is...
egy Yuasa bírta 4 évig... ez a Poweroad most egy éves...
innentől figyelek rá ... a generátor töltőfeszültségére tud valaki reális értéket Xv 535/400 esetén?
amikor a normál töltés (kb 3 óra 5 amperrel ) végére érezhetően melegszik a akku azt hamarosan cserélni szükséges, mert a leg lehetetlenebb helyen hagy ott. betolni nekem még nem sikerült. 535- ös de bazi nagy a kompressziója
tapasztalatom szerint a rajtafelejtett világítás néhány perc alatt is le tudja gyengíteni, de ezeknél a motorakksiknál ugyanúgy elmehet 3-4 évet is mint ahogy 1 év alatt is behalhat...
KB két hete küldtél egy linket az 535-ös féktárcsáról és nem találom pedig elmentettem csak nem tudom hova .
Elküldenéd mégegyszer , cseh féktárcs volt azt írtad jó féle.
A recept: 100 Kg-os ember a motoron(sulynak) es legalabb meg egy 100 Kg-os vagy 2 kisebb, aki tolja.
A röhej az, hogy nem reggel, hanem elmentem valahová, és ott tekert 2-t, és utána csak berregett a relé. (remélem, nem az sz@rt be) Igazsághoz tartozik, hogy induláskor kint hagytam az oldalsztendert, és leállt, ezért 2x kellett indítóznom, + lámpa.
Nekem a 125-tel nem gond a betolás, de szerintem a nagyobbakkal is megoldható. Nem 1.-be kell tenni, hanem 2, esetleg 3.- ba. Így megtol, ráugrik félseggel, és amikor lehuppan, akkor kuplung rá, így biztos nem csúszik meg.
Most jutott eszembe, hogy egész nyáron nem néztem savszintet. Na majd most!
Az qrva sok neki, 11 Ah-s akksit max 1,1 A-rel illik tölteni.
------
2011.09.25-én azaz vasárnap 10:00-kor Virago tali!
Helyszín: Örs Vezér Tere mögött lévő parkoló!
Gyülekező-Indulás: 10:00-10:30
Cél: Tápiószecső előtti fagyizó,cukrászda
Résztvevők egyenlőre: Gyerekek ki se írom ha jól veszem ki az írásokból olyan 7-8 motor lesz.
------
Aki szeretne jönni az utolsó pillanatig lehet jelentkezni! :)
Telefonszámom: +3620/6115141 (Zoli)
Képeket a túráról ezen a Fórumon találtok kicsit visszalapozva.
(Csak az időpont változott 1 nappal toltam el későbbre!)
Littlerock köszönöm a válaszodat igazából ez sokat jelentett a barátnőmnek ,mert nagyon elakart jönni örülni fog köszönöm ,hogy neked nem probléma!
Meg látom volt aki azt írta ,hogy a vasárnap még jobb is neki.
És volt aki azt ,hogy neki totál mind1.
Akkor srácok vasárnap lesz! Bocsánat a változtatásért. De akkor ezek szerint így jobb lesz!
Hargita megyébe Gyergyószentmiklos-ra :)
Jössz erre ?
nekem akár 24, akár 25, mindenképp kb. 70%-os valószínűséggel, de jó a túra :)
ma is motorral jöttem melózni, gyönyörűen indult... Szerintem a sok városi forgalmat nem szerette... ha jövőre cserélnem kell, akkor nem panaszkodok
ZZ! miattam aztán ne változtass a terveken, mert kb 2 hónapon keresztül 5 percre nem tudok előre tervezni...
Hová kellene vinni a motyót, eddig még nem írtad hova valósi vagy? Ha minden jól megy én megyek Erdélybe jövő hónap elején, összehozhatjuk valahogy, szívesen segítek.
Más! Úgy néz ki megválok a kis virgácstól de néhány dolgot meg kell csinálnom rajta. El van törve két indexbúrám, rossz az oldalkitámasztó kapcsolója, valamint az első fékem sűrű használatkor nagyon befog de ha nem használom akkor is megérem tolni előre, hátra meg egyeltalán nem tudom. Indexbúrát bontókban nem adnak csak kompletten, hol keressek? A kapcsolót gondolom tudok a Keewaytól. / Ebben az esetben tudok intézni Bikemanónak ami kell / A fékre meg kérek tippeket a munkahengerek "megjáratása " már megtörtént csak ideig óráig megoldás.
Köszi.
FELEJTSÉTEK EL! 24. és kész!
Úgy is fogunk még gurulni. Megbeszélem a barátnőmmel! :)
Kicsit szomorú lesz de most ez így a jogos szerintem is.
Akkor minden marad így ahogy volt!
- a betolás, az nekem is úgy megy, hogy a mélygarázsból feltolom, aztán legurul, és egyszer csak kuplung elenged 1-esben... ott azonnal röffen...
- nem melegedett, de a 14,4 V-t nem érte volna el, mert 13,6 V volt a töltőfeszültség is...
egy Yuasa bírta 4 évig... ez a Poweroad most egy éves...
innentől figyelek rá ... a generátor töltőfeszültségére tud valaki reális értéket Xv 535/400 esetén?